استایل و مد آقایان

ساعت مچی های محبوب مدیران ارشد عرصه تکنولوژی چیست ؟

ساعت مچی های محبوب مدیران ارشد عرصه تکنولوژی چیست ؟ / ساعت مچی برند مدیران موفق

مدیران برترین شرکت های دنیای تکنولوژی از چه ساعت های مچی استفاده می کنند ؟

حدود ۲۰۰ سال پیش ساعت مچی طراحی شد و از همان زمان روز به روز شیک تر و مدرن تر گردید . این ساعت ها علاوه بر اینکه برای بیان موقعیت و زمان استفاده می شوند نوعی شیک پوشی و جذابیت هم در دنیای مد امروز محسوب می گردند . یعنی افراد اعم از اینکه زن باشند یا مرد ترجیح می دهند با انتخاب مدل ها و فرم های مختلف ساعت مچی و استفاده از انها شیک تر و جذاب تر به نظر برسند .

انتخاب اکسسوری های مختلف در واقع بیانگر سلیقه و نوع نگاه فرد  بوده و می تواند ان را یک شخص خاص و با سلیقه نشان دهد یا برعکس از وی یک فرد عادی و گاهی بی توجه در نظر دیگران بسازد .

برای همین اغلب افراد مشهور و معروف ترجیح می دهند با استفاده از مدل ها و طرح های خاص تصویر متفاوتی در نظر مخاطبان خود بوجود اورند . مدیران برترین شرکت های دنیای تکنولوژی جزو همین افراد معروفی هستند که انتخاب های خاص و منحصر به فردی در دنیای ساعت های مچی دارند .

ساعت مچی زنانه مدیر سابق یاهو ، مریسا میر

ساعت مچی زنانه مدیر سابق یاهو ، مریسا میر

مریسا میر از مدیران ارشد شرکت یاهو بوده که از سال ۲۰۱۲ در آن مشغول به کار شد . مریسا میر در این کمپانی بزرگ و مشهور مدیر عامل و مدیرتجاری بود و وقتی که شرکت وریزون تصمیم به خرید یاهو گرفت مریسا هم قصد بازنشستگی کرد و مقرر شد با مبلغ ۲۳ میلیون دلار بازنشسته گردد .

۱۳ سال فعالیت حرفه ای و تخصصی وی در شرکت یا هو باعث گردید به عنوان یکی از مدیران موثر و رده بالا در این شرکت شناخته شده و سازمان برای وی ارزش بسیار زیادی قایل باشد و در همه دنیا به عنوان یک مدیر موفق شناخته شود . مریسا میر علاقه زیادی به ساعت مدل امگا (Omega Deville Symbol Quartz) داشت و در همه محافل و جلسات مهم و کاری و البته در حضور خبرنگاران هم این ساعت مچی را به دست می بست ، قیمت این مدل چیزی در حدود ۵۰۰۰ دلار و معادل ۲۵ میلیون تومان در ایران می باشد و جزو گران قیمت ترین ساعت های مچی دنیا محسوب می شود و توسط کمپانی کوارتز تولید و طراحی شده است .

ساعت مچی زنانه برند امگا

ساعت مچی زنانه برند امگا

این مدل نمونه ها فیک و دسته دومی هم دارد که علاقمندان به این مارک می توانند با قمت کمتری و حدود ۱۰۰۰ دلار آن را تهیه نمایند . البته در این چیزی در حدود ۵ میلیون تومان می شود که ساعت ارزانی هم به حساب نمی اید . در هر صورت هر برند و مارک معتبر به دلیل شهرت و اعتباری که در بازار کسب کرده این حق را به خود می دهد که هزینه آن را از مشتریان دریافت نماید .

ساعت مچی مردانه که مدیرعامل اپل می بندد

ساعت مچی مردانه که مدیرعامل اپل می بندد

اپل به عنوان غول تکنولوژی در دنیای مدرن امروز شناخته می شود و ارزش این کمپانی چیزی در حدود ۸۰۰ میلیارد دلار تخمین زده شده است .  تیک کوک یکی از مدیر عاملان کمپانی اپل بوده و از سال ۲۰۱۱ در این شرکت مشغول به کار شد .

شرکت اپل خودش به عنوان یکی از تولید کننده های اصلی ساعت مچی شناخته می شود پس طبیعی است کارمندان و مدیران ان از تولیدات خود استفاده نمایند برای همین تیم کوک هم از ساعت مچی اپل (Apple Watch) استفاده می کرد این مدل ساعت مچی قیمتی در حدود ۳۰۰ دلار و معادل ۱۵۰۰ میلیون تومان در ایران دارد .

ساعت مچی مردانه هوشمند برند اپل

ساعت مچی مردانه هوشمند برند اپل

این مدل ساعت های مچی در ایران هم علاقمندان زیادی داشته و توانسته است علاقمندان زیادی را به خود جذب نماید . اپل واچ از مدل ها شیک و ساده در دنیای تکنولوژی بوده و توانسته است اعتبار بسیار خوبی را در این عرصه برای خود کسب نماید . اپل دوست ها قطعا محصولات این شرکت را در خصوص ساعت مچی به خوبی می شناسند .

ساعت مچی مردانه مدیر عامل آمازون ، جف بزوس

ساعت مچی مردانه مدیر عامل آمازون ، جف بزوس

آمازون ، این شرکت عرضه و فروش همه چیز . به واقع هر آنچه که لازم داشته باشید از شیر مرغ تا جون ادمیزاد را در این شرکت می توانید سفارش داده و البته خرید نمایید . جف بزوس مدیر عامل امازون بوده و دارایی این کمپانی چیزی در حدود ۸۳ میلیارد دلار تخمین زده شده است .البته هر چه اعتبار و قیمت سهام این شرکت افزایش پیدا کند سهم بزوس هم از سرمایه و دارایی کمپانی آمازون افزایش پیدا می کند .

ساعت مچی مردانه برند اولیسه ناردین دوئل تایم

ساعت مچی مردانه برند اولیسه ناردین دوئل تایم

خب طبیعی است که مدیر عامل یک چنین شرکت بزرگ و ثروتمندی ساعت مچی خاص و منحصر به فردی هم داشته باشد . اولیسه ناردین دوئل تایم (Ulysse Nardin Dual Time) ساعتی است که جزف ان را استفاده می کند و قیمتی در حدود ۱۱۵۰۰ دلار دارد و در ایران معادل ۵۸ میلیون تومان است که جزو ساعت های مچی بسیار گران قیمت و برند محسوب می شود .

این مدل ساعت ها را می توانید در خرده فروشی ها و دست دوم فروشی هم پیدا کنید که البته قیمت کمتری هم دارند . اگر به کسب و کارهای جدید و نحوه شکل گیری انها علاقه داشته باشید قطعا سرگذشت امازون را شنیده اید شرکتی بسیار کوچک که کار خود را از یک اتاق تاریک و نمور شروع کرد و پس از سال ها تلاش و فعالیت توانست ارزش سرمایه خود را به  ۵۰۰ میلیارد دلار برساند

ساعت مچی محبوب لری الیسون ، مدیر پیشین اوراکل

ساعت مچی محبوب لری الیسون ، مدیر پیشین اوراکل

در سال ۱۹۷۷ شخصی به نام لری الیسون کمپانی اوراکل را تاسیس کرد این شرکت در زمینه قطعات نرم افزاری فعالیت می کرد ، تا سال ۲۰۱۴ لریسون به عنوان مدیر عامل در این کمپانی مشغول به کار بود و مدتی هم به عنوان کارمند سازمان سیا به فعالیت پرداخت .

لری الیسون به ساعت مچی مدل پانرای لومینور مارینا (Panerai Luminor Marina) علاقه داشت و از ان در محافل کاری و خصوصی استفاده می کرد قیمت این مدل ها چیزی در حدود ۶۲۰۰ دلار بود که در ایران به قیمت ۳۷ میلیون تومان به فروش می رسد . این برند مانند سایر برند ها  انواع دست دوم هم داشته و می توانید انها را به قیمت حدود ۴۰۰۰ دلار معادل ۱۲ میلیون تومان از سایت های مربوط تهیه نمایید .

ساعت مچی مردانه برند پانرای لومینور مارینا

ساعت مچی مردانه برند پانرای لومینور مارینا 

مدیر عامل اوراکل ؛ مارک هورد و ساعت مچی مورد علاقه آن

مدیر عامل اوراکل ؛ مارک هورد و ساعت مچی مورد علاقه آن

همانطور که در سطور بالا اشاره شد اوراکل یک شرکت تولید کننده قطعات نرم افزاری بود که توسط الیسون پایه گذاری و فعال گردید . در سال ۲۰۱۰ مارک هورد به عنوان مدیر عامل و البته یکی از سرمایه گذاران وارد شرکت اوراکل شد و در ان به فعالیت پرداخت . در سال ۲۰۱۴ به همراه سافرا کتز بعد از اینکه الیسون بازنشسته شد به عنوان مدیر عامل انتخاب گردید و در این سمت به فعالیت پرداخت .

ساعت مچی مردانه برند رولکس

ساعت مچی مردانه برند رولکس

مارک هود سابقه طولانی در هدایت و مدیریت و سرمایه گذرای در شرکت های بزرگ داشت و بین سال های ۲۰۰۵ تا ۲۰۱۰ هم مدیر عامل شرکت اچ پی بود و قبل از آن هم از مدیر عاملان کمپانی NCR Corp بود که در ساخت ATM فعالیت می کرد .

ساعت مچی رولکس مارک و برند مورد علاقه مارک هورد بود و از مدل رولکس دیت جاست (Rolex Datejust) استفاده می کرد ، این ساعت قیمتی در حدود ۳۵۰۰ دلار داشته و در ایران به قیمت ۲۰ میلیون تومان به فروش می رسد البته مدل دست دوم ان با قیمت کمتر و چیزی در حدود ۱۵ میلیون تومان قابل خرید است .

رولکس یکی از برند های معتبر و حرفه ای در دنیای ساعت های مچی بوده که توسط کمپانی رولکس طراحی و تولید شده است و البته طرفداران زیادی هم در سراسر دنیا دارد .

ساعت مچی مردانه مدیرعامل مایکروسافت ؛ ساتیا نادلا

ساعت مچی مردانه مدیرعامل مایکروسافت ؛ ساتیا نادلا

سانتیا نادلا بعد از ۲۵ سال خدمت در کمپانی ماکروسافت به عنوان مدیر عامل در این شرکت برگزیده شد البته نادلا بعد از انکه به عنوان مدیر عامل انتخاب شد به فعالیت تخصصی خود در این سازمان ادامه داد و در بخش سرویس های ابری به فعالیت پرداخت . ساعت مچی مورد علاقه ساتیا نادلا برایتلینگ کولت اتوماتیک (Breitling Colt Automatic) بود که همیشه در محیط کار و محافل عمومی از ان استفاده می کرد و قیمتی در حدود ۱۰ میلیون تومان در ایران دارد .

ساعت مچی مردانه برند برایتلینگ کولت اتوماتیک

ساعت مچی مردانه برند برایتلینگ کولت اتوماتیک

برند برایتلینگ کولت یکی از برند های معروف و مهم در طراحی و تولید ساعت های مچی بوده که افراد مشهور و معروف و البته ثروتمندی تمایل دارند که از آن استفاده کنند . ماکروسافت خودش به عنوان یک برند در بین شرکت های الکترونیکی شناخته می شود که در زمینه نرم افزارهای کامپیوتری فعالیت می کند .

سیستم عامل های ویندوز ، آفیس جزو طراحی ها و تولیدات این کمپانی می باشد .البته این شرکت در تولید گوشی های موبایل هم فعالیت داشته و چندین مدل را در این خصوص طراحی و به بازار عرضه کرده است .

مدیرعامل لینکداین و برند ساعت مچی مورد علاقه اش

مدیرعامل لینکداین و برند ساعت مچی مورد علاقه اش

جف واینر از سال ۲۰۰۹  به عنوان مدیر عامل در کمپانی لینکداین انتخاب شد و به فعالیت پرداخت . این کمپانی در زمینه طراحی شبکه های اجتماعی فعالیت داشته و پایه کار شبکه اجتماعی “LinkedIn” بدین گونه است که کاربران را تشویق می کند تا یک پروفایل کاملا حرفه ای بسازند و از این پروفایل ساخته شده می توانند در سایت های دنیای مجازی به عنوان یک رزومه کاری استفاده نمایند! این کمپانی در سال ۲۰۱۶ توسط شرکت ماکروسافت خریداری گردید .

ساعت مچی مردانه برند اودِمار پیگه

ساعت مچی مردانه برند اودِمار پیگه

ساعت مچی  Audemars Piguet Royal Oa برند مورد علاقه جف واینر بوده واز ان در همه جلسات کاری خود استفاده می کرد این مدل قیمتی در حدود ۱۷۵۰۰ دلار داشته و در ایران به قیمت ۹۰۰۰۰۰۰۰ میلیون تومان به فروش می رسد و جزو ساعت های لاکچری و لوکس محسوب می شود .مدل های دست دوم این برند را می توانید با قیمت های ارزان تر خریداری نمایید .

ساعت مچی مردانه مالک کمپانی سولرا هولدینگ

ساعت مچی مردانه مالک کمپانی سولرا هولدینگ

این کمپانی به تولید نرم افزار های امنیت مالی پرداخته و مقر آن در تگزاس آمریکا می باشد ، این شرکت در سال ۲۰۰۵ راه اندازی و در سال ۲۰۱۳ به عنوان یک شرکت معتبر و برند در این زمینه شناخته شد و توانست فرصت های شغلی بسیاری را در آمریکا ایجاد نمایند و به عنوان یک کمپانی کارآفرین شناخته شود .

ساعت مچی مردانه برند امگا

ساعت مچی مردانه برند امگا

تونی اکیلا موسس و مدیر عامل این شرکت بوده که ایده اولیه این سازمان را خودش طراحی و اجرا نمود ساعت مچی مورد علاقه تونی آکیلا برند معروف امگا پلنت اوشن (Omega Planet Ocean) بوده و قیمتی معادل ۷۲۰۰ دلار دارد و در ایران به قیمت سی شیش میلیون تومان به فروش می رسد . تونی اکیلا علاوه بر اینکه به ساعت مچی علاقه زیادی دارد دستنبد سلامتی هم به دست بسته و از برند فیت بیت (Fitbit ) استفاده می کند این دستبند در ایران قیمتی در حدود ۱۰۰ هزار تومان دارد .

دستبند سلامتی برند فیت بیت

دستبند سلامتی برند فیت بیت

ساعت مچی مردانه مدیرعامل تریپ ادوایزر ؛ وب سایت گردشگری

ساعت مچی مردانه مدیرعامل تریپ ادوایزر ؛ وب سایت گردشگری

استیو کوفر مدیرعامل وب سایت گردشگری تریپ ادوایزر این وب سایت را در سال ۲۰۰۰ راه اندازی کرد که با استفاده از این وب سایت می توانید اطلاعات بسیار خوبی از هتل‌ها، رستوران‌ها، اقامت گاه های مختلف و هر چیزی که در رابطه با سفر است به دست آورید . در اپلیکیشن تریپ ادوایزر این امکان وجود دارد که نظرات افراد مختلف را در مورد یک مکان توریستی و جاذبه گردشگری و امکانات رفاهی آن بدست اورید و قبل از سفر به ان محل بتوانید انتخاب های بهتری داشته باشید .

تریپ ادوایزر قبل از راه اندازی این وب سایت در شرکت CDS Inc مشغول به کار بود . ساعت مچی مورد علاقه استیو مدل اومگا دویل پرستیژ (Omega Deville Prestige) بوده که قیمتی حدود ۳۰۰۰ دلار دارد و در ایران چیزی در حدود ۲۱ میلیون تومان به فروش می رسد . ایده اولیه وب سایت گردشگری از سفر کوفر به مکزیک شکل گرفت . در این سفر کوفر علاقه داشت تجربیات خود را با دیگران به اشتراک بگذراید برای همین به فکر تاسیس یک وب سایت افتاد .

ساعت مچی مردانه برند امگا

ساعت مچی مردانه برند امگا

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا