استایل و مد بانوان

اصول انتخاب مانتو ی مناسب برای مصاحبه شغلی

اصول انتخاب مانتو ی مناسب برای مصاحبه شغلی

چنانچه به دنبال پیدا کردن شغل مناسب برای خود هستید، رزومه خود را برای کارفرمایان ارسال کرده اید و از شما برای مصاحبه شغلی دعوت به عمل آمده است، حال باید چه نوع لباسی را بپوشید تا بهترین تاثیر را بر روی کارفرمایان داشته باشید.آیا مناسب است که از برند خاصی استفاده کنید یا رنگ خاصی را در تیپ خود در نظر بگیرید؟

با توجه به اینکه در بسیاری از تحقیقات نشان داده شده است که کارفرمایان از روی ظاهر افراد برداشتهای زیادی در مورد شخصیت کاری آنها انجام می‌دهند، پس بسیار واضح است که هنگام مصاحبه شغلی باید تیپ مناسب با شغل خود را انتخاب کرده و بپوشید. همچنین داشتن اعتماد به نفس و اهمیت دادن به نکات ریز و درشت برای استفاده از تیپ و استایل مناسب در هنگام مصاحبه بسیار در انتخاب کارفرمایان تاثیر گذار است. در این مقاله ما بررسی می کنیم که مناسب ترین رنگ برای مانتو در هنگام مصاحبه شغلی چه رنگی است.

حتما بخوانید : ۶۰ مدل مانتو تابستانی ؛ مناسب برای خانم های خوش لباس در تابستان

رنگ مناسب برای مانتو در مصاحبه شغلی

همانطور که می دانید طیف‌های مختلف رنگ ها اثرات مختلفی را بر روی بیننده می گذارد. پس باید دقت کرد که رنگی را بپوشید که مناسب با پیامی باشد که شما می‌خواهید به بیننده و یا کارفرما بدهید. بسته به نوع شغلی که برای آن به مصاحبه شغلی می‌روید ممکن است لازم باشد که مرتب، دقیق و یا خلاق به نظر بیایید. بنابراین باید مطابق با نوع شغل و نیازی که کارفرما دارد مانتو مناسب را انتخاب کنید.

انتخاب مانتو آبی تیره یا سورمه ای

در نظرسنجی هایی که صورت گرفته است ۲۳ درصد از کارفرمایان گفته اند که رنگ آبی تیره یا سرمه ای را برای تیپ کاری می‌پسندند. رنگ آبی تیره یا سرمه ای برای افرادی مناسب است که می خواهند سطحی از اطمینان، اعتبار و امنیت را به کارفرما ارائه دهند. سعی کنید در مصاحبه اعتماد به نفس کافی داشته باشید تا بتوانید نظرات و توانایی های خود را به خوبی به کارفرما ارائه دهید. برای یک مصاحبه کاری رنگ آبی تیره یا سورمه ای انتخاب بسیار مناسبی است چون شما را محافظه‌کار و محکم نشان می دهد.

انتخاب مانتو ی مناسب برای مصاحبه شغلی

لباس فرم مناسب برای مصاحبه

رنگ مانتو نامناسب برای مصاحبه شغلی

در هنگام مصاحبه شغلی سعی کنید مانتو قهوه ای نپوشید. این رنگ باعث می شود که شما قدیمی و ساده به نظر بیایید در صورتی که شما لازم است برای مصاحبه شغلی مدرن و مطابق مد روز باشید. اما اگر می خواهید در مدت زمان مصاحبه احساس گرمی و امنیت به کارفرما ارائه دهید می توانید رنگ قهوه ای را با رنگ های دیگر به صورت ترکیبی بپوشید.

حتما بخوانید : مدل مانتو دانشجویی مناسب برای خانم های خوش استایل در دانشگاه

مانتو مشکی مناسب برای مدیران

اگر برای یک پست مدیریتی دعوت به مصاحبه شده اید بهترین گزینه برای شما پوشیدن مانتو مشکی است. همچنین در بسیاری از نظرسنجی ها نتایج به دست آمده حاکی از آن است که ۱۵ درصد از کارفرمایان اعتقاد دارند که رنگ مشکی نشان دهنده مرتبی و آراستگی است. اما اگر برای پست های سازمانی مانند دستیار، معاون و یا نایب رئیس به مصاحبه دعوت شده اید، مشکی نپوشید زیرا در این موقعیت زمانی که شما مشکی می پوشید به این معنی است که شما به قدرت علاقمند هستید و ممکن است شما را برای آن پست سازمانی انتخاب نکنند.

مانتو مشکی مناسب برای مدیران

مانتوی مشکی برای مصاحبه شغلی کاری

انتخاب مانتو ی خاکستری بهترین گزینه برای مصاحبه های شغلی

شما می توانید با انتخاب مانتو ی خاکستری مناسب ترین رنگ را برای مصاحبه شغلی بپوشید. رنگ خاکستری نشان دهنده ی قدرت، منطق و تحلیل بالا، اعتماد به نفس زیاد و همچنین توانایی و تناسب برای یک شغل است. همچنین می توانید در کنار مانتو خاکستری از یک شال بلند با رنگ مورد علاقه خود استفاده کنید تا این تیپ به سبک پوششی شما نزدیک تر شود.

انتخاب مانتو ی خاکستری بهترین گزینه برای مصاحبه های شغلی

مانتو دکمه دار طوسی برای مصاحبه

استفاده از سایر رنگ ها در انتخاب مانتو

اگر می خواهید در مصاحبه شغلی مرتب و آراسته به نظر برسید از رنگ‌های سفید و مشکی استفاده کنید. همچنین اگر برای شغلی دعوت به مصاحبه شده اید که نیاز به خلاقیت دارد، شما می‌توانید از رنگ‌های زرد و بنفش در پوشش خود استفاده کنید. انتخاب رنگ بنفش باعث می‌شود که روحیه خلاقانه ی شما بیشتر به چشم بیاید. پوشیدن مانتو به رنگ زرد نیز باعث می شود شما در نظر کارفرمایان خوش بین به نظر بیایید.

استفاده از سایر رنگ ها در انتخاب مانتو

رنگ های روشن برای مصاحبه

معمولا افراد در مصاحبه شغلی از رنگ نارنجی در پوشش خود استفاده نمی کنند زیرا باعث می شود وجهه ای غیر حرفه ای پیدا کرده و در شخصیت شما جدیت دیده نشود. بسیاری از افراد علاقمند به رنگ قرمز هستند اما این رنگ برای مصاحبه شغلی مناسب نمی باشد چون نشان دهنده ی قدرت بوده و باعث می شود شما سرکش و خود رای دیده شوید.

استایل غیر حرفه ای برای مصاحبه

رنگ های نا مناسب برای مصاحبه شغلی برای خانم ها

یک نظر

یک نظر

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا