استایل و مد آقایان

چگونه جلیقه مردانه را با با شلوار جین ست کنیم ؟

چگونه جلیقه مردانه را با با شلوار جین ست کنیم ؟ / جلیقه اسپرت مردانه را اینگونه ست کنید

یک جلیقه همیشه راهی را پیدا می­کند تا دوباره خودش را به دنیای مُد معرفی نماید.

وقتی که جلیقه­ ی خود را با شلوار جین سِت می­کنید، به یاد داشته باشید که این جاذبه­ ی اصلی محسوب می­گردد، پس باید مطمئن شوید که تناسب آن­ها عالی باشد. چند نکته­ ی کلیدی هست که باید در زمان تناسب مناسب به یاد داشته باشید. اطمینان از اینکه جلیقه مناسب و راحت باشد و طرفین آن به کمربند برسند، از عوامل کلیدی می­باشند. برای پیداکردن بهترین تناسب باید اندازه­ها و طراحی­های گوناگونی را امتحان کنید. این پوشش را می­توان به طرق مختلف و در مناسبت­های گوناگون پوشید، بنابراین به یک تناسب متوسط راضی نشوید. باید دقیقاً درست باشد.

بعد از اینکه اندازه را مشخص کردید، اینکه چگونه جلیقه را بپوشید هم مهم می­باشد. همه­ی دکمه­ های جلیقه­ تان را نبندید. مشابه کت و شلوار می­توانید آخرین دکمه ­ی جلیقه را باز بگذارید. این کمک می­کند که ظاهر آرام و آسوده­ای داشته باشید، نیاز به ذکر نیست که بهترین راه برای پوشیدن جلیقه هم همین می­باشد. وقتی که نوبت به انتخاب پیراهن زیر جلیقه می­رسد، گزینه ­ها نامحدود هستند.

مدل های جلیقه مردانه با کت و شلوار

جلیقه مردانه

چون دارید جلیقه­ تان را با شلوار جین می­پوشید، اول باید مشخص کنید که می­خواهید رسمی لباس بپوشید یا غیررسمی.

شلوار جین به پوشش شما حالت غیررسمی داده است، بنابراین اگر مناسبت بیشتر مربوط به کسب و کار می­باشد، بهتر است که از یک پیراهن یقه­ بسته شاداب و سفید استفاده کنید. به این ترتیب پوشش شما ظاهری تمیز و نیمه­حرفه­ای خواهد داشت.

در صورتی که می­خواهید ظاهر آرام و راحتی داشته باشید و در عین حال حرفه­ای به نظر برسید، می­توانید از شلوار جین تیره سنگ­شور با کراواتی با رنگ ساده یا طرح جالب استفاده کنید. از طرح­های پایه مانند شطرنجی و خالخالی استفاده نمایید و از الگوهایی که ممکن است خیلی شلوغ باشند پرهیز کنید. پیراهن یقه­ بسته هم باید ساده باشد تا با کراوات و جلیقه تداخل نداشته باشد. رنگ جلیقه ، رنگ پیراهنِ یقه ­بسته­ ی شما را تعیین می­کند.

مدل جلیقه مردانه اسپرت

جلیقه اسپرت مردانه

اگر می­خواهید ظاهرتان کاملاً غیررسمی باشد، جلیقه به آن مقداری شخصیت حرفه­ای می­دهد.

برای آراستن چنین ظاهری می­توانید از یک شلوار تیره سنگ­شور به صورت اندامی یا ساده استفاده نمایید. این مسأله بستگی به نوع بدنتان و ظاهری که به دنبال آن هستید دارد. به جای پیراهن یقه ­بسته می­توانید از تیشرت سفید ساده یا یک تیشرت طرحدار به هر رنگی استفاده نمایید.

در صورتی که قصد دارید دکمه­ های جلیقه را نبندید، تیشرت رنگی را امتحان کنید تا کمی متضاد شود. از پوشیدن تیشرت­های گشاد و یا یقه ­باز اجتناب نمایید، هیچکدام آن­ها با جلیقه جور نمی­شود. برای داشتن ظاهری آراسته باید هردو قسمت­ بالایی و پایینی خیاطی شده باشند تا با نوع بدن شما هماهنگ شوند.

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا