استایل و مد بانوان

آرایش شما شخصیت تان را فاش می کند !

آرایش صورت شما شخصیتتان را فاش میکند! چگونه ارایش کنیم تا زیباتر شویم؟/ لوازم آرایشی

آرایش صورت هرشخصی میتونه درباره ی شخصیتش چیزهایی بگه. آرایش خانوم ها سبک های مختلفی داره که ما در اینجا به چند موردش اشاره می کنیم. همیشه حواستون به این باشه که مدل آرایش صورت تون درباره شما چی میگه و چقدر صحیحه. اگر شخصیت واقعی خودتون رو دوست دارید, و مدل آرایشتون یک شخصیت دیگه رو نشون میده, بهتره که کمی توی سبک آرایش کردنتون تغییر ایجاد کنید. البته ناگفته نمونه که شخصیت شناسی از روی نوع آرایش متد علمی نیست.

انواع آرایش صورت و تشخیص شیخصیت افراد از روی آن :

رژ لب صورتی با خط چشم پر رنگ:

یکی از مدل های آرایشی که خانوم ها زیاد دنبالش میرن خط چشم برجسته هست که همراه با رژ لب صورتی استفاده میکنن. این مدل میکاپ با نظم و دقت بسیار بالایی انجام میشه ، خانوم هایی که این سبک رو برای آرایش خودشون انتخاب میکنن چیز های زیادی درباره ی شخصیت شون میشه کشف کرد.

این خانوم ها معمولا خود کفا و منظم هستن. و توجه عجیبی به جزئیات دارن و هیچ موقع مناسبت های مختلف مثل تولد، سالگرد ازدواج و بقیه روزهای خاص رو در مورد خود و اطرافیانشون رو فراموش نمیکنن و به خاطر سپردن این چیزا براشون عین آب خوردنه. خانوم هایی با این سبک زمان بندی براشون بسیار اهمیت داره و آدم های وقت شناسی هستن و دوس دارن در مسیر اهدافشون حرکت کنن.

 

آرایش صورت و شخصیت شناسی

رژ لب پر رنگ همراه با رژ گونه:

یکی دیگه از مدل های آرایشی استفاده از رنگ های گیرا در رژ لب, مثل نارنجی, و رژ گونه ی طبیعی هست. این رژ گونه طوری هستش که گونه های فرد بر اثر خجالت یا فعالیتی سرخ شده. خانوم هایی که سراغ این سبک آرایش میرن نشون میده که بعد زنونه شخصیت شون بسیار پر رنگ هست و اینکه کاراکترهای قدرتمندی دارن و بودن در کنارشون به سایر افراد احساس امنیت میده. این خانوم ها اصلا گوشه نشین نیستن و از ایجاد تغییرات بزرگ نمیترسن. اعتماد به نفس و خلاقیت مهمترین خصوصیت اخلاقی این خانوم ها هست.

 

رژ لب تیره و ریمل پر رنگ:

بسیاری از خانوم ها علاقه ی زیادی به رژ لب تیره دارن که همراه با ریمل بلک یا فوق العاده مشکی استفاده میکنن. این افراد معمولا نترس و بی پروا هستن . این قضیه کاملا در میکاپ شون نشون داده میشه. این خانوم ها هیچ موقع در حاشیه قرار نمیگیرن و علاقه ی عجیبی به دیده شدن دارن. این افراد قوی و جسور دیده میشن . کسانی که دور بر این آدم ها هستن ممکن هست که فاصله شون رو با اینجور افراد حفظ کنن. خانوم هایی با این سبک آرایش صورت میدونن که چی میخوان ولی از بیان آن واهمه دارن.

%d8%b4%d8%ae%d8%b5%db%8c%d8%aa-%d8%b4%d9%86%d8%a7%d8%b3%db%8c-%d8%a7%d8%b2-%d8%b1%d9%88%db%8c-%d9%86%d9%88%d8%b9-%d8%a2%d8%b1%d8%a7%db%8c%d8%b4

آرایش ساده و معمولی :

یکی دیگه از مد های میکاپ سال ،سبک بدون آرایش هست. کسانی که کمترین میزان آرایش و طبیعی ترین میزان میکاپ رو دارن. شخصیت شناسی از روی نوع میکاپ صورت  این سبک رو مصداق بارزی از آرامش قبل از طوفان میدونه. بعضی ها ممکنه که فکر کنن این خانوم ها خونسرد هستن و احساسات ندارن اما این فکر اشتباهی هست. خانومایی که کمترین میزان آرایش رو در طول روز دارن ممکنه که میکاپ زیاد رو دوست داشته باشن اما نه به عنوان یه اتفاق دائمی و تکراری. این افراد عقاید جالبی دارن اما زیاد راجع بهش صحبت نمیکنن. مگه اینکه فرصت مناسبی پیدا کنن.

%d8%b4%d8%ae%d8%b5%db%8c%d8%aa-%d8%b4%d9%86%d8%a7%d8%b3%db%8c-%d8%a7%d8%b2-%d8%b1%d9%88%db%8c-%d9%86%d9%88%d8%b9-%d8%a2%d8%b1%d8%a7%db%8c%d8%b4

سایه اسموکی و صورت سایه روشن:

این مدل آرایش زیاد که چشم ها با سایه اسموکی و خط چشم و بقیه صورت با کانسیلر و رژ گونه آرایش میشه شخصیت خانوم هارو جوری نشون میده که آن ها از چیزی که واقعا هستن خیلی راضی نیستن . تلاش میکنن با خودشون ارتباط بهتری برقرار کنن. این خانوم ها احساسات پررنگی دارن و با دیدن فیلم های خنده دار خیلی میخندن . هر فیلم عاشقانه ای اشکشون رو در میاره و احساسات خودشون رو در برجسته ترین شکل ممکن نشون میدن . کاملا از ظاهر این افراد پیداست و بقیه متوجه میشن که این افراد دقیقا به چه چیزی فکر میکنن و چه احساسی دارن.

آرایش صورت

 

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا