استایل و مد آقایان

نکاتی برای داشتن بهترین استایل مردانه در تابستان

بهترین پیشنهادها برای ست لباس مردانه مناسب تابستان

درست لباس پوشیدن در هوای گرم کار ساده‌ای نیست. در واقع لباس پوشیدنِ مناسب برای هوای گرم است که کار را کمی دشوار می‌کند. در واقع ما سعی می‎کنیم نکاتی مانند حفظ کردن استایل و جلوگیری از عرق کردن را با یکدیگر ترکیب کنیم و همین مسئله برای به لب مرز کشاندن یک مرد در طول هوای گرم تابستان کافی است.

 پیشنهاد ست لباس مردانه تابستانه

حتی حرفه‌ای ترین طراحان پیشنهاد کرده‌اند که آنها نیز امسال، دستورالعمل‌های راحت‌تری را برای لباس‌ها و استایل‎ها در نظر گرفته‎اند، چون در بیشتر موارد، مردها برای بیرون رفتن از خانه در روزهای گرم، نیاز به یک پیراهن خاکستری یا آبی، کروات و جلیقه دارند.

حتی اگر تابستان شما شامل عرق ریختن و بال بال زدن در زیر آفتاب نباشد، اما شما هنوز نیاز به نکات مفیدی برای داشتن استایل مناسب دارید. اگر همه چیز را به درستی در کنار یکدیگر قرار دهید، آن وقت در چند ماه آینده می‌توانید با ترکیب کردن و هماهنگ کردن آنها، یک ظاهر شیک را برای روزهای تعطیلات، عروسی‌ها و شب‌های بیرون از خانه، داشته باشید.

در اینجا به چند ترکیب هوشمندانه و آسان و غیررسمی، برای ترکیبات تابستانی اشاره می‌کنیم، که چه در صورتی که در لب ساحل به سر می‌برید یا داخل شهر، می‎تواند برای شما کاربردی باشد.

پیراهن آستین کوتاه و شلوار پارچه‌ای / کتان

اگر مجله‌های مد را مطالعه کرده باشید باید بدانید که استفاده از پیراهن‌های آستین کوتاه، به گذشته برمی‌گردند.

البته آنها بیشتر از پیراهن‌های آستین بلند با هوای گرم میانه‌ی خوبی دارند. یک پیراهن آستین کوتاه وقتی با شلوار پارچه‎ای یا کتان مناسب همراه شود، واقعا جذاب به نظر می‌رسد. یادتان باشد که به اندازه آن توجه کنید: پیراهن آستین کوتاه، علی‌رغم ساده بودن، یکی از لباس‌هایی است که می‌تواند بسیار شیک و یا خیلی زشت به نظر برسد که این مسئله نیز بستگی به چگونگی نشستن آن در تن شما دارد. فقط مطمئن باشید که اندازه آن برای شما مناسب است به خصوص در قسمت سرشانه و نیم تنه، ولی بیش از اندازه هم تنگ نباشد که دور گردن یا بازوی شما چین بخورد.

وقتی صحبت از شلوارها می‌شود، باید به دنبال استایل‌هایی باشید که دوخت مناسبی داشته باشند. چرا؟ چون این احتمال وجود دارد که مچ پای شما باید بیرون بیوفتد و کفش شما هم باید بدون جوراب پوشیده شود. اگر دوخت شلوار شما مناسب نباشد تمام زحمات شما هدر می‌رود. از طرف دیگر چند جوراب که قابل دیدن نیستند را تهیه کنید یا در غیر این صورت، ظاهر شما کاملا نابود می‌شود. در نهایت، اطمینان حاصل کنید که قسمت بالا و پایین استایل شما کمی با هم تناقض داشته باشند، یکی از رنگ‌هایی که از سر تا نوک پا در تابستان جواب می‌دهد، سفید است. که می‌تواند رنگ پوست شما را در تابستان نیز بیشتر جلوه دهد.

 پیشنهاد ست لباس مردانه تابستانه

پیراهن‌ آستین بلند به همراه شلوارک

گاهی اوقات انتخاب یک استایل سنتی می‌تواند بهترین انتخاب باشد.

باید مطمئن شوید که قسمت بالایی و پایینی استایل شما با هم هماهنگ باشد به عنوان مثال، اگر آبی آسمانی را برای پیراهن خود انتخاب کردید، پس آن را با شلواری که با این رنگ و طراحی مناسب است، هماهنگ کنید. مثلا اگر آب و هوا به اندازه‌ای خنک است که شما می‌توانید یک پیراهن جین یا پشمی بپوشید، پس بهتر است آن را با یک شلوارک کتان سِت کنید.

همچنین بهتر است پیراهن و شلوارک کمی با هم تناقض داشته باشند. در غیر این صورت ممکن است استایل شما مثل پوشیدن یک دست لباس ورزشی از بالا تا پایین یک رنگ به نظر برسد. پیشنهاد می‌کنیم یک یا دو دکمه از پیراهن خود را باز بگذارید، آستین‎های خود را بالا بزنید، و پیراهن خود را داخل شلوار کنید.

اگر دنبال استایلی هستید که بتوانید آن را در مهمانی‌های ساحلی بپوشید، نگران نباشید، می‌توانید این استایل را با یک صندل چرم یا حتی پابرهنه امتحان کنید.

 پیشنهاد ست لباس مردانه تابستانه

کت‌ تک و سبک

کت و شلوار معمولا به معنای قرار گرفتن در یک محیط  جدی است.

و به همین دلیل خیلی از افراد نمی‌توانند از نظر مالی، برای هر فصل، یک دست کت و شلوار تهیه کنند، یا برای هر مراسم و رویدادی این کار را انجام دهند. اما در عوض می‌توانید به کمک کت‌های تک، به کمد لباس خود جذابیت و تنوع ببخشید. شما می‌توانید با انتخاب یک کت تک و یک جفت شلوار با دوخت مناسب، در ماه‌های گرم تابستان، ظاهر جذاب‌تر و شیک‌تری داشته باشید. البته باید رنگی را انتخاب کنید که در استایل‎های دیگر نیز قابل‌استفاده باشد. مثلا رنگ‌های بژ، سفید، سنگی، خاکی و آبی روشن.

 پیشنهاد ست لباس مردانه تابستانه

تی‌شرت و پیراهن‎ پولو به همراه کت شلوار

مطمئنا هیچ چیزی جذاب‌تر از ترکیب پیراهن و کت و شلوار نیست. اما برخی از لباس‌ها در فصل‌های گرم، می‌توانند باعث گرم شدن و عرق کردن شما شوند. آیا یک ترکیب شیک و غیررسمی مناسب، به همراه یک تی‌شرت یا پیراهن پولو که همراه کت و شلوار پوشیده می‌شود، وجود دارد؟ مطمئنا همین طور است. شما می‌توانید با انتخاب یک پیراهن غیررسمی، راحتی خود را تضمین کنید در حالی که همچنان با استایل روز هم همراه هستید.

چه شما یک کت و شلوار با رنگ تیره یا رنگ روشن‌تر مناسب هوای گرم را با سایه‌های روشن‌تر انتخاب می‌کنید، فراموش نکنید که در زیر کت خود، یک لایه با رنگ کمی متناقض‎تر بپوشید. کت و شلوار آبی؟ یک تی‌شرت سفید را امتحان کنید. کت و شلوار شنی؟ یکی پیراهن تیره‎تر مثلا سبز یا سرخ متمایل به قرمز را انتخاب کنید. همچنین به همراه یک کتونی یا کالج، به ظاهر خود جذابیت بیشتری ببخشید.

 پیشنهاد ست لباس مردانه تابستانه

شلوارک به همراه کت

می‌دانیم که شاید به این شکل منطق ما زیر سوال برود که بخواهیم به شما پیشنهاد کنیم که حتی اگر هوا به اندازه کافی گرم است، یک ژاکت با شلوارک بپوشید. اما اگر کت مناسبی را انتخاب کنید، این ترکیب یکی از شیک‌ترین‌ها است.

اول از همه، پارچه‎های سبک را برای خریدن یک کت یا ژاکت تابستانی در اولویت قرار دهید. مثل کت کتان و پنبه بدون آستر و یا ترکیبی از هر دو که بیشتر به خاطر خنک بودن در تابستان خرید آنها توصیه می‌شود.

دوم، رنگ‌ها، به عنوان کلید اصلی در این زمینه محسوب می‌شوند. اگر در یک مسیر غیررسمی قدم برمی‌دارید، سعی کنید یک رنگ قابل توجه به این ترکیب اضافه کنید. مثلا یک شلوارک قرمز روشن یا یک کت می‌تواند مناسب باشد. اگر ترجیح می‌دهید شیک‌تر به نظر برسید یا می‌خواهید محافظه‌کارانه‌تر عمل کنید، می‌توانید رنگ‌های خنثی مثل مشکی، آبی، سفید، خاکستری و بژ را امتحان کنید.

 پیشنهاد ست لباس مردانه تابستانه

پیراهن غیررسمی به همراه کت شلوار

در لیست لوازم زینتی و ضروری که هر مردی باید آنها را داشته باشد، یک پیراهن غیررسمی (یا حتی ۵ تا) از واجبات  است. چنین استایلی می‌تواند شیک و هوشمندانه باشد. خبر خوب این است که این مسئله بدین معناست که این استایلی است که هر کسی می‌تواند از آن استفاده کند. طرفدار یقه‌های کوبایی نیستید؟ در عوض از یقه‌های سنتی‌تر استفاده کنید. دوست دارید پیراهن شما یک یقه کلاسیک داشته باشد؟ پس از آن استفاده کنید.

این تنوع می‌تواند روشنایی و جذابیت خاصی را به سبک و استایل رسمی شما ببخشد، در صورتی که می‌خواهید از یقه‌های کوبایی یا سنتی استفاده کنید، استفاده از کراوات را کنار بگذارید. این ظاهر می‌تواند در مراسم رسمی نیز به شما برتری بدهد. ابتدا پیراهن خود را با دو تکه لباس هماهنگ کنید و سپس آن را با کفش یا کتانی موردنظر تکمیل کنید.

 پیشنهاد ست لباس مردانه تابستانه

تی‌شرت‌ یقه گرد یا دکمه‌دار به همراه شلوار پارچه‌ای

برخی مراسم تابستانی، از شما می‌خواهند تا مطابق با آنها لباس بپوشید.

خوشبختانه، استایل‌هایی که در حال حاضر طرفداران زیاد دارند، به شکل قابل توجهی، تی‌شرت‌های پولو و لباس‌های کشباف را در کنار شلوارهای پارچه‌ای یا کتان در برمی‌گیرند.

اگرچه این استایل، جزو استایل‌های مردانه و غیررسمی به شمار می‌رود، اما این مدل پیراهن‌ها می‌توانند به استایل شما رسمیت بیشتری ببخشند. پس این استایل را با یک جفت کفش راحتی یا سگک‌دار به جای کتانی سفید، هماهنگ کنید. این ترکیب برای افتتاحیه یک گالری به همراه دوستانتان، بسیار مناسب است.

 پیشنهاد ست لباس مردانه تابستانه

لباس شنا

هماهنگ کردن کفش با لباس شنا به میزان زیادی بستگی به این مسئله دارد که شما بعد از بیرون آمدن از آب، چه برنامه‎ای دارید. اگر نمی‌خواهید زیاد از استخر یا ساحل دور شوید، پس دمپایی می‌تواند کافی باشد. می‌توانید از آنها در روزهایی که قصد شنا کردن یا آفتاب گرفتن دارید استفاده کنید، زیرا بهتر از این است که شن، وارد کفش‌های راحتی یا ورزشی شما شود.

اگر قرار است از ساحل به بار یا رستوران بروید، پس باید اصرار داشته باشیم تا گزینه دیگری را انتخاب کنید. دمپایی به اندازه ۱۰ قدم دورتر از ساحل، نمی‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. کتانی‌های شیک و ساده، گیوه یا کفش جیر راحتی می‌تواند استایل شیکی را در کنار شلوارک‌های ساحلی برای شما به همراه داشته باشد. فقط به یاد داشته باشید که اگر قرار است به رستوران بروید، باید پاهای خود را در معرض نمایش بگذارید. پس بهتر است به رستورانی بروید که در فضای بیرون، جایی برای نشستن داشته باشد.

افراد قد کوتاه

اگر شما جزو مردان کوتاه قدتر هستید، یک کفش ضد نور انتخاب کنید. چیزی که تا بالاتر از مچ پای شما نباشد. کفشی که از پاشنه‌ی کم و کمی سایه برخوردار است و با رنگ پوست شما جور در می‌آید. تمام این ترکیب می‎تواند تصویر داشتن پاها و حتی قد بلندتری را برای شما فراهم کند. در مورد شلوارک، باید به دنبال شلوارکی باشید که زیاد تنگ نباشد، و کناره‎های آن، خط شلوار وجود داشته باشد تا قد شما را بلندتر نشان دهد.

افراد قد بلند

در صورتی که پاهای بلند یا قد بلندی دارید، کفش‎هایی را انتخاب کنید که از ارتفاع بیشتری برخوردارند. بوت‌های کویری و یا پوتین نوک برگشته، یا کتانی‌های بزرگ‌تر، کفش‎های راحتی یا گیوه نیز می‌توانند ایده‌آل باشد. شلوارک شما باید تا بالای زانو باشد، تا مقدار پوستی که بیرون است، کمتر در معرض سوختگی قرار بگیرد و خطوط عمودی پاهای شما را به نمایش بگذارد.

پاهای در معرض دید

اگر می‌خواهید این تابستان از صندل یا دمپایی استفاده کنید، اطمینان حاصل کنید که پاهای شما مثل تنه‌ی یک درخت پیر و فرسوده به نظر نرسند. این مسئله به این معناست که باید یک پدیکور حرفه‌ای انجام دهید (جای هیچ خجالتی هم ندارد)، یا می‌توانید در منزل با ابزار ابتدایی به پاهای خود رسیدگی کنید. حداقل، ناخن‌های پای شما باید تمیز و مرتب باشد، از شر پوست‌های اضافی اطراف ناخن خلاص شوید، و اگر واقعا می‌خواهید که شبیه یک هابیت در زیر نور آفتاب نباشید، مرتب کردن موهای اضافه‌ی پای خود را نیز در نظر بگیرید.

 پیشنهاد برای ست لباس مردانه مناسب تابستان

 

نکاتی برای داشتن بهترین استایل مردانه در تابستان | پیشنهاد ست لباس مردانه تابستانه

ست لباس مردانه شلوار ساده پیراهن آبی ساده با تیشرت سفید یقه گرد ساده

نکاتی برای داشتن بهترین استایل مردانه در تابستان | پیشنهاد ست لباس مردانه تابستانه

ست لباس مردانه پیراهن راه راه با شلوار لی و کت تک

نکاتی برای داشتن بهترین استایل مردانه در تابستان | پیشنهاد ست لباس مردانه تابستانه

ست لباس مردانه شلوارک با تیشرت سورمه ای یقه گرد آستین کوتاه

نکاتی برای داشتن بهترین استایل مردانه در تابستان | پیشنهاد ست لباس مردانه تابستانه

ست لباس مردانه با شلوار لی و پیراهن سفید ساده آستین بلند

نکاتی برای داشتن بهترین استایل مردانه در تابستان | پیشنهاد ست لباس مردانه تابستانه

ست لباس مردانه شلوار پارچه ای با پیراهن آستین بلند یقه گرد

نکاتی برای داشتن بهترین استایل مردانه در تابستان | پیشنهاد ست لباس مردانه تابستانه

ست لباس مردانه شلوار جین با پیراهن آبی ساده آستین بلند

نکاتی برای داشتن بهترین استایل مردانه در تابستان | پیشنهاد ست لباس مردانه تابستانه

ست لباس مردانه پیراهن سفید ساده آستین کوتاه با شلوار

نکاتی برای داشتن بهترین استایل مردانه در تابستان | پیشنهاد ست لباس مردانه تابستانه

ست لباس مردانه شلوار جین با پیراهن سورمه ای آستین بلند و تیشرت ساده یقه کرد سفید

ست لباس مردانه تیشرت ساده یقه گرد با شلوار لی و کلاه سورمه ای

نکاتی برای داشتن بهترین استایل مردانه در تابستان | پیشنهاد ست لباس مردانه تابستانه

ست لباس مردانهشلوارک مردانه سورمه ای با پسراهن طرحدار استین کوتاه

نکاتی برای داشتن بهترین استایل مردانه در تابستان | پیشنهاد ست لباس مردانه تابستانه

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا