استایل و مد بانوان

زنان زیبا در خدمت ارتش ؛ لشکر زیبایی و وسوسه !

سلاح کشتار جمعی وسوسه از زنان زیبا روی ارتش

تاریخ حضور زنان در خدمت نظامی به بیش از ۳۰۰۰ سال پیش می رسد. از زمان های دور، نقش زن در مشارکت عملی در جنگ ها و درگیری های نظامی، بسیار مهم و پررنگ بوده است.
اگرچه حضور زنان در نبردها و به ویژه در خط مقدم محدود به تعداد اندکی از کشورهاست، اما علیرغم توانایی جسمی و روانی سربازان زن در مقایسه با همنوعان مردشان، نمی توان نقش و ارزش آنان را در این خصوص نادیده گرفت.
فارغ از اختلاف نظرها، حضور خانم ها در ارتش مانند هوای تازه است. ختم های نظامی دارای قدرت، هوش، شجاعت، جسارت و زیبایی هستند. برخی پژوهشگران حتی عنوان «سلاح کشتار جمعی وسوسه» را به آنان اطلاق کرده اند. این نیروهای نظامی، یگان هایی از زیباترین زنان را به خدمت گرفته اند.

زنان زیبا در خدمت ارتش آمریکا
۱۰- زنان زیبا رو در  ارتش امریکا :

ارتش ایالات متحده از نظر به کارگیری زنان زیبا در یگان های خود در مقام دهم جای گرفته است. به همان اندازه که زنان زیبا در ارتش امریکا خدمت می کنند، خانم هایی که زیبایی کمتری دارند نیز در این یگان ها مشغول خدمتند. خانم ها در ایالات متحده از بدو تأسیس اجازۀ ورود به نیروهای نظامی را دریافت کردند و هم اکنون ۱۴% از کل نیروهای مسلح، ۲۰% از نیروهای ذخیره و ۶% از نیروهای گارد ملی این کشور را تشکیل می دهند.

زنان در خدمت ارتش چک۹- زنان زیبا رو در نیروی نظامی چک :

خدمت خانم ها در ارتش چک از شروع جنگ جهانی دوم آغاز شد. در آن زمان خانم ها به عنوان پرستار یا اپراتور مخابرات در مناطق محدود مشغول خدمت بودند. بعدها بانوان وارد بخش های مختلف نیروهای نظامی شدند.

زنان در خدمت ارتش ارتش لهستان۸- زنان زیبا رو در نیروی نظامی لهستان :

لهستان از کشورهایی است که خانم ها را در خطوط مقدم نبرد به خدمت گرفته است. دولت این کشور از سال ۱۹۹۹ اجازۀ پیوستن بانوان به نیروهای نظامی را صادر کرد. هم اکنون بیش از ۲۵۰۰ زن در ارتش لهستان به خدمت مشغولند و مجازند در هر قسمتی از  نیروهای سه گانه یا گارد ملی خدمت کنند.

زنان زیباروی پاکستانی در خطوط مقدم

خانم های زیباروی پاکستانی در خطوط مقدم

۷- زنان زیبا رو در ارتش پاکستان :

بانوان در پاکستان از بدو تأسیس ارتش این کشور وارد آن شدند و در خطوط مقدم نبرد به خدمت مشغول گردیدند. نخستین بار در سال ۲۰۰۶ بانوان پاکستانی اجازۀ ورود به نیروی هوایی این کشور را یافتند اما هنوز اجازۀ ورود به نیروی دریایی را که فقط مختص مردان است، ندارند.

زنان زیبای نروژی در یگان های غواصی ارتش

خانم های زیبای نروژی در یگان های غواصی نیروهای نظامی

۶- زنان زیبا رو در نیروی نظامی نروژ :

برخلاف بسیاری از کشورهای اروپایی که خدمت سربازی اجباری را برای بانوان الغاء کرده اند، دولت نروژ در سال ۲۰۱۴ قانونی دایر بر این امر تصویب کرد. نروژ نخستین کشوری است که خانم های نظامی را در یگان های غواص ارتش خود به کار گرفته است.

ارتش کشنده اوکراین با لشکری از زنان زیبا

ارتش کشنده اوکراین با لشکری از زنان زیبا

۵- زنان زیبا رو در ارتش اوکراین :

بانوان اوکراینی به زیبایی شهره اند. اما بکارگیری خانم ها در ارتش این کشور برای تشکیل یگانی از زیبارویان اوکراینی به نام «ارتش کشنده» امری غیرعادی نیست. نیروهای نظامی اوکراین همچنین مسابقه ای تحت عنوان «زیباترین زن سرباز» را با هدف انتخاب خانم های نظامی زیبا و قدرتمند برگزار می کند. در انتخاب برندۀ این مسابقه، علاوه بر معیارهای زیبایی معمول، آیتم های مهارتی و قدرت بدنی نیز مورد توجه هستند.

زنان زیبای فنلاندی در یگان های ویژه در ارتش فنلاند

خانم های زیبای فنلاندی در یگان های ویژه در نیروهای نظامی فنلاند

۴- زنان زیبا رو در نیروی نظامی فنلاند :

خانم های فنلاندی همیشه در ساختار نظامی این کشور حضور داشته اند. در طول جنگ های داخلی، یگان خانم های نیروهای ویژه در خط مقدم جنگیده اند. به سبب تجارب جنگی بانوان ، یگان ویژه ای از آنان برای جنگ های چریکی در ارتش فنلاند تشکیل شده است.

ارتشی از زنان زیبا در خدمت داوطلبانه ارتش یونان

ارتشی از زنان زیبا در خدمت داوطلبانه نیروهای ننظامی یونان

۳- زنان زیبا رو در ارتش یونان :

زیبایی زنان یونانی منحصر به فرد و دارای تنوع زیادی است. خانم های یونانی نیز مانند مردان هموطنشان مجبور به خدمت اجباری در ارتش نیستند؛ بلکه داوطلبانه وارد خدمت شده و در تمام بخش های نظامی حضور دارند.

زنان زیباروی رومانیایی در ارتش رومانی

بانوان زیباروی رومانیایی در نیروی نظامی رومانی

۲- زنان زیبا رو در نیرو های نظامی رومانی :

خانم های رومانی فقط زیبایی ندارند؛ بلکه نقش بسیار مهمی را در ساختار نظامی این کشور ایفا می کنند. اگرچه ارتش رومانی فاقد سلاح کافی و حتی دچار کمبود نیروست، اما حداقل سلاح کشنده ای شامل این خانم ها را به خدمت گرفته است.

زنان زیبای روس در لباس فرم ارتش روسیه

بانوان زیبای روس در لباس فرم نظامی روسیه

۱- جذاب ترین زنان در ارتش روسیه :

این بخش نیازی به توضیح اضافه ندارد. خانم های روس به زیبایی چهره و جذابیت و ملاحت بدنی، مشهورند. حضور بانوان روس در نیروی نطامی این کشور به زمان جنگ جهانی اول بر می گردد. در آن دوران بیش از یک میلیون نفر از خانم های ارتش روسیه در جبهه های نبرد حضور داشتند. بیش از ۲۴ هزار پرواز در طول جنگ توسط بانوان خلبان انجام شده است. اما اکنون نقش آنان در خدمت نظامی بسیار کم رنگ تر از گذشته است.

8 دیدگاه

8 Comments

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا