برند ها

برند آدیداس از یک اتاق شستشو تا رهبر نوآوری !

برند آدیداس از یک اتاق شستشو تا رهبر نوآوری ! / تاریخچه برند آدیداس و حقایقی در باره تلاشهایشان

برند آدیداس در یک اتاق شستشو شروع به کار کرد و کل جهان را فتح کرد و در این بین به امتیازهای بسیاری رسید. آنها بهترین ها را برای بهترین کارها انجام دادند. قدم به قدم بهبود یافته و رشد کردند.

سال های اولیه

هر داستان بزرگی دارای یک شروع است. این داستان در بایرن آلمان آغاز شد. بعد از اولین گام های آدی داسلر در اتاق شستشوی خانه ی مادری، او ” Gebruder Dassler Schufabrik” را ثبت مرد و ماموریت خود را برای ارائه بهترین وسایل ورزشی آغاز کرد. مدال های طلا در آمستردام (۱۹۲۸ لینا رادک) و برلین (۱۹۳۶ جسی اوونز) او به اولین پاداش ها و نقاط قوتش رسید.

بنیانگذار

در ۱۸ آگوست ۱۹۴۹، آدی داسلر در سن ۴۹ سالگی دوباره شروع به کار کرد، او “Adi Dassler Adidas Sportschhafabrik” را ثبت کرد و با ۴۷ کارمند در شهر کوچک هرزوگنوراچ کار می کرد. در همان م.قع او یک کفش را ثبت کرد و به همین زودی آدیداس سه خطی مشهور شد.

یک معجزه در برن

چه کسی فکرش می کرد که پیچ و تاب کفش های سبک فوتبالی یک روزی تاریخ ساز شود؟

وقتی تیم ملی فوتبال آلمان با مجارها در فینال جام جهانی ۱۹۵۴ روبرو شد آدیداس موفقیت بیشتری به دست آورد. پیورزی باورنکردنی آنها در سراسر جهان و برای دهه های آینده شنیده می شد و برای آدیداس و بنیاگذار آن حکم یک نام خانوادگی در زمین فوتبال می شد.

برند آدیداس

Reebok ریباک : یک برادر تاکنون

در فاصله ی دور تر از هرزوگنوراچ داستان آنها آغاز شد. در حالی که آدیداس پس از معجزه ۱۹۵۴ رشد کرده بود، دو مرد بریتانیایی به نام جو و جف فاستر به شرکت پدربزرگشان یک نام جدید اختصاص دادند: ریباک Reebok

اعتماد ورزشکاران

چگونه می توان در طول دهه های مختلف اعتماد ورزشکاران درجه یک دنیا را به دست آورد؟ تولید محصولات ابتکاری که آنها را بهتر از قبل می کند. راز موفقیت آدی داسلر دارای عناصر شخصی اضافی بود : او با ورزشکاران ملاقات می کرد، با دقت به آنچه می گفتند گوش می داد و متوجه می شد چه چیزی باعث بهبود ومی شود و نیازهایشان را تامین میکند.

۳۰ سال بعد از اینکه جو و جف فاستر نام شرکت ریباک را ثبت کردند ، به عنوان یکی از روندهای پررونق زنان در سراسر جهان بودند در حالی که جین میلر فیتنس حرفه ای تبدیل به چهره ی ریباک شده بود. نوآوری Pump بازارهای ۱۹۸۹ را در دسته بندی های دیگر نیز تکان داد.

یک رهبر نوآورانه

هربرت هینر مدیرعامل جدید آدیداس و با وجود او آدیداس بیشتر بر نوآوری تمرکز کرد. این رهبرنوآوری این شرکت را از یک امتیاز مثبت به بعدی هدایت می کرد.

رهبر برند آدیداس

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا