استایل و مد آقایان

ساعت های مناسب برای مردانی که زیاد سفر می کنند

مردانی که زیاد سفر می کنند، نیاز به یک ساعت مچی مردانه مارک مناسب دارند. درست است که گوشی موبایلتان می تواند اختلاف ساعت ها در مناطق مختلف جهان را به سادگی و به سرعت محاسبه کند، اما تاکنون نتوانسته جای ساعت را برای شما بگیرد و حتی ممکن است گاهی آن را ندیده بگیرید.

بسیاری از مردان، گوشی موبایلشان را به جای ساعت نیز استفاده می کنند اما باید گفت ساعت، جزء اصلی جذابیت مردان شیک پوش به شمار می رود.

ساعت مچی مردانه مارک Citizen
ساعت مچی مردانه مارک سیتیزن Citizen Promaster Navihawk GPS :

زمانی که در مناطق مختلف جهان در سطح بین المللی در حال تردد هستید، تلفن هوشمندتان به دلیل سرعت و محاسبات زمانی و جغرافیایی عملکرد بهتری نسبت به ساعتتان خواهد داشت؛ اما این برتری مربوط به باتری است. این مدل ساعت ، به دلیل دارا بودن باتری شارژی که با نور خورشید شارژ می شود، هرگز نیاز به باتری های معمول ندارد.

همچنین قادر است زمان های ۴۰ منطقۀ مختلف جغرافیایی را ظرف مدت ۳ ثانیه به شما نشان دهد. از دیگر قابلیت های این ساعت، دارا بودن کرنومتر با قابلیت اندازه‌ گیری زمان تا ۲۰/۱ ثانیه و نیز بدنۀ ضد آب تا عمق ۱۰۰ متر است. قیمت این ساعت، ۱۳۱۳ دلار می باشد.

 ساعت مچی Tudor
ساعت مچی مردانه مارک تودور Tudor Heritage Advisor:

شرکت سازندۀ این ساعت دارای سابقه ای طولانی در سفرهای اکتشافی بوده و از سال ۱۹۵۳ تا کنون، ساعت های شیک تر و قدرتمندتری را برای مسافران و کاشفانی که به مناطق مختلف جغرافیایی سفر می کنند، ساخته است. این مدل در واقع مدل پیشرفته تر آن در سال ۱۹۵۷ است که برای نخستین بار دارای زنگ بود.

نسخۀ جدید که بسیار مدرن می باشد، دارای مارک in house است؛ به این معنی که تمام قطعات داخلی و خارجی آن در همین شرکت ساخته شده نه توسط شرکت های دیگر. این مطلب در گواهی فروش آن نیز ذکر می شود. قیمت این ساعت ۵۰۹۴ دلار است.

 ساعت مردانه مارک Frederique
ساعت مچی مردانه مارک فریدریک کونستانت Frederique Constant Worldtimer:

ساعت های فریدریک کونستانت به شیک و متین بودن مشهورند. استفاده از این مدل برای تعیین زمان مناطق گوناگون جغرافیایی بسیار ساده و آسان است. همۀ کاری که در این مورد باید انجام بدهید این است که ساعتتان را برای ساعت ۱۲ تنظیم کنید تا ساعت دقیق هر نقطه ای از جهان را که نیاز دارید، به شما اعلام کند.

این مدل ساعت بسیار زیباست و نه تنها در سفر، بلکه در هر مناسبت و مکانی که قصد حضور در آن را دارید، می توانید از آن بهره ببرید. قیمت این ساعت ۳۸۱۳ دلار می باشد.

ساعت مچی Pierre
ساعت مچی مردانه مارک ون کلیف و ارپیل Pierre Arpels Heure d’Ic:

ون کلیف و اربیل که سازندگان جواهرات بودند، می خواستند مفهوم ساعت های مسافرتی را بازنویسی کنند؛ نتیجۀ این کار ساعتی شد بر خلاف ساعت های دیگر! به جای عقربه هایی که در مرکز ساعت ۳۶۰ درجه در حال چرخشند، دو سوراخ کوچک روی صفحه موجود است که یکی از آن ها زمان شهری که شما در آن هستید و دیگری، زمان شهر مقصدتان را نمایش می دهد. همچنین عقربۀ دقیقه شماری در ساعت موجود است که به شما کمک می کند تا وقت را دقیق تر بدانید.

ممکن است کمی عجیب به نظر برسد اما از نظر شکل و طراحی، ساعتی بسیار خاص است. قیمت این ساعت ۳۹۲۰ دلار می باشد.

ساعت مچی مردانه مارک Farer
ساعت مچی مردانه مارک فارر بارناتو Farer Barnato:

برای خرید این ساعت سفری نیاز نیست پول زیادی خرج کنید. همیشه شرکت هایی هستند که محصولات عالی با قیمت مقبول تر ارائه می کنند. ممکن است شما از گم کردن یا دزدیده شدن ساعتتان در سفر نگران باشید. فرر یک شرکت جدید بریتانیایی نسبتاً مدرن است که این ساعت را به افتخار دیانا برناتو والکر –نخستین زن بریتانیایی شکنندۀ دیوار صوتی- تولید و عرضه کرده است.

عقربۀ قرمز این ساعت، برای نشان دادن زمان در منطقۀ زمانی مقصد است و باقی عقربه ها زمان محل حضور شما را نشان می دهند. قیمت این ساعت ۵۵۴ دلار است.

Rolex ساعت مچی مردانه مارک
ساعت مچی مردانه مارک رولکس Rolex Yacht-Master:

بی تردید، رولکس محبوب ترین و برترین برند در دنیای ساعت ها و یکی از معروف ترین شرکت های تولید و عرضۀ ساعت است. این مدل ساعت در محیط های زمینی، هوایی و دریایی می تواند به سرعت سازگار باشد و طوری طراحی شده که نیازهای ملوانان حرفه ای را برآورده نماید.

همچنین یکی از ساعت هایی است که نیازهای شما را در سفرهای هوایی تأمین می کند. این ساعت مچی شامل یک کرنومتر کامپیوتری قابل برنامه ریزی نیز هست. قیمت ساعت ۲۱۴۴۵ دلار می باشد

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا