استایل و مد آقایان

چگونه یک استایل هنری مردانه جذاب بپوشیم؟

پیشنهاد لوکس تهران برای داشتن استایل هنری مردانه جذاب برای آقایان شیک پوش

در سال های اخیر استایل بسیار معروف و جذابی به نام استایل هنری در بین پوشش و لباس های مردانه به خصوص در بین هنرپیشه ها و هنرمندان معروف رواج پیدا کرده است. این استایل هنری با استفاده از دیدگاه هنری و روحیه ی خاص افراد هنرمند به وجود آمده و طرفداران زیادی در بین افراد با شغل ها و روحیه های متفاوت نیز پیدا کرده است.

حال در ادامه بررسی می کنیم که چگونه آقایان می توانند با استفاده از این استایل، تیپ و ظاهری جذاب، شیک و مطابق با مد روز داشته باشند.

 استایل هنری مردانه جذاب

برای پوشیدن لباس ها و تیپ هنری یک سری از قواعد را بهتر است رعایت کنید مانند:

  • پوشیدن لباس های آزاد، راحت و گشاد
  • افزودن بدلیجات و اکسسوری ها
  • استفاده از چندین طرح در تیپ خود
  • بلند کردن و کمی نامرتب بودن موها و ریش آقایان
  • در کل اتو کشیده نبودن و ظاهر راحت تر لباس ها

پوشیدن شلوار جین روشن در استایل هنری مردانه

معمولا در بین تیپ های مختلف لباس، استایل هنری مردانه بسیار متفاوت بوده و به چشم می آید. شما نیز برای داشتن ظاهری جذاب و مورد توجه می توانید با تغییر دادن شلوار جین آبی تیره خود به آبی روشن این استایل را به وجود بیاورید.

استایل هنری مردانه

استفاده از خلاقیت در تیپ شخصی

شما برای داشتن یک تیپ هنری مناسب و متفاوت می توانید از سلیقه ی شخصی خود نیز استفاده کنید. با پوشیدن یک تیشرت در زیر پیراهن خود، بستن شال به دور گردن، استفاده از اکسسوری های متفاوت و خاص ظاهری ویژه و جذاب پیدا خواهید کرد.

استایل هنری مردانه

پوشیدن پیراهن های طرح دار

معمولا در تیپ های رسمی یا اسپرت پوشیدن پیراهن های طرح دار شیک و مناسب نمی شود اما در استایل هنری می توانید به راحتی و بدون دغدغه پیراهن ها یا شلوار هایی با طرح های مختلف گلدار، چهارخانه و غیره بپوشید و تیپی متفاوت را تجربه کنید. در هنگام انتخاب پیراهن های طرح دار سعی کنید که یقه ی آنها ساده بوده تا ظاهری بهتر داشته باشد.

استایل هنری مردانه

استایل هنری مردانه

استایلی راحت و بی توجه !

در تیپ هنری باید به گونه ای لباس بپوشید که به نظر برسد برنامه ریزی یا تفکر زیادی در پشت این تیپ نبوده است و زمان زیادی صرف نشده است. سعی کنید لباس هایتان در کل با هم هماهنگ باشد اما وسواس به خرج ندهید. شما می توانید با استفاده از یک شال هنری و بیرون گذاشتن پیراهن از شلوار به سرعت استایلی هنری داشته باشید.

استایل هنری مردانه

جایگزین کردن جین به جای چرم

معمولا افراد شیک پوش با تیپ های رسمی کیف ، کفش یا کمربند چرم می پوشند. اما برای داشتن یک تیپ هنری بهتر است این موارد را با جنس جیر جایگزین کرده و با پوشیدن یک کت جیر شیک، استایل هنری خود را کامل کنید. همچنین با پوشیدن صندل های جیر به جای کفش های رسمی و چرم ظاهری راحت تر، هنری تر و به روز تر پیدا خواهید کرد که در کنار شلوار جین روشن بسیار جذاب و شیک است.

 

استایل هنری مردانه

استفاده اکسسوری های خاص

آنچه در نهایت یک تیپ هنری را تکمیل می کند، بکارگیری اکسسوری های خاص از جمله گردنبد، دستبند های متعدد هنری، انگشتر، شال های رنگی و کیف های جیر و هنری است. اگر به چرم علاقه مند هستید بهتر است ار دستبندهای چرمی با طراحی های خاص در تکمیل تیپ خود استفاده کنید.

استایل هنری مردانه

استایل هنری مردانه

استایل هنری مردانه

 

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا