استایل و مد بانوان

جذابیت ۵ زن قدرتمند جهان در لباس هایی از برندهای معروف به انتخاب مجله فوربس

حتما بسیاری از شما با مجله فوربس آشنا هستید. این مجله از سال ۲۰۰۴ به بعد زنان قدرتمند در کل جهان را بر اساس معیارهای خاصی از جمله فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و غیره ارزیابی و رتبه بندی می کند. در این مقاله ما ۵ نفر از زنان قدرتمند جهان که در این مجله از آنها نام برده شده اند را به شما معرفی کرده و با برندهای لباس خاص و مورد علاقه ی آنها آشنا می شوید.

۱_ کریستین لاگارد Christine Lagarde

این خانم مشهور مدیر صندوق بین المللی پول است. همان‌طور که می‌دانید این بانوی شیک پوش فرانسوی است و از آنجایی که فرانسوی ها بسیار شیک پوش و مطابق با مد روز هستند او نیز دارای تیپ خاص و ویژه ای است. او دارای موهای خاکستری و پوستی سبزه و برنزه است که باعث می شود استایلی زیبا و جذاب داشته باشد. در تکمیل تیپ خود معمولا یک روسری یا دستمال گردن به دور گردنش می پیچد. این بانوی شیک پوش در استایل خود از برند معروف شانل استفاده می کند.

کریستین لاگارد انتخاب اول مجله فوربس

کریستین لاگارد انتخاب اول مجله فوربس

۲_ مریسا مایر Marina Mayer

مریسا مایر مدیر عامل شرکت یاهو است. او معمولا از رنگهای روشن در تیپ خود استفاده کرده و مدل کفشهایش خاص و ویژه است. ظاهر و تیپ این بانوی معروف ساده است اما در لباسهایش از پارچه‌های رنگی استفاده می کند. او برای لباسهایش دارای طراح لباس اختصاصی به نامOscar de la Renta  است.

مریسا مایر Marina Mayer

۳_ سامانتاها کامرون Samantha Cameron

این بانوی موفق و خوش تیپ همسر دیوید کامرون نخست وزیر بریتانیا است و از جمله زنان بسیار شیک پوش در کشور بریتانیا شناخته می شود. او در سال ۲۰۱۰ سمت مدیر هنری برند چرمSmythson  را داشت اما از زمانی که همسرش نخست وزیر بریتانیا شد، شغل خود را به صورت پاره وقت انجام می دهد.

سامانتاها کامرون Samantha Cameron

۴_ آنجلینا جولی Angelina Jolie

این بانوی زیبای هالیوودی نه تنها یک هنرپیشه بسیار معروف است، بلکه از نظر بین المللی نیز در سایر جوامع بسیار فعال بوده و کارهای خیریه زیادی انجام می دهد. برند های مورد علاقه ی او مایکل کورس ، رالف لورن و غیره است.

آنجلینا جولی Angelina Jolie

۵_ کیت میدلتون Kate Middleton

این بانوی زیبا که در آینده ملکه انگلستان خواهد شد، همواره بسیار خوش تیپ و شیک پوش است. لباس های او همیشه از برندها ی بسیار معتبر در جهان است. برند مورد علاقه او ال کی بنت LK Bennett است.

کیت میدلتون انتخاب پنجم مجله فوربس

کیت میدلتون انتخاب پنجم مجله فوربس

یک نظر

یک نظر

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا