استایل و مد بانوان

سلنا گومز محبوب‌ترین چهره بیبی فیس هالیوود

سلنا گومز

سلنا گومز (SELENA MARIE GOMEZ) ، خواننده چشم قهوه ای ۱۶۵ سانتیمتری  و ۶۰ کیلوگرمی مجرد موسیقی پاپ آمریکا است که در ۲۲ جولای  ۱۹۹۲  میلادی در شهر  تگزاس به دنیا آمد و خیلی زود  توانست با حضور در ویوید کلیپ ها و سپس انتشار آلبوم  های موسیقی (مثل REVIVAL  و دروغگو بد و THE HEAR WANTS)،  طرفداران بسیاری را در سراسر جهان بدست آورد.

او اکنون پر فالوور ترین صفحه اینستاگرام را با بیش از ۱۳۵ میلیون مخاطب در اختیار دارد. برای آشنایی با آلبوم  های موسیق  معروف سلنا گومز و سبک زندگی و ۴۰  مدل مو و لباس ایشان، گزارش امروز مجله تخصصی مد و سبک زندگی لوکس تهران را مطالعه  کنید.

حتما بخوانید : زیباترین زنان جهان اهل چه کشور هایی هستند ؟

سلنا گومز خواننده چشم قهوه ای

(جواهرات از چپ به  راست: SETLLA & DOT، و گوشواره MELINDA MARIA)

بیوگرافی سلنا گومز

سلنا گومز را هم مانند جاستین بیبر،  شبکه های اجتماعی مثل  یوتیوب  و اینستاگرام محبوب کرد. موفقیت او در عرصه  خوانندگی را نباید بی ارتباط با گسترش شبکه های اجتماعی از  توییتر تا فیسبوک دانست. سلنا گومز ، در شهر گراند پرایره  (GRAND PRAIRE) از توابع استان خشک  تگزاس  آمریکا بوده  و از  سال ۲۰۰۲ میلادی  به  عنوان هنرپیشه  و خواننده وارد عرصه استیج  و پرده  نقره ای شد.

بیوگرافی سلنا گومز

او را باید جوان ترین شهروند آمریکا دانست که پس از رییس جمهور آمریکا  تا این اندازه  در داخل و خارج از کشور طرفدار  دارد. او را بارها در فهرست میلیونر  های زیر ۳۰ سال  آمریکا قرار داده  اند و آلبوم هایش به  دفعات، در فهرست پر فروش ترین آلبوم های موسیقی  آمریکا حتی بالاتر از تیلور سویفت و بزرگان موسیقی این کشور قرار گرفت. الهام او برای ورود به عرصه موسیقی، بریتنی اسپیرز، خواننده  موسیقی پاپ آمریکا  بود  که هم چنان مثل مایلی سایروس و تیلور سویفت، از  طرفدارانش  محسوب می شود.

سلنا گومز در کنار تیلور سویفت

(تصاویری از سلنا گومز در کنار تیلور سویفت )

دوران مدرسه سلنا گومز

دوران مدرسه او به  دلیل  فقر، دوران خوبی نبود و او همواره در مصاحبه  با رسانه ها از اذیت و آزار خود در آن روزگار سخت صحبت می کرد. ارتباط این خواننده  ۱۴ ساله با نیک جوانس، ستاره دیزنی سبب شد که او در ترانه  JONAS BROTHERS حاضر شود. ارتباط سلنا گومز با تیلور لاتنر نیز هم چون رابطه با نیک جوناس کم تر از یکسال دوام آورد.

سلنا گومز چگونه خواننده شد؟

اولین آلبوم او  من را ببوس  بود که در سپتامبر ۲۰۰۹ منتشر شد. آلبوم KISS AND  TELL (بگو و ببوس)،  در فهرست برترین آلبوم های بیلبورد ۲۰۰ در آن سال  قرار گرفت و GOLD CERTIFICATE  از انجمن  ضبط  آمریکا دریافت کرد.

دومین آلبوم سلنا گومز ، سال بی باران است که در ۲۰۱۰ میلادی منتشر شد و برای مدت ها در فهرست پر فروش ترین آلبوم های آمریکا قرار گرفت.

دومین آلبوم سلنا گومز

(همکاری  سلنا گومز  با برند پوما و آدیداس)

سومین آلبوم او ، وقتی  خورشید غروب  کرد است که در  مارچ ۲۰۱۱ میلادی منتشر  شد و توانست ظرف  ۲ هفته در فهرست  ۴  آلبوم  برتر بیلبورد ۲۰۰ قرار بگیرد.

ترانه های رقص ستارگان (STARS  DANCE) و REVIVAL  که در فاصله سال های ۲۰۱۳ و ۲۰۱۵  میلادی منتشر  شد، استقبال جهانی را به همراه  داشت و تا هم اکنون نیز توسط طرفدارانش  خریداری  و شنیده  می شود. از جمله  ترانه  هایی  که او بعضا در کنسرت هایش  می خواند، برگرفته از این دو آلبوم مشهور و پر طرفدار  است.

شش مورد از ترانه های سلنا گومز در فهرست ۱۰ موسیقی  پاپ بیلبورد قرار گرفته که از آن جمله  می توان به ترانه  های: COME & GET IT, THE HEART  WANTS WHAT IT WANTS, GOOD FOR  YOU, SAME OLD LOVE, HANDS  TO MYSELF, IT AIN’S ME و ترانه KYGO.

ترانه های سلنا گومز

برخی  از ویدیو کلیپ های او جنجالی شدند.  از ان جمله میتوان به موزیک ویدیویی به نام دوستت دارم شبیه یک ترانه  عشقی  (LOVE YOU  IKE A LOVE  SONG) اشاره کرد که در آن، شماری از اسب ها با اسپری صورتی، آرایش شده بودند. انتشار این ویدیو سبب شد تا وی، به بدرفتاری با حیوانات متهم شود.

سلنا گومز و کلیپش

شاید برای شما جالب باشد که بدانید که طبق گزارش بیلیورد در سال ۲۰۱۷ میلادی، بیش از ۷ میلیون آلبوم و ۲۲ میلیون ترانه او در سراسر جهان به فروش  رفته و  با این حساب می توان درامد های میلیون دلاری سالانه سلنا گومز و برندش را تخمین زد که هم چون ادل و بیانسه و جاستین بیبر، رقم های سرسام آوری  را شامل می شود.

پدر و مادر و خواهر و برادر سلنا گومز

پدر و مادر و خواهر و برادر سلنا گومز

پدر  سلنا گومز با ریشه مکزیکی، ریکاردو جول  گومز (RICARDO  JOEL GOMEZ)  و مادرش با ریشه ایتالیایی، آماندا  کومت (AMANDA CORNET) نام  دارد. نام گذاری  او، در واقع الهامی از نام خواننده و بازیگر سلنا پرز (SELENA PEREZ) است که در سال  ۱۹۹۵ میلادی درگذشت.

پدر و مادر این خواننده بیبی فیس وقتی او ۵ سال داشت از هم  جدا شدند و او با مادرش زندگی کرد. او دو خواهر و برادر  به نام های GRACIE ELLIOT TIEEFEY  و ویکتوریا گومز (VICTORIA  TORI  GOMEZ) دارد.

فیس بوک سلنا گومز

سلنا گومز از  مدت ها پیش در  فیسبوک هم  فعال  بود. او ۶۱ میلیون فالور در فیس بوک دارد.  صفحه او را در این نشانی دنبال کنید که شما را با بخش هایی از آلبوم  ها و ترانه  ها و جدید ترین  ویدیو کلیپ هایش آشنا می کند.

فیس بوک سلنا گومز

( او در  فیسبوک فعالیت زیادی در حوزه  معرفی محصولات  آرایشی و خط لباس های  خود دارد که با COACH  همکاری می کند)

سلنا گومز و کالکشن جدید

( سلنا گومز در این عکس، از کالکشن جدید خود با کوچ در  آوریل ۲۰۱۸  خبر داد. جزییات بیش تر را در این هشتگ مشاهده کنید)

توییتر سلنا گومز

حضور سلنا گومز و جاستین بیبر در توییتر، قوی و جدی است. او بیش از ۵۶ میلیون فالور در توییتر  داشته و ظرف ۱۰ سال اخیر بیش از ۴۴۰۰ پست در این رسانه  متن محور  پر طرفدار در کشورهای غربی به اشتراک گذاشته و خودش  نیز  بیش از ۱۲۰۰صفحه را دنبال می کند. صفحه او را در این نشانی مشاهده کنید.

توییتر سلنا گومز

(تصویر صفحه توییتر پر  طرفدار سلنا گومز )

سایت سلنا گومز

سایت او در نشانی سلنا گومز دات کام قرار دارد. در این سایت، زندگی نامه، پشت صحنه  کنسرت ها و ضبط آلبوم های موسیقی، جزییات  ترانه  ها، فعالیت  های  آرایشی و محصولات برند لباس  او در اختیار مخاطبان قرار گرفته  است. تی شرت های چاپ شده ۳۰ دلاری خانم خواننده را نیز می توان در این پرتال مشاهده  کرد و خریداری نمود.

سایت سلنا گومز

سبک زندگی سلنا گومز

سلنا گومز ،  عاشق زود خوابیدن و زود بلند شدن  است. زیاد ورزش  می  کند و در واقع برنامه های ورزشی  هفتگی مثل میراندا کرا، عروس رویایی  DIOR دارد. بخشی  از پوست صاف و یکدست و یکرنگ  خود را مدیون  عصاره های لیمو و ماسک لیمو و خیار است که سبب شادابی و طراوت پوست او می شود. نوشیدن روغن زیتون تازه  از باغات جنوب  آمریکا، بخشی جدایی  ناپذیر از رژیم غذایی  او را تشکیل می دهد که سبب  صاف  شدن صدای  او و هم چنین مراقبت  از پوست و مو  ایشان در برابر  رادیکال های آزاد می شود. روغن  زیتون،  نقش  زیادی در پاکسازی  پوست  و مراقبت در  برابر آلودگی های زیست  محیطی دارد.

در  منطقه ای که او زندگی  می  کند، انبه بسیار است و جای تعجب نیست که این میوه پر خاصیت، به صورت خشک و هم  چنین نوشیدنی، از جمله  علایق وی به شمار آمد.

بیماری سلنا گومز

شهریور ۱۳۹۶ بود که سلنا گومز از موفقیت آمیز بودن عمل پیوند کلیه  خبر دارد. او در یک پست اینستاگرامی اعلان کرد که در تابستان ۲۰۱۷ در جایی  حضور پیدا نکرده  تا دوران  نقاهت  بیماری  طی  شود. جالب است که بدانید  این کلیه  پیوند شده از فرانسیا  رایسا (هنرپیشه ۳۰ ساله  در شبکه ABC  آمریکا) که از دوستان کودکی و هنرپیشه  آمریکایی است  دریافت  شد.

بیماری سلنا گومز

( سلنا گومز و فرانسیس رایسا در تخت بیمارستان پس از عمل پیوند کلیه)

سیستم ایمنی بدن این خواننده جوان از  سال  ۲۰۱۵ میلادی  تحت آسیب بوده  و با بیماری LUPUS مواجه بود که به  بافت های سالم آسیب می رساند. تصاویر بستری شدن او و ريسا در  تخت بیمارستان، بازتاب های جهانی پیدا کرد.

سلنا گومز در کنار استایل مشکی رنگ فرانسیا رایسا

(تیپ سفید رنگ سلنا گومز در کنار استایل مشکی رنگ فرانسیا رایسا در یک مهمانی)

سلنا گومز و فرانسیس رایسا در تخت بیمارستان پس از عمل پیوند کلیه

(۱۴ سپتامبر  ۲۰۱۷ میلادی، سنا گومز با انتشار پست بالا در اینستاگرام، به شایعاتی درباره عدم  انتشار ترانه  جدید و ظاهر  نشدن در انتظار عمومی پاسخ داد. این عکس، ۱۰ میلیون لایک دریافت کرد که رکوردی در سال  ۲۰۱۷ میلادی بود)

این خواننده با انتشار عکس بالا از طرفدارانش خواست تا از بیماران مبتلا  به  بیماری لوپوس از طریق این LINK حمایت کنند.

ارتباطات سلنا گومز و جاستین بیبر

داستان های سلنا گومز و جاستین بیبر از سال  ۲۰۱۰ میلادی که با هم آشنا شدند تا همین  چند وقت پیش،  هم چنان در کانون توجهان طرفداران این فوق ستاره های موسیقی پاپ قرار داشته  است. سلنا گومز و جاستین، شهروندان آمریکا و کانادا، تقریبا  به اندازه  یکدیگر  طرفدار دارند.

آن ها در  سال ۲۰۱۱  میلادی ارتباط خود را تایید کردند و در فوریه ۲۰۱۱  میلادی نیز برای نخستین  بار با یکدیگر در حشن VANITY FAIR که برای مراسم اسکار برگزار شده  بود، حضور یافتند. اگر  چه رابطه  آن ها  در  سال  ۲۰۱۳ میلادی تمام  شد، اما هم چنان رسانه  ها معتقد  به وجود ارتباط  این دو هستند. اگر می خواهید داستان ارتباط سلنا گومز و جاستین بیبر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید به سراغ هشتگ  JELENA بروید.

ارتباطات سلنا گومز و جاستین بیبر

(نیویورک گردی های سلنا گومز با جاستین بیبر)

نیویورک گردی های سلنا گومز با جاستین بیبر

(تیپ او و جاستین بیبر را در خیابان گردی های روزانه در امریکا مشاهده می کنید که توسط علاقمندان به پیگیری روابط انها در این عکس تصویر برداری شده است)

 فوتوشوت های سلنا و جاستین

(از فوتوشوت های خانم خواننده و جاستین در سال ۲۰۱۰ میلادی)

تیپ سفید رنگ سلنا گومز در کنار جاستین بیبر

(تیپ سفید رنگ سلنا گومز در کنار جاستین بیبر در زمان ترک فروشگاه  HOT PILATES در شهر لس آنجلس ایالت کالیفرنیا آمریکا)

لباس سراسر قرمز سلنا گومز

(در این تیپ، جاستین  بیبر تلاش کردن تا دستمال جیبی خود را با تیپ مشکی رنگ از دیور، با لباس سراسر قرمز سلنا گومز ست کند)

لس آنجلس گردی های سلنا گومز

(لس آنجلس گردی های او  و جاستین بیبر)

استایل های رسمی سلنا گومز و جاستین بیبر

(از جمله استایل های رسمی او  و جاستین بیبر)

سلنا گومز و جاستین بیبر در این عکس که متعلق به سال ۲۰۱۱ میلادی

( سلنا گومز و جاستین بیبر در این عکس که متعلق  به سال ۲۰۱۱ میلادی است در مراسم اسکار  مجله VANITY FAIR شرکت کردند. این عکس زمانی بود که ان ها در اوج رابطه بوده  و صحبت هایی مبنی بر جدایی جاستین از او منتشر نشده بود)

فوتوشوت های جاستین بیبر و سلنا گومز

(فوتوشوت های جاستین بیبر و سلنا گومز در فرش قرمز ونیتی فر در کانون توجه رسانه  های مد و سبک زندگی قرار گرفت)

 سلنا گومز و آلبوم REVIVAL

از جمله محصولات  موسیقیایی سلنا گومز ، آلبوم REVIVAL است که در ۹ اکتبر  ۲۰۱۵ میلادی  منتشرشد. این آلبوم در نخستین هفته عرضه، بیش  از یک صد هزار نسخه  فروش رفت و به صدر  فهرست بیلبورد ۲۰۰ آمد. سبک این آلبوم، موسیقی دنس و الکترو  پاپ می باشد. ۱۶ترانه در آلبوم احیا استفاده  شده  که همگی بین ۱۸۰ ثانیه  تا ۳۰۰ ثانیه  می  باشد.

 ترانه دروغگوی بد

ترانه دروغ  گوی بد (BAD  LIAR)  ترانه  ای  است که سلنا گومز با همکاری جاستین تراننتر و جولیا مایکل در ۱۸  می  ۲۰۱۷ تولید کردند. در ساخت این ترانه معروف،  از ترانه قاتل روانی گروه  TALKING  HEADS  الهام گرفتند. این ترانه توسط  INTERSCOPE RECORDS  در قالب تک آهنگ منتشر شد و موزیک ویدیو آن نیز در SPOTIFY  رونمایی شد. این ترانه  نیز در سال  ۲۰۱۷ میلادی در فهرست  ترانه های پر طرفدار  بیلبورد  ۲۰۰ قرار گرفت.

ترانه “قلب، آن چه  که آن میخواهد را میخواهد”

ترانه THE HEAR WANTS WHAT IS WANTS  ترانه  ای از آلبوم FOR YOU است که در سال  ۲۰۱۴ میلادی تولید کرد. این ترانه  توسط  HOLLYWOOD  RECORDS در نوامبر  ۲۰۱۴ میلادی  تولید  شد. تیم جیمز، سلنا گومز و آنتونیا آرماتو در نوشتن این اهنگ مشارکت داشتند.  این آهنگ رتبه  شش  پر مخاطب ترین ترانه  های فهرست  بیلبورد را بدست آورد. هم  چنین  در ۱۶  کشور جهان در فهرست  ۴۰ ترانه پر مخاطب اعلام شد.

 آلبوم رقص ستارگان

آلبوم رقص  ستارگان (STAR DANCE) نخستین آلبوم  استودیویی سلنا گومز است که در  سال ۲۰۱۳  میلادی  توسط  هالیوود رکوردز منتشر شد. برخی از ترانه  هایی که در این آلبوم منتشر  شد، پیش از سال ۲۰۱۳  میلادی  منتشر شده  بود و به  همین خاطر  جنجال  های رسانه ای به پا کرد. اگر می خواهید این ترانه  ها را گوش کنید و گوشی  اپل دارید، به  آی تونز مراجعه کنید.  جزییات بیشتر  را در این LINK  دریافت کنید.

سلنا گومز و ادل

ادل، از جمله دوستان سلنا گومز  محسوب  می شود و اگر چه کار مشترک جدی یا کنسرت مشترک با سلنا گومز یا جاستین بیبر برگزار نکرده است، اما با هر دو در ارتباط است. ادل، ریمیکسی به نام “ترانه عاشقانه را به آتش  کشیدن “ یا SET FIRE TO THE LOVE SONG دارد که ترکیبی از ترانه “مثل یک ترانه عاشقانه دوست دارم” سلنا گومز و ترانه “باران  را به آتش  کشیدن” خود اوست. این ریمیکس معروف را می توانید در این لینک گوش کنید.

ارتباط  سلنا گومز با زین مالک و نایل هوران

ارتباط سلنا گومز با زین مالک و نایل هوران

( سلنا گومز و زین مالک)

سلنا گومز و زین مالک در یک کنسرت

( او بهمراه زین مالک در یک کنسرت)

حرف و حدیث ها  درباره ارتباط سلنا گومز با زین مالک (خواننده جوان بریتانیایی  عضو گروه  واند دایرکشن) و نایل هوران (خواننده ایرلندی)، در  سال های  اخیر در  کانون توجه رسانه ها قرار داشته  و ویدیوها و تصاویر  و حتی  شایعاتی در این باره  منتشر  شده  است.

اینستاگرام زین مالک

زین مالک در  ۱۹ نوامبر  ۲۰۱۰ میلادی  با انتشار  توییت  بالا  نوشت: سلام سلنا گومز . این  توییت، بیش  از  ۵۷ هزار لایک و قریب به ۸۷ هزار کامنت دریافت کرد که رسانه ها را به احتمال رابطه این دو در زمانی که سلنا با جاستین بیبر در ارتباط  بودحساس کرد. زین مالک مدت ها پیش، با جی  جی حدید، از فرشتگان ویکتوریا سکرت در ارتباط بود که از وی بعدا جدا شد.

صفحه تویتر زین مالک

(زین مالک در ۱۳ مارچ با انتشار عکس بالا در صفحه توییتر  خود، از پایان رابطش  با GIGI HADID  خبر داد که با صدها هزار کامنت و لایک همراه شد)

مدل  مو، آرایش و لباس سلنا گومز

مدل مو آرایش و لباس سلنا گومز

(مدل کت چرمی مشکی سلنا گومز در مارچ ۲۰۱۸  از برند COACH. پیراهن چاپ دار گلی هم از برند COACH  است)

سویشرت مشکی کلاه دار سلنا گومز

(سویشرت مشکی کلاه دار سلنا گومز از برند PROENZA SCHOULER و کفش PUMA )

تیپ زنانه سفید رنگ سلنا گومز

(تیپ زنانه سفید رنگ سلنا گومز با لباس  پوشیده بلند و کفش چرمی سفید از برند COACH)

مدل مو بلوند مورد علاقه سلنا

(مدل مو بلوند مورد علاقه این خواننده بیبی فیس با کفش قرمز MANSUR GARIVIEL و لباس چاپی مشکی بلند از برند ISABEL MARANT)

سلنا گومز را با شلوار جین آبی و بلوز برند

(در این استایل کژوال، سلنا گومز را با شلوار جین آبی و بلوز برند KHAITE‌ مشاهده می کنیم)

گوشواره الماس دو حلقه سلنا

(گوشواره الماس دو حلقه از  برند ROBERTO COIN با کت چرمی مشکی  COACH)

استیال کژوالی را برای سلنا گومز

(مدل مو صاف مشکی  رنگ که با بلوز یقه  اسکی صورتی کمرنگ ،‌استیال کژوالی را برای سلنا گومز در مراسم HARPER’S BAZAAR خلق کرده است. لباس از برند VALENTINO COUTURE  می باشد)

مدلهای مو موج دار سلنا گومز

(از مدلهای مو موج دار سلنا گومز که تا روی شانه آمده و با رژ لب قرمز-نارنجی در نوامبر  ۲۰۱۷ ست شد. لباس از برند VICTOR  GLEMAUD است)

استایل مو و ژاکت قرمز و عینک آفتابی دیور سلنا گومز

(عکس سمت راست، استایل مو و ژاکت قرمز و عینک آفتابی دیور سلنا گومز را نشان می دهد. در عکس سمت چپ، او را با شلوار جین از برند JOE’S و ژاکت قرمز  رنگ از  برند SCOTHC & SODA  و اسنیکرهایی از برند GOLDEN GOOSE مشاهده می کنیم)

کت آبی سلنا گومز

(در این استایل، ژاکت چرمی با طرح  هایی از پرچم انگلیس از برند JENNY PACKHAM  مشاهده می کنید که در مراسم WE  DAY  در کالیفرنیا شرکت کرده است)

استایل مو مشکی روی شانه سلنا گومز

(استایل مو مشکی روی شانه سلنا گومز که با لباس سفید و عینک آفتابی در فرودگاه لس آنجلس ست کرد)

کیف چرمی سلنا گومز

(کیف چرمی از  برند LOUIS  VITTON،  شلوار  چرمی از برند WOLFORD و بوت های  مشکی چرمی از برند DEAR FRANCES است)

کت مشکی سلنا گومز

(کت مشکی سلنا گومز از برند COACH در این استایل است که با شلوار جین برند FRAME ست شده  است. کفش پاشنه بلند مجلسی شیک او از برند FRANCESCO RUSSO است)

(سلنا گومز در این استایل سرخابی

( این سلبریتی در این استایل، مدل مو موج دار  روی شانه  را با رژ لب  صورتی از برند MAYBELLINE ست کرده  است)

کت چرمی و پشمی مشکی سلنا گومز

(کت چرمی و پشمی مشکی از برند GIVENCHY با سویتر سفید از برند TORY BURCH ست شده است. بوت مشکی نیز  از برند ژیوانشی می باشد)

گوشواره قطره ای الماس و زمرد نشان سلنا گومز

(گوشواره قطره ای الماس و زمرد نشان سلنا گومز در این استایل  از برند JACOB & CO می باشد)

استایل مو مشکی صاف روی شانه سلنا گومز

(استایل مو مشکی صاف روی شانه سلنا گومز برای  AMERICAN MUSIC AWARD  ست شد)

لباس کرم رنگ یقه V و جذاب سلنا گومز

(لباس کرم رنگ  یقه V و جذاب خانم سلبریتی در  این استایل از برند ULYANA SERGEENKO  است )

گوشواره الماس سلنا گومز

(در عکس سمت راست، گوشواره الماس سلنا گومز از برند LORRAINE SCHWARTZ مشاهده می شود که با لباس  بنفش رنگ ست شده  است. در  عکس سمت چپ نیز  کیف چرمی مشکی از برند VALENTINO ست کرده  است)

کلکسیون مدل مو دم اسبی و صاف

(در  این دو عکس از کلکسیون مدل مو دم اسبی و صاف خانم خواننده را با آرایش های ملایم مشاهده می کنیم که مربوط به آگوست ۲۰۱۳ است)

کلکسیون مدل های مو صاف غیر بلوند سلنا گومز

(از کلکسیون مدل های مو صاف غیر بلوند سلنا گومز در استایل های کژوال)

رژ گونه سلنا گومز در عکس سمت راست

(رژ گونه سلنا گومز در عکس سمت راست صورتی است که با مدل مو مشکی شینیون ست شده  است. عکس سمت چپ نیز آرایش چشم سبز دودی را در فوریه  ۲۰۱۳  نشان می دهد)

۳ تیپ از برند ADIDAS NEOسلنا گومز

(۳ تیپ از برند ADIDAS NEO)

مدلهای مو و آرایش در ۵ سال اخیر سلنا گومز

(مدلهای مو و آرایش  در ۵ سال اخیر)

لاکچری گردی با سلنا گومز

(جواهرات از  چپ  به راست: اکسسوری نقره  ای  JENNIFER  FISHER، گردن بند  VANESSA MOONEY  و گوشواره LE VIAN)

دنیای مد و لباس و لاکچری گردی را هر روز  با لوکس تهران دنبال کنید.


بیشتر بخوانید :

اگر از طرفدار های این هنرمند محبوب نباشید حتما تا به حال عکس سلنا گومز را اینترنت دیده اید یا آهنگهای او به گوشتان خورده است  سلنا گومز بازیگر و خواننده ۲۸ ساله آمریکایی است. او کار حرفه‌ای خود را در صنعت موزیک و برنامه‌های تلویزیونی آمریکا از ۵ سالگی در سریال بارنی و دوستان آغاز نمود. او به‌تدریج توانست خود را به یکی از مهم‌ترین وزنه‌های صنعت موسیقی آمریکا تبدیل نماید.

عکس سلنا گومز

او همواره یکی از مدل‌های محبوب برای نوجوانان آمریکا به حساب می‌آیند و بسیاری از نوجوانان آمریکایی و حتی بسیاری از نوجوانان در سرتاسر جهان برای پوشش خود او را الگوی خود قرار داده‌اند. بدین ترتیب هنگامی‌که در مورد سلنا گومز صحبت می‌کنیم درواقع مشغول صحبت کردن در مورد یکی از محبوب‌ترین چهره‌های جوان در صنعت موسیقی سینما و تلویزیون و همین‌طور صنعت مد و پوشاک هستیم.

تصویر سلنا گومز

روابط سلنا گومز و جاستین بیبر

اما علاوه بر موفقیت‌های شخصی سلنا گومز که باعث محبوبیت روز افزون او گردیده است. مسئله مهم دیگری نیز در میزان محبوبیت او تأثیر به سزایی داشته است و آن ارتباطش با خواننده‌ی جوان محبوب و مشهور دیگری به نام جاستین بیبر است. نتایج این ارتباط که مدت زیادی نیز به طول نینجامید، برای او  بسیار خیره کننده بود و باعث رشد انفجاری محبوبیت او در جهان گردید. لوکس تهران در به روز رسانی اخیر توضیحی در مورد روابط سلنا گومز و جاستین بیبر و همچنین ویکند در ادامه اضافه کرده است برای در جریان قرار گرفتن از اخرین اخبار از روابط این سلبریتی مشهور با ما همراه باشید .

عکس سلنا گومز در کنار جاستین بیبر

عکس سلنا گومز در کنار جاستین بیبر

سلنا گومز و دوست صمیمی او تیلور سویفت

البته عوامل دیگری نیز در رسیدن به چنین شهرت و محبوبیتی تأثیرگذار بوده‌اند، اگر بخواهیم به مهم‌ترین آن‌ها اشاره کنیم باید در مورد دوستی صمیمی بین او و خواننده سبک کانتری بسیار معروف یعنی تیلور سویفت بگوییم. این دو خانم زیبا مدت زمان زیادی است که باهم دوست صمیمی هستند و همچنین در زمانی که او با جاستین بیبر به مشکل خورده بود تیلور به او کمک زیادی کرد و پس از جدایی از جاستین نیز از سلنا بسیار حمایت کرد.

سلنا گومز و تیلور سویفت

عکس سلنا گومز در کنار تیلور سویفت

صدای جادویی و دل‌نشین سلنا

قطعاً توانایی‌های شخصی سلنا گومز نیز یکی از مهم‌ترین دلایل پیشرفت سریع او در صنعت موسیقی و سینمای آمریکا است. زندگی حرفه‌ای این خواننده جوان بعد از ۵ سالگی که به‌عنوان بازیگر در برنامه تلویزیونی بارنی و دوستان شرکت کرده بود، در سن هفت سالگی و با شرکت در سریال کمدی جادوگران محله ویورلی ادامه پیدا کرد و به همین سرعت سایر کارهای حرفه‌ای او نیز در سنین کودکی و نوجوانی به طور هم زمان ادامه پیدا کرد. به شکلی که پس از آن اولین آلبوم موسیقی او در سال ۲۰۰۹ به بازار ارائه شد و در همان سال اول از فروش بسیار بالایی برخوردار شد.

بدین ترتیب در سال‌های ۲۰۱۰ و ۲۰۱۱ نیز این خواننده جوان دو آلبوم موسیقی دیگر را به همراه گروهش به بازار ارائه کرد. پس از آن در سال ۲۰۱۲ اعلام نمود که از این به بعد به صورت مستقل کار موسیقی خود را ادامه خواهد داد و از گروه موسیقی خود جدا شد.

سلنا گومز سفیر یونیسف

عکس سلنا گومز سفیر یونیسف

جوان‌ترین سفیر صلح یونیسف

اما محبوبیت او در سال‌های اولیه فعالیتش در گروه موسیقی به حدی زیاد بود که سازمان ملل متحد او را به عنوان یکی از سفرای یونیسف که سازمانی است در حمایت از کودکان سرتاسر جهان، انتخاب نمود و با این انتخاب او به جوان‌ترین سفیر صلح یونیسف تبدیل گردید. سلنا گومز در سال ۲۰۱۲ اعلام نمود که می‌خواهد تمرکز بیشتری را بر روی حرفه بازیگری از بگذارد و به همین دلیل او چند نقش در تهیه این چند سال گذشته در سینمای هالیوود ایفا نموده است.

سلنا گومز خواننده محبوب نوجوانان

مهم‌ترین عامل شهرت و موفقیت از سلنا گومز چند آهنگی بود که بعد از جدایی از گروهش به صورت تک آهنگ روانه بازار نمود این آهنگ‌ها از محبوبیت بسیار زیادی در بین نوجوانان جهان برخوردار شدند و به این دلیل او تبدیل به یکی از بت‌های نوجوانان در صنعت موسیقی و همین‌طور صنعت سینمای آمریکا و جهان تبدیل شد.

سلنا گومز در جمع هوادارانش

عکس سلنا گومز در جمع هوادارانش

برند لباس سلنا گومز

سلنا گومز مطابق رفتار معمول اکثر چهره‌های مشهور زن هالیوودی به صنعت مد علاقه بسیاری دارد و در اکثر فشن شو ها و کت واک‌های برندهای معروف جهان به عنوان مهمان ویژه حضور پیدا می کند. علاوه بر شرکت کردن در مراسم‌های مختلف صنعت مد، او در سال ۲۰۱۰ خط تولید لباس‌های بلند خودش را نیز افتتاح نمود.

لباس‌های خط تولید سلنا گومز در سال ۲۰۱۳ روانه بازار شدند. خصوصیت بارز و ویژگی منحصر به فرد این لباس‌ها در راحتی در طراحی آن‌ها و همین‌طور سازگار بودن با محیط زیست است. دو تن از معروف‌ترین طراحان مد جهان در برند شخصی این خواننده دوست داشتنی مشغول به کار شدند و طی مدت سه سال توانستند طراحی‌های لباس‌های برند سلنا گومز را به سطح جهانی برسانند.

این لباس‌ها اغلب لباس‌های اسپرت هستند به این شکل که اکثر لباس‌های این برند را تاپ‌های گل‌دار و همین‌طور شلوار جین‌های بسیار راحت تشکیل می دهند. برخلاف لباس‌هایی که در برند سلنا گومز طراحی می‌شود، گومز علاقه‌مند به پوششی است که گاهی مناسب افراد چندین سال بزرگ‌تر از سن خودش است؛ یعنی معمولاً لباس‌هایی را انتخاب می کند که زنان بالای سی و چند سال از آن‌ها استفاده می نمایند.

احتمالاً انتخاب این سبک پوشش به دلیل این است که با توجه به چهره بسیار معصومانه و کم سنی که او دارد این کار می تواند باعث شود که در سطح اجتماعی بیشتر جدی گرفته شده و او را به چشم یک بزرگ‌سال ببینند.

به طور کلی اگر از زمان‌هایی که سلنا گومز به دلیل مشکلات روحی روانی کار خود را رها نموده بود چشم پوشی نماییم، این خواننده و هنرپیشه معروف هالیوودی به طور کلی شخصی بسیار فعال و پر انرژی است. او همواره در صدر اخبار مربوط به افراد مشهور قرار دارد.

برنامه زندگی او بسیار مشخص است، یعنی یا مشغول ضبط موسیقی و یا مشغول بازی در فیلم‌ها و سریال‌ها و همین‌طور سینمای هالیوود است. او همچنین در صنعت مد نیز فعالیت می‌کنند و با توجه به ثروت فزاینده ای که از کارهایش به دست آورده است هر وقت که مشغول انجام فعالیت‌های تجاری نیست در حال انجام امور خیریه به نفع کودکان سرتاسر جهان است.

تیپ اسپرت سلنا گومز

تیپ و استایل سلنا گومز

با توجه به اینکه سلنا گومز یکی از محبوب‌ترین افراد برای نوجوانان است، نمونه‌هایی از تیپ‌های مورد علاقه او را برای شما بازگو می‌کنیم. شاید محبوب‌ترین لباسی که او استفاده می کند کفش‌های کتانی برند کانورس باشد. کفش‌های کتانی برند کانورس برای این خواننده و بازیگر جوان به عنوان یکی از ملزومات مهم در پوشش او وجود دارد.

بدین معنی که هرگاه او بخواهد تیپ‌های ورزشی خاص خود را بپوشد از کفش‌های ورزشی کانورس بهره می برد. اتفاقاً این کفش‌ها جزو برندهای گران نیست و افراد عادی که علاقه‌مند هستند که تیپ‌های ورزشی خود را شبیه سلنا گومز در نظر بگیرند، می‌توانند از این مدل کفش‌ها به راحتی استفاده نمایند.

استایل سلنا گومز

مسئله دیگری که به نظر می‌رسد برای او در پوششش اهمیت بسیاری دارد استفاده کردن از جوراب شلواری‌های مشکی است. این جوراب شلواری‌ها را با صندل‌های لژ دار استفاده می نماید. به طور کلی رنگ‌های تیره، ازجمله رنگ‌های مورد علاقه سلنا گومز است.

او حتی در شلوارهای پارچه‌ای فاق بلند معروفش که در بسیاری از عکس‌های او دیده می‌شود از رنگ‌های خاکستری تیره، سورمه ای تیره و یا مشکی برای این شلوارها استفاده نموده است. همچنین بوت های زنانه گومز نیز از شهرت بسیار زیادی برخوردارند. بسیاری از دختران نوجوان سرتاسر جهان بسیار علاقه‌مند به استفاده کردن از بوت هایی هستند که او از آن‌ها در تیپ‌های مختلفش در فصول سرد سال استفاده می نماید.

سلیناگومز

فراز و نشیب های رابطه سلنا گومز و جاستین بیبر

مدت زیادی از رابطه و آشنایی سلنا گومز با ویکند نمیگذشت که سلنا گومز و جاستین دوباره به صدر اخبار برگشتند !

جاستین بیبر با این که میدانست از آغاز رابطه سلنا گومز با ویکند بیشتر از ۱۰ ماه نمیگذشت ولی از تلاشش برای بازگرداندن خانم خواننده دست نکشید و به پیام دادن به او ادامه میداد و ظاهرا تلاش های جاستین جواب داده است و سلنا گومز و جاستین بیبر در یک دوچرخه سواری عاشقانه با هم دیده شده اند .

او در حالی که با بیماریش اش دست و پنجه نرم میکند و جاستین هم از شرایط سخت بیماری او آگاه است تلاش میکند که اورا راضی کند که به او فرصتی دوباره بدهد و باز هم با او وارد رابطه شود .  تلاش های جاستین در حالی بود که او با ویکند خواننده سیاه پوست کانادایی در رابطه بود .

( سلنا گومز و ویکند )

برخی بر این باورند که شرایط بیماری سلنا باعث شده جاستین به خودش بیاید و بخواهد که دوباره سلنا را در کنار خود داشته باشد

سماجت جاستین بیبر در پیام دادن به به این خانم خواننده در حالی که با ویکند در ارتباط بود ظاهرا باعث شد او فرصتی دوباره به جاستین بیبر بدهد و با تصاویری که پاپاراتزی ها از این دو در حال دوچرخه سواری در لس انجلس منتشر کرده اند طرفدارهای این دو بر این باورند که سلنا و جاستین دوباره باهم هستند و رابطه ۱۰ ماهه سلنا گومز با ویکند به پایان رسیده و او در مصاحبه ای اعلام کرده که ویکند همیشه بهترین دوستش بودده است

برداشت طرفدارها از پافشاری های جاستین بیبر برای بازگرداندن سلنا گومز این است که جاستین در آینده از او خواستگاری خواهد کرد و به زودی شاهد مراسم عروسی این دو خواهند بود البته این موضوع از سوی این دو خواننده  تایید نشده است

علت جدایی سلنا گومز و جاستین بیبر

اما علت اصلی جدایی سلنا گومز و جاستین بیبر چه بود ؟ اگر رابطه این دو را مرور کنیم به عکسی از جاستین و مدل مشهور ویکتوریا سیکرت باربارا پالوین میرسیم که جاستین در کنار او در اینستاگرام منتشر کرده بود البته او علت جدایی را خسته شدنش از جاستین اعلام کرد در حالی که خبر ها حاکی از آن بود که رابطه این از زمان انتشار تصویر باربارا پالوین متزلزل شد و در نهایت منجر به جدایی این دو شد

باربارا پالوین سوپر مدل ویکتوریا سیکرت در مصاحبه ای اعلام کرده بود که او و جاستین فقط با هم دوست هستند و رابطه ای غیر از دوستی بینشان نیست و او تاثیری در جدایی این دو ستاره هالیوود نداشته است ولی عکس هایی که پاپاراتزی ها از او و جاستین که همه جا کنار هم هستند نشان میدهد که حرفهایشان خیلی صادقانه نبوده است

 

6 دیدگاه

6 Comments

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا