استایل و مد بانوان

عروسی میراندا کر در لباسی زیبا از برند Dior

لباس عروس میراندا کر

لباس عروس میراندا کر که توسط طراحان برند دیور آماده شده است توسط ستاره ویکتوریا سکرت در کنار نامزد میلیاردری اش رونمایی شد.

 

لباس عروس میراندا کر در کنار نامزد اش

 

ستاره ویکتوریا سکرت به زودی با نامزدش “ایوان اشپیگل” یکی از میلیاردرهای کشورش ازدواج خواهد کرد.

این دو چهره مشهور بعد از ۹ ماه نامزدی به این نتیجه رسیدند که می توانند در کنار هم زندگی مشترکشان را آغاز کنند.این دومین ازدواج میراندا بعد از طلاق وی از اورلاندو بلوم  کسی که وی یک پسر ۶ ساله از او دارد . میراندا سال ۲۰۱۰ با “اورلاندو”ازدواج کرد و در سال ۲۰۱۳ از هم جدا شدند که نتیجه ازدواج آنها یک پسر بود.

 

 

لباس عروس میراندا کر 

 

لباس عروس میراندا کر توسط گریس کللی طراحی شده است.

زوج مشهور تصمیم دارند مراسم ازدواجشان را در حیاط پشتی منزل ۹ میلیون یورویی در کالیفرنیا برگزار کنند.همچنین ۵۰ نفر از دوستان و آشنایان نزدیکشان میهمان این مراسم خواهند بود.

 


بیشتر بخوانید:

بیوگرافی میراندا کر

میراندا کِر (به انگلیسی: Miranda Kerr)  مانکن استرالیایی است. او یکی از مانکن‌های معروف ویکتوریا سکرت است.

میراندا در سال ۲۰۱۰ با هنرپیشه معروف هالیوودی، اورلاندو بلوم ازدواج کرد. این دو اکنون صاحب پسری به نام فیلین هستند. کر در سال ۲۰۱۳ از اورلاندو بلوم جدا شد و در ژوئیه سال ٢٠١٧ او نامزدی خود را به طور رسمی با ایوان اشپیگل که جوان ترین میلیاردر امریکا می باشد تایید کرد.

 

 

کر در شهر سیدنی متولد شد و در شهر کوچک Gunnedah نیو سات ولز بزرگ شد.

او دختر ترزا و جان کر است. او دارای یک برادر به نام متی دارد که ۲ سال کوچکتر از خودش است.کر در طول دوران کودکی خود در مزرعه مادربزرگش موتور سیکلت و اسب سواری می‌کرد.

خانواده او به بریزین نقل مکان کرد تا میراندا و برادرش زندگی شهرستانی را تجربه کند. کر قبل از اینکه وارد مدلسازی شود در رشته تغذیه و سلامت روانپزشکی فارغ‌التحصیل شد.

 

 

میراندا کر Miranda Kerr

میراندا کر از ۱۳ سالگی وارد حرفهٔ مدلینگ شد؛ و در سال ۱۹۹۷ موفق به کسب مجله سالانه دالی شد.

در نیویورک، کر تا به حال در بسیاری از کت‌واک حضور داشت و سپس با (NEXT Model Management مدل بعدی مدیریت) در اوایل سال ۲۰۰۴ امضا کرد.در اوایل سال ۲۰۰۶ به نظر می‌رسد کر در قسمت آخر سریال تلویزیونی (پروژه مد) نشان می‌دهد که برای مسابقه نهایی دانیل وسویک در حال جمع‌آوری مدلسازی لباس است. او اولین مانکن راه یافته بود.وی در ایالات متحده در بازار لوازم آرایشی میبلین نیویورک قرارداد بست و امضاء کرد.

 

 

او در سال ۲۰۰۷ بعنوان یک مدل و مانکن موفق در کمپانی ویکتوریا سکرت مبدل شد.

میراندا کر اولین استرالیایی این کمپانی مد و لباس می‌باشد.کر در سال ۲۰۱۰، تقویم پیرلی، با عکاس تری ریچاردسون در باهیا، برزیل ظاهر شد.در ژانویه سال ۲۰۱۲ او سفیر کانتاس نامگذاری شد. کر در سال ۲۰۱۲ با رتبه ۷ در فوربز با درآمد ۴ میلیون $ در لیست بالاترین پرداخت مدل در جهان قرار گرفت.

میراندا کر Miranda Kerr

در اواخر سال ۲۰۰۷ کر با بازیگر اورلاندو بلوم رابطه شان را شروع کرد و در سال ۲۰۱۰ با اورلاندو ازدواج کرد. کر در سال ۲۰۱۱ پسر بچه‌ای را به دنیا آورد و اسم آن را فیلین گذاشت. میرندا و اورلاندو در سال ۲۰۱۳ از یکدیگر جدا شدند و به زندگی مشترک خود پایان دادند.

افتخارات

دهمین زن زیبای سال ۲۰۱۰ به انتخاب سایت Askman

میراندا کر به انتخاب لیست جهانی CB150 به عنوان یکی از زیباترین زنان جهان ثبت شده است.

پانزدهمین زن زیبای سال ۲۰۱۴ به انتخاب سایت hollywood buzz

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا