ساعت مچی

معرفی برترین برند های ساعت مچی مردانه مارک دار از گوچی تا کنت کول

ساعت های مچی مارک دار و اصل

از گذشته ها علاقه به ساعت مچی در مردان به عنوان یک کالای لوکس و شیک وجود داشته است شاید دلیلش این است که یک ساعت مچی مردانه شیک می تواند ظاهر آقایون را تغییر داده و از آنها یک جنتلمن بسازد . برای  اینکه بتوانید ساعت های مچی شیک و البته مارک و اصل ولی با قیمت مناسب بخرید باید در مورد آن تحقیق کنید و خیلی زود اقدام به خرید ننمایید چون بسیاری از فروشگاهها و مغازه های فروش ساعت ممکن است جنس اصل را از تقلبی تشخیص نداده و البته جنس تقلبی هم به شما بفروشند برای همین قبل از هر خریدی بهتر است خودتان به اطلاعات کافی در این خصوص دست پیدا کنید .

در این مطلب ما قصد داریم چند نمونه ساعت مچی اصل و مارک دار را به شما معرفی کنیم تا در صورتیکه قصد خرید داشتید بتوانید انتخاب بهتر و مناسب تری داشته باشید .

ساعت مچی مارک دار ؛ گوچی

گوچی یک کمپانی بسیار معروف در صنعت مد و فشن است و در خصوص طراحی لباس و سایر اکسسوری ها برای مردان و زنان و کودکان فعالیت های گسترده ای دارد این کمپانی در خصوص ساخت ساعت مچی برای مردان هم ایده های جذاب و خلاقانه ای داشته است و توانسته در میان رقیبان قدری چون رولکس ، کوارتز و سایر تولید کنندگان معروف جای مهمی برای خود باز کند . در میان طراح های این برند ساعت مچی مردانه مدل YA136209 یک مدل اسپرت و شیک است .

ساعت مچی مارک دار ؛ گوچی

از ویژه گی های این مدل ضد آب بودن ان است که شخص می تواند تا عمق ۲۰۰ متری اب رفته و این اکسسوری را بدون اینکه اسیبی ببیند همراه خود داشته باشد . کمپانی گوچی برای طراحی و ساخت این مدل از یک شرکت سوئیسی مشورت گرفت . در ساخت این اکسسوری نوعی نشانگر شب تاب طراحی شده است که در هنگام شب کمک می کند خواندن عقربه ها و ساعت به راحتی انجام شود  .

موادی که در ساخت  YA136209 به کار رفته از الیاف مقاوم بوده و برای بند آن از برزنت استفاده شده است . به علت اینکه برای ساخت شیشه این مدل از یاقوت استفاده شده است امکان خط و خش افتادن روی ان به میزان زیادی کاهش یافته است. از نظر قیمت این مارک تقریبا قیمت مناسبی داشته و امکان خرید ان در ایران با قیمت حدود ۴ میلیون تومان وجود دارد . برند گوچی از برند های معروف در عرصه مد بوده برای همین محصولات خود را با قیمت های بالا عرضه می کند .

ساعت مچی مارک دار ؛ تیسوت

مدل TISSOT T109 610 16 037 00 ساعت مچی مارک دار اصل از برند تیسوت است که قابلیت استفاده تا عمق ۳۰ متری آب را داشته بدون اینکه اسیبی ببیند . البته باید توجه داشته باشید از این ساعت نمی توانید در شنا استفاده کنید اما استیل استفاده شده در آن زد زنگ بوده و شیشه آن  هم ضد خش و خط می باشد .

ساعت مچی مارک دار ؛ تیسوت

این مدل را می توانید در مراودات روزمره استفاده کنید و قابلیت ست کردن با کت و شلوار و پیراهن را دارد و البته بسیار جذاب خواهد شد . برای خرید این ساعت در ایران باید مبلغ ۸۰۰ هزار تومان پرداخت کنید این مدل و برند از مدل های نسبتا ارزان بوده که امکان تهیه ان برای همه افراد وجود دارد . تیسوت یک برند معروف در ساخت اکسسوری های مردانه از جمله ساعت مچی است که طرفداران زیادی هم در سراسر دنیا دارد .

ساعت مچی مردانه مارک دار ؛ کاسیو

کاسیو برندی است که در دنیای ساعت و اکسسوری های مردانه شهرت دارد و با طراحی و ساخت نوعی ساعت مچی مارک دار اصل با مشخصات CASIO GA 100-1 A2DR توانسته است نامی ماندگار در این عرصه داشته باشد . کاسیو ۱۰۰-۱ قابلیت استفاده در عمق ۲۰۰ متری آب را داشته و ضد زنگ می باشد علاوه بر آن این مدل ضد ضربه بوده و مقاومت خوبی در این خصوص دارد .

ساعت مچی مردانه مارک دار ؛ کاسیو

مدل کاسیو GA 100-1 مجهز به کرنومتر بوده و برای اشخاصی که علاقمند به تیپ های اسپرت هستند بسیار مناسب است . قیمت این مدل بسیار مناسب بوده و در ایران می توانید با ۴۰۰ هزار تومان ان را خریداری نمایید .

ساعت مچی مارک دار مردانه ؛ رادو

برند رادو در تولید و طراحی ساعت های مچی ید طولانی داشته و توانسته طراحی های جذاب ، شیک و لوکسی در این حوزه داشته باشد اما انچه که باعث شهرت وی در ساخت ساعت مچی مردانه شده است دقت بالای آنها بوده که تقریبا بی رقیب می باشد . رادو یک برند معتبر در تولید این اکسسوری در دنیا محسوب می شود  .

ساعت مچی مارک دار مردانه ؛ رادو

مدل RADO 656 01313 018  بسیار جذاب و زیبا و جوان پسند بوده و از ویژه گی های این مدل مقاومت در برابر آب و در واقع ضد آب بودن ان است علاوه بر آن وجود یک بند سرامیکی مشکی و جذاب باعث شده است بیشتر مورد توجه قرار بگیرد . را دو به عنوان یک برند معتبر در این حوزه محصولات خود را به قیمت های گرانتری عرضه می کند و افرادی که علاقه دارند مدل RADO 656 01313 018   داشته باشند باید چیزی در حدود ۱۶ میلیون تومان برای آن در ایران پرداخت نمایند .

که البته برای داشتن یک ساعت برند و لوکس و لاکچری چندان هم زیاد نمی باشد .

ساعت مردانه مارک دار ؛ رومانسون

این برند با اینکه ساعت های شیک و لوکس تولید می کند اما به لحاظ قیمت جزو برند های روزمره محسوب می شود . مدل TL9213MM1WAS2W قیمتی در حدود ۵۱۰ هزار تومان داشته و تا عمق ۳۰ متری در آب هم قابل استفاده است و مشکلی برای ان به وجود نمی اید . ویژه گی این مدل داشتن عقربه نمایشگر تاریخ و صفحه شب نما است که استفاده از آن را در هنگام شب راحتتر می کند .

ساعت مردانه مارک دار ؛ رومانسون

با وجود اینکه قیمت این برند چندان زیاد نیست ولی اولین شرکتی بود که توانست ساعتی با الماس به شکل کریستال طراحی و تولید نماید این مدل بسیار ظریف و نازک و با طلا تزیین شده بود . سال های بعد این شرکت مدل ها دیگری با طراحی های جذاب تر و البته قیمت های متفاوت به بازار عرضه کرد و توانست در هر سطحی طرفداران خاص خود را داشته باشد .

ساعت مچی مارک دار ؛ بالمین

موسس برند بالمین شخصی به نام پیر بالمین بود که در سال ۱۹۱۴ در فرانسه متولد شد ، زندگی در فرانسه و مرکز مد و فشن دنیا و همچنین در کنار خانواده ای هنرمند باعث شد ذوق هنری در وی شکوفا شده و در این زمینه به فعالیت بپردازد . بالمین در سالهای اولیه به طراحی لباس و پارچه علاقه نشان داد و بعد ها وارد اکسسوری دیگر مردانه و زنانه گردید .

ساعت مچی مارک دار ؛ بالمین

ساعت مچی مردانه مدل BALMIN074 1325 32 62 از طراحی ها و تولیدات این برند بوده که بسیار شیک و لاکچری می باشد و توانسته است مردان خوش پوش و برند باز را بخود جلب نماید . کیفیت بسیار بالا ، بدنه استیل ضد زنگ ، استفاده از شیشه ضد زنگ در ساختار آن باعث شده است این مدل بسیار با کیفیت بوده و خریداران زیادی داشته باشد .

از ویژه گی های دیگر این ساعت داشتن تاریخ شمار و روز شمار بوده که در یک قاب نقره ای بسیار زیبا قرار داده شده اند . استفاده از بند چرمی در مدل BALMIN074 1325 32 62 باعث شده است برای تیپ های اسپرت بسیار مناسب باشد . نگین های اتمی کار شده روی شیشه ان ظرافت خاصی به این مدل اعطاء کرده است . اگر علاقه دارید از این برند خرید نمایید برای داشتن مدل مذکور باید چیزی در حدود ۲۵۰۰۰۰۰ هزار تومان پرداخت نمایید .

ساعت مچی مارک دار ؛ اسپریت

اسپریت علاوه بر ساعت مچی تولیدات دیگری هم در دنیای مد و فشن دارد . زیور الات و سایر اکسسوری های مردانه و زنانه این برند جایگاه ویژه ای در این بازار دارند . ساعت مچی مردانه مدل ES108271002 از طراحی های این برند بوده که در ساخت ان از چرم بسیار زیبایی استفاده شده است البته به دلیل استفاده از چرم در بند های آن گمان می شود فقط به در تیپ های اسپرت می خورد اما سادگی و زیبایی ان باعث شده است برای تیپ های رسمی هم جذاب و شیک به نظر برسد .

ساعت مچی مارک دار ؛ اسپریت

ترکیب رنگ های استفاده شده در این مدل بسیار خاص و خلاقانه است بند های چرمی قهوه ای ، قاب و بدنه استیل و خاکستری ، صفحه نمایش قهوه ای جلوه ای از زیبایی و جذابیت را بوجود آورده است . مدل ES108271002 ضد اب بوده و می توانید تا عمق ۵۰ متری آب از ان استفاده کرده و مطمئن باشید اسیبی نخواهد دید . قیمت مناسب و نسبتا ارزان این مدل باعث شده است فروش بسیار بالایی داشته و افراد زیادی تمایل داشته باشند این مدل را خریداری نمایند .

ساعت مچی مارک دار مردانه ؛  دنیل ولینگتون

اگر دنبال یک ساعت مچی مردانه اصل هستید که طراحی زیبایی داشته باشد و یک برند معروف هم آن را پشتیبانی کند ما ولینگتون را به شما معرفی می کنیم . این برند توسط یک کمپانی طراحی معروف حمایت شده و مدل DANIEL WELLINGTON DW 00100089 را تولید کرده است این مدل ضد اب بوده و تا عمق ۳۰ متری در آب آسیبی به آن نخواهد رسید .

ساعت مچی مارک دار مردانه ؛ دنیل ولینگتون

مدل WELLINGTON DW 00100089 به دلیل طراحی ظریف و شیکی که دارد امکان استفاده از ان در جلسات کاری و دوستانه را فراهم می کند ، داشتن شیشه ضد خش و قیمت مناسب از ویژه گی های این مدل محسوب می شود . خرید این ساعت مچی چیزی در حدود ۹۰۰ هزار تومان در ایران برای شما آب می خورد .

ساعت مچی مارک دار ؛ سواچ

سواچ برندی بسیار معروف در دنیای مد و فشن بوده که در سال ۱۹۸۳توسط فردی به نام نیکولاس هایک تاسیس گردید . این کمپانی اولین طراحی های خود را در زمینه ساعت مچی در سال ۱۹۸۵ به بازار عرضه کرد . این برند به دلیل فعالیت های گسترده در زمینه اقتصاد جایزه نوبل اقتصاد را دریافت نمود . طراحی این مدل ها به شکلی است که برای استفاده در محیط کار و کارهای روزمره بسیار مناسب بوده و کاملا ضد زنگ و مقاوم در برابر آب است .

ساعت مچی مارک دار ؛ سواچ

تا عمق سی متری می توانید این مدل را به دست بسته و کاملا مطمئن باشید که آسیبی نخواهد دید . قیمت مناسب و طراحی زیبای آن باعث شده است بازار خوبی در دنیای ساعت های مچی مردانه داشته باشد . در ایران می توانید با ۸۰۰ هزار تومان یک مدل از این اکسسوری را داشته باشید .

ساعت مچی هوشمند ؛ اپل

در دنیای امروز که به شکل سرسام اوری تکنولوژی در حال پیشرفت است کمتر کسی پیدا می شود که اپل و ساعت های زیبا و البته محصولات دیگر ان را نشناسد گاهی برای خرید برخی محصولات جدید آن صف های طولانی تشکیل می شود .اپل واچ دو ساعت هوشمندی است که توسط این برند به تازگی وارد بازار شده است . مدل  SPACE GRAY ALUMINUM CASE WITH BLACK SPORT BAND یک مدل زنانه ، مردانه بوده و کاملا اسپرت است .

ساعت مچی هوشمند اپل

قاب الومینیومی ، رنگ خاکستری ، شیشه مقاوم و بند اسپرت ، رنگ مشکی صفحه نمایش همه و همه باعث شده است به لحاظ ویژه گی های ظاهری منحصر به فرد باشد . اپل واچ هوشمند دارای پردازنده قدرتمندی بوده و صفحه نمایش روشنتری دارد . علاوه بر ان قابلیت استفاده تا عمق ۵۰ متری در آب هم داشته و در صورت استفاده در این شرایط آسیبی نخواهد دید . این مدل را می توانید با قیمتی حدود ۲ میلیون تومان در ایران خریداری نمایید .

ساعت مچی مردانه مارک دار ؛ کنت کول

در حدود سی سال پیش کمپانی کنت کول در نیویورک با هدف تولید کفش افتتاح گردید . سال های بعد با پیشرفت در دنیای مد و فشن این شرکت هم وارد عرصه های دیگر شده و به تولید ساعت مچی ، عطر و ادکلن و سایر اکسسوری های مردانه و زنانه پرداخت . ساعت های طراحی شده توسط این برند استیل و ضد آب بوده و دارای صفحه شب تاب و دارای عقربه نمایشگر تاریخ هستند .

ساعت مچی مردانه مارک دار ؛ کنت کول

این برند قیمت های مناسبی داشته و برای تیپ های اسپرت و رسمی هم قابل استفاده است . برای داشتن یک مدل از ساعت های مردانه مارک دار اصل از این برند در ایران باید چیزی در حدود ۶۰۰ هزار تومان پرداخت نمایید .


بیشتر بخوانید :

ساعت مچی برند مردانه انواع مختلفی دارند. شایدشما می خواهید برای کسی ساعت مچی هدیه بخرید و نمی دانید چه برندهایی از ساعت بهتر و معروف ترند که ما در اینجا آنها را به شما معرفی می کنیم:

ساعت مچی برند rolex :

این برند سوئیسی اعتبار و عملکرد بالایی دارد و از بزرگ ترین تولید کننده های ساعتهای لوکس می باشد این برند همیشه مورد توجه تجار و افراد معروف بوده سال ثبت این کمپانی ۱۹۱۵ بوده و ساعتهایی با مواد اولیه با کیفیت تولید کرده است و منحصر به فرد می باشند گران ترین مدل های این برند با نگین های الماس هستند

ساعت مچی برند rolex

برند مردانه rolex

ساعت مچی برند swatch:

تاسیس کننده این برند nicolas hayek است که در سال ۱۹۸۳ این برند را تاسیس کرده است که محبوبیت و موفقیتی چشمگیر دارد این برند به خاطر تنوع محصول ،تکنولوژی پیشرفته ،کیفیت بی نظیر و محدوده قیمت آن محبوبیت دارد از جمله سری های این کمپانی :irony، skin,scubaهستند این مدل ها به اینترنتم هم متصل می شوند و می توانید وضعیت آب و هوا ،سرتیتر روز نامه ها و…. را ارائه می دهد

ساعت مچی برند swatch

برند مردانه و زنانه  swatch

ساعت مچی برند omega:

این برند هم سوئیسی می باشد که در سال ۱۸۴۸ تا سیس شد و تاسیس کننده ان louis brandtمی باشد معروفیت این برند به خاطر اسپانیسرینگ رقابت های ورزشی مانند : تنیس وگلف است اولین انتخاب ناسا ساعتهای omega بوده اند و اولین مدلی بود که توسط buzz aldrin به ماه رفت

ساعت مچی برند omega

برند مردانه omega

ساعت مچی برند tag heuer :

اولین کمپانی بود که ساعت زمان نگار یا کرونوگراف را به دنیا معرفی کرد ترکیبی از کرونومتر و ساعت است تولیدات این کمپانی مدل های grand carrera ،link ،carrera است  این شرکت مدلی را برای نصب روی داشبورد هواپیماها و خودروها تولید کرد و همچنین از دیگر تولیدات ان یک زمان سنج برای مسابقات اسکی و ورزش های موتوری هستند

ساعت مچی برند tag heuer :

برند مردانه tag heuer

ساعت مچی برند rado:

این برند در استفاده از مواد ضد خشن پیشکسوت است و تولیدات آن به سالانه ۲۰ میلیون ساعت می رسد برند rado بیشتر از ۲۰ جایزه بین المللی در کارنامه خود دارد اولین مدل ضد خش در سال ۱۹۶۲ وارد بازار شد این شرکت کربن را به الماس های نانوکریستالی تبدیل کرد و یک الماس تولید کرد و نام آن را v10k گذاشتند که محکم ترین ساعت می باشد و نامش در کتاب رکوردهای گینس ثبت شده است

ساعت مچی برند rado:

برند مردانه rado

ساعت مچی برند gucci :

این نام یک برند مد و لوازم چرم ایتالیایی است که از تولید کننده های بزرگ ساعت است این برند توانست در سال۱۹۹۷ مجوز تولید خود را برای این محصول دریافت کند ساعتهای الماس نشان این برند که دستبند های چرم دارند شهرت زیادی در بین طرفداران این برند کسب کرده است .

ساعت مچی برند gucci :

برند مردانه gucci

ساعت مچی برند casio :

این شرکت در توکیو تاسیس شد تاسیس این شرکت در سال ۱۹۴۶ بود و اولین مدل الکتریکی که ماشین حساب هم داشته است را وارد بازار کرد از جمله ساعتهای تولید کننده این شرکت g-shock هستند که در برابر ضربه و شوک مقاوم هستند این مدلها برای ماجراجویی و ورزش ساخته شده اند

ساعت مچی برند casio :

برند مردانه casio

 ساعت مچی برند fossil :

این برند امریکایی است که به مدل هایی با کیفیت و ظاهری زیبا مشهور است  برند سوئیسی   zodiac توسط این شرکت و در سال ۲۰۰۱ خریداری شد

 ساعت مچی برند fossil

برند مردانه fossil

ساعت مچی برند citizen :

ایاین برند در توکیوی ژاپن است در ابتدا در سال ۱۹۱۸ تاسیس و بعد در سال ۱۹۲۴  تغییر داده شد باتری سری eco-drive نیروی خورشید با یک منبع کواتز اتوماتیک تکمیل شد

ساعت مچی برند citizen

برند مردانه citizen

ساعت مچی برند seiko:

این کمپانی در سال  ۱۸۸۱تاسیس شد این کمپانی اولین ساعت کرونوگراف کوارتز دنیا را در کالکشه های خود دارد و همچنین مدل های مکانیکی

ساعت مچی برند seiko

برند مردانه seiko

یک نظر

یک نظر

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا