استایل و مد بانوان

لباسی که مادر مسی برای لج کردن با عروسش به تن کرد!

لیونل مسی مشکل همسر و مادر مسی لو رفت ! جنگ مادر و همسر لیونل مسی در مراسم ! لباسی که مادر لیونل به لج عروسش پوشید !

لیونل مسی و شایعاتی که در مورد او وجود دارد تا چه مقدار حقیقت دارد؟ مشکل همسر و مادر لیونل چیست؟

جریان جنگ مادر و همسر لیونل مسی در مراسم چه بوده است؟ لباسی که مادر لیونل به لج عروسش پوشید چه لباسی بوده است؟ عناوین این چنینی ساعاتی بعد از برگزاری مراسم ازدواج ستاره شماره ۱۰ تیم فوتبال بارسلونا منتشر شد. که کنجکاوی کاربران را برای اطلاع از واقعیت ماجرا برانگیخت.

لباسی که مادر مسی به لج عروسش در مراسم ازدواج لیونل مسی پوشیده بود

 

در کشور آرژانتین یکی از دهها قانون و سنت هایی که برای مراسم ازدواج وجود دارد رنگ لباس میهمانان است .

طبق این سنت هیچ یکی از میهمانان نباید لباسی به رنگ سفید ، نقره ای ، طوسی روشن برتن داشته باشند .چرا که این رنگ فقط مخصوص عروس است و در این مراسم برتن داشتن لباس های این رنگی توهین به او محسوب می شود .حال زمانی که مادر لیونل مسی با لباسی با ترکیب این رنگهای ممنوعه در مراسم ازدواج پسرش حاضر شد. شایعات در مورد رابطه نه چندان خوب مادر و همسر لیونل مسی شدت گرفت.

لیونل مِسی در کنار همسرش

رفتار خلاف سنت مادر لیونل مسی به معنای توهین به عروس در مراسم ازدواج لیونل و آنتونلا

اکثر میهمانان با دیدن مادر فوتبالیست مشهور به این فکر می کردند که پوشیدن این رنگ لباس به معنای مخالفت او برای این ازدواج است.

برخی هم لباس او را جنگ نرم نامیده اند که کاملا نامحسوس برای ناراحت کردن عروس خانواده  لیونل مسی انتخاب شده است.”کلیودیو کوزان” طراح لباس مشهور آرژانتینی می گوید:من برای طراحی لباس و کمک به انتخاب سبک پوشش خانم مسی به این شهر آمده بودم .لباسی که قرار شد او برای مراسم بپوشد یک پیراهن تیره رنگ بود ولی زمانی که او وارد سالن مراسم شد دیدم که لباس او تغییر کرده است .

مادر مسی
   

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا