استایل و مد بانوان

۱۹ توصیه ی کاربردی درباره ی مد از زویی دشانل !

زویی دشانل

زویی دشانل ، خواننده و بازیگر آمریکایی، یکی از بی نقص ترین و دوست داشتنی ترین انسان های روی کره ی زمین است! همه عاشق بازی او در فیلم ۵۰۰ روز با سامر شدند.سریال تلویزیونی کمدی او New Girl  نیز، بسیار موفق است. زویی دشانل نه تنها زنی مستقل و موفق به شمار می رود، بلکه به هویت و استایل خود نیز بسیار پایبند است. در اینجا چند راهکار پیش روی شما می گذاریم تا به اندازه ی او فوق العاده باشید ـ البته به روش خودتان!

زویی دشانل ، سریال تلویزیونی کمدی او New Girl خواننده و بازیگر آمریکایی، یکی از بی نقص ترین و دوست داشتنی ترین انسان های روی کره ی زمین است! بلکه به هویت و استایل خود نیز بسیار پایبند است.

زویی دشانل Zoe Deschanel

مدگردی با زویی دشانل

هرگز هنگامی که احساس نمی کنید کاملا خارق العاده هستید، از خانه خارج نشوید

مهم نیست زویی کجاست یا چه می کند، او همیشه جذاب و دوست داشتنی و پر از اعتماد به نفس به نظر می رسد. ست کردن یک پیراهن بلند و ژاکت جین چندان سخت نیست!

قرمز، سفید و آبی رنگ های مختص به تعطیلات وطن پرستانه نیستند!

سال گذشته، زویی استایل ملوانی ویژه ی خودش را تبدیل به خط تولید لباسی با همکاری تامی هیلفیگر کرد.نام این خط تولید “از طرف زویی، تقدیم به تامی” است، که الهام بخش پوشیدن لباس های آبی، سفید و قرمز در هر مناسبتی است.

چتری زویی دشانل

( تصویری از سبک آرایش مو و صورت زویی دشانل )

چتری یکی از تطبیق پذیر ترین مدل های موست

با مد شدن چتری، خانم ها بیشتر از همیشه از کوتاه کردن موهایشان می ترسند. یکی از تصورات غلطی که در این مورد وجود دارد تطبیق ناپذیر بودن مدل موی چتری است.اما همانطور که می بینید، زویی چتری های خود را رو به جلو یا به صورت فرق کج حالت می دهد. شما همچنین می توانید چتری هایتان را کاملا جمع کنید یا موهایتان را از پشت ببندید. مدل موی چتری، هر استایلی را هیجان انگیز و بی باکانه جلوه می دهد.

پیراهن  زویی دشانل

یک پیراهن عالی بخرید

پوشیدن پیراهن آسان ترین کار ممکن است. با پوشیدن یک پیراهن شما بدون هیچ تلاشی فوق العاده به نظر خواهید رسید. می توانید پیراهنتان را با یک ژاکت جین یا ژاکت بلند ست کنید.برای یک شب رسمی نیز می توانید آن را با کفش پاشنه بلند بپوشید. زویی دشانل همیشه پیراهن خود را با کفش های پاشنه تخت و یا پاشنه بلند ست می کند.

 زویی دشانل دامن و تاپ

دامن و تاپ همیشه ترکیب خوبی است

این ترکیب، یکی از عمده ترین لباس های است که زویی در سریال تلویزیونی New Girl  که از شبکه ی فاکس پخش می شود، به تن می کند. این ترکیب بسیار ساده است. شما همچنین می توانید دامنتان را با نیم تنه، سویی شرت، جوراب شلواری، تی شرت و یا بلوز بپوشید. انتخاب با خودتان است!

انتخاب لباس زویی دشانل

انتخاب لباس به سلیقه زویی دشانل

هنگامی که رنگ ها را ترکیب می کنید، ست تیره + روشن، انتخاب مناسبی است

یکی از معمول ترین ترکیب رنگهایی که زویی دشانل استفاده می کند، تیره/روشن است. این بدین معناست که اگر شما یک پیراهن آبی روشن به تن دارید، یک ژاکت آبی تیره بپوشید، و یا برعکس.یا یک تاپ قرمز و دامن صورتی. این یک روش ساده، دقیق و در عین حال ماهرانه برای ترکیب رنگ در لباس هاست.

اگر حامله هستید، نیازی نیست بیخیال خوش پوش بودن شوید !

این راهکار بیشتر به درد مادرها میخورد تا دختران جوان. به زویی دشانل نگاه کنید! او فوق العاده به نظر می رسد.اکثر اوقات خانم ها در دوره ی حاملگی استایل “من تسلیم شده ام!” را به کار می گیرند، اما شما نباید اینطور باشید، چرا که شما می درخشید! شما انسان دیگری را به وجود آورده اید! پس به زیباییتان ببالید!

پیراهن ها همیشه به درد بخور هستند

شما همین الان به یک پیراهن جذاب نیاز دارید. می توانید هروقت مایل بودید پیراهن بپوشید و برای پیراهن هایتان کفش های مناسب بخرید. لباس های رنگارنگ بپوشید.زندگی کوتاه تر از آن است که با سلیقه به نظر نیایید!

عینک Zoe Deschanel

( تصویر زویی دشانل با عینک در یکی از سکانس های فیلمش )

عینک = جذابیت !

اگر عینکی هستید، از این موقعیت استفاده کنید! دوره ی بچه مثبت به نظر رسیدن عینکی ها به سر آمده. حالا عینکی ها جذاب و باهوش به نظر می رسند.فریم های قدیمیتان را عوض کنید. اگر صورت مربعی دارید، از فریم های دایره ای استفاده کنید، و اگر صورت گردی دارید، از فریم های مربعی.

با کلاس بودن زویی دشانل

( استایل زویی دشانل با مدل لباسی دخترانه و خالدار )

با کلاس بودن جذاب است

با عکس های زویی دشانل برای مجله ی Elle ، وجه دیگری از شخصیت او مورد توجه قرار گرفت. عکس ها به خوبی بخش یاغی استایل او را نشان می دادند، اما وجه دیگری که مورد توجه قرار گرفت، پختگی او بود.این تصویر به خوبی نماینگر جذابیت باکلاس بودن است. لباس زویی بسیار پوشیده است، اما او همچنان فوق العاده به نظر می رسد.

بلوز های یقه دار!

چه یک بلوز یقه دار، چه یک بلوز دکمه دار زیر یک ژاکت و چه یک ژاکت با طرح یقه، همه و همه دوست داشتنی هستند و باعث می شوند شما خاص و باهوش به نظر برسید. این روش، راه مناسبی برای پوشیدن چند لایه لباس در زمستان نیز هست!

مدل لباس مجلسی  زویی دشانل

( چهار تصویر از لباس مجلسی های زویی دشانل در یک قاب )

پیراهن!پیراهن!پیراهن!

قبلا از اهمیت پیراهن های جذاب برایتان صحبت کرده ام! به شما قول می دهم پیراهن ها به میزان جذابیت شما می افزایند! فقط کافیست ببینید زویی در یک پیراهن چقدر خوشحال به نظر می رسد!

استایل زویی دشانل  Zoe Deschanel

( تصویری از زویی دشانل در یک مراسم رسمی با جوراب شلواری )

شما هرگز آنقدر بزرگ نخواهید شد که نتوانید جوراب شلواری های رنگی بپوشید!

به جای جوراب شلواری های صورتی جیغ و بنفش روشن دوران کودکیتان، رنگ های آبی تیره، قرمز و یا حتی خردلی بپوشید. جوراب شلواری های رنگی لباس بی روح شما را جذاب تر خواهند کرد. می توانید آن ها را با یک سویی شرت بلند یا دامن در زمستان بپوشید.

از رنگ ها نترسید!

زویی دشانل به خاطر ست کردن ترکیب های رنگی خارق العاده مشهور است. شما می توانید با ست کردن دو لباس با رنگ های کاملا متفاوت و یا یک لباس تک رنگ بسیار روشن، از استایل اوتقلید کنید.

مدل موی زویی دشانل

( زویی دشانل با مو های موج دار قهوه ای و زیبا )

با موهیتان مهربان باشید!

موهای زویی دشانل به احتمال زیاد، چشم گیر ترین بخش استایل او به شمار می رود. چتری و فرهای درشت، امضای اوست. داشتن چنین موی طبیعی و زیبایی تنها زمانی ممکن است که از آن مراقبت کنید. بیش از حد موهایتان را در معرض گرمای سشوار و بابلیس قرار ندهید. بیش از اندازه از رنگ مو استفاده نکنید، و مطمئن شوید موهای شما زمانی برای تنفس دارند.

کت کوتاه زویی دشانل

( استایل زویی دشانل با شلوار جین و کت کوتاه سورمه ای )

کت ها می توانند مدروز و کاربردی باشند.

کت زمستانه ی شما قرار نیست به طرز مسخره ای پف دار یا به رنگ های خنثی باشد. با استفاده از توصیه های زویی، یک کت خاص پیدا کنید تا رضایت و گرمای شما را در فصل سرد زمستان تضمین کند.

سبک زویی دشانل

لبخند، بهترین زیور آلاتی است که می توانید استفاده کنید!

شما هرگز نمی بینید که زویی لبخند بر لب نداشته باشد. اگر لبخند بزنید و دید مثبتی به زندگی داشته باشید، نه تنها خوش استایل، بلکه دلربا نیز خواهید بود!

فتوسوت های زویی دشانل

از عجیب و غریب بودن نترسید!

زویی ملکه ی عجیب و غریب هاست! او شخصیتی رها، بانمک و خونگرم دارد. اگر به خود واقعیتان پایبند باشید و از عجیب و غریب بودن نترسید، بدون شک مانند زویی دشانل، موفق خواهید بود!

 

مدل لباس مو و آرایش زویی دشانل

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا