استایل و مد بانوان

توصیه‌هایی برای به‌روز کردن تیپ و استایل شخصی

اگر علاقه‌مند هستید که در زمینه استایل و مد و لباس پیشرو باشید بهتر است که تیپ و استایل شخصی خود را ایجاد کنید. هر فرد ممکن است که استایل شخصی خاص خود را داشته باشد. منظور از استایل شخصی در واقع به‌کارگیری سلیقه خود فرد در لباس پوشیدن است. استایل هر فرد می تواند به صورت اسپرت، راحتی، مینیمال، خانومانه، دانشجویی و غیره باشد.

اما اگر شما علاقه‌مند هستید که تیپ و استایل خود را بهتر و به روز تر کنید و در کنار آن استایل شخصی خود را نیز داشته باشد، با استفاده از مطالب زیر می توانید تغییرات چشمگیری در پوشش خودتان به وجود آورده و به روز تر و جذاب تر دیده شوید.

تیپ و استایل شخصی به سبک اسپرت

در این استایل بیشتر لباس‌های که پوشیده می شود برای دانش آموزان و دانشجویان مناسب است. اگر شما این استایل را دارید برای بهتر کردن آن می توانید از کمربند، کت یقه خز یا کفش پاشنه بلند استفاده کنید.

تیپ و استایل شخصی به سبک اسپرت

سبک رنگی و گل گلی

منظور از استایل بوهمیا پوشیدن لباس‌های گل‌دار و بلند از جنس پارچه‌های نرم و چین‌دار به همراه جواهرات و بدلیجات شلوغ و رنگارنگ و کفش‌های حصیری است. اگر شما علاقه‌مند به این استایل هستید می توانید برای متعادل کردن تیپ خود از عنصرهای ساختاری استفاده کنید. به ظور مثال می‌توانید یک پالتوی خشک و شق‌ورق یا یک کیف با طراحی هندسی محکم و صندوقی را به تیپ خود اضافه کنید تا تیپ شما متعادل و مطابق با مد روز شود.

تیپ و استایل شخصی به سبک بوهمیا

تیپ و استایل شخصی به سبک بوهمیا

سبک مینیمال

اگر شما به لباس‌هایی که طرح خاصی ندارند و دوخت آن‌ها به ‌صورت مرتب و تمیز و شکل‌های منظم و بدون تزیین است علاقه‌مند هستید شما از استایل مینیمال استفاده می کنید. برای متعادل کردن استایل مینیمال نیازی نیست که تغییرات زیادی در آن بدهید بلکه می توانید تعدادی لباس طرح دار را به تیپ خود اضافه کنید یا از شال‌های طرح دار استفاده کنید تا استایل شما از سادگی فاصله گرفته و مطابق با مد روز شود. همچنین اگر به اکسسوری علاقه‌مند هستید می توانید اکسسوری های مناسبی را برای بهتر کردن این استایل به کار ببرید.

تیپ و استایل شخصی به سبک مینیمال

سبک پوشش خانومانه

در این استایل از لباس‌های خزدار و پلنگی به همراه کفش‌های پاشنه بلند استفاده می شود. اگر استایل شما خانومانه است برای بهتر کردن آن می توانید کفش‌های عروسکی یا تخت، پارچه هایی با طرح‌ها و نقش‌های ساده و رنگ‌های روشن را به آن اضافه کنید.

تیپ و استایل شخصی به سبک خانومانه

تیپ و استایل شخصی به سبک خانومانه

 

سبک کلاسیک و لباس های تک رنگ

در استایل کلاسیک بیشتر از لباس‌های تک‌رنگ قدیمی به سبک لباس‌های هنرپیشه‌های قدیمی استفاده می شود اما درعین‌حال این تیپ بسیار زیبا و شیک است. اگر این استایل را دارید می توانید با پوشیدن لباس‌ها بر روی هم حجم ایجاد کرده و تیپ خود را به ‌روز کنید.

 

 

 

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا