استایل و مد بانوان

صندل های تابستانی ؛ محبوب و راحت

در روزهای تابستان اکثر ما برای تفریح و گردش به فضاهای باز و طبیعت می رویم. همچنین در این فصل استفاده از صندل های بسیار پر رونق است. اگر علاقه مند هستید که با انواع مختلف صندل های تابستانی آشنا شوید و مناسب ترین صندل را برای خودتان پیدا کنید، این مقاله به شما کمک زیادی می‌کند. همچنین برخی از صندل ها را می توانید در موقعیت ها و مکان های مختلف بپوشید و از این طریق در هزینه‌ها نیز صرفه جویی نمایید.

 

صندل های تابستانی

صندل های تابستانی

صندل های تابستانی مناسب جهت پیاده روی

در این روزهای گرم تابستان هنگامی که برای پیاده روی به بیرون و یا برای خرید به مراکز تجاری یا بازارمی روید، می‌توانید با لباس های خنک تابستانی خود صندلی مناسب را بپوشید. از جمله صندل های مناسب برای این تیپ صندل های تخت است. در هنگام انتخاب صندل های تخت دقت کنید که آنهایی را بخرید که طبی بوده و باعث می شوند که قوس کف پا پر شود. با استفاده از این صندل ها شما می‌توانید مدت ها پیاده روی کنید و پاهایتان درد نگیرد. صندل های لا انگشتی هم بسیار شیک و محبوب هستند اما آنها قوس کف پا را پر نمی کنند.

اما اگر از صندل های تخت خوشتان نمی آید می توانید صندل های پاشنه دار را امتحان کنید. صندل های پاشنه دار وزن پا را بهتر در کلیه نقاط آن پخش می‌کنند. در قدیم رنگ صندل ها اکثرا سیاه و قهوه ای بود گرچه این رنگ ها هنوز هم در بین برخی از افراد محبوب است اما امروزه می توانید صندل ها را با تنوع رنگی زیادی در بازار ببینید.

 صندل های تابستانی

صندل های تابستانی

صندل هایی جهت پوشیدن با دامن یا شلوار

برای زیباتر جلوه کردن دامن یا شلوار تان بهتر است که از صندل های بند دار و دارای کمی پاشنه استفاده کنید. معمولا با این ست لباس صندل های نگین دار و پر از تزیینات مناسب نیست. اما صندل های بند دار که دارای پنج سانت پاشنه است، بسیار شیک می شود. استفاده از رنگ های خنثی مانند خاکستری، قهوه ای یا مسی باعث بهتر جلوه کردن لباس‌های شما می‌شود. همچنین اگر علاقه‌مند به صندل های رنگی بودید، می توانید آنها را با لباس های ساده و تک رنگ بپوشید.

 

صندل های تابستانی

صندل های تابستانی

صندل های تابستانی مناسب برای دامن بلند یا شلوار

صندل های مناسب در کنار دریا

برای کنار دریا بهتر است که صندل راحتی بپوشید تا بتوانید در ساحل قدم زده و شن های ساحل پاهای شما را زخمی و خراب نکند. بدین منظور صندل هایی با بافت چوب پنبه مناسب هستند و شما می توانید آنها را با لباس های رنگی بپوشید.

 

صندل هایی برای لباس های کوتاه مشکی

برای لباس های کوتاه مشکی صندل های پاشنه بلند و بند دار بسیار مناسب است. با این لباس شما می توانید صندل های متنوعی از جمله صندل مشکی ساده، صندل های رنگی یا حتی صندل های تزیین شده با بدلیجات مخمل یا مروارید و همچنین صندل گلادیاتوری بپوشید.

 

صندل های تابستانی

صندل های تابستانی

صندل هایی برای شلوار جین

امروزه استایل محبوب خانم ها پوشیدن شلوار جین است . پوشیدن صندل ها در کنار این نوع از لباس ها باعث می شود که شما بسیار شیک و به روز به نظر بیایید. به همراه لباس از جنس جین صندل های بند دار و لا انگشتی پاشنه دار بسیار مناسب است. اما در صورتی که تی شرت جین می پوشید، از صندل های تخت یا صندل هایی که پاشنه ی کوتاهی دارند استفاده کنید.

 

صندل های تابستانی

صندل های تابستانی مناسب برای شلوار جین

پیدا کردن صندل راحت

در هنگام خرید صندل به غیر از زیبایی آن به راحتی آن نیز توجه کنید. زیرا کفش هایی که ناراحت هستند در طولانی مدت باعث می شود که پاهایتان صدمه ببینند. پس از آن که صندل مورد نظر خود را انتخاب کردید در فروشگاه چند دقیقه ای قدم بزنید و اگر احساس ناراحتی کردید آن را خریداری نکنید.

همچنین در هنگام خرید صندل های بند دار در نظر بگیرید که بندهای آن پاهایتان را محکم نگه داشته و پای شما در صندل لیز نخورد. اگر به صندل های پاشنه بلند علاقه مند هستید، باید بدانید که معمولا این صندل ها راحت نیستند و اگر می خواهید برای مدت طولانی پیاده روی کنید بهتر است از انواع دیگر صندل ها استفاده نمایید.

صندل های پاشنه بلند پرادا

صندل های پاشنه بلند صورتی پرادا بسیار زیبا بوده و برای دختران جوان مناسب است. لایه ی بیرونی آن صورتی رنگ و از جنس چرم بز است و از نظر لطافت مانند یک گلبرگ صورتی روی پای شما لطیف است. آستر و کفه ی آن نیز از جنس چرم بوده و بند سیاه رنگ آن بسیار با سایر قسمت های آن هماهنگ است. این صندل با لباس‌های رنگارنگ تابستانی زیبایی و جلوه ی بسیار زیادی دارد.

صندل های تابستانی

صندل های طرح بند دار

این صندل ها در رنگ های مختلف بژ، رز و غیره و از جنس جیر می باشند. بند آنها روی مچ پا را می پوشاند و جنس کفی آن نیز جیر است.

این صندل ها دارای رنگ های مختلفی از جمله نارنجی روشن، آبی تیره و سبز زیتونی هستند. ست کردن این صندل ها با لباس‌های روشن بسیار زیبا می شود.

صندل های تابستانی

صندل های مدل گلادیاتور

این نوع از صندل ها برای روزهای گرم تابستان بسیار مناسب هستند. قسمت بالای صندل از جنس چرم و کفی آن از جنس پلاستیک است.

در هنگام مسافرت این صندل ها از جمله گزینه‌های مناسب می باشد. همچنین شما می توانید آن را با پیراهن های بلند نیز بپوشید.

 

صندل های تابستانی

صندل های تابستانی

صندل های تابستانی مناسب برای لباس های مجلسی کوتاه مشکی

صندل های تابستانی

صندل های تابستانی مناسب برای لباس های مجلسی کوتاه مشکی

 

یک نظر

یک نظر

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا