جواهرات و زیورآلات

با این حلقه های ازدواج پاسخ مثبت عروس خانم را بگیرید

حلقه عروسی

حلقه عروسی و قبول کردن تعهد ازدواج ، این همان لحظه‌ی بخصوص است كه شما كمی اشك در چشمهای‌تان حلقه می‌زند، زبان‌تان به لكنت می‌افتد و همه چیز رو به بهبودی می‌رود. پس از آن كه شما بر روی یك زانو می‌نشینید و تصمیم خود را برای پرسیدن آن سوال نهایی عملی می‌كنید، لازم است كه حلقه‌ای را آماده‌ی پیشكش كنید كه ارزش این موقعیت را داشته باشد.
یك حلقه‌ی نامزدی می‌تواند منجر به یك نامزدی بی‌پایان شود.

برخی از خانه‌های جواهرات پیشنهاد‌های بی‌نقصی برای این موقعیت تكرار ناشدنی دارند. با این‌حال، آنچه باعث می‌شود ارزش این حلقه‌ها بیش از این باشد نقش مهمی است كه آن‌ها باید در یك موقعیت حساس ایفاء كنند. موقعیتی كه ممكن است در فیلمنامه‌ی زندگی شما فقط یكبار رخ دهد. هم‌اكنون شما امكان انتخاب از بین رنگ‌ها، مدل‌ها و طرح‌های معمولی فراوان موجود را دارید. ولی برخی شركت‌های مجلل آنچنان ویژه به این موضوع پرداخته‌اند كه شما حتی می‌توانید طرح مورد نظر خود را سفارش دهید.
در این میان حلقه‌هایی وجود دارند كه از نمونه‌های درخشان تا مدل‌های کاملا مسحور كننده را در بر می‌گیرد. به عنوان مثال می توان از حلقه‌ی مزین به الماس ۱۰ قیراطی نام برد كه مایكل داگلاس به كاترین زتا جونز هدیه داد. قیمت این حلقه حدود ۵/۲ میلیون دلار برآورد شده است. این در حالی است كه حلقه‌ی نامزدی كیت میدلتون به زور به ۱۳۷٫۲۰۰ دلار می‌رسید.
هنوز هم نامزدی برای بسیاری از افراد رخداد بخصوصی است كه شایسته است نمونه‌ی خاص برای آن تهیه كنند.

اگر شما بودجه‌ی لازم را برای خرید یك تكه سنگ قیمتی درخشان كه بر روی حلقه‌ی محبوب نامزدتان می‌نشیند دارید، پس نگاهی به نمونه‌های زیر بیاندازید چرا كه بهترین حلقه‌های نامزدی هستند كه می‌توانند جواب مثبت بانوی مورد علاقه‌ی شما را تضمین كنند.

 

۱۰٫ حلقه‌ الماس نشان كلاسیك مواج : ۳٫۳۰۰ دلار


حلقه عروسی و نامزدی

داشتن این حلقه‌ كه هنوز هم بسیار پیچیده و بخصوص به نظر می‌رسد، بسیار لذت‌بخش است.

بر روی آن بیش از یكی دو جفت الماس ریز و درشت نشسته كه همه با دست و برابر طرحی ویژه كارگذاشته شده‌اند. مجموع وزن این الماس‌ها به حدود یك قیراط می‌رسد كه همگی درخشان بوده و از شفافیت فوق‌العاده‌ای برخوردارند. بعلاوه تضمین عمر دائمی آن‌ها باعث می‌شود كه خاطره‌ای فرامش ناشدنی از یك روز خاص تا آخر عمر برایتان باقی بماند.

 

۹٫ حلقه‌ نامزدی الماس شانه‌ی پلاتینیومی لاینگز : ۳٫۴۰۰ دلار


 حلقه عروسی و نامزدی

حلقه‌ی نامزدی الماس شانه‌ی پلاتینیومی لاینگز با شفافیت فوق‌العاده‌ایی كه دارد به زیبایی آفریده شده تا یك مد بی‌نظیر زنانه باشد. الماس‌های به دقت تراشیده شده‌ی ۶۷/۰ قیراطی در قالب یك تكه سنگ واحد كه دارای ساخت چهارشاخه‌ای چنگالی شكل بسیار ظریف است روی آن را تزئین كرده است. روی شانه‌های آن نیز ردیفی از الماس‌های ریز درخشان كار شده كه رخ زیبای این قطعه‌ی زیبا را كامل خواهد كرد.

 

۸٫ حلقه‌ طلای سفید ۱۸ عیار، با الماس گلابی شكل جواهرات ربكا: ۴٫۲۰۰ دلار


 حلقه عروسی و نامزدی

این حلقه‌ی نامزدی از طلای ۱۸ عیار با كیفیت بالا ساخته شده است. بیش از ۸ سری الماس ظریف كه از روی تا شانه‌های حلقه كشیده شده‌اند قرار داده شده است. یك الماس چشم‌نواز با وزن تقریبی ۸۳/۰ قیراط و شكلی شبیه گلابی در وسط طرح این حلقه نشسته كه برای هر زنی طبق آخرین مد روز به نظر رسیده و برای به انگشت كردن آن لحظه شماری خواهد كرد.

 

۷٫ حلقه‌ پلاتینیوم با مجموعه‌ی الماس بیوربروكس: ۵٫۴۰۰ دلار


 

 حلقه عروسی و نامزدی

این حلقه‌ی نامزدی پلاتینیومی الماس نشان كه ساخته‌ی خانه‌ی جواهرات بیوربروكس است یك اثر كلاسیك بین‌المللی در حوزه‌ی جواهرات الماس نشان است.

این شیء زیبا از یك حلقه‌ی پلاتینیومی با عیار ۹۵۰ ساخته شده كه یك مجموعه‌ الماس درخشان و زیبا روی آن نشسته و درخشش آن را چندید برابر كرده است. بی شك دیدن این قطعه‌ی بی‌نظیر قلب شما را به تپش خواهد انداخت و یك احساس واقعی عاشقانه آن را مملو خواهد ساخت و باعث خواهد شد كه هر زنی از شادی فریاد بكشد. سایر ویژگی‌های این قطعه این است كه حدود ۱ قیراط الماس شفاف و درخشان بر آن نشسته كه ارزش آن را به ۵٫۴۰۰ دلار رسانده است.

 

۶٫ حلقه‌ نامزدی پلاتینیوم درخشان با الماس سه‌بعدی یك قیراطی : ۵٫۸۰۰ دلار


 حلقه عروسی و نامزدی

این حلقه‌ی بی‌بدیل یك قیراطی نامزدی كه در خانه‌ی جواهرات لاینگز واقع در گلاسكوی اسكاتلند ساخته شده موجب رشك و حسادت همه‌ی دوستان‌شما خواهد شد.

این حلقه‌ی درخشان با برش‌های ظریف به دست ماهرترین صنعتگران جواهرات ساخته شده و یك الماس یك قیراطی را بر خود حمل می‌كند كه بر ركابی از پلاتینیوم ناب سوار شده است. تا آن‌جا كه به روشنایی الماس مربوط می‌شود درخشش آن فراتر از انتظاری است كه شما دارید. چهار عامل اصلی كه جواهر شناسان روشنایی و درخشش الماس و جواهرات را بواسطه‌ی آنان اندازه‌گیری می‌كنند عبارتند از: شفافیت، برش، رنگ و عیار قیراط. این عوامل اصلی هستند كه براساس آنان جواهرشناسان انواع الماس‌ها را براساس آن‌ها تفكیك می‌كنند و برخی را بر برخی دیگر برتر می‌دانند.

 

۵٫قلب بزت ، محصول شركت تیفانی : ۱۰٫۰۰۰ دلار


 

 حلقه عروسی و نامزدی

این قطعه‌ی شاهانه ساخت تیفانی دارای یك شكل قلب است كه باعث می‌شود عشقتان بااین حلقه بارها و بارها گرفتار شما شود.

سادگی و مد در كنار شكل قلبی روی آن در این حلقه در كنار هم قرار گرفته و الماس یك قیراطی كه در میان آن نشسته جلوه‌ی باشكوه دیگری به آن داده است. شاید می‌شد الماس نیم‌قیراطی نیز در این حلقه به كار برد تا قیمت آن نیز نصف شود ولی الماس یك قیراطی ارزش آن را بالاتر برده و به آن درخشندگی و زیبایی دیگری داده است. با این همه قلب بیزت تیفانی دارای خطوط صیقلی زیبایی نیز هست كه عبور خط‌هایی از پلاتینیوم برجستگی و نمای باشكوه‌تری به آن‌ داده است.

 

۴٫ حلقه‌ نامزدی سه الماس آسپری : ۱۲٫۵۰۰ دلار


 حلقه عروسی و نامزدی

اگر به دنبال حلقه‌ای هستید كه بیش از یك چیز عادی باشد چرا به سراغ این حلقه‌ی بی‌مثال ساخته‌ی شركت آسپری نمی‌روید؟

شما با داشتن این حلقه كه در حدود ۱۳٫۰۰۰ دلار قیمت‌گذاری شده این شانس را می‌یابید كه صاحب كلقه‌ای باشید كه دارای ۳ قطعه الماس است كه وزن آن‌ها روی‌هم‌رفته اندكی كمتر از یك قیراط است و هر سه به زیبایی بر روی آن نشسته اند. در سوی دیگر شما می‌توانید تغییرات مورد نظرتان را سفارش دهید تا بر روی ركاب حلقه كه از طلای ۱۸ عیار ناب ساخته شده اجرا شود.

 

۳٫ حلقه‌ نامزدی الماس زمردفام آسپری : ۱۳٫۲۰۰ دلار


 حلقه عروسی و نامزدی

این حلقه‌ی نامزدی ساخت شركت آسپری با الماس زمردفام خود كه به زیبایی برش خورده و در یك ركاب بی‌نظیر از پلاتینیوم قرار گرفته هر بیننده‌ای را تحت تاثیر قرار می‌دهد و شما می‌توانید به بهایی در حدود ۱۳٫۰۰۰ دلار صاحب آن شوید. این حلقه دركنار ظرافت بسیار دارای چندین الماس ۱۲/۰ قیراطی است كه از بالا تا پایین به هر سوی حلقه كشیده می‌شوند. كیفیت بخش‌های پایانی آن غیر قابل انكار است و بواسطه‌ی ساختار ظریفش برای انگشتان ظریف‌تر مناسب‌تر است.

 

۲٫ حلقه‌ سه الماسه با یاقوت‌های كبود جانبی شركت تیفانی : ۱۴٫۰۰۰ دلار


 حلقه عروسی و نامزدی

بیشتر حلقه‌های موجود در بازار از جنس نقره هستند یا این كه بخش عمده‌ای از آن‌ها را الماس تشكیل داده است.

ولی شما می‌توانید این فرصت را داشته باشید كه از حلقه‌ای آراسته به یاقوت‌های كبود لذت ببرید. این ویژگی را می‌توانید در حلقه‌ی سه الماسه با یاقوت‌های كبود جانبی شركت تیفانی با قیمت ۱۴٫۰۰۰ دلار بیابید. الماسی در میان تكه‌های یاقوت نشسته و نگاه‌كردن با تمركز بر روی همه‌ی این سنگ‌های با ارزش كار بسیار دشواری است. صحبت آخر این كه این حلقه و آن سنگ‌ها ارزش هر یك سنت را كه برای آن پرداخت می‌كنید، دارد.

 

۱٫ قلب‌ها بر آتش ، حلقه‌ نامزدی پلاتینیوم با مجموعه‌ی الماس شركت بیوربروكس : ۲۰٫۰۰۰ دلار


 حلقه عروسی و نامزدی

شعله‌ی عشقی كه از قلب شما زبانه می‌كشد،

هنگامی كه به این حلقه چشم بیاندازید فروزان‌تر خواهد شد. این محصول شركت بیوربروكس از حلقه‌ای از الماس‌ها كه چون فرشته‌ها آن را در میان گرفته‌اند بهره می‌برد. ایجاد شمایل یك سنگ واحد تصویر دلپذیری است كه بر روی هر دستی كامل و بی‌نقص به نظر می‌رسد. این حلقه‌ی بسیار با سلیقه‌ كه ساختار آن از شكل انگور الهام گرفته آنچنان مسحور كننده است كه بی زمان و منحصر به فرد است. ركاب این حلقه از پلاتینیوم ناب ساخته شده است.

 

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا