استایل و مد آقایان

آقایان درشت اندام چگونه لباس بپوشند؟

چی چی بپوشیم : آقایان درشت اندام چگونه لباس بپوشند؟ / نکات کلیدی برای لباس مناسب آقایان چاق: آقایان درشت اندام چگونه لباس بپوشند؟ / نکات کلیدی برای لباس مناسب آقایان چاق

لباس مناسب آقایان چاق چه ویژگی هایی دارد ؟
آقایان درشت اندام همیشه با مشکل بزگی برای انتخاب لباس مواجه اند.استفاده از کمربند برای آقایانی که شکم بزرگی دارند گزینه ی مناسبی نیست. بستن کمربند شکم شما را بیش از پیش نمایان می کند و باعث فرورفتگی در میانه ی کمر شما خواهد شد. توصیه می کنیم به جای آن از ساسبند استفاده کنید. ساسبند اطراف شکم بسته نمی شود و شکم شما کمتر نمایان خواهد شد.

به علاوه شلوار به صورت افقی، نرم و روان روی بدن شما پایین آمده و فرم می گیرد که به سبک شما کمک درخوری خواهد کرد. استفاده از ساسبند همچنین کیفیت شلوار را به نحو بهتری حفظ می کند. همه ی شلوارها محل اتصال ساسبند ندارند. کافی است به خیاط خود بگویید که محل اتصال آن را روی شلوار الصاق کند.

 

۱- تغییر کمربند به ساسبند

 

۲- پیراهن های بزرگ و یقه ی پهن

اگر صورت شما کشیده و پهن است اصولاً باید پیراهنی بپوشید که یقه ی آن کشیده و پهن باشد. به یقه ی پیراهن ها دقت کنید. برخی از آنها ۹۰ درجه بوده و نوک آنها کاملاً به سمت پایین است. برخی دیگر که مناسب شما است نوک یقه ی آن به طرفین اشاره می کند و فاصله ی بین دو بخش یقه بیشتر است.

این کار باعث می شود تناسب صورت شما حفظ شود و ظاهر بهتری داشته باشید. به علاوه اگر کراوات استفاده می کنید فضای بهتری برای بستن آن به شما خواهد داد. آقایان درشت اندام باید از کراوات پهن تری استفاده کنند.

۳- آقایان درشت اندام کلاه بگذارید

کلاه جزو مواردی است که سبک بسیار منحصر به فردی به آقایان می بخشد. به علاوه کلاه برای آقایان درشت اندام بهتر جواب می دهد. کلاه باعث می شود مثل کفش های بلند، قد شما بیشتر از آنچه که هست نشان دهد. افزودن قد، دید افراد را تغییر می دهد و وزن شما را متناسب تر از آنچه که هست نشان خواهد داد.

۴- پیرایش صورت

اصولاً ریش (یا بهتر بگوییم ته ریش) جذابیت زیادی برای آقایان به دنبال دارد. این مسأله در مورد آقایان درشت هیکل نیز صدق می کند. بهترین مدل ریش برای شما مدل پروفسوری است. مقداری ریش اطراف چانه ی خود را نگه دارید. همیشه سعی کنید ریش های خود را مرتب حفظ کنید. ریش های درآمده و نامرتب، شما را بسیار شلخته و تنبل جلوه می دهد.

۵- لوازم جانبی (اکسسوری) بزرگتر

لوازم جانبی جزو مواردی است که در سبک پوشش افراد تناسب ایجاد می کند. برای ایجاد تناسب در پوشش بهتر است هرچه وزن شما بیشتر باشد لوازم جانبی شما نیز بزرگتر باشد. برای مثال از مچ بند و ساعت های بزرگ استفاده کنید.

۶- پیراهن های دکمه دار

سعی کنید موقع پوشیدن پیراهن های دکمه دار آنها را داخل شلوار خود نگذارید و روی آن بیندازید. این مسأله باعث می شود تناسبتان بهتر جلوه کرده و سایز شما نیز کوچکتر به نظر برسد. در این مورد خاص می توانید پیراهن های آستین کوتاه استفاده کنید. پیراهن های آستین بلند معمولاً روی شلوار ظاهر شلخته ای پیدا می کنند. راه حل دیگر این است که خودتان آستین پیراهن را بالا بزنید. در فصل سرما نیز ژاکت های گشاد گزینه ی مناسبی برای آقایان درشت اندام خواهد بود.

لباس هایی بپوشید که الان اندازه ی شما هستند. ممکن است چند ماه پیش چاق تر یا لاغر تر بوده باشید. اگر لباسی الان اندازه ی شما نیست، آن را نپوشید. این امر به معنی خرید لباس های بیشتر است، اما به هر حال بهایی است که باید برای خوش پوشی بدهید. لباس های بیش از حد تنگ فقط چربی ها و انحناهای بدن شما را بیشتر به چشم می آورند و لباس های گشاد شما را نه تها لاغر نشان نمی دهند، بلکه بزرگ تر و چاق تر به نظر می رسید.

لباس های بیش از حد گشاد نخرید. این لباس ها ظاهری شلخته به شما می دهند. لباسی که دو سایز از شما بزرگ تر است، در شانه و گردن برای شما بزرگ است و در نتیجه از دو طرف آویزان می شود که حتی باعث چاق تر به نظر رسیدن شما می شود.

 

لباس مناسب آقایان چاق

لباسی را بیابید که برای بزرگ ترین قسمت بدن شما اندازه است، و بقیه ی قسمت ها را به دست خیاط بسپارید. اگر سایز شلواری برای شکم شما خوب است، اما در قسمت ران پا گشاد است، بهتر از این است که شلواری را بخرید که در ران پا تناسب دارد اما به علت تنگی پهلوی شما را نشان می دهد و زیر شکمتان بسته می شود. پس بهتر است شلوار بزرگ تر را بخرید و توسط خیاط پاچه ی شلوار را تنگ تر کنید.

لباس مناسب آقایان چاق

مناسب فصل لباس بپوشید. برخی از مردان به دلیل داشتن پهلو و شکم از پوشیدن تی شرت و لباس های نازک در تابستان حذر می کنند. این کار فقط توجهات را به سمت شما جلب می کند.

لباس مناسب آقایان چاق

لباس راه راه عمودی بپوشید. حتی را ه راه های نازک هم برای این مشکل خوب است. فقط اطمینان یابید که این خطوط روی لباسی قرار دارند که اندازه ی شما هستند. حتی خطوط راه راه هم نمی توانند برای لباسی که در ناحیه ی شکم کش آمده است، کاری بکنند. از لباس های طرح دار یا دارای رنگ های متضاد دوری کنید.

لباس مناسب آقایان چاق

به جای یقه های گرد، لباس های یقه هفت بپوشید. لباس های یقه گرد گردن شما را پهن تر و غبغب شما را نمایان تر می کنند. از لباس های یقه اسکی کلا دوری کنید. این لباس ها گردن شما را محو می کنند.

لباس مناسب آقایان چاق

شلوارهای راسته و بدون پلیسه بپوشید. شلوار راسته (با اندازه ی مساوی در قسمت پاچه و ران) شما را صاف نشان می دهد در حالی که شلواری که در پاچه تنگ تر از ران است شما را به شکل v نشان می دهد و تفاوت سایز ساق پا و ران را به چشم می آورند.

لباس مناسب آقایان چاق

از افزودن لایه به خود در لباس جلوگیری کنید. استفاده از بادگیر، پارچه های ضخیم، شلوارهای بگی، ژاکت با جیبی در جلو و ژاکت های دو لایه شما را بزرگ تر نشان می دهند.

لباس مناسب آقایان چاق

لباس های بلندتر را انتخاب کنید. این لباس ها بدن شما را کشیده تر نشان می دهند. در صورت امکان لباس یا کتی را انتخاب کنید که از باسن پایین تر می رود. کت های کوتاه فقط گردی شکم شما را گرد تر می کنند.

لباس مناسب آقایان چاق

 

لباس پوشیدن و سبک پوشش آقایان درشت اندام بسیار متفاوت از دیگر افراد نیست. بیشتر بحث تناسب لباس با اندام شما و صادق بودن با خودتان مطرح است. کافی است به اندام خود نگاهی انداخته و بهترین لباس ممکن را با هیکل خود انتخاب کنید. از لباسهای چسبان، کوتاه، سنگین، با طرح های متفاوت و رنگارنگ تا جایی که امکان دارد پرهیز کنید.

در نهایت این مسأله را نادیده نگیرید که پوشیدن لباس مناسب به معنای حل مسأله نیست. شما هنوز هم همان فرد قدیمی هستید. سعی کنید در فعالیت ها و رفتارهای غذایی خود تجدید نظر کنید. کاهش وزن و رسیدن به وزن ایده آل شما را به پشت بام رؤیاهایتان می برد. جایی که هر لباسی می توانید بپوشید و هر جایی که بخواهید می توانید بروید. خودتان را از این نعمت محروم نسازید.

یک نظر

یک نظر

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا