عینک آفتابی

با گران ترین عینک آفتابی های دنیا زندگی را متفاوت ببینیم !

عینک افتابی عینک های لوکس چرا گران هستند؟

گران قیمت ترین عینک آفتابی های دنیا

گران شدن عینک ها در دنیای امروز تابعی از گران شدن همه اجناس لاکچری و لوکس است . با وجود اینکه استفاده از عینک چه طبی و چه آفتابی بخشی به دلیل حفظ سلامت چشم می باشد اما برخی افراد ترجیح می دهند از نوع گران و لاکچری آن استفاده کنند . علاقه به یک چنین اجناس لوکسی در دنیای مدرن امروز حتی بین اقشار متوسط هم رواج یافته است البته ما در این مبحث به درست یا غلط بودن این موضوع کاری نداریم و قصد نداریم در مورد آن بحث کنیم .
اگر شما جزو ان دسته از افراد علاقمند به برند ها و اجناس لوکس هستید و دوست دارید همیشه یا هر از چند گاهی از این اکسسوری های لاکچری خرید نمایید مطلب ذیل را از دست ندهید . برند های تولید عینک آفتابی های گران و لاکچری در دنیا زیاد نیستند اما همان تعداد هم به اندازه کافی مصرف کننده و طرفدار دارند و توانسته اند مشتریان ثابت خود را جذب نمایند .
این برند ها در اغلب کشورهای دنیا به ویژه کشورهای توریستی و ثروتمند نمایندگی داشته و مستقیما اجناس خود را به مصرف کنندگان عرضه می کنند شما هم برای خرید این لوازم می توانید به شعبه های اصلی آنها در ایران مراجعه کنید و خرید مورد نظر خود را داشته باشید .
البته حتما به اصل بودن اجناسی که خرید می کنید دقت کنید و سعی کنید سایت های شرکت های تولید کننده را بشناسید تا بتوانید به صورت مستقیم از اصل بودن انها مطمئن شوید ، چون در برخی موارد فروشنده ها برای سود بیشتر به مشتریان نامطلع خود اجناس کپی را عرضه می کنند .

حتما بخوانید : چگونه عینک ریبن اصل را از تقلبی آن تشخیص دهیم ؟

فهرستی از گران ترین مارک های عیک آفتابی

عینک آفتابی زرد رنگ الماس نشان ساخت امریکا
قیمت ۲۶۰ میلیون تومان
این عینک آفتابی توسط یک کمپانی در لوس آنجلس آمریکا ساخته می شود و قیمت آن قبل از گران شدن دلار ۲۶۰ میلیون تومان بوده است البته با افزایش قیمت دلار این عینک آفتابی هم با قیمت بیشتری و گرانترین به فروش خواهد رسید . ویژه گی منحصر به فرد این اکسسوری این است که الماس های ارزشمند و منحصر به فردی روی آن کار شده است و این الماس ها روی بدنه عینک آفتابی قابل رویت هستند و از درخشندگی و زیبایی خاصی برخوردار  می باشند .
این عینک آفتابی برای خاص پسندان و لاکچری بازانی که به الماس و جواهرات علاقه دارند طراحی شده و البته طرفداران بسیاری هم در سراسر دنیا دارد . موضوع دیگر در این نوع اکسسوری لنز های تیره ان بوده که برای جلوگیری از صدمات اشعه آفتاب بسیار مناسب هستند و این موضوع باعث می شود هم به عنوان یک اکسسوری لوکس و هم به عنوان یک ابزار برای حفظ سلامتی چشم مورد استفاده قرار بگیرد .
یک موضوع بسیار جالب در مورد این وسیله لاکچری توانایی لنز های ان برای مطابقت با نور محیط است که با کم و زیاد شدن نور محیط به خوبی خودش را سازگار می کند بلاخره خرید یک جنس ۳۰۰ میلیونی باید رضایت خاص پسندان را جلب کرده و بتواند تفاوت خود را با سایر برند های معمولی نشان دهد تا این افراد حاضر باشند برای خرید ان تا این حد پول خرج کنند .
گرانترین عینک آفتابی الماس نشان

گرانترین عینک آفتابی الماس نشان

عینک آفتابی مارک شیلس

قیمت ۸۰۰ میلیون تومانی
یک شرکت جواهر سازی به نام شیلس این نوع اکسسوری را تولید می کند و در آن از طلای ناب استفاده کرده و آن را به مشتریان لاکچری خود عرضه می نماید . این عینک آفتابی را از یک تعداد مشخص سیم های نازک و از جنس طلا درست می کنند که بسیار ظریف و خاص می باشد و قیمت گران آن هم به خاطر ظرافت و طلای بکار رفته و دقت بسیار زیادی است که در ساخت ان بکار می رود .
لنز این مدل از عینک آفتابی های از زمرد اصل بوده و این زمرد ها بسیار ظریف و نازک هستند و برای ساخت آنها افراد بسیار متخصص و ماهر استفاده می شود . همه این ظرافت و زیبایی باعث نشده است که فلسفه وجودی این اکسسوری که حافظت چشم ها در برابر افتاب است فراموش شود و این ویژه گی هم به خوبی در آن لحاظ شده و خریداران آن مطمئن هستند می توانند به عنوان یک عینک آفتابی کاملا استاندارد از ان استفاده نمایند.
فریم کار شده در این اکسسوری لوکس و گران قیمت و لاکچری هم بر زیبایی آن افزوده است و ان را جزو گران قیمت ترین عینک های دنیا قرار داده است .
گرانترین عینک آفتابی ار برند شیلس

گرانترین عینک آفتابی ار برند شیلس

از گرانترین مارک های عینک آفتابی چوپارد

قیمت ۶۰۰ میلیون تومان
چوپارد از عینک آفتابی های بسیار گران قیمت و لاکچری در سراسر دنیا شناخته می شود و طرفداران زیادی هم دارد . علت خاص و گران بودن این عینک آفتابی تعداد الماس های اصلی است که در ساخت ان بکار رفته است . ۵۱ قطعه الماس اصل و بسیار ظربف و زیبا در ساخت ان بکار رفته و باعث شده است از گران قیمت ترین اکسسوری های دنیا باشد .
الماس های بکار رفته در ان کاملا پرداخت شده و زحمت زیادی برای درست کردن آنها صرف شده است . وزن این الماس در قیمت انها هم موثر بوده و قطعا الماس های با وزن ۴ قیراطی قیمت بسیار بالایی دارند . عیار الماس های بکار رفته در آن هم ۲۴ بوده و همین امر باعث قیمت بالا و گران آن شده است .
نحوه ساخت و طراحی این عینک آفتابی به شکلی است که با  بکار بردن سوراخ های زیاد و بسیار ریز در بدنه ان  انعطاف خیلی زیادی پیدا کرده و در نظر اول ان را بسیار خوش فرم و راحت نشان می دهد که البته در هنگام استفاده هم همین ویژه گی را دارا می باشد .
گران قیمت ترین عینک آفتابی های دنیا وقتی می توانند در این گروه قرار بگیرند که دارای ویژه گی های منحصر به فرد و خاص بوده و در ساخت انها هنر ، خلاقیت و جذابیت و کیفیت به طور همزمان به کار رفته باشد در غیر این صورت خریداران و مصرف کنندگان حاضر نیستند یک چنین مبلغ گرانی برای خرید انها پرداخت نمایند .
گرانترین مارک عینک آفتابی چوپارد

گرانترین مارک عینک آفتابی چوپارد

برند دولچه گابانا سازنده یکی گران قیمت ترین عینک آفتانی دنیا

قیمت یک میلیارد ۵۳۰ میلیون تومان
دولچه گابانا از برند های بسیار معتبر و گران در سراسر دنیا بوده و اکسسوری های متنوع و فراوانی را با قیمت های بالا تولید می کند و بسیاری از هنرمندان و سوپر استارها و ثروتمندان دنیا حاضر هستند برای خرید از این برند پول زیادی خرج نمایند . در دنیای مد و فشن هم این برند جایگاه به خصوصی داشته و سالانه میلیارد ها دلار از این راه درامد کسب می کند .
عینک آفتابی که این برند برای خریداران خود تولید می کند به رنگ قهوه ای بوده و رنگ بدنه ان هم به رنگ کهربایی و قهوه ای می باشد . این ویژه گی باعث شده است بسیار جذاب و شیک و لاکچری به نظر برسد و ظرافت به کار رفته در طراحی و ساخت ان هم در این موضوع بی تاثیر نمی باشد .
در ساخت این عینک هم از طلای با عیار بالا استفاده شده است و همین امر باعث شده جزو گران قیمت ترین عینک های دنیا قرار بگیرد . برند دولچه گابانا با تولید این عینک آفتابی های در کنار سایر اکسسوری های لوکس و لاکچری توانسته است در دنیای مد و فشن امروز جایگاه ویژه ای را برای خود فراهم اورده و رقیبان سرسختی داشته باشد .
گرلنترین عینک آفتابی از برند دولچه گابانا

گرانترین عینک آفتابی از برند دولچه گابانا

عینک طبی پلنگ نشان از مارک کارتیر

کارتیر پلنگی عینک ۶۵۰ میلیونی
علاه بر اینکه عینک های آفتابی می توانند از گران قیمت ترین عینک های دنیا باشند عینک های کار هم می توانند جزو این دسته قرار بگیرند  . عینک کارتیر پلنگی که برای کار و فعالیت های کاری طراحی شده است جزو این دسته بوده و علت نامگذاری ان به نام پلنگ نقشی از پلنگ روی بدنه ان است که در همه انها وجود دارد .
طراحی پلنگ روی بدنه این اکسسوری جذابیت خاصی به آن داده و باعث شده است طرفداران زیادی پیدا کند . در ساخت این اکسسوری طلای ۱۸ عیار بکار رفته و علاوه بر طلا ۶۵۱ قطعه الماس و ۶۴۵ قطعه یاقوت هم در ساخت آن بکار رفته است . الماس و یاقوت به کار رفته در ان کاملا پرداخت شده و بسیار ظریف و جذاب هستند .
ظرافت و طراحی خاص این عینک و الماس ها و یاقوت های بکار رفته در آن باعث شده است جزو گران قیمت ترین عینک های کار دنیا قرار بگیرد و افرادی زیادی حاضر باشند برای پرداخت آن یک چنین قیمتی پرداخت نمایند .
گرانترین مارک عینک طبی کارتیر پلنگی نشان

گرانترین مارک عینک طبی کارتیر پلنگی نشان

عینک طبی لاکچری از جنس طلا و چوب

قیمت ۲۵۰ میلیون تومان
این اکسسوری در پاریس ساخته شده و جزو برند های معروف و لاکچری محسوب می شود . در ساخت این اکسسوری ۲۵۳ قطعه الماس بکار رفته است که کاملا پرداخت شده اند . طراحی دسته های این عینک طوری است که شما را به یاد دسته های بوق می اندازد برای همین به ان دسته بوقی گفته می شود البته این دسته بوقی ها طوری طراحی شده اند که روی شقیقه ها قرار می گیرند و جلوه جالبی به آن می دهند .
از ۲۵۳ الماسی که در ساخت آن پرداخت شده است ۲۲ قطعه ان طوری پرداخت شده است که شبیه شاهزاده بوده و ان را بسیار لوکس و لاکچری نشان می دهد . طراحی این عینک طوری انجام شده است که انعطاف پذیری خاصی داشته و بسیار راحت و شیک بوده و کاملا خریداران را راضی نگه داشته است .
گرانترین عینک طبی از جنس طلا

گرانترین عینک طبی از جنس طلا

برند لوگانو تولید کننده عینک آفتابی های لوکس

قیمت ۱۲۰ میلیون تومان
این برند سعی کرده با تنوع دادن به انواع تولیدات خود همه خریداران و مصرف کنندگان با سلایق مختلف را راضی نگه دارد . برخی تولیدات این برند دارای فریم طلایی از جنس طلا و با لنز هایی به رنگ صورتی بوده که در ساخت آنها الماس های گران قیمت بکار رفته است و برخی دیگر هم به رنگ قهوه ای ساخته شده اند در نوع صورتی ان الماس ۳ قراطی و در نوع قهوه ای آن الماس های حدودا ۴ قیراتی بکار رفته است .
الماس بکار رفته در این اکسسوری سیاه رنگ بوده و باعث شده جذابیت و زیبایی خاصی به آن بدهد و ان را بسیار لاکچری و لوکس نماید .
گرانترین عینک آفتابی مارک لوگانو

گرانترین عینک آفتابی مارک لوگانو

برند کارتیر تولید کننده عینک آفتابی های گران قیمت با طلای ۱۸ عیار

این مدل اکسسوری به علت طلای ۱۸ عیار بکار رفته در آن قیمتی در حدود ۱۰۰ میلیون تومان داشته و جزو عینک آفتابی های گران قیمت دنیا محسوب می شود . این محصول در پاریس و توسط کمپانی کارتیر ساخته می شود . این کمپانی در دنیای مد و فشن از تولید کنندگان بسیار معتبر بوده و جایگاه ویژه ای دارد .
لنز های این اکسسوری دارای قابی از طلای ۱۸ عیار هستند و دقیقا این قاب با الماس های حدودا ۸ قیراطی پرداخت شده تزیین شده است که جذابیت و زیبایی خاصی به آن داده است . طراحی این وسیله زیبا طوری است که در هنگام استفاده بسیار راحت بوده و از نظر ظاهری هم بسیار خوش فرم می باشد و البته از کیفیت بسیار بالایی هم برخوردار است .
گرانترین عینک آفتابی ؛ مارک کارتیر

گرانترین عینک آفتابی ؛ مارک کارتیر

از گرانترین مارک های عینک طبی ؛ برند گلد وود

طلا و چوب والماس در برند گلد وود با قیمت ۱۲۰ میلیون تومان
این برند به دلیل موادی که در اکسسوری خود استفاده می کند گلد وود نامیده شده است و برای ساخت این وسیله زیبا و لاکچری از طلای با عیار بالا و ۱۱۹ الماس پرداخت شده استفاده می کند . طراحی دسته ها در این عینک زیبا و منحصر به فرد به شکلی است که شما را یاد بوفالو می اندازد و البته بسیار زیبا می باشد . رنگ قالب در ان هم مشکی بوده و قابل استفاده در هر مکان و با هر لباسی می باشد .
گرانترین عینک طبی طلا برند گلد وود

گرانترین عینک طبی طلا برند گلد وود

گرانترین عینک آفتابی از برند بولگاری

بولگاری برندی خاص و باقیمت ۲۵۰ میلیون تومان
بولگاری جزو برند های لاکچری بوده و اکسسوری های متنوع و جذاب و گران قیمتی طراحی کرده و به خریداران عرضه می کند . طلای بکار رفته در این اکسسوری ۱۸ عیار بوده و البته در ساخت ان الماس هم بکار رفته است هر چقدر عیار و  وزن طلا و الماس بکار رفته در ان بیشتر باشد قیمت این نوع عینک آفتابی ها هم بالاتر می رود .
گرانترین عینک آفتابی برند بولگاری

گرانترین عینک آفتابی برند بولگاری

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا