استایل و مد بانوان

لیستی از زنان زیبا بر اساس آمارها و ملیت

فهرسی از زنان زیبا در جهان از نگاه WONDER LIST

زیباترین زنان جهان چه کسانی هستند؟ به نظر شما چه کسانی شایسته قرار گیری در فهرست جذاب ترین بانوان دنیا هستند؟ توجه داشته باشید که همه زنان زیبا هستند. به تازگی پرتال سبک زندگی معروف واندر لیست، بر اساس نظر سنجی صورت گرفته از کاربرانش و نظرسنجی آنلاین، ۱۰ تن از زیباترین زنان جهان را انتخاب کرد که در گفتار امروز مجله تخصصی مد و سبک زندگی لوکس تهران مشاهده می کنید.

فهرسی از زنان زیبا در جهان از نگاه WONDER LIST

هیچ استاندارد و معیاری برای تعیین زیبایی ظاهری زنان نیست و به همین خاطر، واندر لیست از سیستم نظر سنجی آنلاین استفاده کرد. پیش تر به معرفی ۵۰ زن زیبا جهان از نگاه نشریه CRAZY پرداختیم.

با مد گردی امروز ما همراه باشید. توجه کنید که بانوانی که در ادامه معرفی می شود، افرادی خردمند، باهوش، با  اعتماد به نفش و متخصص در کسب و کار خود بوده اند.

شماره ۱۰ زنان زیبا : تیلور سویفت از آمریکا

زنان زیبا : تیلور سویفت از آمریکا

تیلور سویفت، جادو گر استیج های طوفانی آمریکا و یکی از نوابغ جوان موسیقی پاپ این کشور، در فهرست واندر  لیست، در جایگاه دهم قرار گرفت. او در فهرست پر فالور ترین کاربران اینستاگرام بوده و یکی از جذاب ترین بانوان موسیقی جهان به شمار می رود.

این یک حقیقت جهانی است: زیبایی در چشمان صاحبش نمایان می شود. اما وقتی کار به رتبه بندی زیبایی یک شخص می رسد، لازم است که زیبایی درونی نیز مورد بررسی و ارزشیابی قرار بگیرد هم چون زیبایی ظاهری. زیبایی فیزیکی با سن تغییر می کند، اما زیبایی درونی، تحت تاثیر سن نیست و افرادی با روح زیبا را همیشه زیبا نگه می دارد.

محبوب ترین بانو ترانه  سرا معاصر، نه تنها به دلیل زیبایی های فیزیکی محبوب است، بلکه زیبایی های درونی جذابی هم دارد. او به طور موفقیت آمیزی در  فهرست محبوب ترین سلبریتی های جهان قرار دارد. او، گران ترین خواننده جهان  نیز  به  شمار  می رود.

رتبه  ۹ زنان زیبا : سلنا گومز از امریکا

زنان زیبا : سلنا گومز از امریکا

معروف ترین کاربر اینستاگرام، با بیش از ۱۳۰ میلیون فالور، حتی بالاتر از تیلور سویفت و آریانا گرانده و سلطان مادریدی ها (کریستیانو  رونالدو)، سلنا گومز، دوست سابق جاستین بیبر،‌ خواننده جوان موسیقی کانادا است که در  فهرست واندر لیست بر اساس نظر سنجی کاربران، رتبه  نهم زیباترین زنان جهان را به خود اختصاص داد.

سوپر  استار جوان آمریکایی، بار دیگر در فهرست زیباترین زنان جهان قرار گرفت. او در فهرست زیباترین بانوان  دنیا در سال  ۲۰۱۷ میلادی با افزایش  رتبه  مواجه شد و از محبوب ترین سلبریتی ها به شمار می رود. کسی  که طعم  فقر  را در کودکی  چشید و ظرف یک دهه، در فهرست نوجوانان میلیونر آمریکا و جهان قرار گرفت.

زیبایی، پر بحث ترین موضوع در جهان امروز است و هیچ برنده شفافی هم ندارد. فردی که توسط یک نفر، به عنوان زیباترین شناخته  می شود، توسط فرد یا افراد دیگر در معیارهای دیگری، بازنده می شود. بانوان، همواره جذابیت های  فیزیکی دارند، اما فاکتورهای دیگری هم چون سطح و طراز سلبریتی بودن، اعتماد به نقس و خرد و هوشمند و محبوبیت و مهارت ها می تواند در انتخاب های زیبایی تاثیر گذار باشد.

رتبه هشتم در زنان زیبا :‌ اما استون از انگلستان

زنان زیبا :‌ اما استون از انگلستان

اما استون (EMMA STONE) در نظر سنجی سال  ۲۰۱۸ میلادی سایت واندر لیست در فهرست هشتم زیباترین زنان جهان قرار گرفت. او متولد انگلستان است و به عنوان مدل و هنرپیشه  بیست و هفت ساله انگلیسی، از  چهره های  معروف پرده نقره ای به شمار می رود که کار خود را از سن یازده سالگی با سری فیلم های هری پاتر آغاز کرد.

این  بانوی جذاب، آیکون  جوان برای صنعت  سینما  است و با ایفای  نقش در  فیلم دیو و دلبر (BEAUTY & THE BEAST) نظر ها را به سمت خود جلب کرد. او متولد پاریس است و در خانواده ای حقوقدان (ژاکلین لوزبی  و کریس واتسون) پرورش یافت. واتسون تا سن پنج سالگی در پاریس زندگی کرد.

رتبه  هفتم در زنان زیبا : فخریه اوجن از ترکیه

خانمFAHRIYE  EVCEN ، هفتمین زن جذاب جهان در فهرست واندر لیست است. او را یکی از خوش قیافه ترین  هنرپیشه های ترکیه  می دانند و به خاطر چشمان بسیار زیبا و دلفریب جادویی، در فهرست جذاب ترین زنان قرار گرفت.

او به داشتن خنده ای که قلب شما را ذوب می کند مشهور است. او  از پدر و مادر  ترکی و آلمانی متولد شد و می تواند با تسلط کامل به زبان های ترکی، انگلیسی، آلمانی و اسپانیایی صحبت کند.

رتبه ششم در زنان زیبا : تیلور هیل از آمریکا

زنان زیبا : تیلور هیل از آمریکا

خانم TAYLOR  HILL در فهرست واندر  لیست در رتبه ششم قرار دارد. این سوپر مدل بیست و یک ساله آمریکایی، اخیرا به فهرست فرشتگان ویکتوریا سکرت اضافه شد. بیش از ۱۰ میلیون  فالور در اینستاگرام دارد و استحقاق  رسیدن به صدر لیست زیباترین زنان جهان را دارا می باشد. او را جذاب ترین، دلربا ترین مدل های صنعت مد و لباس جهان می دانند.

رتبه پنجم در زنان زیبا : بیانسه

زنان زیبا : بیانسه

پنجمین بانوی جذاب جهان از نگاه کاربران واندر لیست، بیانسه، زیبای سیاه پوست آمریکایی است که به طور  روشنی، بانوی لحظه ها است که توانسته آنجلینا جولی و اما واتسون را در این نظر سنجی پشت سر بگذارد و جایگاه پنجم را به خود اختصاص دهد. او برای فعالیت های گسترده آرایش و زیبایی چهره شهرت دارد. او به راستی، جذاب ترین زن در  حال حاضر است. بیانسه، در فهرست  ۵۰ صفحه پر  فالور اینستاگرام نیز قرار دارد.

رتبه  چهارم در زنان زیبا : پریانکا چوپرا از هندوستان

زنان زیبا : پریانکا چوپرا از هندوستان

بانو PRIYANKA CHOPRA از هندوستان، سوپر استار سی  و چهار ساله هالیوود، چهارمین بانوی جذاب جهان از نگاه کاربران واندر لیست است. او در فهرست زیباترین زنان هندوستان، رتبه اول را در سال ۲۰۱۷ میلادی به خود اختصاص داد. خانم  چوپرا بیش از ۲۰ میلیون فالور در اینستاگرام  دارد. او یکی از پر فالور ترین کاربران اینستاگرام، توییتر و فیس  بوک به شمار می رود. بانو چوپرا، یکی از گران قیمت ترین هنرپیشه های صنعت فیلم سازی سرزمین شگفت انگیز هندوستان (INCREDIBLE INDIA) به شمار می رود.

رتبه سوم در زنان زیبا : الکساندرا داداریو از آمریکا

زنان زیبا : الکساندرا داداریو از آمریکا

الکساندرا داداریو  (ALEXANDRA  DADDARIO) با چشمان آبی و ۱۷۱ سانتی متر قد، سومین زن زیبا جهان در فهرست واندر لیست است. محبوبیت فزاینده او سبب شد ایشان در رتبه سوم جذاب ترین بانوان جهان قرار بگیرد. این هنرپیشه جذاب آمریکایی، تبار ایتالیایی، ایرلندی، آلمانی، انگلیسی و مجاری دارد. بیش از  ۵  میلیون  فالور در اینستاگرام دارد و یکی از بهترین گزینه ها برای این لیست به شمار می رود. علاوه بر معیارهای زیبا شناختی ظاهری، او دارای جذاب ترین چشم ها در میان سلبریتی های جهان است.

رتبه دوم در زنان زیبا : ایم  جینا  از کره جنوبی

زنان زیبا : ایم جینا از کره جنوبی

ایم جینا (IM JIN  AH)، با اسم مستعار استیجی اش یعنی  NANA شناخته می شود. عین LADY GAGA. او رتبه  دوم  جذاب ترین زنان جهان را در فهرست  واندر  لیست به خود اختصاص داد.  او خواننده و هنرپیشه جذاب کره  جنوبی است و برای فیلم و سریال های چینی بسیاری کار کرده است. به جهت فریبندگی چهره، وی دارای زیباترین صورت  در میان هنرمندان است و در فهرست جذاب ترین هنرپیشه های زن کره ای،  مقام  اول دارد.

رتبه اول در زنان زیبا : لیزا سوبرانو از فیلیپین

رتبه اول در زنان زیبا : لیزا سوبرانو از فیلیپین

خانم LIZA  SOBERANO هنرپیشه آمریکایی فیلیپینی است که در فهرست زیباترین زنان جهان از نگاه  واندر لیست، در رتبه  اول قرار دارد. در سال ۲۰۱۷ وی در رتبه دوم زیباترین زنان قرار داشت. علاوه بر فعالیت های سینمایی، او  سفیر جهانی برند آرایشی معروف  MAYBELLINE است. دختر جذاب فیلیپین، برای  خنده های شیرین  و چهره جذاب  شناخته  می شود. لیزا  زیباترین صورت جهان را دارد.

این ۱۰  نفر، انتخاب واندر لیست است. رای های خود را به این لیست بدهید  تا نتایج تغیر  کند.

دنیای مد و لباس و لاکچری گردی را با لوکس تهران دنبال کنید.

نظر  شما درباره  این ۱۰ بانوی  جذاب جهان چیست؟


زیباترین زنان جهان بر اساس ملیت

 زنان زیبا در جهان اهل چه کشور هایی هستند ؟

بدیهی است زیبایی امری نسبی است و مردم دیدگاه های متخلفی راجع به آن داردند. این موضوع در سراسر جهان یک قاعدۀ عمومی است. اما برخی پژوهشگران در مطالعات خود معیارها و آیتم هایی را برای سنجش زیبایی مطرح کرده اند که بی ارتباط به سلیقه های مردم در مناطق مختلف جهان نیست؛ به عبارت دیگر، آنان مناطق جهان را از نظر زیبایی بر اساس مقدار و میزان معیارهای زیبایی تقسیم کرده اند.

نتایج این مطالعات برای مؤسسات مد و زیبایی بسیار مهم بوده و پیوسته توسط آنان رصد می شود.

بر اساس این مطالعات، زیباترین زنان از ۱۰ کشور جهان هستند که از انتها عبارتند از:

۱۰- زنان ایتالیایی رتبه دهم  در بین زنان زیبا :

خانم های ایتالیایی از نظر زیبایی در میان کشورهای جهان در ردۀ دهم قرار دارند؛ این در حالی است که مقام اول زیباترین مردان جهان در اختیار مردان ایتالیایی است. زن ایتالیایی دارای ترکیبی از زیبایی اروپایی و شرقی است.

زنان ایتالیایی رتبه دهم زیبا ترین زنان جهان

( تصویری از زنان زیبا ی ایتالیایی با چهره هایی کلاسیک )

۹- زنان زیبای ونزوئلا ، پرچم دار مسابقات ملکه زیبایی :

ونزوئلا کشوری است که بیشترین رکورد برنده شدن در مسابقات دختر شایسته یا مسابقات ملکۀ زیبایی جهان را به خود اختصاص داده است؛ شاید به این دلیل که زیبایی طلبی در این کشور به یک وسواس بزرگ تبدیل شده است. زیبایی زن ونزوئلایی یک افتخار ملی محسوب می شود و اهمیت آن حتی از ملیت ونزوئلایی هم بیشتر است.

زنان ونزوئلا پرچم دار مسابقات دختر شایسته و ملکه زیبایی

( زنان زیبا و دختران شایسته در ونزوئلا )

۸- رتبه هشتم زنان زیبا در دستان زنان لبنانی :

لبنان مقام هشتم زیباترین زنان در جهان و نخستین مقام در میان کشورهای عربی را در اختیار دارد. زن زیبای لبنانی در مقایسه با خانم های سایر کشورها دارای زیبایی طبیعی و ساده ای است.

رتبه هشتم زیباترین زنان در دستان زنان لبنانی

( تصویری از بانوان زیبای لبنانی )

۷- اوکراین ،  زنان زیبا در سرزمینی زیبا :

زن اوکراینی با ظرافت و حفظ زیبایی هایش شناخته شده و زیبایی خود را مدیون طبیعت زیبای کشورش است.

اوکراین ، زنانی زیبا در کشوری زیبا

(تصویری از خانم های زیباروی اوکراینی )

۶- کانادایی ها ، زنان زیبا از نژاد های مختلف :

کانادا مجموعه ای از نژادهای گوناگون به ویژه نژادهای اروپایی و امریکایی را در خود جای داده و ترکیب این نژادها با یکدیگر، موجب انتشار نوع خاصی از زیبایی در این کشور شده است.

زنان کانادایی زنانی زیبا از نژاد های مختلف۵- بریتانیا ، خالص ترین زیبایی از نژاد اروپایی :

زیبایی زن بریتانیایی در سادگی و جذابیت اوست. بانوان بریتانیایی از نظر چهره بسیار شبیه به زنان روسی هستند. پژوهشگران معتقدند خالص ترین زیبایی نژاد اروپایی را باید در خانم های بریتانیایی جستجو کرد.

بریتانیا ، خالص ترین زیبایی از نژاد اروپایی۴- زنان سوئدی معمولی اما زیبا :

زن سوئدی دارای یک چهرۀ معمولی از یک زن زیباست. شاید به همین دلیل باشد که خانم های سوئدی تاکنون موفق شده اند جایزۀ ملکۀ زیبایی جهان را دو بار به خود اختصاص دهند.

زنان سوئدی معمولی اما زیبا۳- رتبه سوم در دستان بانوان چشم آبی اسلواکی :

بانوان این کشور صاحب رکورد بیشترین چشمان آبی در تمام دنیا هستند که خود یکی از معیارهای زیبایی است.

رتبه سوم در دستان زنان چشم آبی اسلواکی۲- زنان روس مقام دوم زنان زیبا :

زنان روس مقام دوم زیبایی در جهان را دارند. دکتر مایا گیریلفونا کوندراشوفا که استاد دانشگاه علوم پزشکی است معتقد است شرایط محیط زیست روسیه نقش مهمی در زیبایی زنان روس بازی می کند.

زنان روس مقام دوم زیبایی در جهان۱- برزیلی ها ؛ در ابتدای لیست زنان زیبا :

برزیل دارای بیشترین مدل های زیبایی در جهان است. نژاد برزیلی ها آمیخته ای از نژادهای گوناگون است به همین دلیل زن برزیلی زیبایی خاصی را به دست آورده که شاید اثر همین اختلاط نژادی باشد.

خانم های برزیلی زیباترین زنان جهان شناخته می شوند.

برزیلی ها ؛ زیبا ترین زنان جهان

( زنان زیبای برزیلی در صدر فهرست زیباترین ها )

23 دیدگاه

23 Comments

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا