عطر و ادکلن

گرانترین ادکلن های مردانه ؛ از کلایو کریستین تا ادکلن تام فورد

گرانترین و بهترین ادکلن مردانه

عطر های مردانه ، به عنوان ریزه کاری نهایی در مراسم پیرایش آقایان ، می تواند حاکی از لوکس بودن آنان باشد. هنگامی که پای عطر و ادکلن در میان است، کلمه ی لوکس به سطح جدیدی از معنا می رسد. گران ترین ادکلن های مردانه نشان دهنده ی موقعیت یک جنتلمن خوش استایل و به روز است. با بررسی گرانترین عطرهای جهان ، آقایان می توانند از همیشه لوکس تر به نظر برسند!

حتما بخوانید : معرفی لاکچری ترین عطر ها

  1. عطر کلایو کریستین مردانه ی شماره ی یک

این ادکلن، که به عنوان گران ترین عطر مردانه ی جهان شناخته می شود، دارای رایحه ی عنبر مشرقی است که چوب صندل، گیاه خس خس، و وانیل از عصاره های اصلی آن می باشند.  بوی گل هایی مانند زنبق الوادی،روغن درخت ایلنگ، و گل آفتاب گردان نیز در نهایت به رایحه ای مانند مرکبات ختم می شود.

گرانترین و بهترین ادکلن مردانه عطر کلایو کریستین مردانه ی شماره ی یک

  1. ادکلن سفید Creed Pure

عطر اصلی سابق Creed ، یادآور لباس های سفید و پیرایش دقیق دوره ی ویکتوریایی است. این عطر خشک شامل رایحه یمرکباتی چون لیمو و گریپ فروت، و عصاره های اصلی مانند مشک و پودر برنج است.

گرانترین و بهترین ادکلن مردانه  ادکلن سفید Creed Pure

  1. شاهین کریستالی Lalique Hommage a l’homme

این عطر دارای شیشه ای کریستالی و تزیین شده است که به روش Lalique Art Deco  برش داده شده است. خود ادکلن دارای رایحه ای تند شامل برگ بنفشه، ترنج و زعفران در ترکیب با مشک است.

  1.  عود تنباکوی تام فورد

تنباکو و چوب عود ترکیبات اصلی این ادکلن مردانه که توسط تام فورد معرفی شده است، می باشند. رایحه ی گیاهی این ادکلن فوق العاده است و بطری جذای آن روی هرمیز آرایشی جذاب به نظر می رسد!

گرانترین و بهترین ادکلن مردانه از ادکلن  عود تنباکوی تام فورد

  1.  ادکلن مردانه  Creed Aventus

این ادکلن رایحه ای ترکیبی از میوه ها و گل ها دارد و محبوب  ترین عطر Creed می باشد که هم مناسب خانم ها و هم مناسب آقایان است. ترکیبات آن شامل خزه ی بلوط، نعنای هندی و یاس مراکشی می باشد و روکش چرمی شیشه، باعث شده دیزاین آن لوکس و وزین به نظر برسد.

گرانترین و بهترین ادکلن مردانه  ادکلن مردانه  Creed Aventus

  1.  ادکلن مردانه  Caron Poivre

این عطر که هم مناسب خانم ها و هم آقاین است، شهرت جهانی دارد. رایحه ی تند آن شامل عطر انواع گل ها و چوب است. این عطر جیوه مانند انتخاب بسیاری از بانوان می باشد، اما مردانی که اعتماد به نفس بالایی دارند نیز به راحتی از آن استفاده می کنند.

  1. Eau D’Hadrien آنیک گوتال

یکی دیگر از ادکلن هایی که در میان هر دوجنس ممحبوبیت خاصی دارید ادکلن آنیک گوتال است که نشان دهنده ی ظاهری سالم و مرتب است. ترکیبات آن شامل سرو، لیمو، پرتقال ماندارین و بالنگ است که به آن رایحه ای تابستانه می بخشد.

Eau D’Hadrien آنیک گوتال گرانترین و بهترین ادکلن مردانه

  1.  ادکلن مردانه  MDCI Parfums Ambre Topkapi

این عطر با بوی تند خود، دارای رایحه ایست که ترکیبی از ترنج، دارچین، هل، مرکبات، چوب صندل، چرم و چای می باشد و آن را وزین و مرموز نشان می دهد.

 ادکلن مردانه  MDCI Parfums Ambre Topkapi

  1.  ادکلن مردانه Bois 1920 Oro 1920

این عطر خشک شامل رایحه ی تنباکو، چرم و حسن لبه است و خالی از بوهای غافلگیر کننده مانند تمشک، و کاج نیست! Bois 1920 Oro 1920 یک عطر کلاسیک به شمار می رود.

 ادکلن مردانه Bois 1920 Oro 1920 گرانترین و بهترین ادکلن مردانه

  • Velvet Desert Oud  ادکلن مردانه دولچه و گابانا

این ادکلن معرفی شده توسط طراحان ایتالیایی ، دولچه و گابانا ، ترکیبی از چوب عود و انبر است. این عطر گرم، برای بعد از ظهرها مناسب بوده و رایحه ای اسرارآمیز دارد.

گرانترین و بهترین ادکلن مردانه Velvet Desert Oud  ادکلن مردانه دولچه و گابانا

بهترین ادکلن مردانه دولچه و گابانا

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا