تکنولوژی و دیجیتال

برترین مدل های ساعت هوشمند … آیا اپل واچ بهترین است ؟!

دنیای ساعت های هوشمند هنوز در آغاز راه توسعۀ خویش است و به طور قطع نمی توان گفت که استفاده از ساعت هوشمند میان مردم فراگیر شده است. همچنین این ساعت ها را به دلیل مزیت های فراوانی که دارند نمی توان نادیده گرفت. میزان فروش ساعت های هوشمند در سراسر جهان در سال گذشته نزدیک به ۷۷ میلیون دلار بوده که در برابر میزان فروش تلفن های همراه هوشمند در همان سال که بالغ بر یک میلیارد دلار می باشد، رقم ناچیزی است.
برخی موانع بر سر راه گسترش تولید و فروش ساعت های هوشمند قرار دارند که یکی از مهم ترین آن ها طراحی است. طراحی این ساعت ها غالباً به شکلی بوده که مناسب با محیط های کاری و رسمی نیست. علاوه بر این طراحی های مردانه مناسب استفاده برای زنان نمی باشد. با این حال، اوضاع اینقدر ها هم بد نیست و هنوز هم ویژگی های خاص و طرح های جذاب بسیاری در ساعت های هوشمند وجود دارد. برخی از برترین برندهای ساعت های هوشمند را به شما معرفی می کنیم:

ساعت هوشمند موتورولا Motorola Moto 360
۱- ساعت هوشمند موتورولا Motorola Moto 360 :

یکی از اولین ساعت های اندرویدی بر پایۀ برنامه های گوگل که به دلیل طراحی دایره ای شکلش جذابیت زیادی دارد. قیمت این ساعت حدود ۲۵۰ دلار و با بند فلزی حدود ۲۹۰ دلار است.

ساعت هوشمند ال جی LG G Watch R
۲- ساعت هوشمند ال جی  LG G Watch R:

طراحی این ساعت نیز دایره ای شکل است که ظرافت و جذابیت خاصی به این ساعت بخشیده است. البته این طراحی، تا حدودی مردانه است و صفحۀ نمایش دقیق تری نسبت به ساعت موتورولا موتو دارد. این مدل برای کسانی که به دنبال یک ساعت نیمه رسمی هستند می تواند گزینه ای بسیار عالی باشد و قیمت آن بالغ بر ۳۰۰ دلار است.

ساعت هوشمند پبلی Pebble Steel
۳- ساعت هوشمند پبلی Pebble Steel:

طراحی این ساعت برخلاف مدل های دایره شکل قبلی، مستطیل شکل بوده و رنگ های آن محدود به دو رنگ سیاه و سفید است. اما شما می توانید بندهای سیاه، خاکستری، فلزی یا چرمی را برای آن انتخاب کنید. یکی از مهم ترین ویژگی های این ساعت، کارکرد باتری آن است که در حالت شارژ کامل، حدود ۷ روز کار می کند. قیمت آن نیز به نسبت ارزان تر بوده حدود ۱۹۹ دلار برای مدل با دستبند چرمی و ۲۱۹ دلار برای دستبند فلزی است.

ساعت هوشمند اپل واچ Apple Watch
۴- ساعت هوشمند اپل واچ Apple Watch:

اگر به ساعت های دایره ای علاقمند هستید، این مدل اصلاً مناسب شما نخواهد بود؛ چون طراحی صفحۀ آن مستطیل شکل است. این ساعت با بندهای مختلف پلاستیکی، فلزی و چرمی عرضه شده است. اما ثروتمندان می توانند به مدل طلایی آن فکر کنند که قیمتی بالغ بر ۱۰ هزار دلار دارد. اما قیمت نوع معمولی این مدل ۵۴۹ دلار است.

ساعت هوشمند ال جی LG Watch Urbane
۵- ساعت هوشمند ال جی  LG Watch Urbane:

به نظر می رسد برند مشهور ال جی طراحی دایره ای را به دیگر شکل ها ترجیح می دهد. این ساعت نیز دارای طرح جذاب دایره ای است اما با اضافه شدن یک قاب بیرونی فلزی که از طلا یا نقره ساخته شده است، بیشتر مناسب مردان است تا زنان. اما شکل طراحی آن این امید را ایجاد می کند که در آینده شاهد ساعت های هوشمند متفاوت تری باشیم. قیمت این محصول لوکس شرکت ال جی، حدود ۴۶۰ دلار می باشد.

ساعت هوشمند هواوی Huawei Watch
۶- ساعت هوشمند هواوی  Huawei Watch:

این مدل، نخستین ساعت هوشمند ساخت هوآوی است. طراحی دایره ای جذاب و بسیار شیک، به جذابیت آن افزوده است. این ساعت در رنگ های طلایی، نقره ای و سیاه عرضه می شود و قیمتی در حدود ۳۵۰ دلار دارد.

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا