استایل و مد بانوان

خیال‌پردازی با صدای بلند توسط سلنا گومز !

عکس سلناگومز Selena Gomez ( سلنا ماری گومز ) یکی از محبوب ترین عکس هایی است که روزانه در اینترنت سرچ میشود ، چرا که او علاوه بر فعالیت در عرصه خوانندگی و بازیگری، یکی از طراحان مد مطرح دنیا و صاحب برند شخصی است .

 

برند لباس سلنا گومز سلنا ماری گومز یکی از طراحان مد مطرح دنیا و صاحب برند شخصی

سلنا گومز سال ۲۰۱۰ خط تولید لباس خود را با نام “خیال‌پردازی با صدای بلند توسط سلنا گومز” را راه‌اندازی کرد.

این مجموعه شامل لباس‌های بوهمی، جین، کت و دامن، تاپ‌های گلدار، شال و کلاه بود که همگی از مواد دوست با محیط زیست تولید می‌شدند.

وی درباره لباس‌های تولید خود گفته است که من می‌خواهم همه از لباس‌های راحت، زیبا و دوست‌دار محیط زیستمان استفاده کنیم و آن را به دیگران نیز انتشار دهیم.

اما خود او از لباس‌های برند Marchesa (برند لباس‌های شب زنانه) تا انواع محصولات Versace که بسیار طراحی قدرتمندی دارند، بارها و بارها استفاده کرده و استایل‌های او در محافل گوناگون با برندهای مختلف دیده شده است.

 

تازه ترین عکس سلناگومز در حال قدم زدن در خارج از شهر لس‌آنجلس :

Selena Gomez در لس انجلس

  عکس سلناگومز در حال قدم زدن در خارج از شهر لس‌آنجلس

 

  عکس سلناگومز با موهای بلند و تیره و استایل خاصش:

سلنا گومز را بیشتر اوقات با موهای تیره و بلند می‌بینیم که او این مدل را مناسب سن و استایل خود می‌داند و کمتر در فکر تغییر در آن است.

 

Selena Gomez

 سلنا گومز با موهای بلند و تیره و لباس های بلند سفیدش

  عکس سلناگومز با هوادارانش:

یکی از بیشترین عکس‌هایی که سلنا گومز از خود در اینستاگرامش منتشر می‌کند، عکس‌هایی است که او با هوادارانش می‌گیرد و از از بودن در کنار آن‌ها لذت می‌برد، این خواننده که یکی از جوان‌ترین سفیران یونیسف است، در کارهای خیرخواهانه هم حضور فعالی دارد.

 عکس سلناگومز با هوادارانش

  عکس سلناگومز با هوادارانش در اینستاگرام

این خواننده که پرطرفدارترین سلبریتی دنیا در فضای مجازی شناخته شده است، در این استایل جالب خود از ژاکت و کیف برند Coach، یقه اسکی Wolford و شلوار جین از برند Vetements استفاده کرده است.

 

تصویر سلناگومز

  عکس سلناگومز با ژاکت و کیف برند Coach، یقه اسکی Wolford و شلوار جین از برند Vetements 

قرار ملاقاتی برای شام با لباس های خواب!

این استایل جالب مربوط به وقت خواب سلنا گومز نیست، بلکه با این تیپ در حال رفتن به یک قرار ملاقات برای شام می‌باشد.

 

استایل جالب مربوط به یک قرار ملاقات برای شام

  عکس سلنا گومز برای  قرار ملاقات برای شام  با لباس های خواب

 سلنا گومز و تیپ اسپورت خاصش!

این هم یک استایل کاملا اسپورت از سلنا گومز در  فرودگاه LAX با هودی قرمز رنگ از برند Vêtements، عینک آفتابی برند DIOR و صندل پاشنه بلند از برند Jimmy Choo.

 

استایل کاملا اسپورت از سلنا گومز

  عکس سلنا گومز  با  هودی قرمز رنگ از برند Vêtements، عینک آفتابی برند DIOR و صندل پاشنه بلند از برند Jimmy Choo.

 

سلناگومز  لباس کاملا سفید در شهر پاریس و در هفته مد :

سلنا گومز که در سال ۲۰۱۶ یکی از جذاب‌ترین سلبریتی‌های دنیا شناخته شد، با این لباس کاملا سفید در شهر پاریس و در هفته مد بسیار زیبا و معروف آن شرکت کرده است.

عکس سلنا گومز در فرش قرمز پاریس

  عکس سلنا گومز با لباس کاملا سفید خاصش در شهر پاریس

استایل سلنا گومز درپاریس

 سلناگومز در هفته ی مد در پاریس

عکس سلنا گومز در هفته مد پاریس

 سلنا گومز یکی از جذاب ترین سلبریتی‌ های دنیا

 سلنا گومز تصاویر
 خیال‌ پردازی با صدای بلند سلنا گومز
عکس سلنا گومز در استایل های گوناگون

سلناگومز  در هفته مد پاریس در جمع هوادارانش:

 استایل سلنا گومز  سلنا گومز  در هفته مد پاریس با لباس متفاوت دیگر Selena Marie Gomez  سلنا گومز  در هفته مد پاریس در بین هواداران


بیشتر بخوانید:

لباس سلناگومز در فرودگاه لس آنجلس

سلنا گومز با پوشیدن لباس رسمی و متفاوت با لباس هایی که تا به حال می پوشید،نشان داد که می تواند کمی رسمی و … تر هم ظاهر شود!!%d8%b9%da%a9%d8%b3-%d8%b3%d9%84%d9%86%d8%a7-%da%af%d9%88%d9%85%d8%b2-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%a7%db%8c%d9%84-%d9%87%d8%a7%db%8c-%da%af%d9%88%d9%86%d8%a7%da%af%d9%88%d9%86-%d9%88-%d8%ae%d8%a7

چند روز پیش سلنا گومز در فرودگاه بین المللی لس آنجلس با لباسی متفاوت نظر عکاسان را به خود جلب کرد.

البته باید گفت که زمانی که در مورد لباس متفاوت بازیگران و خوانندگان هالیوود صحبت می کنیم باید انتظار مدل لباس رسمی و پوشیده متفاوت داشته باشیم نه مدل لباس دیگری.

 

عکس سلنا گومز

 سلنا گومز در فرودگاه لس آنجلس با تیپ رسمی با لباسی با برند ژیوانشی

او لباسی با برند «ژیوانشی» به تن کرده بود. شلوار او مشکی و طرحی قرمز و سفید روی ران هایش داشت. همان قدر که طرح روشن روی شلوار او چشم ها را به خود جذب می کند، دستمال گردن سفید او نیز به خودی خود می درخشد.

ما زوایای مختلف لباس او را به شما نشان می دهید تا شما هم نظرتان را درباره آن بیان کنید.

عکس سلنا  سلنا گومز در فرودگاه لس آنجلس با تیپ رسمی

عکس سلناگومز Selena Marie Gomez

 سلنا گومز در فرودگاه لس آنجلس 

خط مُد و لباس سلناگومز

در اکتبر ۲۰۰۹ سلنا اعلام کرد که قصد راه‌اندازی خط مُد و لباس خود به نام « بلند خیال‌پردازی کن » را دارد. این خط تولید در پاییز سال ۲۰۱۰ راه‌اندازی شد. این مجموعه شامل لباس‌های بوهمی، تاپ‌های گلدار، لباس‌های جین، کت و دامن و شال و کلاه بود که تمام لباس‌ها از مواد بازیافتی و یا سازگار با محیط زیست بودند. سلنا گفت که این خط تولید برگرفته از سبک شخصی خودش است و لباس‌ها را “زیبا، زنانه و بوهمی” توصیف کرد.

وی بعدها گفت: «با خط تولیدم، واقعاً می‌خواهم گزینه‌هایی به مشتریانم بدم که چگونه می‌توانند سبک مورد علاقه‌شان رو با یکدیگر به اشتراک بگذارند. من می‌خواهم تا لباس‌ها راحت باشند و اینکه سازگار با محیط زیست و آلی هستند، برای من فوق‌العاده مهم است. همچنین بر روی تمامی برچسب لباس‌ها، نقل‌قول‌هایی که برای من خیلی الهام بخش هستند، وجود دارد و من فقط به دنبال رساندن یک پیام خوب به دیگران هستم.»

سلنا همچنین با “تونی مِلیو” و “سندرا کَمپوس” (که هر دو در خانه‌های مد صاحب‌نام کار کرده‌اند) همکاری داشته است. وی دربارهٔ این همکاری گفت: «وقتی تونی و سندرا را ملاقات کردم، از همان اول با آن‌ها احساس راحتی کردم و الان آن‌ها مثل خانواده‌ام می‌مانند. آن‌ها خیلی خلاق اند و من این را که می‌توانم هر وقت که خواستم به آن‌ها زنگ بزنم و دربارهٔ همه چیز با آن‌ها حرف بزنم را دوست دارم. آن‌ها خیلی باحال اند.» ۳۰ آگوست ۲۰۱۳ سلنا مجموعۀ پاییزی «بلند خیال‌پردازی کن» را منتشر کرد.

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا