خودروهای لوکس

مرسدس بنز ای ام جی جی تی Mercedes-AMG GT

مرسدس ای ام جی جی تی یک خودروی سوپر اسپورت جدید است که جایگزینی خارق العاده برای اس ال اس می باشد و شرکت بنز آن را در نمایشگاه بین المللی پاریس در سال ۲۰۱۴ آن را با گشتاوری فوق العاده و قدرت بالا عرضه نمود.

مرسدس بنز Mercedes-AMG GT
این ماشین لوکس دارای ۱۸ چراغ LED با قدرت بالاست که تأثیر فراوانی در نشان دادن عملکرد این خودروی وحشی دارند. چراغ های طولی در عقب خودرو همراه با لولۀ اگزوز در سپر عقب جاسازی شده اند. این خورو دارای طراحی پویا، چابک، قدرتمند و جوان پسند و در عین حال مدرن و ظریف است.

Mercedes-AMG GT
رینگ های اسپورت خودرو متشکل از ۱۰ قطعه است که از فولاد تیتانیوم خاکستری رنگ ساخته شده و اندازۀ آن در قسمت جلو ۱۹ اینچ و در قسمت عقب ۲۰ اینچ است.

Mercedes-AMG GT مرسدس بنز

مرسدس ای ام جی

طاحی داخلی اتاق خودرو بسیار لوکس، راحت، امن و مجهز به تمام امکانات و سرگرمی های مورد نیاز است. صفحه نمایش بسیار با کیفیت آن در قسمت بالای کنسول مرکزی دیده می شود. مجموعۀ این امکانات در فضای داخلی این ماشین فوق العاده آن را تبدیل به یک مدل منحصر به فرد با عملکرد بالا نموده است.

مرسدس Mercedes-AMG GT
موتور مرسدس ای ام جی جی تی اس همان ورژنی است که روی مدل معمولی این خودرو نیز نصب است. موتوری ۸ سیلندری با قدرت ۵۱۰ اسب بخار با سرعت ۶۲۵۰ نیوتون متر. خودرو از یک پیشرانه V8 بنزینی و با حجم ۴٫۰ لیتر مجهز به دو توربوشارژ بهره می‌برد. این اتوموبیل محور عقب بوده و بیشینه سرعت آن بیش از ۳۱۰ کیلومتر در ساعت می‌باشد.

شتاب مرسدس بنز با محور مکانیکی ۳٫۸ ثانیه و با محور الکترونیکی ۳٫۴ ثانیه است. قدرت موتور با یک جعبه دنده و کلاچ دوگانۀ پیشرفته به چرخ های عقب منتقل می شود و شتاب خودرو را ظرف مدت ۸/۳ ثانیه به حداکثر سرعت یعنی ۳۱۰ کیلومتر بر ساعت می رساند.

مرسدس بنز

عکس طراحی داخلی مرسدس بنز Mercedes-AMG GT

نمای داخل مرسدس بنز AMG GT

AMG GT

مرسدس بنز Mercedes-AMG GT سفید رنگ

عکس تودوزی مرسدس بنز

مرسدس بنز آلبالویی

مرسدس بنز نمای عقب ماشین

مرسدس ای ام جی Mercedes

مرسدس ای ام جی

مرسدس

مرسدس بنز

مرسدس بنز ای ام جی

مرسدس بنز

مرسدس بنز

مرسدس بنز

مرسدس ای ام جی

 

 

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا