استایل و مد بانوان

آشنایی با جی جی حدید ؛ مدل و فرشته ویکتوریا سکرت

جی جی حدید بیوگرافی

جی جی حدید بیوگرافی

امروزه بسیاری در دنیای مد و فشن با جی جی حدید و خواهر معروف او بلا حدید که از مدل های مطرح دنیای مد است آشنا هستند و احتمالا تا کنون عکس جی جی حدید را در سایت ها و مجلات گوناگون دیده اند . جی جی حدید در سال ۱۹۹۵ به دنیا آمده، پدر او فلسطینی و مادرش هلندی است.

او دارای ۱۷۹ سانتی متر قد و در حال حاضر از جمله پر درآمد ترین مدل ها در دنیای فشن و مد است. وی در سال ۲۰۱۶ در رتبه ی پنجم در لیست مجله فوربس قرار گرفت. در حال حاضر او دارای بیش از ۳۳ میلیون دنبال کننده در اینستاگرام است.

جی جی حدید به ازای هر پست تبلیغاتی که در صفحه ی اینستاگرامش قرار می‌دهد در حدود ۳۰۰ هزار دلار پول دریافت می کند.
اما موفقیت های مدل معروف به این ختم نمی‌شوند. در سال گذشته او با کمپانی تامی وارد قرارداد جهت طراحی لباس شده است. در حال حاضر او برای کمپانی تامی چهره ی جدید تبلیغات در رابطه با لباس، کفش و عطر است.

 

عکس جی جی حدید ویکتوریا سکرت بلا حدید

جی جی حدید و زین مالک

زین مالک در مورد رابطه اش با جی جی حدید در مصاحبه ای که با وی داشتند اعتراف کرده که جی جی را در یکی از مهمانی های رسمی ویکتوریا سیکرت دیده است و قبل تر از جی جی را از طریق رسانه ها و مجلات و شبکه اجتماعیش دنبال میکرده اما وقتی او را از نزدیک در مهمانی میبیند شیفته او میشود و برای آشنای بیشتر از او میخواهد تا با هم قرار بگذارند .

زین مالک جی جی حدید

زین مالک در ادامه مصاحبه مگوید : جی جی یاهوش ترین دختریست که دیده و حس استقلال طلبی جی جی را تحسین میکند . زین میگوید که اعتماد به نفس جی جی حدید او را جذب کرده و او دختر بی نظیری ست .

زین مالک عضو سابق گروه وان دایرکشن است و موزیک ویدیو ذهن من را با حضور جی جی حدید در ویدیو منتشر کرده است . زین هم مانند جی جی مسلمان است و به گفته خودش شاید مسلمان خوبی نباشد ولی به مسلمان بودنش افتخار میکند . زین با توییت فلسطین را آزاد کنید باعث عصبانیت طرفدارهای اسراییلی اش شد او قبل از آشنایی با جی جی حدید با گری ادواردز ازدواج کرده بود که این رابطه ۴ سال یه طول انجامید

تصاویری از جی جی حدید و زین مالک :

جی جی حدید در کنار زین مالک

جی جی حدید و کندال جنر

جی جی و کندال جنر ، مدل مشهور دیگری از ویکتوریا سیکرت دوستانی صمیمی هستند و به این دو سوپر مدل در کنار هم ” کنجی ” نیز میگویند. کنجی توانسته اند این تصور که مدل ها تنها رقیب های هم هستند را در دید مردم عوض کنند.

جی جی حدید و کندال جنر

( جی جی حدید و کندال جنر در مراسم فرش قرمز )

( کنجی در اینستاگرام )

جی جی و کندال

( استایل خیابانی کندال جنر جی جی حدید )

( استایل خیابانی کندال جنر جی جی حدید )

آشنایی با استایل های روزانه ی جی جی

با وجود اینکه خیلی از سلبریتی ها از استایلیست های معروف استفاده می کنند و لباس هایشان توسط آنها انتخاب می شود، اما ما هم می توانیم با ایده گرفتن از آنها و صرف هزینه های کم این لباس ها را برای خود تهیه کنیم. احتمالا با استایل منوکروم آشنا هستید.

اما اگر آشنایی با این استایل ندارید باید بگوییم که منظور از استایل مونوکروم استفاده از یک رنگ در لباس ها است که این نوع پوشش باعث می‌شود که شما بلندتر و لاغر اندام تر نشان داده شوید. جی جی حدید نیز به یک رنگ لباس پوشیدن بسیار علاقه مند است و اکثرا لباس های یک رنگ قرمز، کرم، مشکی و خاکستری را ترجیح می دهد.

 

عکس جی جی حدید ویکتوریا سکرت بلا حدید

همچنین این مدل معروف در روزهای عادی برای کارهای روزمره از شلوار جین های تیره، روشن یا پاره به همراه تاپ ها و بادی های تک رنگ و ساده استفاده می‌کند.

ترکیب لباس های ورزشی با تیپ روز مرهجی جی حدید ویکتوریا سکرت بلا حدید

از جمله مهم ترین ترند های مد امسال ترکیب لباس های ورزشی با تیپ روز مره است. جی جی نیز از این ترند بسیار در تیپ خود استفاده می کند و علاقه‌مند به پوشیدن ساق های ورزشی به همراه سویشرت های بزرگ و تاپ ‌های کوتاه است.

همچنین جی جی بسیار به کتانی های سوپر استار آدیداس علاقه‌مند است و با پوشیدن رنگ‌های سفید و کرم آن تیپ های زیبا و ساده می زند.

عکس جی جی حدید مدل معروف، زیبا و جذاب

در نهایت این مدل معروف، زیبا و جذاب در تکمیل استایل خود از عینک های مناسب با صورت خود و همچنین عینک های مد روز استفاده می کند.

( طول قد جی جی حدید 179 سانتی متر است و از جی جی از فرشته های بلند قد ویکتوریا سیکرت محسوب میشود )

( طول قد جی جی حدید ۱۷۹ سانتی متر است و از جی جی از فرشته های بلند قد ویکتوریا سیکرت محسوب میشود )

(عکس جی جی حدید در استایلی سر تا پا یکرنگ)

(عکس جی جی حدید در استایلی سر تا پا یکرنگ)

رنگ موی زیتونی جی جی حدید

(عکس جی جی حدید با کت کوتاه قرمز و شلوار جین تیره)

 (عکس جی جی حدید با کت کوتاه قرمز و شلوار جین تیره)

(عکس جی جی حدید با لباس اسپرت و کیف ورساچه)

(عکس جی جی حدید با لباس اسپرت و کیف ورساچه)

(عکس جی جی حدید با کفش های سوپر استار آدیداس)

(عکس جی جی حدید با کفش های سوپر استار آدیداس)

جی جی حدید با عینک ریبن

(عکس جی جی حدید با عینک ریبن)

یک نظر

یک نظر

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا