استایل و مد آقایان

انواع کفش های لوفر که باید بشناسید

چگونه کفش لوفر چرم را با لباس هایمان ست کنیم ؟ / چی بپوشیم : انواع مختلف کفش مردانه لوفر

کفش لوفر چرم برای استایل های رسمی تر مناسب ترند، لوفرهایی که از چرم ساخته می شوند به طور قابل توجهی مقاوم تر هستند و می توانید در طول سال ها بپوشید.
کفش لوفر  متعلق به خانواده های مرفه بوده یا اینکه ریشه آن به کشاورزان نروژی برمی گردد هیچ تفاوتی ندارد. بلکه آنچه مهم است ترکیب راحت و شیک این کفش است که بدون محدودیت زمانی مورد استفاده قرار می گیرد.

 

کفش لوفر

 

در حقیقت بدون بند بودن آن راحتی زیادی به آن افزوده که آن را از دربی و آکسفورد و بروجس مجزا کرده است.

مواد به کار رفته شده : چرم یا جیر؟

چرم یا جیر هرکدام نقاط قوت و ضعف خود را دارند، کفش های لوفر چرم برای استایل های رسمی تر مناسب ترند، لوفرهایی که از چرم ساخته می شوند به طور قابل توجهی مقاوم تر هستند و می توانید در طول سال ها بپوشید.

اما لوفرهای جین برای فصل بهار و تابستان، هم چنین نمای لوکس تری دارند. طراحی های لوفرهای جیر معمولا کژوال ترند و پا در آن ها احساس راحتی بیشتری دارد.

پنی لوفر Penny

این مدل از کفش لوفر کلاسیک و تقریبا یک قرن است که در قفسه های کفش موجود است. ریشه این مدل کفش به نروژ برمی گردد. زیبایی این کفش به همه کاره بودنش برمی گردد که از سرتا پا می توانید لباس راحتی داشته باشید.

لوفر منگوله دار Tassel

لوفرهای منگوله دار یکی از محبوب ترین مدل ها هستند. در مقایسه با پنی نسبتا رسمی تر و سنتی تزیین شده است. مدل های گذشته این کفش ها با پوست گوساله ساخته می شد اما امروزه از چرم های مختلف برای آن استفاده می شود.

لوفر هورس بیت Horsebit

خون هورس بیت از سایر مدل های لوفر رنگین تر است، این مدل لوفر بسیار پرطرفدار است. هورس بیت با یک فلز مانند لجام اسب در قسمت بالا تزیین شده است و به همین دلیل به آن هورس بیت می گویند. موسس گوچی در زمان جنگ جهانی دوم به عنوان یک کارگر در هتل ساووی لندن کار می کرد و به افراد مشهور شهر خدمت می کرد و به ظرافت ها دقت داشت. سال ها بعد در ایتالیا از تجارب گذشته خود بسیار استفاده کرد. این مدل لوفر را با لباس های رسمی و غیر رسمی می توان پوشید.

کفش راحتی Slipper

در گذشته تنها پدربزرگ ها را می توانسیم با این کفش های راحتی ببینیم اما امروزه تعداد زیادی از مردان جوان ثروتمند و اشرافی مانند رایان گاسلینگ و کانیه را می توان با این کفشها دید.

پوشیدن لوفر با کت و شلوار

روسای جمهور مختلف و ستاره های معروف هالیوود کفش های لوفر را به استایل رسمی و کت وشلوار آورده اند. زمانی که از لوفر با کت و شلوار استفاده می کنید مهم ترین فاکتور طول شلوار است.

در حالت مدرن آن ، طول شلوار می تواند کمی کوتاه تر و شلوار باید اسلیم باشد.

  • در استفاده از لوفر باید حتما از جوراب های بدون ساق یا بدون جوراب استفاده کنید.

%da%86%da%af%d9%88%d9%86%d9%87-%da%a9%d9%81%d8%b4-%d9%84%d9%88%d9%81%d8%b1-%da%86%d8%b1%d9%85-%d8%b1%d8%a7-%d8%a8%d8%a7-%d9%84%d8%a8%d8%a7%d8%b3-%d9%87%d8%a7%db%8c%d9%85%d8%a7%d9%86-%d8%b3%d8%aa

 

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا