گوناگون

با این نکات بهتر خرید کنید و جیب همسرتان را خالی کنید!

خرید لباس : نکاتی برای بهتر خرید کردن و خالی کردن جیب همسرتان / نکاتی مهم برای خرید لباس

اگر به دنبال نکاتی برای بهتر خرید کردن و خالی کردن جیب همسرتان هستید سایت لوکس تهران را از دست ندهید!

درست گفته‌اند که خانم‌ها همیشه و در هر حال که باشند، مشغول خرید هستند. مثلا خود من، فرقی نمی‌کند که در خانه و مریض باشم یا نصفه‌شب در رخت‌خواب باشم و یا کارهای زیادی برای انجام داشته باشم، به هر حال روی صفحه‌ی کامپیوترم پنجره‌ای را به سایت‌ خرید اینترنتی اختصاص می‌دهم و تصمیم گرفتیم که فهرستی تهیه کنیم که به شما در خرید لباس با مناسب‌ترین قیمت کمک کند، تا هم بتوانید لباس‌های شیکی تهیه کنید و هم همیشه آن‌ها را بپوشید. به این نکات یک نگاهی بیاندازید و تجربیات خود را برای ما بنویسید.

 

نکاتی مهم برای خرید لباس :

پوشیدن لباسی که نظرتان را جلب میکند بسیار مهم است!

هر لباسی که نظرتان را جلب کرد، امتحان کنید. لباس‌ها در تن شما طور دیگری به نظرمی‌رسند. نمی‌توان بدون پوشیدن لباسی حدس زد که برازنده‌تان هست یا خیر.

 

عجله در خرید ممنوع!

با عجله خرید نکنید، مخصوصا وقتی که به دنبال لباس بخصوصی هستید. به‌اندازه‌ی کافی برای خرید وقت بگذارید، آن‌ها را بپوشید و از اضطراب دوری کنید.

 

 برای خرید لباس سایز مناسب خود را انتخاب کنید!

وقتی لباسی برازنده‌ی شما نبود، از بدن خودتان متنفر نشوید. هر بدنی خصوصیات خاص خودش را دارد. اگر لباسی که به صورت انبوه تولید شده و دارای یک سایز قراردادی است به بدن شما نخورد، نباید فکر کنید که بدن شما ایرادی دارد. با من تکرار کنید؛ این لباس‌ها هستند که برای بدن شما مناسب نیستند، نه اینکه بدن شما برای آن‌ها مناسب نباشد.

 

اگر لباس مورد نظرتان را یافتید در خرید آن شک نکنید!

اگر به‌طور اتفاقی پیراهنی پیدا کردید وفکر کردید که به‌درد مناسبتی می‌خورد، آن را بخرید، حتی اگر هنوز به هیچ میهمانی‌ای دعوت نشده باشید. زیرا خرید یک پیراهن مناسب درحالی که تنها یک هفته تا جشن عروسی دوستتان و یا میهمانی همکارانتان باقی مانده، اصلا آسان نیست و معمولا نمی‌توان در این مدت کوتاه لباس خوبی پیدا کرد.

خرید به همراه دوستان !

یکی از دوستانتان که به او اطمینان دارید را همراه خود ببرید تا اگر قصد خرید لباس افتضاحی را داشتید، مانع شود.

 

برای خرید لباس در نهایت تصمیم گیری با شماست!

گفته شده بعضی اوقات هم بهتر است که تنها خرید کنید. خرید با دوستان مفید بوده و اوقات خوشی برای شما به همراه دارد، ولی تنها خرید کردن هم به این معنی است که فقط نظر شخص شما مهم است.

 

گاهی اوقات از یک لباس چند سایز بخرید!

زمانی که حوصله‌ی فروشنده‌های سمج و نورهای کورکننده‌ی اتاق‌های تعویض لباس را نداشته باشم، سایزهای متفاوتی از لباس‌ها را تهیه کرده و آن‌ها را در منزل امتحان می‌کنم. البته این راه معمولی برای خرید نیست، ولی با این روش، وقت لازم برای تصمیم‌گیری و ست کردن آن با  لباس‌های دیگر خود را خواهم داشت.

 

آیا لباس مورد نظر ارزش خرید دارد؟

قبل از خرید یک لباس، به این فکر کنید که آیا لباس دیگری برای ست کردن با آن در کمدتان دارید یا خیر. اگر فقط با یک یا دو لباس دیگر ست می‌شود، با خود فکر کنید که آیا ارزش خرید را دارد یا نه.

 

آیا آن لباس فقط مخصوص فصل خاصی است؟

بهترین لباس‌ها را می‌توان در شرایط مختلف همه‌ی فصل‌ها پوشید. مثلا، پیراهنی که آن را در بهار و تابستان با صندل می‌پوشید و در پاییز و زمستان هم آن را با چکمه و بلوزی یقه اسکی ست می‌کنید، بهترین لباس شماست.

 

طراح لباس خود را دنبال کنید!

اگر لباسی با سایز دلخواه خود پیدا کردید، به سایت طراح آن سر بزنید تا از سایر طرح‌ها و رنگ‌های موجود آن مطلع شوید. من دو پیراهن در رنگ‌های مختلف از طراح محبوبم خریداری کردم و قصد دارم تمام تابستان آن‌ها را بپوشم.

 

هدفتان از خرید این لباس چیست؟

قبل از خرید لباس از خود بپرسید؛ آیا این را از چیزی که همین الان به تن دارم بیشتر دوست دارم؟ اگر اینطور نیست، آن را سر جایش بگذارید.از خود بپرسید؛ آیا این لباس را برای کسی که هم اکنون هستم می‌خرم، یا برای کسی که قبلا بودم؟ این چیزی است که الان دوست دارم؟ یا قبلا این مدل را دوست داشتم ولی دیگر از این مدل لباس‌ها نمی‌پوشم؟

 

به سایز لباس ها توجه زیادی نکنید!

به مارک لباس‌ها توجه نکنید، بیشتر به این توجه کنید که آیا لباس به تن شما برازنده است یا نه. به هر حال سایز مارک‌های مختلف هم زیاد با هم هم‌خوانی ندارند.در هنگام خرید، کفش‌های بدون پاشنه، تخت و راحت به پا کنید.

 

میزان سلامتی شما در نوع انتخابتان تاثیر گذار است!

روزی که زیباتر از همیشه هستید، در دوران قاعدگی نیستید و ورم ندارید، به خرید بروید. اینطوری امکان اینکه در آینه نگاه کنید و با خود بگویید ؛ «آه، چقدر زشت شده‌ام» کمتر است.

 

لباسی بخرید که حداقل ارزش چند بار استفاده را  داشته باشد!

نسبت قیمت یک لباس به تعداد دفعاتی که از آن استفاده می‌کنید را حساب کنید. «جسیکا» شلوار جین ۴۰۰ هزار تومانی خود را دو بار در هفته می‌پوشد، پس ارزش خرید داشته است.اگر می‌توانید، یک دست کامل لباس تهیه کنید تا بلوز و یا شلواری که با لباس‌های دیگر شما ست نمی‌شود، روی دستتان نماند.

 

لباس های با کیفیت بخرید نه ارزان قیمت !

ضدعفونی کننده‌ی دست به همراه داشته باشید. اتاق‌های پرو لباس تمیز نیستند.اگر از لباس‌های اصل، مثلا تی‌شرت‌های «گپ» خوشتان می‌آید، همزمان دو و یا سه عدد از آن تهیه کنید.درضمن، اگر قصد دارید لباس و یا کفشی بخرید که بیش از حد ارزان است، تصور کنید که بعد از مدت طولانی استفاده به چه شکلی در خواهند آمد. خب این لباس‌ها خیلی زودتر از این حرف‌ها فرسوده می‌شوند.

زیاد آرایش کردن ممنوع!

زیاد آرایش نکنید تا لباس‌هایی که امتحان می‌کنید کثیف نشوند.

قبل از خرید تصمیمتان را بگیرید!

لباس‌هایی که لازم دارید را انتخاب کنید. قبل از خرید تصمیم بگیرید به دنبال چه نوع لباس‌هایی هستید.

وقتی حالتان خوب است خرید کنید!

وقتی که حال خوشی ندارید از خرید کردن خودداری کنید، چون امکان اینکه خریدی کنید که از آن راضی نباشید زیاد می‌شود.

 

اتاق پرو های سه آینه ای!

اصلا وارد اتاق‌های پُروی که تمام بدن شما را لکه‌دار نشان می‌دهند، نشوید.اگر امکانش هست، در آینه‌ای که هر سه جهت بدن شما را نشان می‌دهد لباس را برانداز کنید.

 

با لباستان برقصید!

اگر لباس شبی را امتحان کردید و دلتان خواست که توی اتاق پرُو برقصید، حتما آن را بخرید. اگر نه، بیشتر درموردش فکر کنید. (البته لباس‌های غیر مجلسی زیاد ارزش رقصیدن ندارن).

از تخفیف های سایت استفاده کنید!

اگر از طریق اینترنت و آنلاین خرید می‌کنید، مطمئن شوید که در صورت موجودی، از کوپن تخفیف این سایت‌ها هم استفاده کنید.اخبار حراجی‌های مارک مورد علاقه‌تان را در سایت‌های مربوطه دنبال کنید.‌

 

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا