استایل و مد بانوان

مدگردی با تایلن بلوندو ؛ زیباترین دختر جهان با چشمانی آبی

زیباترین دختر جهان کیست

تایلن بلوندو ؛ زیباترین دختر جهان

تایلن بلوندو (به انگلیسی: THYLANE BLONDEAU)، دختر زیبا چشم آبی ، متولد شهر اکسن پرونس فرانسه، متولد ۵ آوریل ۲۰۰۱  میلادی است. این بانوی نوجوان جذاب فرانسوی، از زمانی که تنها ۴ سال داشت به دلیل چهره کاریزماتیک، به دنیای مدلینگ کودکان وارد شد و به سرعت تصاویرش جهانی گردید.

تایلن بلوندو

زیباترین دختر جهان با چشمانی آبی و موهای قهوه  ای، یکی از خاص ترین نوجوانان به شمار می رود که با استقبال مجلات مد و سبک زندگی و برندهای مطرح از جمله رالف لورن، MIUMIU و L’OREAL مواجه شده  و اکنون ۲ میلیون فالور در اینستاگرام دارد. گزارش امروز مجله تخصصی مد و سبک زندگی لوکس تهران شما را با دختر ۱۶۷ سانتی متری جذاب فرانسه آشنا می کند که به نظر  می رسد بزودی در فهرست پر فالور ترین صفحات اینستاگرام و محبوب ترین فشن بلاگرهای جهان اضافه شود.

با مدگردی امروز ما با تایلن بلوندو همراه شوید.

مطلب مرتبط : مدگردی با زیباترین دختر بچه جهان

داستان تایلن بلوندو ؛ زیباترین دختر جهان

تایلن بلوندو که از وی به عنوان یکی از جذاب ترین دختران جهان یاد می شود، خیلی زود وارد دنیای مدلینگ و بازیگری شد و به  دلیل آنکه پدرش فوتبالیست بود (پاتریک بلوندو) و مادرش ورونیکا لوبری، هنرپیشه و مجری شبکه های تلویزیونی فرانسه بود، به  راحتی وارد رسانه شد و سریع در کانون توجه رسانه های فرانسه و اروپا قرار گرفت. تصاویر این دختر خردسال فرانسوی در اوایل نخستین دهه قرن بیست و یکم به سرعت در رسانه ها و شبکه های اجتماعی و تا امروز که او حدود ۱۸ سال سن دارد، هم  چنان از جادوی چشمان فریبنده  خود برای فوتوشوت مجلات استفاده می کند.

تایلن در کودکی

جان پل گیلتر، طراح مد معروف فرانسوی که برخی از آثارش را در نخستین هفته مد عربستان سعودی (در  هتل رینس کارلتون ریاض) شاهد بودیم، اولین  فردی بود که از پدر او درخواست کرد تا دخترش  را با فشن شو او برده و تایلن در کت واک شرکت کند. او تنها هفت سال داشته که با فوتوشوتی کنار دانی  بروباکر حضور  یافت. حضور او در تبلیغات نشریه  VOGUE فرانسه  با واکنش حامیان حقوق کودک و رسانه  ها همراه شد.

جالب است که بدانید، تایلن وقتی تنها ۱۴ سال سن داشت، به فهرست مدل های IMG  اضافه شد و پس از آن در کت واک های برندهای معروف لباس از جمله  دولچه و گابانا و تامی هایلفیگر حاضر  شد.

تایلن بلوندو کتاب I AM NO ANGEL

(او فرشته نیست! الهامی از کتاب I AM NO ANGEL یکی از  فرشتگان ویکتوریا سکرت که پس از جدایی از  این برند، این کتاب را در سال ۲۰۱۵  میلادی منتشر کرد. تایلن با انتشار این عکس به نوعی  یادآوری کتاب KYLIE BISUTII می کند و القای این موضوع که او در مسیر  رژیم های سخت غذایی فرشتگان ویکتوریا سکرت گام بر نمی دارد)

تایلن از سال ۲۰۱۷  میلادی تا کنون به عنوان سفیر  تبلیغاتی رسمی برند آرایشی و بهداشتی معروف فرانسه  یعنی L’OREAL شناخته می شود و در اینستاگرامش نیز  فوتوشوت هایی با این برند لاکچری به  اشتراک گذاشته شده  است.

حضور تایلن بلوندو در کنار بزرگان مدلینگ و کت واک از جمله  زندایا، لاکی اسمیت و پرسلی گربر در کالکشن ۲۰۱۷ میلادی برند DOLCE & GABANA با استقبال  گسترده  همراه شد.  بلوندو تا سال ۲۰۱۸ میلادی تنها در یک فیلم سینمایی  ایفای نقش کرده  است که بل و سباستین (BELLE & SEBASTIAN) به کارگردانی کریستین دوگای از ان جمله می باشد.

تایلن بلوندو سال ۲۰۱۷ میلادی

(زیباترین دختر جهان  ، در فهرست ۱۰۰ چهره جذاب جهان در سال ۲۰۱۷، رتبه  دوم را از نگاه  TCCALNDER  بدست آورد)

بلوندو در حالی که تنها ده  سال سن داشتن توجه برخی از رسانه  به  عنوان زیبا ترین نوجوان جهان انتخاب شد. دختر جذاب فرانسه، مسیر شهرت را از طریق مجله ووگ فرانسه  آغاز کرد. استایل او در تبلیغ ووگ که وی را با کفش و اکسسوری طلایی و لباس فاخر  بزرگانه  به  نمایش می گذاشت، انتقادات حامیان حقوق کودک را در پی داشت که چهره ای مسن تر از آنچه او هست را در نشریات به نمایش گذاشته اند.

حضور گسترده  تایلن در رسانه  ها و مجلات مد اروپا سبب شد تا روانشناسان و فعالان حقوق کودکان  نسبت به رواج استفاده  از کودکان در  برنامه  های تبلیغاتی صنعت مد هشدار دهند. امری که خیلی جدی گرفته  نشد و اکنون شاهد حضور فعالانه کودکان  افراد معروف از جمله  رومئو بکهام در تبلیغات برند لاکچری BURBERRY هستیم.

تایلن بلوندو در رسانه ها و مجلات مد اروپا

هم چون فرزندان دیوید بکهام و ویکتوریا بکهام که راه موفقیت تجاری آنان با حمایت خانواده  همراه شد، حضور  گسترده مادر بلوندو در موفقیت های زنجیری اش را نباید از ذهن دور  داشت که البته  حضور در رسانه  ها نیز  در معرفی بهتر  و بیشتر تایلن به عنوان کودک خوشگل موثر  بود. مادر او بارها به رسانه ها گفته بود که درخواست های متعددی که برای همکاری با تایلن ارائه می شود را رد کرده است و او مثل یک نوجوان فرانسوی، زندگی عادی دارد.

تایلن را در این سلفی دوست داشتنی

(زیباترین دختر جهان را در این سلفی دوست داشتنی دخترانه، با آرایشی از محصولات L’OREAL می بینید)

اکنون عکاسان معروف و بسیاری  از برندهای  معتبر  اروپایی به دنبال او هستند  تا از این چهره معروف و دوست داشتنی و میلح که ظرافت  های کودکانه در آن، فریبندگی باشکوهی را در فوتوشوت ها به  ارمغان می آورد، برای تبلیغ محصولاتشان  همکاری کند. موضوعی که بازتاب آن را در اینستاگرام ۲  میلیون فالوری تایلن نیز شاهد هستیم. اکنون یکی از پر بیننده ترین صفحات اینستاگرامی دختران جوان در این شبکه اجتماعی عکس محور در اختیار تایلن است که به نظر می رسد کار سختی برای تبدیل شدن به  یک فشن  بلاگر محبوب در سطح کیارا فراگنی ایتالیایی در سال های آینده  نداشته باشد.

بیوگرافی تایلن بلوندو

(تصویری از خانم بلوندو)

مد گردی با زیباترین دختر جهان : از سلفی تا عکس های بدون آرایش

جدید ترین تصاویر از زیباترین دختر جهان را می توانید در  عکس هایی که در زیر ارائه شده است مشاهده کنید.

تایلن و جدید ترین سلفی صبحگاهی

( زیباترین دختر جهان در این عکس، از جدید ترین سلفی صبحگاهی خود رونمایی می کند. در  این عکس مشخص است که او از گردن بند طلایی  با لوگو شانل استفاده می کند که خود تبلیغ غیر مستقیم موثری برای  این شرکت لاکچری فرانسوی و میراث گابریل شانل به شمار می رود)

تایلن بدون آرایش مشغول رفتن به دیسنی لند

(یکی از تصاویر جالبی که تایلن را بدون آرایش مشغول رفتن به دیسنی لند در حومه پاریس نشان می دهد. کت خز دار مشکی با کیف چرمی شانل را در این  عکس مشاهده می کنید که تایلن از  جین آبی رنگ برای تکمیل تیپ استفاده کرده است)

لندگردی های تایلن

(از تصاویر دیسنی لندگردی های تایلن در حومه پاریس که به مناسبت روز تولدش به این منطقه گردشگری معروف پایتخت فرانسه رفت. )

فوتوشوت های جذاب تایلن

(از فوتوشوت های جذاب تایلن که او را با کت طرح پلنگی و مدل مو روی شانه نشان می دهد. کلکسیون فوتوشوت های بلوندو را می تواندی در صفحه IMG MODEL‌‌ در اینستاگرام مشاهده کنید)

سلفی های بدون ارایش تایلن بلوندو

(از کلکسیون سلفی های بدون ارایش زیباترین دختر جهان ، جذاب ترین نوجوان جهان)

تایلن بلوندو و عینک آفتابی

(تایلن بلوندو در این عکس، عینک آفتابی  فانتزی صورتی رنگ خود را با بلوز مشکی از دولچه گابانا ست کرده است)

پاییزی گردی های بلوندو

(پاییزی گردی های بلوندو  ۱۸ ساله را در پاریس مشاهده میکنید که مدل موهای بلند رنگی خود را این سلفی با آرایش  ملایم  به نمایش می گذارد)

تایلن بلوندو و لباس بنفش رنگش

(فوتوشوتی که در بالا مشاهده میکنید، کالکشن THIS  IS JUCY از برند JUICY COUTURE است که در کالیفرنیا ایالات متحده عکسبرداری شده است)

تیپ های اسپرت تایلن بلوندو و کت پشمی اش

(از تیپ های اسپرت زیباترین دختر جهان که او را عینک آفتابی مشکی رنگ و گوشواره طلایی کوچک و مدل مو هف آپ و ژاکت پشمی از برند دولچه گابانا در کالیفرنیا مشاهده می کنیم)

رگال کفش های اسپرت تایلن بلوندو

(از ژست های دختر جذاب فرانسوی ها که او را در کنار رگال کفش های اسپرت در تیپ سفید رنگ نشان می دهد)

فوتوشوت های تایلن بلوندو با برند L’OREAL که تبلیغ رنگ مو است

(از فوتوشوت های او با برند L’OREAL که تبلیغ رنگ مو این برند معروف فرانسوی است. استالیست این دختر جذاب فرانسوی، BRAIDS است که می توانید در این هشتگ اطلاعات بیشتری از ایشان بدست آورید)

تایلن بلوندو در این عکس که با همکاری برند JUICY COUTURE

( تایلن بلوندو در این عکس که با همکاری  برند JUICY COUTURE گرفته شده  است، لباس مشکی بدون آستین بلند با خال خال سفید را به نمایش می گذارد)

استایل های زمستانی بلوندو

(از استایل های زمستانی زیباترین دختر جهان ، که او را در مهمانی خصوصی  مجله THE  LOVE MGAZINE در فوریه سرد شهر لندن مشاهده می کنیم)

تیپ اسپرت تایلن بلوندو

(تیپ اسپرت زیباترین دختر جهان در تاکسی های بزرگ شهر لندن)

صورت بدون میکاپ زیباترین دختر جهان

(چشمان آبی دختر جذاب فرانسوی را با مدل مو صاف و بلند در این پرتره پر طرفدار و معروف که تاپ سفیدی به تن دارد مشاهده می کنید)

بلوندو یکی از پرتره های بدون آرایش

( زیباترین دختر جهان یکی از پرتره های بدون آرایش خود را در این عکس رونمایی می کند)

تایلن بلوندو و لباس های اسپرت دخترانه صورتی

( تایلن بلوندو در این عکس، از لباس های اسپرت دخترانه صورتی رنگ برند JUICY COUNTURE  که از سال ۲۰۱۷ میلادی با آن همکاری دارد رونمایی کرد)

تایلن بلوندو در این تصویر استایل خاص

( زیباترین دختر جهان در این تصویر، حس و حال خود را در نخستین  دوشنبه فوریه  ۲۰۱۸ میلادی به نمایش می گذارد که چهره بدون آرایش او را با کاپشن زیتونی رنگ مشاهده می کنیم)

نقاب تایلن بلوندو

(این همان فوتوشوتی است که THYLANE  BLONDEAU  برای مجله THE  LOVE گرفت)

خانم بلوندو را در یک فوتوشوت ژورنالیستی

(در این عکس،زیباترین دختر جهان را در  یک فوتوشوت ژورنالیستی مشاهده می کنیم که توسط ساندرین گومز عکاسی  شد. تیپ او در  ژانویه  ۲۰۱۸ میلادی  به نمایش گذاشته شد)

تیپ مشکی تایلن

(دختر جذاب فرانسویی ها را در این تیپ مشکی، با برند LE  ROYAL MONCEAU-RAFFLE در پاریس مشاهده می کنیم)

فوتوشوت های رنگارنگ تایلن بلوندو

(از فوتوشوت های رنگارنگ تایلن بلوندو با برند JUICY  COUTURE )

کلکسیون سلفی های بدون آرایش تایلن بلوندو

(از کلکسیون سلفی های بدون آرایش زیباترین دختر جهان ، نوجوان جذاب فرانسوی)

کلکسیون سلفی های خودرویی بدون آرایش بلوندو

(از کلکسیون سلفی های خودرویی بدون آرایش بلوندو را در این عکس مشاهده می کنید)

کفش های قرمز رنگ تایلن بلوندو

(تیپ اسپرت مشکی دخترانه با کفش های قرمز رنگ زیباترین دختر جهان که در این تصویر ارائه شده است، استایل او را در فرودگاه میامی در آستانه کریسمس ۲۰۱۸ میلادی  به نمایش  می گذارد)

فوتوشوت خانم بلوندو برای برند لاکچری

(تصویری از فوتوشوت خانم بلوندو برای برند لاکچری رالف لارن آمریکا)

ردن بند شانل بر گردن نوجوان جذاب فرانسه تایلن بلوندو

(تصویری از گردن بند شانل بر گردن نوجوان جذاب فرانسه که چند سالی است همراه همیشگی ایشان در فوتوشوت های اسپرت است)

سلفی بلوندو در کت والک برند L’OREAL در شانزلیزه

(سلفی زیباترین دختر جهان در کت والک  برند L’OREAL در شانزلیزه  پاریس که در  نوامبر  ۲۰۱۷ میلادی گرفته شد)

تایلن بلوندو همواره در اینستاگردی

(در این عکس، ایشان را در شب گردی های اطراف  کلیسای تاریخی کترادل  DOOMO  شهر میلان ایتالیا مشاهده می کنیم. یکی از فعالیت های فشن بلاگرها، معرفی مقصد های گردشگری به مخاطبانشان است که تایلن بلوندو همواره در اینستاگردی های خود به این موضوع اشاره دارد)

 بلوندو در این عکس با استایل اسپرت

( بلوندو در این عکس، فوتوشوتی از برند لاکچری تامی هایلفیگر را به نمایش می گذارد)

استایل های معروف تایلن بلوندو

(زیباترین دختر جهان را در این فوتوشوت ژورنالیستی، با مدل مو بلند روی شانه با محصولات MICHAEL KORS‌ مشاهده می کنید که در  ماه سپتامبر ۲۰۱۷ در نیویورک گرفت. از جمله استایل های معروف وی در آن سال بود)

فیگورهای بانوی خوشگل جوان فرانسه تایلن بلوندو

(فیگورهای بانوی خوشگل جوان فرانسه در دو قاب)

تایلن بلوندو روی جلد مجله لوفیسل پاریس

(عکس تایلن بلوندو  روی جلد مجله لوفیسل پاریس (LOFFICELPARIS)که با طرحی از فرانسیس سلون و مایکل کورش  همراه  شده و تیپ پاییزی او را در آگوست ۲۰۱۷ میلادی مشاهده می کنید)

تایلن بلوندو را با لباس مفهومی سفید رنگ

(در این تصویر، تی شرت مشکی وی را از برند OSCAR BIMES مشاهده می کنید)

زیباترین دختر جهان را با لباس مفهومی سفید رنگ محصولی از برند SYLVIE LANCRENON

(در این عکس، زیباترین دختر جهان  را با لباس مفهومی سفید رنگ محصولی از برند SYLVIE LANCRENON می بینیم که روی جلد مجله GRAZIA فرانسه نیز در آگوست ۲۰۱۷ میلادی منتشر شد)

آرایش بلوندو را با محصولات آرایشی INFALIBLE

(تصویری از آرایش زیباترین دختر جهان را با محصولات آرایشی INFALIBLE  مشاهده می کنید که روی جلد نشریه روسی  زبان GLAMOUR در جولای  ۲۰۱۷ منتشر  شد)

سفر تالین بلوندو به روسیه برای همکاری با مجله گلمور

(از سلفی های ایشان در سفر به روسیه برای همکاری با مجله گلمور این کشور در جولای ۲۰۱۷)

دومین دختر جذاب جهان از فرانسه تالین بلوندو

(سلفی دیگری از دومین دختر جذاب جهان از فرانسه  را در سال ۲۰۱۷ مشاهده می کنید)

سلفی های تابستانی خانم بلوندو

(تصویری از سلفی های تابستانی خانم بلوندو در سویشرت کلاه دار سبز رنگ با آرایش ملایم)

سلفی تایلن بلوندو با لب های غنچه

(سلفی زیباترین دختر جهان با لب های غنچه در کنار دوستش در هتل MARTINEZ به منظور نمایش کالکشن HYATT از برند L’OREAL در  آوریل  ۲۰۱۷ میلادی)

 بلوندو را در این سلفی با سویشرت سورمه ای

(  بلوندو را در این سلفی با سویشرت سورمه ای کلاه دار با استایل بدون آرایش مشاهده می کنید که مربوط به آوریل ۲۰۱۷ است)

سویشرت صورتی رنگ تالین بلوندو

(ایشان را با سویشرت صورتی رنگ در  IVY KENSINGTON  BRASSERIE  در حال نوشیدن موهیتو در لندن گردی ماه آوریل تماشا می کنید)

خوشگل ترین نوجوان جهان تالین بلوندو

(دو قاب از خوشگل ترین نوجوان جهان در سال  ۲۰۱۷)

ترکیب دوست داشتنی دخترانه تالین بلوندو

(تیپ اسپرت که با موهای بلند روی شانه و ژاکت چرمی مشکی و پیراهن سفید و آرایش ملایم، ترکیب دوست داشتنی دخترانه را برای این فشن آیکون به ارمغان آورده است)

نمایش لباس دخترانه تالین بلوندو

(فتوشوتی در پاریس که به منظور نمایش لباس دخترانه جدید برند MIUMIU گرفت. این برند، با استقبال گسترده سلبریتی های موسیقی و سینما جهان مواجه شده است)

تالین بلوندو دختر زیبا فرانسوی

(وقتی دختر زیبا فرانسوی ها ۱۶ سال سن داشت)

تست محصولات آرایشی پوست L’OREAL توسط تالین

(محصولات آرایشی پوست L’OREAL در این فوتوشوت توسط ایشان تبلیغ می شود)

تالین بلوندو در کت والک برند دولچه و گابانا

(وی را در کت والک برند دولچه و گابانا در شهر میلان مشاهده می کنید که برای دومین بار در سال  ۲۰۱۷ میلادی روی استیج این برند معروف لاکچری مد و لباس ایتالیایی ها رف)

تیپ اسپرت خانم بلوندو در کنار دوستش

(تیپ اسپرت زیباترین دختر جهان در کنار دوستش در میلان گردی های ۲۰۱۷)

کیف و کفش اسپرت تالین بلوندو

(رونمایی از برند TODS FOR FERRARI  که کیف و کفش اسپرت را با پس زمینه ای از غروب پاریس به نمایش می گذارد)

بلوندو در دو قاب

( بلوندو در دو قاب)

فیگورهای دخترانه تایلن بلوندو

(فیگورهای دخترانه زیباترین دختر جهان در سن ۱۶ سالگی)

( تایلن بلوندو در سپتامبر  ۲۰۱۴ میلادی وارد توییتر شد  و به  عنوان شهروند فرانسه، تولید محتوای گسترده  ای به زبان انگلیسی دارد به گونه ای  که حدود ۵۰۰ توییت منتشر کرد و قریب  به ۳۵ هزار فالور  دارد.  صفحه ایشان در این آدرس در  دسترس  است)

همراهان گرامی

بیش از ۶۰ عکسی  که در  گفتار امروز  مشاهده  کردید،  شما را با بخش هایی از سبک زندگی دیجیتالی  دختر جذاب فرانسه و یکی از معروف ترین چهره های مدلینگ کودکان و نوجوانان در یک دهه اخیر آشنا کرد. او از چندین  استالیست  برای طراحی مد و لباس استفاده می  کند و با شاخص ترین برند های لباس و لوازم  آرایشی همکاری دارد. دقت او و مادرش در انتخاب برند، نکته  ظریفی است که باید علاقمندان به مد و مدلینگ به آن توجه کنند.

زیباترین دختر جهان  در قامت یک فشن بلاگر  به تولید محتوای  دیجیتالی می پردازد که هم  ادبیات و نوع برخوردش  با مقوله صنعت  فشن، نیاز از حرفه ای بودن وی در این سن دارد. استفاده از هشتگ ها در اطلاع رسانی  های اینترنتی و تعامل با کاربرانش، از جمله  مقولاتی است که سبب  افزایش شهرت وی را فراهم کرده  است. همان طور که گفتیم، بلوندو هم چون رومئو بکهام و جاستین بیبر خواننده  شهر آمریکایی، از حمایت های  گسترده  مادرش برای  رسانه ای شدن بهره برد و به  همین خاطر، نقش والدین برای حمایت از  فرزندان با استعداد جهت ورود به دنیای  فشن را نباید  از ذهن دور داشت.

تایلن در قامت یک فشن بلاگر

صفحه خانم ورونیکا مادر تایلن

(صفحه خانم ورونیکا، مادر بلوندو که  بیش از ۵۶  هزار فالور در اینستاگرام با تیک آبی داشته و از سفیران تبلیغاتی برند کلارینس به شمار می رود)

دنیای مد و لباس و لاکچری گردی را هر روز با لوکس تهران دنبال کنید.

 مادر تایلن بلوندو

(سلفی ورونیکا، مادر زیباترین دختر جهان )


بیشتر بخوانید :

احتمالاً تاکنون بارها با چهره زیباترین دختر جهان در تبلیغات برندهای معروف مواجه شده‌اید. این دختر زیبا تایلن بلوندو نام دارد. او در سال ۲۰۱۱ میلادی در حالی که تنها ۱۰ سال سن داشت لقب زیباترین دختر جهان را کسب نمود.

این دختر زیبا و جذاب با چشمان آبی آسمانی و صورت جذاب و مناسب برای مدلینگ و عکاسی، دختر پاتریک بلاندو فوتبالیست معروف و ورونیکا لوبری هنرپیشه و مجری تلویزیون است. تایلن بلوندو در پنجم آوریل سال ۲۰۰۱ میلادی در کشور فرانسه به دنیا آمده است.

او زیبایی منحصر به فرد خود را مدیون ژن‌های پدر و مادر خوش‌تیپ و خوش عکسش است.

زیباترین دختر جهان Tilan Blondo مقایسه کودکی و بزرگسالی

( تصویری از زیباترین دختر جهان در دوران کودکی و نوجوانی )

پدر و مادر زیباترین دختر جهان

( تصویر پدر و مادر تایلن بلوندو )

( تصویر تایلن در سن 10 سالگی )

( تصویر تایلن در سن ۱۰ سالگی )

تایلن بلوندو ؛ جنجالی‌ترین دختر در صنعت مدلینگ

او از زمانی که چهار ساله بود وارد صنعت مدلینگ شده و در شوهای لباس برای طراحان مختلف شرکت کرد. شاید برای بسیار از مدل‌های معروف شرکت داشتن در شو و کت واک طراح معروف فرانسوی ژان پل گوتیه یک آرزوی دست نیافتنی باشد، اما تایلن در زمانی که تنها چهار سال داشت در این شو حضور پیدا کرد. تایلن دارای چهره ای بسیار فتوژنیک و شیک بوده و در عکس‌ها بسیار زیبا و جذاب است.

شاید در طول مدت کوتاهی که از حضور او در صنعت مدلینگ می گذرد او موفقیت‌های بسیار زیادی را در مقایسه با بسیاری از مدل‌های معروف به دست آورده است؛ اما این موفقیت‌ها و مشهور شدن او خالی از جنجال و انتقاد نبوده است. در حالی که این انتقادها بر روی کار او در صنعت مدلینگ وجود داشته است، پدر و مادر او همواره از او در این مسیر حمایت کرده‌اند.

( تصویر زیباترین دختر جهان در کنار پدر و مادرش )

( تصویر زیباترین دختر جهان در کنار پدر و مادرش )

( تایلن ملقب به زیباترین دختر دنیا فعالیتش در زمینه مد را از سن 4 سالگی آغاز کرد )

( تایلن ملقب به زیباترین دختر دنیا فعالیتش در زمینه مد را از سن ۴ سالگی آغاز کرد )

( زیباترین دختر بچه دنیا در مراسم کت واک )

( زیباترین دختر بچه دنیا در مراسم کت واک )

زیباترین دختر جهان در مجله ووگ فرانسه

این دختر زیبا با موهای بلند و چهره ای خاص هنگامی بسیار معروف گردید که عکس او در ضمیمه‌ی یک مجله به نام ووگ در کشور فرانسه قرار گرفت. او در این عکس یک لباس طلایی بسیار زیبا به همراه کفش و زیور آلات طلایی پوشیده، آرایش زیادی داشته و استایلی مانند مدل‌های بزرگ‌سال پیدا کرده بود.

حضور او با این عکس و نوع پوشش باعث نقدهای زیادی در رابطه با استفاده از مدل‌های کودک در رسانه‌ها گردید و بسیار از افراد اعتقاد داشتند که این نوع از پوشش و آرایش بسیار برای یک کودک زیادی است و او را مانند بزرگ‌سالان نشان می دهد.

حضور در صنعت مدلینگ در سنی بسیار کم مانند تایلن حاشیه‌های بسیار زیادی در بین رسانه‌ها و منتقدان و همچنین روان شناسان و متخصصان مرتبط با کودکان ایجاد کرد. این مسئله باعث گردید بسیاری از منتقدان و افراد عادی در مورد آنکه آیا مناسب است که کودکان در صنعت مدلینگ فعالیت کنند یا نه و همچنین شرایط کاری و اثرات این شغل بر روی کودکان به بحث و بررسی و ارائه نقطه نظرات زیادی بپردازند.

عکس‌های تایلن بر روی جلد مجلات جنجال‌های زیادی را به وجود آورد و افرادی نیز نگران تأثیرات منفی استانداردهای سخت و شرایط شغل مدلینگ بر روحیه کودکان بودند.

( تصویر تایلن با آرایش روی مجله های مد )

( تصویر تایلن با آرایش روی مجله های مد )

زیباترین دختر جهان در دوره های کودکی و شهرت برای تبلیغ برند ها

تایلن بلوندو

زیباترین دختر جهان روی جلد مجله

تایلن بلوندو

زیباترین دختر جهان در دوران کودکی روی جلد مجله ها

همکاری زیباترین دختر جهان با برندهای معروف

اما این حاشیه‌ها و جنجال‌ها در کار تایلن تأثیری نگذاشت و او با حمایت خانواده‌اش به فعالیت در این صنعت ادامه داد. حتی مادر وی در بسیاری از مراحل این کار از او حمایت کرد و اعلام کرد که در رابطه با فعالیت‌های مدلینگ دخترش نگرانی ندارد و بسیاری از پیشنهادها را رد کرده و تایلن دارای یک زندگی معمولی است؛ اما تایلن که هم اکنون ۱۶ سال دارد تبدیل به دختر جوان بسیار زیبایی و دوست داشتنی شده است که مورد علاقه بسیاری از عکاسان و فعالان در صنعت مد است.

او هم اکنون جزو چهره‌های برتر در صنعت مدلینگ است و با برندهای معروفی نیز قرارداد دارد. از جمله آژانس‌هایی که با تایلن قرارداد دارند آژانس مدلینگ بین‌المللی IMG Models است. او در مصاحبه ای که با مجله تین ووگ داشت اعلام کرد که قسمت مورد علاقه شغلش آشنایی با عکاسان و آرایشگرهای جدید است و از پوشیدن لباس‌های جدید لذت می برد. مطمئناً در حال حاضر تنها شروعی برای حضور تایلن در صنعت مد و فشن است و نام او را در بین مدل‌های معروف و مشهور در سال‌های آتی بسیار خواهیم شنید.

 

زیباترین دختر جهان کیست

زیباترین دختر جهان بدون آرایش و گریم

اما نکته ای که در مورد تایلن جالب است این است که در اکثر تصاویری که در شبکه های اجتماعی و اینترنت از او دیده میشود بدو آرایش است . او در اکثر تصاویری که خود منتشر میکند صورتی بدون آرایش دارد و موهایش را ساده روی شانه هایش ریخته است و زیبایی او در کنار سادگی اش دو چندان میشود

در ادامه تصاویر بیشتری از وی میبینید که اکنون میتوان لقب زیباترین زن جهان را به او داد البته زیباترین زن جهان بدون آرایش

( تصویر زیباترین دختر جهان بدون آرایش Tilan Blondo )

( تصویر زیباترین دختر جهان بدون آرایش Tilan Blondo )

( تصویری از استایل خیابانی Tilan Blondo زیباترین دختر جهان و با صورتی بدون آرایش )

( تصویری از استایل خیابانی Tilan Blondo زیباترین دختر جهان و با صورتی بدون آرایش )

( زیباترین دختر جهان بدون گریم و آرایش با چشمانی آبی و موهایی زیتونی رنگ و لباسی بسیار ساده ! )

( زیباترین دختر جهان بدون گریم و آرایش با چشمانی آبی و موهایی زیتونی رنگ و لباسی بسیار ساده ! )

(و باز هم تصویر صورت بدون آرایش تایلن بلوندو زیباترین دختر جهان )

(و باز هم تصویر صورت بدون آرایش تایلن بلوندو زیباترین دختر جهان )

(تایلن بلوندو با ظاهری ساده و بدون میکاپ در مراسم فرش قرمز در مقابل دوربین عکاس ها )

(تایلن بلوندو با ظاهری ساده و بدون میکاپ در مراسم فرش قرمز در مقابل دوربین عکاس ها )

تایلن بلوندو بدون آرایش

( تصویری از تایلن که در پیج اینستاگرامش منتشر کرده است )

زیباترین زن جهان بدون آرایش در مراسم اسکار

تایلن زیباترین دختر جهان

عکس زیباترین زن جهان بدون آرایش

زیباترین دختر جهان بدون آرایش

استایل در مراسم فرش قرمز

تصویر کلوزاپ از تایلین

استایل مونو کروم مشکی

زیباترین دختر جهان در تصویری بدن ارایش و میکاپ

(استایل تایلن بلوندو در مراسم فرش قرمز)

(استایل تایلن بلوندو در مراسم فرش قرمز)

(تصویری از تایلن این بار با صورتی آرایش شده و لباسی زیبا در مراسم فرش قرمز )

(تصویری از تایلن این بار با صورتی آرایش شده و لباسی زیبا در مراسم فرش قرمز )

زیباترین دختر جهان

(تصویر زیباترین دختر جهان با صورتی شبیه پسر بچه ها !)

(تصویر زیباترین دختر جهان با صورتی شبیه پسر بچه ها !)

( تصویر زیباترین دختر جهان در سن کودکی )

5 دیدگاه

5 Comments

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا