گوناگون

شیک پوشی به سبک زنان فرانسوی

شیک پوشی به سبک زنان فرانسوی
شیک‌پوشی به سبک فرانسوی همیشه هواداران زیادی داشته است. زنان فرانسوی از جمله شیک‌پوش‌ترین زنان در جهان هستند که سبک متفاوتی برای لباس پوشیدن دارند و این سبک از فرهنگ خاص فرانسوی سرچشمه می‌گیرد. فرانسوی‌ها در استایل و طراحی لباس همیشه حرف اول را در جهان زده‌اند و از گذشته تاکنون برترین طراح‌های لباس و استایلیست‌های جهان فرانسوی بوده‌اند. قطعا این اتفاق تصادفی نیست و در این میان علتی وجود دارد که باعث می‌شود فرانسوی‌ها حرف اول را در فشن جهان بزنند. در این مقاله می‌خواهیم درباره رازهای شیک‌پوشی زنان فرانسوی صحبت کنیم.

مدل لباس زنانه شیک پوشی به سبک زنان فرانسوی | رازهای خوش استایلی زنان فرانسوی

استایل فرانسوی شاید بسیار رازآلود و حرفه‌ای به نظر برسد اما دور از دسترس نیست. زنان فرانسوی هرچند برای همیشه در قله‌های شیک‌پوشی جهان خواهند ایستاد و هیچ کشوری به گرد پای آن‌ها نخواهد رسید اما ما می‌توانیم با بررسی و تحلیل رازهای استایل فرانسوی و استفاده از ترفندهایی که زنان فرانسوی برای شیک‌پوشی و راحتی و بی‌دغدغه بودن در لباس‌های خود به کار می‌برند می‌توانیم قوانین فشن فرانسوی را کشف کرده سبک خودمان را با بهره‌گیری از این استایل ابداع کنیم. خوشبختانه بسیاری از قوانین فشن فرانسوی ساده و طبیعی و در ذات خود ما هستند مثل علاقه به طبیعی به نظر رسیدن یا توجه به بهداشت روزانه مثل شانه کردن موها و چیزهایی از این قبیل.

اما زنان فرانسوی شاد و در بهترین شرایط زندگی می‌کنند (یا حداقل سعی می‌کنند با سبک لباس پوشیدن خود این طور القا کنند) و با در نظر گرفتناین چند قانون کلی استایل فرانسوی شما هم می‌توانید از مزایای شیک‌پوشی به این سبک بهره‌مند شوید.

فرهنگ شیک پوشی از مادر به دختر

 

مدل لباس زنانه شیک پوشی به سبک زنان فرانسوی | رازهای خوش استایلی زنان فرانسوی

الگوی شیک‌پوشی زنان فرانسوی مادرشان است

آیا می‌دانید کلمه “مامان” که ما هر روز در زبان فارسی به کار می‌بریم در واقع یک کلمه فرانسوی است که در چند دهه اخیر وارد زبان ما شده است؟ شاید همین مساله نفوذ و همه‌گیر بودن فرهنگ فرانسه را نشان دهد. بله شما می‌توانید مادر خود را الگوی شیک‌پوشی خود قرار دهید بدون آن‌که دمده و قدیمی به نظر برسید. البته به شرطی که مادر شما استایل شیکی داشته باشد چون لباس‌های کلاسیک هرگز از مد نمی‌افتند و همیشه در چیزهای قدیمی زیبایی‌هایی هست که در چیزهای جدید نمی‌توان یافت.

از طرف دیگر یک قانون مهم در چرخه مد وجود دارد که لباس‌ها و ترندها پس از دو تا سه دهه دوباره مد می‌شوند پس لباسی که مادر شما در دهه بیست زندگی خود می‌پوشیده‌است اکنون هم که شما بیست و چندساله هستید مد روز محسوب می‌شود پس شما می‌توانید تیپ‌های قدیمی مادر خود را کپی کنید و یا حتی همان لباس‌ها را (اگر هنوز وجود دارند و نو هستند) بپوشید.

 

انتخاب کفش های پاشنبه بلند راحت و بی دغدغه

 

مدل لباس زنانه شیک پوشی به سبک زنان فرانسوی | رازهای خوش استایلی زنان فرانسوی

آن‌ها کفش پاشنه بلندی را می‌پوشند که بتوانند با آن راه بروند

راحتی و بی‌دغدغه بودن در فرهنگ فرانسوی اهمیت فوق‌العاده‌ای دارد. یک خانم فرانسوی هرگز راحتی را فدای شیک‌پوشی خود نمی‌کند و به نظر آن‌ها هیچ چیز بدتر از این نیست که شما یک جفت کفش ناراحت پوشیده باشید و در آن لق بزنید! در استایل فرانسوی شما باید شیک و باحال به نظر برسید که این مساله فقط با پوشیدن لباس‌های راحت ممکن می‌شود. زنان فرانسوی هرگز کفش‌هایی که پاشنه‌های خیلی بلندی داشته باشند نمی‌پوشند و و ارتفاع پاشنه قابل قبول برای کفش آن‌ها بین هفت تا هشت سانتی‌متر است.

این کفش باید کاملا راحت باشد و شما باید توانایی و مهارت کافی در راه رفتن با آن را داشته باشید تا دچار مشکل نشوید.

تاکید زنان فرانسوی برای استفاده از کمربند

 

مدل لباس زنانه شیک پوشی به سبک زنان فرانسوی | رازهای خوش استایلی زنان فرانسوی

زنان فرانسوی همیشه روی کمر خود تاکید می‌کنند

منظور از این تاکید پوشیدن لباس‌هایی نیست که کمر چین خورده و تنگی داشته باشند. در فرهنگ فرانسوی هرگونه زیاده‌روی و تلاش بیش از حد مذموم است و شما حق ندارید غیرعادی و غیرطبیعی به نظر برسید بلکه باید روی زنانگی اندام خود تاکید کنید که این امر با بستن شل یک کمربند روی یک مانتوی گشاد امکان‌پذیر است. این کمربند کمک می‌کند تا کمر شما باریک و اندام شما ظریف و زنانه به نظر برسد بدون آن که تلاش زیادی کرده باشید یا ناراحت و دغدغه‌مند به نظر برسید.

مانند تصویر بالا که آریا دی باری بلاگر معروف فرانسوی با بستن یک کمربند با رنگ متضاد با لباس‌های خود به شکل موفقی این کار راانجام داده است و کمر خود را باریکتر نشان داده است.

انتخاب هوشمندانه و اهمیت کیفیت لباس برای زنان فرانسوی

 

مدل لباس زنانه شیک پوشی به سبک زنان فرانسوی | رازهای خوش استایلی زنان فرانسوی

همیشه لباس‌های شیک و باارزش تهیه می‌کنند

پوشیدن لباس‌های بی‌کیفیت و ارزان میان خانم‌های فرانسوی به هیچ عنوان مرسوم نیست و شما هرگز یک خانم فرانسوی را نمی‌بینید که پالتو، بلوز، شلوار، کت یا هر لباس دیگری را از جنس ارزان و نامرغوب پوشیده باشد. آن‌ها ترجیح می‌دهند پول خود را پس انداز کنند و لباس‌های گران و باکیفیت تهیه کنند. این کار مزیت‌های زیادی برای آن‌ها دارد، اول این که لباس‌های گران شیک‌تر و زیباتر هستند و خوش‌تیپ بودن با آن‌ها ساده‌تر است.

دوم این که این لباس‌ها دوام بیشتری دارند و مدت طولانی‌تری می‌توانید از ان استفاده کنید و سوم این که داشتن لباس با تعداد کمتر و کیفیت بهتر هزینه کمتری روی دستتان می‌گذارد.

مدل لباس زنانه شیک پوشی به سبک زنان فرانسوی | رازهای خوش استایلی زنان فرانسوی

تعادل در استفاده از اکسسوری ها

آن‌ها اگر اکسسوری‌های زیادی دارند لباس‌های ساده می‌پوشند

تعادل در استایل فرانسوی حرف اول را می‌زند و زنان فرانسوی هرگز دچار افراط و تفریط نمی‌شوند یعنی هرگز بیش از حد ساده یا بیش از حد شلوغ لباس نمی‌پوشند. این قانون در مورد استفاده از اکسسوری‌ها هم صادق است و به صورت یک اصل کلی بیان می‌شود: ” اگر می‌خواهید از چندین نوع اکسسوری مثل کیف، کفش، جواهرات، کلاه و … همزمان استفاده کنید باید لباس‌های اصلی خود را در ساده‌ترین شکل ممکن انتخاب کنید.” این قانون را می‌توان در همه جنبه‌های فشن اعمال کرد و خانم‌های ایرانی هم می‌توانند برای داشتن تیپی متعادل‌تر این اصل  را مد نظر خود داشته باشند.

مدل لباس زنانه شیک پوشی به سبک زنان فرانسوی | رازهای خوش استایلی زنان فرانسوی

زنان فرانسوی طرفدار لباس های شاد و جذاب

خانم‌های فرانسوی هر وقت دوست دارند، لباس‌های شاد و جذاب می‌پوشند

اگرچه هر موقعیتی لباس خاص خود را می‌طلبد اما این مساله خانم‌های فرانسوی را محدود نمی‌کند. آن‌ها هر زمان که دوست دارند از لباس‌های شاد و زیبا استفاده می‌کنند تا انرژی بیشتری داشته باشند. مثلا یک دست لباس که برای تفریح آخر هفته مناسب است می‌تواند لباس گردش روزانه یا حتی لباس محل کار خانم‌های شیک‌پوش فرانسوی باشد.

 

مدل لباس زنانه شیک پوشی به سبک زنان فرانسوی | رازهای خوش استایلی زنان فرانسوی

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا