برند ها

زیباترین طراحی های بولگاری برای حلقه ازدواج

حلقه نامزدی حلقه ی نامزدی و عروسی برند بولگاری

حلقه نامزدی از قدیم جزو رسم و رسوم‌ عروس و دامادها بوده؛ در ادوار مختلف، حلقه‌ها جنس و نوع متفاوتی داشته‌اند. حلقه مهم‌ترین نشانه در ازدواج و پیوندی است که بین آقا و خانم صورت می‌گیرد. به طوری که میان رسوم ازدواج در سراسر دنیا، تنها اشتراک، حلقه‌دست‌کردن زوج‌هاست.

این بار به انگشتر نامزدی و حلقه ازدواج ، یکی دیگر از محصولات برند ایتالیایی بولگاری « Bulgari » نگاه می‌کنیم؛ حلقه‌هایی با الهام از منطقه ونتین لاگون در ایتالیا. طراحی پایه حلقه‌های نامزدی این مجموعه به گونه‌ای است که الماس‌های آن از هر زاویه‌ای دیده می‌شوند و در دستان‌تان به زیبایی می‌درخشند. از آنجاکه بسیاری از زوج‌های جوان در خرید و انتخاب حلقه وسواس به خرج می‌دهند وبرخی خرید آن را جزو یکی از مشکل‌ترین خریدهای عروسی می‌دانند ما در این بخش سعی کرده‌ایم مجموعه‌ای از انگشتر نامزدی و حلقه ازدواج را برای شما گردآوری کنیم تا شما با ایده گرفتن از آنها بتوانید خرید راحت‌تری را داشته باشید.

 

حلقه نامزدی

همان‌طور که گفتیم انگشتر نامزدی و حلقه ازدواج تفاوت دارند، عکسهای بالا می‌تواند در مورد انگشتر نامزدی هم صدق کند.

انگشترهایی که در آنها از نگین‌های بسیار استفاده شده و درشت هستند می‌توانند انتخابی مناسب برای انگشترهای نامزدی باشند. البته انگشترهایی که تک نگین هستند این روزها انتخاب بسیاری از دختر خانم‌ها به عنوان انگشتر نامزدی است.

حلقه نامزدی

حلقه نامزدی

حلقه نامزدی

حلقه عروسی

حلقه ازدواج

حلقه ازدواج

حلقه ازدواج

 

حلقه ازدواج

یادتان باشد حلقه ازدواج با انگشتر تفاوت دارد، در وهله اول به دنبال این نباشید که یک انگشتر بزرگ با نگین‌های زیاد داشته باشید زیرا آنها را نمی‌توان حلقه به حساب آورد. حلقه خیلی جنس ظریفی دارد و روی آن را نگین‌هایی در اندازه‌هایی مختلف قرار گرفته است. شما می‌توانید یک حلقه ساده طلایی را برای عقد و ازدواج خود انتخاب کنید. بعد از مدتی می‌توانید برای مراسم ازدواج و عروسی خود یک انگشتر نگین‌دار بخرید و در خرید آن دقت کنید که به حلقه عقدتان از نظر رنگ و نوع جنس آن هماهنگی داشته باشد.

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا