استایل و مد بانوان

چگونه پیراهن مشکی را با زیورآلات جلوه بیشتری ببخشیم

چگونه لباس مشکی مجلسی را با زیورآلات زیبا ست کنیم ؟ / ست لباس مشکی با انواع جواهرات

لباس مشکی مجلسی خود را با زیورآلات جلوه بیشتری ببخشیم .هنگامی که مشغول آماده شدن برای رفتن به میهمانی دوستتان هستید، ممکن است از خود بپرسید: «باید ازچه زیورآلاتی با لباس مشکی خود استفاده کنم؟» تقریبا می‌توان همه نوع زیورآلاتی را با لباس مشکی هماهنگ کرد.

چه زیور آلاتی با پیراهن مشکی هماهنگ هستند؟

وقتی صحبت از مُد باشد، هیچ لباسی به پای پیراهن کوتاه مشکی نمی‌رسد. تقریبا تمام دنیا طرفدار آن هستند، با هر مناسبتی سازگار بوده، از مُد نمی‌افتد و در کمد تمام بانوان یافت می‌شود. بیشتر اوقات می‌توانید برای رسمی‌تر نشان دادن یک لباس مشکی، از زیورآلات هم استفاده کنید. به همین دلیل لازم است زیورآلاتی که شایسته‌ی این لباس باشند را بیشتر بشناسید. برای انتخاب زیورآلات مناسب با لباس مشکی، باید چند نکته را رعایت کنید.

 

جذابیت پیراهن مشکی با زیورآلات

  

جذابیت پیراهن مشکی با زیورآلات

مناسبتِ لباس مشکی مجلسی شما مهم است

از آنجا که پیراهن کوتاه مشکی شما با هر مناسبتی سازگار است، می‌تواند هم برای یک قرار ملاقات ساده و هم برای یک میهمانی رسمی مناسب باشد؛ به شرط اینکه زیورآلات مناسبی برای همراهی با آن انتخاب نمایید. برای مناسبت‌های غیر رسمی، باید کمتر تشریفاتی به نظر بیایید.  به همراه پیراهن کوتاه و مشکی خود، یک گردن‌بند صدفی و یا گوشواره‌های بدل و ریش‌ریش بی‌اندازید. می‌توانید از النگو هم برای بیشتر شدن صدای جرینگ و جرینگ استفاده کنید.

برای مناسبت‌های رسمی‌تر، بهتر است که زیورآلات شما درخشش بیشتری داشته باشند. می‌توانید از جواهرات درخشنده مثل گل سینه و یا دست‌بند استفاده کنید.

جذابیت پیراهن مشکی با زیورآلات

جذابیت پیراهن مشکی با زیورآلات

جذابیت پیراهن مشکی با زیورآلات

 

چه جواهراتی میتوانند با لباس مشکی مجلسی هماهنگ شوند؟

تقریبا همه رنگ جواهری می‌تواند با مشکی هماهنگ شود. این یکی از دلایلی است که پیراهن کوتاه مشکی طرفداران زیادی دارد. با این حال، بهتر است که از ست کردن بعضی از رنگ‌ها با پیراهن مشکی، خودداری کنید. این یک قانون است، از استفاده از جواهراتی با رنگ‌های سورمه‌ای و قهوه‌ای با لباس مشکی، بپرهیزید. تقریبا همه‌ی رنگ‌های دیگر را می‌توان با لباس مشکی استفاده کرد.

جذابیت پیراهن مشکی با زیورآلات

 

جذابیت پیراهن مشکی با زیورآلات

 

یقه‌ی لباس مشکی مجلسی شما بسیار مهم است

انتخاب زیورآلات به یقه‌ی لباس شما نیز بستگی دارد. از این راهنما برای انتخاب بهترین گردن‌بند مناسب با یقه‌ی لباس خود استفاده کنید:

تقریبا تمام گردن‌بندها، چه بلند و چه کوتاه، برای یقه‌ی گرد و ساده مناسب هستند.

تنها مدل گردن‌بندی که به این نوع یقه نمی‌آید، «چوکر» (گردن‌بندی که طول آن دقیقا به اندازه‌ی دور گردن بوده و به گردن می‌چسبد) است.

 

برای یقه‌ی مربعی یا «اسکوپ» گردن‌بندهای مناسب زیادی وجود دارد. فقط دقت داشته باشید طول زنجیر گردن‌بندتان یا کوتاه‌تر و یا بلندتر از یقه‌ی لباس باشد.

لباس‌های دکلته اغلب با گردن‌بندهای«چوکر» زیباتر می‌شوند.

گردن‌بندهای تک‌آویزه که به شکل هفت روی گردن می‌ایستند، برای یقه‌های هفت مناسبهستند، زیرا انعکاسی از یکدیگر هستند.

 

تزئین لباس مشکی مجلسی با جواهرات

اگر لباس مشکی شما دارای منجوق و مهره‌های زینتی است، بهتر است که از زیورآلات ساده‌تری استفاده نمایید. از یک دست‌بند ساده و یا گوشواره‌ی حلقه‌ای استفاده کنید. در این شرایط، عاقلانه است که فقط از یک رنگ استفاده کنید. زیرا تزئین و طرح لباس شما باید بیشتر از زیورآلات مورد توجه باشد.

 

 

هیکل شما در انتخاب زیور آلاتتان تاثیر گذار است

مورد دیگری که درهنگام انتخاب زیورآلات برای پیراهن مشکی باید مورد توجه قرار داده شود، نوع هیکل شماست. از زیورآلاتی استفاده کنید که به جای تشدید نوع هیکل شما، مکمل آن باشد. اگر توپُر هستید، از جواهرات بزرگ‌تر استفاده کنید. این جواهرات برای یک هیکل ریزه و کوچک‌ مناسب نیستند. همینطور، خانم‌های قدبلند می‌توانند از گردن‌بندهای بلندتر استفاده کنند.

سازگاری لباس مشکی مجلسی

نکته‌ی عالی درمورد پیراهن‌های مشکی، سازگاری آن‌هاست. از آنجا که لازم نیست نگران هماهنگ کردن آن با رنگ خاصی باشید، می‌توانید از هرزیورآلاتی که دارید استفاده کنید.  امیدواریم که با کمک این راهنما بتوانید بهترین زیورآلات را برای پیراهن مشکی خود انتخاب کنید.

یک نظر

یک نظر

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا