استایل و مد بانوان

خوش پوش ترین بازیگران زن هالیوود که مادر شدن از جذابیت شان کم نکرد

خوش پوش ترین بازیگران زن هالیوود که مادر شدن از جذابیت شان کم نکرد
داشتن فرزند برای خانوم ها یکی از کارهای سخت اما بسیار لذت بخش است. مادرها عاشق فرزندانشان هستند و آنها را دوست دارند. در کارها به فرزندانشان کمک کرده و از آنها حمایت می کنند. رفتارها و اخلاق های آنها را تحت نظر می‌گیرند. تجربه های زندگی و درس های آن را در اختیار فرزندان خود قرار می دهند.

آنها را به مدرسه فرستاده و کلیه ی علوم و هنرها را به آنها آموزش می دهند. در روز تولد آنها برایشان جشن می گیرند و خیلی کارهای دیگر که نشان دهنده ی فداکاری های مادرانه برای یک فرزند است.
به عبارت دیگر مادران مدت زمان زیادی از وقت روزانه خود را برای کودکانشان صرف می کنند و در عین حال با وجود داشتن این فرزند دیگر فرصتی برای رسیدن به خودشان ندارند.
اما امروزه مادرانی هستند که با وجود این که کار می کنند و بچه دارند اما باز هم به تیپ و قیافه ی خود اهمیت می دهند.

از جمله ی این مادرها خانم های هالیوودی هستند. آنها در عین حال که کارهای بسیار سختی را روزانه پیش می‌برند، وقت خود را برای بچه‌ها نیز اختصاص داده و از نظر تیپ و استایل هم بسیار جذاب هستند. در ادامه با چند نمونه از خوش تیپ ترین و جذاب ترین مادران هالیوودی آشنا می شویم.

ریس ویترسپون

ریس ویترسپون بازیگران زن هالیوود
ریس ویترسپون با آن که دختری هفده ساله دارد اما اصلا به نظر نمی آید. زمانی که به دخترش در کنار وی می‌نگریم گویی که خواهر او است. این هنرپیشه ی هالیوودی با اینکه دختری به این سن دارد اما به تیپ و قیافه ی خود بسیار می‌رسد. لباس هایی با طرح ها و رنگ های مد روز می پوشد و در نوع لباس پوشیدن با دختر خود رقابت دارند.

عکس بازیگران زن هالیوود

خوش لباس ترین بازیگران زن هالیوود : ریس ویترسپون

ویکتوریا بکهام

ویکتوریا بکهام بازیگران زن هالیوود
این هنرمند و خواننده ی بسیار معروف همواره از جمله خوشتیپ ترین و شیک ترین خانم های هالیوود بوده است.

البته خود ویکتوریا بکهام در زمینه ی طراحی لباس مد و فشن نیز فعالیت دارد و برندهای خاص خود را نیز دارا می باشد. ویکتوریا بکهام دارای سه فرزند پسر و یک دختر است.

اما با وجود مادر بودن وی همواره در زمینه ی طراحی ، مد و فشن فعالیت داشته و همیشه ظاهری بسیار شیک و مطابق با مد روز دارد. لباس هایی که توسط وی طراحی می شوند توسط بسیاری از هنرپیشه های معروف و افراد مشهور پوشیده می شود.

عکس بازیگران زن هالیوود

خوش لباس ترین بازیگران زن هالیوود : ویکتوریا بکهام

کیتی هولمز

کیتی هولمز بازیگران زن هالیوود

عکس بازیگران زن هالیوود

خوش لباس ترین بازیگران زن هالیوود : کیتی هولمز

‫کیتی هولمز پس از ازدواج با هنرپیشه ای معروف یعنی تام کروز صاحب فرزند دختری به نام سوری کروز شد.

با وجود مشهور بودن پدر و مادر، این دختر از همان روز اول تولد تبدیل به دختری مشهور در رسانه ها گردید. این مادر و دختر بسیار خوش تیپ و زیبا هستند. کیتی هولمز نیز از جمله مادر هایی در هالیوود است که با به دنیا آمدن دخترش خود را از یاد نبرده و حتی بیشتر از قبل به ظاهر و تیپ خود اهمیت داده و مطابق روز لباس می پوشد.‬‬

آنجلینا جولی

آنجلینا جولی بازیگران زن هالیوود
این هنرپیشه ی معروف هالیوود شاید در واقع بیشتر از سایر هنرپیشه ها فرزند دارد و صاحب ۶ فرزند می باشد. در حالی که به طور معمول از چنین مادری که سرش بسیار شلوغ است انتظار داریم که ظاهری خسته و نامرتب داشته باشد، اما تیپ و ظاهر او به گونه ی دیگری است.
این هنرپیشه و مادر معروف هالیوودی همانند زمانی که مجرد بود همچنان بسیار خوشتیپ و جذاب می باشد.

تیپ های مختلفی که او می زند چه در فرودگاه و چه در فرش قرمز و یا در میهمانی ها بسیار زیبا، جذاب و مطابق با مد روز است. با مشاهده ی تصاویر آنجلینا جولی متوجه می شویم که مادر بودن نه تنها زیبایی او را کم نکرده، بلکه بسیار به زیبایی و جذابیت او افزوده است.

عکس بازیگران زن هالیوود

خوش لباس ترین بازیگران زن هالیوود : آنجلینا جولی

جسیکا آلبا

جسیکا آلبا بازیگران زن هالیوود
بسیار جالب توجه است که مادر شدن در سبک پوششی جسیکا آلبا اصلا تاثیری نگذاشته است.

در زمانی که حامله بود و پس از آن حتی یک بار هم با شلوارهای گشاد و تیشرت های نامرتب دیده نشد. این هنرپیشه ی معروف نیز پس از به دنیا آوردن فرزند همچنان جزو خوشتیپ ترین زنان هالیوودی بود. او اعتقاد دارد که پوشیدن لباس مناسب و تیپ جذاب مهمترین مسئله است.

عکس بازیگران زن هالیوود

خوش لباس ترین بازیگران زن هالیوود : جسیکا آلبا

جیدا پینکت اسمیت

جیدا پینکت اسمیت بازیگران زن هالیوود
خانواده ی اسمیت در کل بسیار خانواده‌ی خوش پوشی هستند. این خانواده ی مشهور دارای دو فرزند به نام های جیدن و ویلو می باشند. این خانواده که به خوبی و خوشی در کنار یکدیگر زندگی می کنند، همواره جزو خوشتیپ ترین خانواده ها در فرش قرمز هالیوود بوده اند.

عکس بازیگران زن هالیوود

خوش لباس ترین بازیگران زن هالیوود : جیدا پینکت اسمیت

کیت هادسون

کیت هادسون بازیگران زن هالیوود
کیت هادسون فرزند گلدی هان می باشد. کیت هادسون نیز بسیار در زمینه ی پوشش با سلیقه و مطابق مد روز می باشد. او دارای اندام بسیار مناسب و خوش هیکل است. سلیقه ی وی در انتخاب لباس ها بسیار فوق العاده و خوب است. همانند مادرشان پسران او نیز در میهمانی ها، مراسم ها و خیابان بسیار خوش تیپ و جذاب هستند.

عکس بازیگران زن هالیوود

خوش لباس ترین بازیگران زن هالیوود : کیت هادسون

کیت ماس

کیت ماس بازیگران زن هالیوود
ممکن است به طور کلی پیدا کردن مد و سبک لباسی که به ظاهر ما بخورد آسان نباشد. اما کیت ماس از جمله افرادی است که سبک و ظاهری متناسب با هیکل خود را به خوبی پیدا کرده است.

سبک و شیوه ی لباس های او بسیار منحصر به فرد است. او در استایل و ظاهر خود نظرات شخصی خود را نیز استفاده می کند. کیت ماس با وجود داشتن فرزند همچنان در دنیای مد و فشن پیشرو است و لباس های او الگوی بسیاری از افراد می باشد.

عکس بازیگران زن هالیوود

خوش لباس ترین بازیگران زن هالیوود : کیت ماس

امیلی بلانت

امیلی بلانت بازیگران زن هالیوود
این هنرپیشه ی بسیار زیبا و جذاب با وجود بچه دار شدن از ظاهر و تیپ خود دوری نکرده و همچنان جذاب تر از همیشه می باشد. مطمئنا شما او را در فیلم The Girl On The Train دیده اید. داشتن چنین زن خوش تیپ و جذابی برای همسر او که جان کراسینکی نام دارد بسیار مطلوب، لذت‌بخش و افتخار آمیز است.

عکس بازیگران زن هالیوود

خوش لباس ترین بازیگران زن هالیوود : امیلی بلانت

نیکول ریچی

عکس بازیگران زن هالیوود
در طول زمان از گذشته تا به حال، مدل لباس پوشیدن نیکول ریچی بسیار تغییر کرده است. پس از به دنیا آوردن فرزندش وی توانست خط تولید لباس های خود را شروع کند. برند لباس های او House of Harlow نام دارد. در حالی که او در سن زیر ۲۰ سال دارای دو فرزند شد، اما همچنان در دنیای مد و فشن در هالیوود بسیار تاثیرگذار و مهم است.

عکس بازیگران زن هالیوود

خوش لباس ترین بازیگران زن هالیوود : نیکول ریچی

گوئن استفانی

عکس بازیگران زن هالیوود

این هنرمند معروف هالیوودی که از جمله ستاره های هالیوود نیز می باشد، در طول زمان همچنان خوشتیپ تر و زیباتر از قبل شده است. او دارای سه فرزند است. اما پس از مادر شدن بیشتر از قبل به ظاهر خود می رسد. در حال حاضر مدل موی ویژه، رژ لب های قرمز و خط چشم به سبک خاص وی بسیار معروف است و طرفداران خاص خود را دارند.

عکس بازیگران زن هالیوود

خوش لباس ترین بازیگران زن هالیوود : گوئن استفانی

سیه‌نا میلر

سیه‌نا میلر بازیگران زن هالیوود

سیه‌نا میلر از جمله بازیگران، مدل ها و طراحان مد در کشور بریتانیا می باشد. او دارای ایده‌های خاص و خلاقانه ای در مورد و فشن است.
او نیز مانند سایر مادران هالیوودی پس از مادر شدن نه تنها فعالیت خود را در صنعت مد کم نکرد، بلکه بسیار قوی تر از قبل و با ایده های جدیدتر و خلاقانه تر فعالیت های خود را ادامه داد.

عکس بازیگران زن هالیوود

عکس بازیگران زن هالیوود

خوش لباس ترین بازیگران زن هالیوود : سیه‌نا میلر

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا