استایل و مد آقایان

تغییر فصل؛ زمانی برای تغییر مدل موها

هر فصل نیازمند مدل موی مناسبی است که با آب و هوای آن مطابقت داشته باشد و با رسیدن پاییز، وقت آن است که مدل موی مردانه مناسبی انتخاب کنید. سبک های مدل جدید مو معمولاً تحت تأثیر شرکت های مد است که در خلال برگزاری شوی لباس یا نمایشگاه های فصلی عرضه می شود؛ البته از تأثیر دیوید بکهام بر مدل های مو نیز نباید غافل شد! این مرد و تأثیری که بر سلیقۀ عمومی می گذارد، نقشی موازی را در صنعت مد جامعه بازی می کنند.
تابستان معمولاً فصل مدل های سبک و کاربردی است؛ اما ماه های خنک تر پاییز به شما این اجازه را می دهند که فضای بیشتری برای دستکاری و افزایش طول یا تغییر مدل موهایتان داشته باشید. خوشبختانه مدل موی مردانه این فصل برای همه جا مناسب است و بعضی از آن ها در این زمان تغییر اندکی داشته اند.

این به آن معنی است که هم کسانی که مایلند مدل موهایشان را به شدت تغییر دهند و هم کسانی که به دنبال تغییرات اندکی در آن هستند، می توانند در این فصل خوشحال باشند.

تغییر مدل مو
کوتاه کردن موها از بغل :

این مدل مو، سال هاست که به عنوان یک مدل محبوب شناخته می شود؛ اما در ماه های پاییز با تغییراتی جزئی به عنوان مدل اصلی در نمایشگاه های مد در پاریس و لندن عرضه می شود. این تغییر جزیی عبارت است از یک خط فرق ناواضح که به یک سمت (چپ یا راست) نزدیک تر است.

ممکن است فکر کنید این تغییر چندان مهم نیست و تأثیری در چهرۀ شما نخواهد داشت. اما در حقیقت باعث می شود سرزنده تر و جوان تر به نظر بیایید. قبلاً در این مدل روش به این صورت بود که موها کاملاً به یک طرف سر شانه می شدند و خط فرق بسیار واضح بود و به راحتی می شد آن را به هم زد اما مدل جدید، انعطاف پذیرتر است.

مدل موهای درهم مردانه
مدل موهای درهم :

این مدل مو مربوط به یک تار مو نمی شود اما می تواند مدلی برای تراکم موهای درهم ریخته در وسط سر باشد. این مدل برای کسانی که مدل های تصادفی را ترجیح می دهند و دوست ندارند زمان زیادی را صرف مراقبت از موها و آرایش آن کنند، گزینۀ مناسبی خواهد بود. در این مدل، موها با تمرکز در وسط سر، در قسمت های بالا و طرفین سر مرتب می شوند.

مدل مو های مردانه محو
مدل مو های محو :

این مدل نیز از مدل های بسیار محبوب است و گزینه های زیادی را به شما می دهد و برای انواع موهای نرم و ضخیم و مجعد و صاف و… مناسب است. در این مدل موها در بالای سر متمرکزند و هر چه به پشت و طرفین سر بروید، کوتاه تر شده و به نوعی محو می شوند.

شما می توانید انواع مختلف این مدل را بر اساس سلیقه تان با توجه به حجم و اندازۀ موهایتان انتخاب کنید اما برای این که این مدل را حفظ کنید، مجبورید هر ۳ هفته یک بار به آرایشگاه بروید.

مدل موی مردانه چتری یا فارغ التحصیلی
مدل موی چتری یا فارغ التحصیلی :

این مدل قدیمی با بیتلز شروع شد و سپس توسط جاستین بیبر به شدت گسترش یافت و اکنون دوباره باز می گردد. در مدل های قبلی، موهای بالای پیشانی به شکل صاف روی پیشانی قرار می گرفتند اما در ورژن جدید، این موها کوتاه تر شده و جلوۀ مردانه تری به شما می دهند.

 مدل موی مردانه متوسط ( نه خیلی کوتاه نه خیلی بلند )
مدل متوسط ( نه خیلی کوتاه نه خیلی بلند ) :

خبری خوب برای کسانی که باتوجه به استایل مردانه شان مدل هایی با موی متوسط را ترجیح می دهند! این مدل هنوز هم در این فصل محبوب است. فقط کافیست از آرایشگرتان بخواهید حجم موهایتان را اندکی کاهش دهد. این کاهش حجم در نگهداری بهتر موهایتان به شما کمک خواهد کرد.

تصاویری از انواع مدل موی مردانه

جذابترین مدل موهای مردانه کوتاه

مدل موی مردانه کوتاه

مدل کوتاه موی مردانه

مدل موی مردانه خط دار

جدیدترین مدل موهای مردانه

انواع مدل موی مردانه

مدل موی مردانه

 

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا