استایل و مد بانوان

زیبایی و جذابیت از نوع کیم کارداشیان

کیم کارداشیان کیست

کیم کارداشیان کیست ؟!

کیم کارداشیان مدل بازیگر و همینطور طراح مد ۳۶ ساله آمریکایی است. او چندین سال است که سر تیتر های رسانه‌ها و مجلاتی که به  مد و افراد مشهور تعلق دارند را تصاحب نموده است. فیزیک خاص او که همراه با چندین عمل زیبایی و ورزش های ویژه و خاص به این شکل جذاب درآمده است،  تبدیل به یکی از مهم ترین دلایل جذابیت کیم کارداشیان در صنعت مد و رسانه شده است.

این جذابیت در حدی است که بسیاری از دختران و زنان در جهان در تلاش هستند که اندام خود را شبیه به کیم کارداشیان نموده و از استایل و تیپ او پیروی کنند.

مطلب مرتبط : بیوگرافی کیم کارداشیان

کیم کارداشیان Kim Kardashian

( کیم کارداشیان کیست )

شهرت استایل کیم کارداشیان در صنعت مد

کیم کارداشیان یکی از موفق‌ترین افرادی است که در صنعت مد فعالیت می کند؛ زیرا لباس هایی که او می پوشد به سرعت تبدیل به عکس روی جلد مجله ها و نشریات مد و صنعت سرگرمی می‌شود و طرفداران بی شماری که در سراسر جهان دارد،  با الگوبرداری از لباس هایی که او پوشیده است، به فروشگاه های لباس سرازیر شده و لباس های شبیه به لباس های کیم کارداشیان را تهیه می نمایند.

برند لوازم آرایش کیم کارداشیان

اما فعالیت های او به طراحی و پوشیدن لباس ختم نمی شود، به تازگی کیم کارداشیان برند لوازم آرایشی مخصوص به خود را نیز وارد بازار نموده است که با استقبال بسیار زیادی در بین طرفدارانش مواجه شده است. چندی قبل نیز برند عطر خود را به بازار ارائه نمود که این برند هم با فروشی سرسام آور توانست تمام انتظاراتی که از یک مدل بسیار معروف به نام کیم کارداشیان وجود دارد را برآورده نماید.

 کیم کارداشیان در صنعت مد

استایل کیم کارداشیان

( کیم کارداشیان کیست )

خانواده و بیوگرافی کیم کارداشیان

کیم نوئل کارداشیان دختر وکیل بسیار معروف آمریکا رابرت کارداشیان است. او با این که پدری ارمنی و مادری اسکاتلندی- سوئدی دارد اما در کشور آمریکا به دنیا آمده است. در حال حاضر مادر او کریس جنر هم یکی از افراد مشهور صنعت سرگرمی است که البته به واسطه برنامه تلوزیزیونی که مختص کیم و خانواده اش ساخته شد، شهرت بسیار زیادی در رسانه ها و صنعت مد و سرگرمی پیدا کرده است.

همچنین ناپدری او که روزی از ورزشکاران معروف و مدال آور در کشور آمریکا بوده است در سال های اخیر با تغییر جنسیت خود باعث مشهور شدن بیشتر این خانواده در رسانه ها گردید. هیچ کس فکر نمی‌کرد دختری که هنگامی به عنوان آرایشگر یک چهره مشهور دیگر به نام پریس هیلتون وارد رسانه‌های مد و فشن شد، بتوانند یکی از بزرگ ترین برند های تبلیغاتی جهان را صاحب شده و تبدیل به یکی از معروف ترین، مشهورترین افراد صنعت مد و سرگرمی شود.

اما کیم کارداشیان توانست با کمک رسانه‌های آمریکا این موقعیت بسیار عالی را به دست آورد و رویای خود را جامه عمل بپوشاند.

زندگی نامه و خانواده کیم کارداشیان

نحوه مشهور شدن کیم کارداشیان

البته یکی از مهم ترین اتفاقاتی که باعث شد کیم کارداشیان به یکی از مشهورترین انسان های روی زمین تبدیل شود پخش فیلم روابط خصوصی او با دوست پسر سابقش بر روی اینترنت بود. در هر صورت کیم  با عنوان کردن این مسئله که اطلاعی از پخش فیلم نداشته از شرکت پخش کننده این فیلم بر روی اینترنت شکایت کرد و در نهایت با دریافت ۵ میلیون دلار غرامت، رضایت به عدم پیگیری پرونده داد.

زندگی و همسر کیم کارداشیان کانیه وست

در حال حاضر کیم با همسرش کانیه وست که یکی از معروف ترین خواننده های سبک رپ در آمریکا است زندگی می کند. آنها دارای  دو فرزند می باشند و شایعاتی مبنی بر آنکه ممکن است از طربق رحم اجاره ای فرزند سوم خود را به دنیا بیاورند در نشریه های زرد پخش شده است.

همسر کیم کارداشیان کانیه وست

همسر کیم کارداشیان

 کیم کارداشیان و دخترش

برنامه تلویزیونی کارداشیان ها

کیم کارداشیان با برنامه ای تلویزیونی به نام کارداشیان ها که برنامه ای شبیه به مستندهای تلویزیونی است، به شهرت جهانی دست پیدا کرد. درونمایه این برنامه به این شکل بود که دوربین های متعدد به همراه با او به صورت ۲۴ ساعته در منزل حضور داشتند و از زندگی واقعی او و خانواده اش تصویر می گرفتند و هر هفته به عنوان یک قسمت برای مردم به نمایش در می آمد. این برنامه به عنوان یکی از موفق‌ترین شوهای تلویزیونی در سراسر جهان شهرت پیدا نمود.

تا جایی که کیم  توانست جایزه معتبر امی را برای ستاره زن تلویزیونی در سال ۲۰۱۵ به خود اختصاص دهد. دستمزد کیم کارداشیان برای فصل ۲۰۱۵- ۲۰۱۶ این برنامه تلویزیونی نزدیک به ۶۰ میلیون دلار بود. البته این رقم در برابر درآمد های جانبی که از بابت شرکت در این برنامه در سال کیم به دست آورده است یعنی رقمی حدود ۱۵۰ میلیون دلار بسیار رقم ناچیزی است.

کیم کارداشیان فیلم ها

Disaster Movie محصول سال ۲۰۰۸

Keeping Up with the Kardashians

Deep in the Valley محصول سال ۲۰۰۹

Temptation: Confessions of a Marriage Counselor محصول سال ۲۰۱۳

کیم کارداشیان فیلم

( فیلم های کیم کارداشیان )

جواهرات گران قیمت کیم کارداشیان

یکی از مهم ترین علائق کیم کارداشیان جواهرات است ،که با توجه به این درآمد سرسام آور از برنامه تلویزیونی و شهرتش که سالانه به حساب او جاری می‌شود، می‌تواند به این علاقه خود با وسواس زیاد و در نهایت دقت رسیدگی کند.

به همین دلیل همواره یکی دیگر از دلایل شهرت کیم استفاده کردن از جواهرات بسیار زیبا و گرانقیمت بوده است. اما این جنبه از شهرت چندان نیز برای او بی خطر و ایمن نبوده است.

در سال گذشته هنگامی که کیم کارداشیان برای افتتاح یک سالن مد به پاریس سفر کرده بود، با سارقان مسلحی در هتل خود روبرو شده و مجبور شد تمام جواهرات خود را به آن ها بدهد.

برند جواهرات کیم کارداشیان

جواهرات محبوب کیم کارداشیان

هیکل جذاب کیم کارداشیان و ایجاد مد جدید در اندام خانم ها

نکته بسیار جالبی که در مورد کیم کارداشیان وجود دارد ظهور او در هنگامی است که استاندارد جذابیت برای زنان لاغری بیش از اندازه و همینطور موهای بلوند و پوست سفید بود. او با عبور کردن از تمام این کلیشه ها توانست فیزیک خود و همینطور نحوه آرایش کردن و رنگ تیره موهایش را به عنوان سمبلی از جذابیت زنانه در نقاط مختلف جهان به اثبات برساند.

تیپ و استایل کیم کارداشیان

سبک پوشش کیم کارداشیان

برندهای مورد علاقه کیم کارداشیان

با توجه به این که کیم کارداشیان یک مدل است از لباس های بسیار زیادی استفاده می کند. این لباس ها از برندهای متفاوت هستند که البته همگی در قرارداد با کیم کارداشیان هستند. بدین معنی که بسیاری از برندهایی که کیم استفاده می‌کند برند هایی هستند که بابت این که کیم کارداشیان آنها را بپوشد به او پول پرداخت می کنند. اما او طی مصاحبه ای اعلام کرد که به دو برند روبرتو کاوالی و لانوین علاقه بسیار زیادی دارد.

برندهای مورد علاقه کیم کارداشیان

خواهران کارداشیان

همانطور که اطلاعات دارید تمامی اعضای خانواده کیم به واسطه برنامه تلویزیونی کارداشیان ها از شهرت مناسبی برخوردار هستند. دو خواهر تنی کیم کارداشیان به نام کورتنی و کول کارداشیان و البته سه خواهر ناتنی به نام‌های کیسی ، کندل و کیلی جنر همگی در صنعت مد و سرگرمی فعالیت دارند. بنابراین خانواده بزرگ کارداشیان ها تبدیل به یک کارخانه پول سازی در صنعت مد و سرگرمی شده است.

به طوری که کیم  فصل آخر سریال خود را خود تهیه کنندگی کرده و تمام هزینه‌های تولید آن را خانواده کارداشیان ها پرداخت نموده اند. با توجه به شهرت این سریال آنها توانستند از این فصل سریال سود سرشاری را به جیب بزنند.

برای افرادی که در صنعت سرگرمی به کارهایی مانند مدلینگ، بازیگری یا خوانندگی مشغول هستند، واضح است که فرصت چندانی برای درآمدزایی ندارد زیرا با افزایش سن و از دست دادن جذابیت های ظاهری درآمدشان نیز سیری نزولی خواهد داشت. آنطور که به نظر می رسد کیم نیز در انتهای دوره شهرت فزاینده خود قرار دارد اما ستاره دیگری در این خانواده ظهور کرده و آن کسی نیست جز کندال جنر خواهر ناتنی کیم ، که به واسطه شهرت خواهر ناتنی خود توانسته وارد صنعت مد و سرگرمی شود بسیاری از کارشناسان صنعت مد و سرگرمی عقیده دارند که ستاره بعدی این صنعت او خواهد بود.

خواهران کیم کارداشیان 2017

( کیم کارداشیان کیست )

5 دیدگاه

5 Comments

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا