استایل و مد بانوان

نکاتی که قبل از خرید لباس بچگانه باید بدانیم

لباس بچگانه اصول خرید

راهنمایی کامل برای خرید لباس بچگانه
داشتن یک کودک خوش پوش و خوش استایل خواست هر پدر و مادری است . برای دستیابی به این خواسته پدر و مادرها باید تیپ و ظاهر کودکان خود را شناخته و بدانند با چه مدل لباس بچگانه هایی خوش تیپ و جذاب می شوند اینکه تصور کنید فقط پوشیدن لباس بچگانه های گران قیمت و برند می تواند ظاهر فرزند دلبند شما را جذاب کند سخت در اشتباهید در درجه اول باید اندام فرزندتان را بشناسید و البته رنگ پوست و چشم ها را با رنگ لباس های انتخابی مطابقت دهید هر بیشتر از مد و اصول شیک پوشی بدانید در این راه کمک بیشتری به شما خواهد شد .

گاهی به دلیل مشغله و گاهی هم به دلیل بی توجهی والدین جزییات لباس پوشیدن در کودکان خود را فراموش می کنند و در مدرسه ، مهمانی ها ، جشن تولد و مناسبت های مختلف تفاوتی در ظاهر فرزند خود ایجاد نکرده و همیشه به یک شکل و یه شیوه عمل می نمایند . داشتن ظاهر آراسته و شیک و مرتب برای بچه ها جذابیت و اعتماد به نفس به همراه می آورد که برای حصول این اعتماد به نفس فقط والدین هستند که باید توجه نشان دهند

در عین سادگی کودکی خوشتیپ داشته باشید

انتخاب و خرید لباس بچگانه با لباس های ساده

سادگی همیشه و در هر سنی زیبایی و جذابیت به همراه می آورد و البته طرفداران زیادی هم دارد . لزوما برای خوشتیپ شدن لازم نیست که لباس بچگانه هایی با برند های گران قیمت خریداری کنید یا تن پوش های پر زرق و برق و خاص بپوشید و تن فزرندتان کنید . یک تیشرت ساده و شکیل به همراه یک شلوار متناسب با فرم و سایز بدن می تواند همه انچه را که از جذابیت توقع دارید در فرزندتان بوجود آورد .

بچه ها عموما به دلیل شیطنت و علاقه به دویدن و ورزش کردن زود به زود لباس های خود را کثیف می کنند و لازم است مرتب به ظاهر آنها رسیدگی شود برای همین خرید تن پوش های گران قیمت برای اکثر پدر و مادر ها به صرفه نبوده و در توان انها نمی باشد اما پدر و مادر ها می توانند با خرید لباس بچگانه ارزان تر و البته با جنس های مطلوب و نخی و یا پنبه ای علاوه بر ایجا تنوع در ظاهر بچه های خود در هزینه ها هم صرفه جویی نمایند .

برخی استایل ها علاوه بر اینکه فرزند شما را منحصر به فرد می کند راحتی و جذابیت به خصوصی هم برای انها به همراه دارد . مثلا استفاده از بلوز های سفید نخی و یک شلوارک مشکی به همراه یه پاپیون قرمز و یا مشکی و یا بلوز سفید به همراه کت مشکی با طرح های متنوع صورتی به همراه یک کفش اسپرت مشکی شیک می تواند پسر بچه ها را شبیه شاهزاده ها زیبا و دلفریب نماید ،انتخاب بلوز های ساده و راحت به همراه یک دامن کوتاه سفید و ساده برای دختر بچه ها هم یک انتخاب هوشمندانه و به روز است .

البته باید توجه داشته باشید برای انتخاب رنگ ها حتما به رنگ پوست فرزندتان هم توجه کنید که در عین خوشتیپی انها را جذاب هم نماید.

برای خرید لباس بچگانه سایز و جزییات را در نظر بگیرید

توجه به سایز در خرید لباس بچگانه

در انتخاب سایز برای فرزندتان حتما دقت کنید خرید لباس بچگانه گشاد و یا خیلی تنگ می تواند علاوه برحس ناامنی و ناراحتی در آنها ظاهر فرزندتان هم ناموجه و نامناسب جلوه دهد . برای اینکه کودک خوشتیپ و جذابی داشته باشید باید به فاکتور های مختلفی توجه کنید .سایز ، فرم و رنگ بخشی از این جزییات است .

اندام کودکتان را بشناسید و بر اساس این شناخت برایش تن پوش تهیه کنید . در کنار این موارد آراستن ظاهر فرزند دلبندتان به خوشتیپی و جذابیت ان کمک می کند داشتن موهای اراسته و مرتب ، پوست سالم و شفاف و رسیدگی به خواسته های روحی انها همه در جذاب و خوشتیپ نشان دادن بچه ها بسیار موثر است .

در خرید حراجی ها فرزندتان را خوشتیپ کنید

فروشگاه لباس بچگانه

همانطور که در بالا به ان اشاره کردیم برای خوشتیپ و جذاب شدن حتما لازم نیست از برند ها و فروشگاههای خیلی گران خرید کنید و یا اینکه به جاهای خاص و پر هزینه بروید . کمی خلاقیت و توجه به زمان حراج برند های خوب می تواند فرصت خرید لباس بچگانه شیک و مناسب با قیمت های استثنایی را برای شما و فرزندتان فراهم کند .

افراد خوشتیپ و خلاق و علاقه مند به مد و شیک پوشی برندهای خوب را شناخته و زمان حراج و آف آنها را هم می دانند و در حراجی ها خرید های اصلی و مهم خود را انجام می دهند . برای کودکان هم این ترفند بسیار کارساز بوده و از انها یک جتنلمن واقعی می سازد . برای اینکه فرزند خوشتیپ و خوش استایلی داشته باشید فروشگاههای زنجیره های مکان مناسبی برای خرید و انتخاب اجناس با جنس مرغوب و قیمت مناسب است .

فروشگاههای زنجیره ای این ویژگی را دارند که همه نوع لباس بچگانه و در همه سایز ها و قیمت ها در انها یافت می شود و شما می توانید با تنوع بالایی که این فروشگاهها دارند هر آنچه را که برای خوشتیپ شدن کودکتان لازم دارید تهیه نمایید . کفش ، پیراهن ، بلوز ، شلوار ، دامن و سایر اکسسوری های مورد نیاز برای همه سن و سایزی در این فروشگاهها یافت می شود .

البته باید توجه داشته باشید به علت جو و شرایط خاصی که این فروشگاهها دارند ممکن است خرید هایی انجام دهید که واقعا به ان احتیاج ندارید برای همین حتما قبل رفتن به این مراکز خرید ، اهداف خود را تعیین کنید و مشخص نمایید دقیقا به چه چیزهایی برای خودتان یا فرزندانتان نیاز دارید و بر اساس این اهداف اقدام به خرید نمایید تا در پایان خرید حس خوب و نشاط خود را از دست ندهید .

نکته دیگر اینکه برای خرید لباس بچگانه مورد نیازتان حتما جزییات اندام و ویژگی های ظاهر کودکتان را در نظر بگیرد و فقط به صرف قیمت یا علاقه به خرید این کار را انجام ندهید

لباس بچگانه چند تکه مناسب برای فصل سرما

خرید لباس بچگانه برای زمستان

فصل سرما و خنکای پاییز این اجازه را به شما می دهد که با انتخاب لباس بچگانه های چند تکه و جذاب بیش از پیش فزندتان را خوشتیپ و جذاب کنید . استفاده از تونیک ها پشمی و ضخیم به همراه یک کت کوتاه در رنگهای متنوع و سازگار با رنگ تونیک انتخابی و شلواری های کتان و جین کوتاه و بلند برخی از نمونه هایی است که شما می توانید برای خوشتیپ شدن فرزندان دلبندتان استفاده کنید .

پیراهن های مخمل و سوئیشرت های ساده و در رنگهای متنوع کودکان را بسیار زیبا و خوش استایل می کنند . لباس بچگانه زمستانی به دلیل تنوع و شکلی که دارند به صورت کلی ظاهر بهتری به افراد می دهند البته اگر در انتخاب رنگ و سایز دقت کنید .

سعی کنید در حراج های پایان سال خرید های زمستانی سال بعد را با تنوع بالا انجام دهید ویژه گی این حراج ها این است که می توانید تعداد بیشتری با قیمت کمتر خرید کنید و می توانید در فصل سرد و زمستان سال بعد از خرید هایتان لذت ببرید .

ست های ترکیبی لباس بچگانه ، انتخاب خاص پسندان

لباس بچگانه و استایل کودانه

همیشه لازم نیست یک ست کامل را از یک مغازه خاص خرید کنید گاهی انتخاب یک بلوز از یک مغازه و یک کت کوتاه از مغازه دیگر و یا  شلوار زیبایی از یک حراجی می توانید به یک ترکیب منحصر به فرد تبدیل شود . ست های ترکیبی بعضا مورد پسند همه افراد نیستند و تن پوش جالبی روی تن فرزندتان نخواهند شد اما سلیقه به خرج دادن و انتخاب بهترین ها از فروشگاههای مختلف می تواند فزرندتان را بسیار خوش استایل و جذاب نماید .

برخی پدر و مادر ها فکر می کنند با خرید لباس بچگانه برند و خیلی گران برای کودکشان می توانند ظاهر متفاوت تری به آن بدهند اما باور کنید بسیاری از افراد حتی نمی توانند قیمت و برند تن پوشی را که خریده اید تشخیص دهند اما اگر از ترکیب شیک و خاصی استفاده کنید در همان نظر اول توجه آنها را جلب خواهد کرد .

به طور کلی انتخاب لباس بچگانه و تن پوش یک هنر و فن است که افراد خاصی به آن مسلط می باشند ولی قابل یادگیری برای همه هم می باشد فقط کافی است کمی حوصله و سلیقه به خرج دهید .

در رنگ بندی لباس بچگانه سخت گیر باشید

برای تن پوش های مربوط به بالاتنه برای بچه ها بهتر است رنگ های شاد انتخاب شوند و اگر به رنگ های تیره هم علاقه دارید این رنگها را در انتخاب شلوار یا دامن یا شلوارک به کار ببرید چون ترکیب جذاب تر و شیک تری درست خواهید کرد . نکته دیگر در انتخاب رنگ لباس بچگانه اینکه خیلی تابع مد و رنگ سال نباشید و بیشتر به این فکر کنید که چه رنگی به فرزند دلبدتان می اید و آن را خوشتیپ تر می کند .

علاوه بر آن برخی رنگها احساس آرامش و لذت و متانت خاصی هم در افراد ایجاد می کنند که اگر به روانشناسی رنگ ها آشنا باشید می توانید با انتخاب رنگهای زنده و موثر در طروات روحیه کودکتان هم نقش موثر داشته باشید . رنگها اصولا قدرت ارتباط با افراد را دارند و می توانند در همان نظر اول حس خوب یا بدی را به بیننده منتقل نمایند .

رنگ های متضاد و خیلی براق در نظر اول شاید خیلی نشان از شیک پوشی نباشد و عموما رنگ های ملایم و ارامش بخش حس بهتری را ایجاد می کنند .

توجه به جنسیت ، در انتخاب لباس بچگانه

برخی والدین اصرار دارند فرزند پسر خود را شبیه دختر ها یا فرزند دختر خود را شبیه پسرها نمایند این رفتار علاوه بر اینکه در روحیات انها بسیار موثر است و می تواند در بزرگسالی مشکلات عدیده ای را برای آنها بوجود آورد در خیلی مواقع ظاهر جذاب و شیک را هم از بچه ها می گیرد برای همین در انتخاب لباس بچگانه برای کودکان حتما جنسیت آنها را در نظر بگیرد .

دختر بچه ها عموما با دامن ها کوتاه چین دار به همراه یک بلوز ساده یقه هفت بسیار جذاب و زیبا و خوش پوش می شوند آراستن موها و رسیدگی به پوست آنها هم که نهایت دقت و سلیقه است در عین حال می توانید برای برخی دختر بچه ها باتوجه به فرم بدن از شلوار جین و بلوز ساده هم استفاده کنید اما نباید این انتخاب دایمی و همیشگی شما باشد .

در ظاهر و تیپ فرزندتان تنوع به خرج دهید استفاده از لباس پسرانه برای دختران هر چند گاهی ایراد ندارد اما نباید یک روند دایمی باشد برای پسران هم از رنگ های مخصوص این جنسیت و مدل های مناسب استفاده کنید و رنگهای دخترانه را کمتر به کار ببرید . بلوز های راه راه و یا چهار خونه به همراه یک شلوار جین یا کتان با رنگ ملایم می تواند پسر بچه ها را بسیار جذاب و خوشتیپ نشان دهد .

در عین حال پیراهن های کمر دار کوتاه و با نقش و نگار های زیبا و یا ساده به همراه گل سر های شاد و متنوع برای دختران بسیار جذاب و منحصر به فرد است و انها را ظریف تر نشان می دهد .استفاده از بلوز ساده با دامن های کوتاه طرح دارد یا برعکس بلوز های گل دار و دامن ساده کوتاه هم انتخاب بسیار خوبیست .

یک نکته را فراموش نکنید سر تا پای بچه ها را یک رنگ نکنید این نشان از سلیقه و خوش پوشی نبوده و زیبایی ظاهر آنها را کاهش می دهد از رنگ های متنوع و در عین حال هماهنگ برای ست کردن لباس ها استفاده کنید .

در نهایت اگر علاقه دارید بچه های خوشتیپپ و جذاب داشته باشید باید برای لباس پوشیدن انها وقت بگذارید و استایل آنها را بشناسید و انتخاب های سرسری و نامطمئن نداشته باشید .

 

یک نظر

یک نظر

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا