استایل و مد بانوان

پوشش و استایل خواهران اولسن در دهه سوم زندگیشان

استایل خواهران اولسن در دهه سوم زندگیشان

دو تن از افراد مشهوری که علاوه بر دنیای هنر درزمینه مد و استایل نیز از شهرت زیادی برخوردارند خواهران اولسن هستند. این خواهران دوقلو همواره در طراحی‌های استایل شخصی خودشان و همچنین در جهان مد حرفی برای گفتن داشته‌اند. با توجه به بالا رفتن سن این دو نفر تیپ و استایل آن‌ها نیز دستخوش تغییراتی گشته است. بعد از سی‌سالگی این دو خواهر کمی تیپ خود را به سمت تیپ‌های پخته‌تر و کلاسیک سوق داده‌اند که همین حرکت و تنوع آن‌ها در تیپ خود توجه بسیاری را از سوی رسانه‌ها و همین‌طور طرفداران مد و فشن به سمت خود جلب کرده است.

خواهران اولسن

عینک‌های آفتابی کلاسیک

یکی از علائق منحصربه‌فرد خواهران اولسن استفاده کردن از عینک‌های آفتابی به شکل کلاسیک است. شاید در نگاه اول این‌طور به نظر برسد که این عینک‌های کلاسیک مد روز نباشد اما اشتباه می‌کنید، عینک‌های آفتابی کلاسیک همواره روی مد هستند و همین‌طور با توجه به اینکه هرروزه عینک‌های جدیدتر و به‌روزتر طراحی می شوند، از قیمت مناسبی نیز برخوردار هستند. اتفاق دیگری که در مورد عینک‌های آفتابی کلاسیک می افتد این است که هنگامی‌که چندین سال از خرید عینک شما می گذرد، شما همچنان می توانید از این عینک‌های طراحی‌شده به سبک کلاسیک استفاده نمایید.

عینک‌های آفتابی کلاسیک خواهران اولسن

مانتو های کلاسیک

ویژگی دیگری که این دو خواهر بر استفاده از آن تأکید دارند، استفاده از مانتوهای ساده و تیره‌رنگ بوده که نشان‌دهنده به ثبات رسیدن شخصیت آن‌ها در آستانه سی‌سالگی است. همچنین در مورد سایز و اندازه‌ی مانتوها باید بگوییم که خواهران اولسن همواره تأکید دارند از مانتوهایی که دقیقاً سایز آن‌ها بوده و کاملاً اندازه بدنشان است، استفاده کنند.

مانتو های کلاسیک برند اولسن

شلوار مشکی مناسب

اما در مورد شلوارهایی که دوقلوهای اولسن به تن می‌کنند نیز می‌توان گفت که معمولاً شلوارهایی که کاملاً ازنظر قد، دور کمر و دور ران اندازه است، استفاده می نمایند. رنگ این شلوارها نیز عموماً به رنگ مشکی و یا سرمه‌ای بسیار تیره است. پوشیدن این رنگ‌ها باعث نشان دادن ثبات و همین‌طور سادگی بیشتری برای افراد می‌شود.

خواهران اولسن با شلوار مشکی

اکسسوری های گران‌قیمت

خواهران دوقلوی اولسن در آستانه سی‌سالگی قید بدلیجات رنگارنگ را زده و از جواهرات شیک و گران‌قیمت، ساده و درعین‌حال کلاسیک استفاده می نمایند، زیرا یک خانم شیک‌پوش در این سن به چنین جواهراتی برای زیورآلات احتیاج دارد.

اکسسوری های گران‌قیمت خواهران اولسن

استایل خواهران اولسن

اکسسوری اولسن ها

کیف و ساعت شیک و گران‌قیمت

دو نکته مهم دیگری که در تیپ این دو خواهر توجه‌ها را به خود جلب می‌کند یکی کیف بزرگ و دیگری ساعت‌های مچی بسیار گران‌قیمت است.

کیف و ساعت شیک و گران‌قیمت خواهران اولسن

در کل وقتی‌که به استایل این دو خواهر مشهور نگاه می‌کنیم متوجه می‌شویم که خواهران اولسن بسیاری از قوانین مد را شکسته و توانسته‌اند با این تغییرات در دنیای مد برای خود جای ویژه‌ای پیدا کنند.

اولسن

استایل خواهران اولسن در لباس مشکی

 

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا