استایل و مد بانوان

زنان هالیوودی که زیبایی طبیعی دارد !

زیباترین زنان جهان

زنان هالیوودی که زیبایی طبیعی دارند ! از بیانسه تا آنجلینا جولی :برخی نظریات علمی در خصوص معیارهای زیبایی وجود دارند که پارامترهای خاصی همچون چهرۀ قلبی شکل، لب های درشت و چشم های بادامی را برای سنجش آن در نظر می گیرند.
شبیه خود را در تصاویر این سایت بیابید!
جالب است که برخی نظریات حاکی از ذاتی بودن جاذبیت دارند و آن را امری فطری می دانند. نوزادان تازه متولد شده به افراد جذاب نگاه می کنند و تمایل بیشتری برای جذب شدن به آنان دارند.
علاوه بر بسیاری از ویژگی های جاذبیت و زیبایی، وقتی کسی جذب زیبایی و جاذبۀ شما می شود، به طور خودکار به ویژگی های خاصی می رسیم که او در شما یافته است؛ این ویژگی ها نشان می دهد که شما باهوش تر، فعال تر و اجتماعی تر هستید. اما مطالعات ثابت کرده است که افراد جذاب برخلاف تصور عموم، کمتر اجتماعی هستند.

در اینجا ده چهرۀ مشهور هالیوود که بر اساس تجزیه و تحلیل برنامه های سنجش جذابیت و زیبایی و طبق نظریۀ دکتر کندرا اشمیت در خصوص تقارن اجزای چهره انتخاب شده اند را به شما معرفی خواهیم کرد:

۱- کیرا نایتلی Keira Knightley :

وی در مقام ششم این لیست جای دارد و ورودش به این جایگاه بسیار بحث برانگیز و چالشی بوده است. علیرغم این چهرۀ وی شباهت های فراوانی با چهرۀ نفرات بالای این لیست دارد. نایتلی در ابتدای شروع کار بازیگری اش بسیاری از معیارهای جاذبه و زیبایی را داشت و در بسیاری از موارد نیز مورد تحسین منتقدانش قرار گرفت.

Keira Knightley زنان زیبا

زنان هالیوودی جذاب : کیرا نایتلی

۲- لینا دانم Lena Dunham :

این نویسنده، کارگردان و ستارۀ سینما، همیشه از ترکیب اندام و بدنش ناراضی بوده است. اما بسیار عجیب خواهد بود اگر بدانید که او از نظر علمی، جاذبۀ بیشتری از ستارگان دیگر مانند جنیفر لوپز دارد. این روش علمی مبتنی بر تعیین جذابیت بر اساس فرمول دکتر کاندرا اشمیت از طریق تناسبات ریاضی و هندسی است. مثلاً اگر فرض کنیم نهایت درجۀ زیبایی برای یک زن ۱۰ باشد، یک زن معمولی درجه ای بین ۴ و ۵ خواهد داشت و ستارگان از ۶ کمتر نخواهند بود.بر اساس این نظریه، دانم حائز درجۀ ۸۲/۶ از ۱۰ شد و بر اساس محاسبات معیارهای زیبایی در مقام پنجم جای گرفت.

زنان هالیوودی جذاب : لینا دانم

۳- کندال جنر Kendall Jenner :

علیرغم این که نام کندال جنر، اسم کیم کاردشیان را به ذهن متبادر می کند، امام او خود یکی از زیباترین زنان جهان است. اما نظریات علمی عکس این را نشان می دهد و خواهر کوچکتر کندال جنر به دلیل دارا بودن معیارهای زیبایی در چهره اش، از خود او زیباتر است.

کندال جنر

زنان هالیوودی جذاب : کندال جنر

۴- بیانسه Beyoncé :

برخی معتقدند رنگ پوست تیره یا برنزه، نقش اندکی در جاذبه و زیبایی زنان دارد. با این که بیانسه پوست تیره ای دارد، زیبایی خود را بیشتر مدیون ویژگی های تقارن چهره اش است. بر اساس محاسبات، بیانسه به اتفاق اینا دانم در جایگاه پنجم جای گرفته است. اگر محبوبیت و جاذبۀ این خوانندۀ مشهور را ادغام کنیم، خواهیم دید به گفتۀ بسیاری وی زیباترین زن دنیاست.

زیباترین زنان جهان بیانسه

زنان هالیوودی جذاب : بیانسه

۵- تیلور سوئیفت Taylor Swift :

وی بر اساس محاسبات معیارهای زیبایی در مقام سوم جای دارد. این جایگاه را در میان مردان جذاب، برادلی کوپر در تصاحب خود دارد. چهرۀ قلبی شکل، ابروهای کشیده، چشمان بادامی، بینی کوچک و لب های درشت، معیارهایی هستند که موجب جذابیت و زیبایی تیلور سوئیفت برای کسب این مقام شده اند. جاذبیت وی فقط به خاطر داشتن چهره زیبایش است. خود وی می گوید: می خواهم همه بدانند که شهرتم را به دلیل اشعار و آهنگ هایم به دست آورده ام نه به سبب داشتن اندام و چهرۀ زیبایم.

Taylor Swift زنان زیبای هالیودی

زنان هالیوودی جذاب : تیلور سوئیفت

۶- مایلی سایرس Miley Cyrus :

هنگامی که کار انتخاب به معیارهایی چون ویژگی های صورت و جذابیت های چهره وابسته می شود، مایلی سایرس را باید یکی از زیباترین ستارگان هالیوود دانست. سایرس طبق روش علمی دکتر کندرا اشمیت در جایگاه سوم جای گرفته است. زیبایی و جذابیت او به شکل خاص پس از ایفای نقش هانا مونتانا در یک سریال امریکایی به همین نام در مارس ۲۰۰۶ مورد توجه قرار گرفت.

مايلي سايروس

زنان هالیوودی جذاب : مایلی سایرس

۷- اسکارلت جانسون Scarlett Johansson :

بر اساس برنامۀ رایانه ای سنجش جذابیت و زیبایی، چهرۀ اسکارلت جانسون از زیباترین چهره های دنیاست. وی توانسته در مقام دوم بایستد اما ممکن است به دلیل فرم جذاب لب هایش حتی به مقام اول نیز دست یابد. ملاحت چهره، بینی کوچک و چشمان گیرای جانسون سبب نیل او به این رتبه شده است.

اسكارليت جوهانسون

زنان هالیوودی جذاب : اسکارلت جوهانسون

۸- کیت آپتون Katherine  Upton :

وی شناگری حرفه ای است که نخستین بار در سال ۲۰۱۱ وارد این عرصه شد. آپتون موفق شده درجۀ ۴۶/۷ از ۱۰ را کسب کند که بر اساس فرمول دکتر کاندرا اشمیت، سازگاری خاص اجزای چهره و ویژگی های آن در کسب این درجه مؤثر بوده است.

زیباترین زنان جهان کیت آپتون

زنان هالیوودی جذاب : کیت آپتون

۹- ناتالی پورتمن Natalie Portman :

وی در نخستین ردۀ این فهرست جای دارد. تحلیل معیارها در خصوص وی به این نتیجه منجر شد که ناتالی پورتمن ویژگی های خاصی از زیبایی همچون چهره ای قلبی شکل، ابروهای کشیده، چشمان بادامی، بینی کوچک و لب های شفافی دارد و دارای رنگ پوست خاصی است که در زیبایی و جذابیتش مؤثر است.

ناتالی پورتمن

زنان هالیوودی جذاب : ناتالی پورتمن

۱۰- آنجلینا جولی Angelina Jolie :

بر اساس برنامۀ رایانه ای سنجش جذابیت و زیبایی، جولی مقام هفتم را کسب کرده است. این درجه برای او طبق محاسبات فرمول دکتر اشمیت بر اساس تناسبات صورت و اجزای چهره به دست آمده؛ اما بسیاری از مردم آنجلینا جولی را جذاب ترین زن جهان می دانند.

زنان هالیوودی انجلینا جولی

 

زنان زیبای هالیوودی : آنجلینا جولی

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا