استایل و مد بانوان

ملانیا ترامپ و میشل اوباما ؛ خوش‌لباس‌ترین بانوهای اول آمریکا

ملانیا ترامپ میشل اوباما

میشل اوباما و ملانیا ترامپ خوش‌ پوش ترین بانوهای اول آمریکا

میشل اوباما همسر باراک اوباما و ملانیا ترامپ همسر دونالد ترامپ هردو از بانوهای اول آمریکا هستند که همواره تیپ و استایل آن‌ها بسیار موردتوجه عکاسان و خبرنگاران بوده است و حتی در برخی مواقع انتقاداتی به پوشش و لباس‌های آن‌ها در مراسم‌های مختلف شده است. ملانیا ترامپ درگذشته به شغل مدلینگ مشغول بوده و تیپ و اندام بسیار مناسبی برای لباس‌های مختلف و متنوع دارد.

به همین دلیل در برخی مواقع لباس‌های خاص و گران‌قیمت او از طراحان بسیار معروف در بین رسانه‌ها جنجال‌برانگیز شده و نظرات موافق و مخالف زیادی در مورد استایل ملانیا مطرح گردیده است. در بسیار از مواقع نیز نحوه‌ی پوشش او با میشل اوباما مورد مقایسه قرارگرفته است.

در ادامه تیپ و استایل های مختلف این دو بانوی معروف و خوش‌لباس را در مراسم‌های خاص و رسمی موردنقد و بررسی قرار می دهیم.

این دو بانوی زیبا و خوش استایل کاخ سفید هر دو طرفداران خود را در دنیای مد و فشن دارند و هر یک به نحوی در استایل و تیپ‌های خانم‌ها تأثیرگذار هستند. ملانیا بیشتر علاقه‌مند به لباس‌های لوکس و گران‌قیمت است اما میشل بیشتر از لباس‌های ساده باقیمت‌های اقتصادی بهره می برد.

حضور دو بانوی قدرتمند آمریکا در کنوانسیون‌ها

در مراسم کنوانسیون ملی جمهوری خواهان ملانیا ترامپ لباس سفیدرنگ زیبایی با آستین‌های خاص و پفی از برند « Roksanda » را به تن کرد. قیمت این لباس ۲۱۹۰ دلار بوده و همراهی مدل موهای او و کفش‌های مارک «Christian Louboutin» با این لباس زیبایی بسیار زیادی به استایل او داده است. قیمت این کفش‌ها نیز در حدود ۶۷۵ دلار است. او پس از سخنرانی خود لباس زیبایش را باقیمت بسیار بالایی فروخت.

میشل اوباما در مراسم کنوانسیون ملی جمهوری خواهان لباسی به رنگ آبی نفتی از برند « Christian Siriano » به تن داشته که قیمت آن ۹۹۵ دلار بوده است. موهای مشکی او و مدل شانه و کمر لباس، زیبایی بسیار زیادی را به استایل او داده است. کفشی که او برای این لباس انتخاب کرده بود از برند «Jimmy Choo» و به قیمت ۶۷۵ دلار بوده است.

Michelle Obama میشل اوباما در کنوانسیون‌های سیاسی

Michelle Obama میشل اوباما

استایل بانوهای اول آمریکا در دیدار با رهبران سایر کشورها

در دیدار با سران گروه هفت، ملانیا ترامپ با لباسی بسیار خاص به شکل یک پیراهن سفید شیری در زیر و یک کت با گل‌های رنگارنگ بسیار زیبا بر روی آن حضور پیدا کرد. این لباس متفاوت و گران‌قیمت از برند «دولچه و گابانا» بوده و توجه و جنجال بسیار زیادی در رسانه‌ها و دنیای مد و فشن را به خود جلب کرد. قیمت این لباس خاص و متفاوت ۵۱۵۰۰ دلار بود.

ازجمله دیگر دلایل معروف شدن این لباس، قیمت گران آن است. به‌طوری‌که مطابق با آمار به‌دست‌آمده لباس بانوی اول آمریکا در آن زمان تنها ۴۰۰۰ دلار کمتر از متوسط درآمد هر خانوار آمریکایی بوده است و به این میزان پول باید کیف‌دستی او را که آن نیز قیمت بالایی در حدود ۱۶۳۰ دلار دارد اضافه کرد. ملانیا به برند دولچه و گابانا علاقه‌ی زیادی داشته و طراح او عکس این لباس را در حمایت از او در صفحه اینستاگرام خود گذاشت.

میشل اوباما و ملانیا ترامپ در دیدار های سیاسی

میشل اوباما و ملانیا ترامپ

در این مراسم میشل اوباما لباسی سفیدرنگ با کت کارشده پوشید که استایل شیک و ساده‌ی او در رسانه‌ها بسیار معروف شد. برند لباس او «J. Crew» بوده و قیمت کل تیپ میشل در حدود ۴۷۴ دلار ارزیابی شد.

حضور بانوهای اول آمریکا در مؤسسات خیریه

ملانیا ترامپ در مراسم مؤسسات خیریه صندلی زیبا و گران‌قیمت از برند «Rene Caovilla» را به پا نمود که منتقدان اعتقاد داشتند یک صندل ۱۱۵۰ دلاری برای چنین مراسم کوچک و ساده‌ای زیادی گران و لوکس بوده است؛ اما میشل اوباما در مراسم خیریه بیشتر از کفش‌های اسپرت استفاده کرده که معمولاً از برند «Lanvin» باقیمتی حدود ۵۴۰ دلار بوده است.

ملانیا ترامپ و میشل اوباما در استایل های ساده

میشل اوباما و ملانیا ترامپ در مراسم خیریه

لباس‌های میشل اوباما و ملانیا ترامپ در کاخ سفید و کنگره

میشل اوباما هنگام ورود به کاخ سفید نیز از برند «J. Crew» استفاده کرده | و ژاکت، بلوز و شلواری ساده و ترکیبی از رنگ‌های سفید و مشکی با قیمت پایینی به تن داشته است. درعین‌حال ملانیا لباس گران‌قیمتی از برند «Manolo Blahni» را انتخاب نموده است. او بلوز سفیدرنگ خود را در کنار شلوار شتری رنگ و کیفی هم‌رنگ آن از برند «هرمس» ست کرده است.

ملانیا ترامپ Melanie Tramp در کاخ سفید در کنار ترامپ

ملانیا ترامپ Melanie Tramp

در گردهمایی کنگره آمریکا هر دو نفر برند «Michael Kors» را انتخاب کرده بودند و کت‌ودامن‌هایی زیبایی را پوشیده بودند.

ملانیا ترامپ Melanie Tramp

Michelle Obama میشل اوباما

سفر بانوان خوش‌پوش کاخ سفید

برخلاف سایر مراسم و مکان‌ها ملانیا نیز مانند میشل در سفر از برند «J. Crew» بهره برده و اکثراً بلوز و شلوارهای ساده بارنگ‌های زیبا را انتخاب می کند. میشل اوباما در سفر کمتر به تجملات و لباس‌های گران‌قیمت اهمیت داده و بیشتر به‌راحتی لباس‌های خود توجه می کند.

ملانیا ترامپ در کنار پسرش

Michelle Obama میشل اوباما در کنار اوباما

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا