استایل و مد آقایان

توصیه هایی برای خرید یک کت شلوار شیک

اگر مردی بخواهد شیک و جذاب باشد، ابتدا باید سبک لباس متناسب با شخصیت خود را برگزیند و سپس اندازه های مناسب را برای آن انتخاب کند؛ هر اندازه ای فارغ از افزایش و یا کاهش آن، به عنوان معیاری از ظرافت مردانه محاسبه می شود. هنگام صحبت در مورد قوانین ظرافت از نظر انتخاب رنگ، الگوهای یا کیفیت پارچه، می توانید این قوانین را دنبال کنید یا آنها را متوقف کنید و همزمان امکان تجدید نظر خود را دربارۀ کت و شلوارتان حفظ کنید. این قوانین برای انتخاب اندازه مناسب هیچ گزینه ای ندارند.

کت بدون چروک و مناسب و اندازه کت شلوار

در انتخاب سایز مناسب کت دقت کنید

کت باید طوری باشد که وقتی آن را می پوشید بر روی گردنتان بچرخد، بدون این که تنگ و یا سفت باشد. شانه ها نیز باید بدون هیچ گونه چروک خوردگی و کاملاً صاف باشند؛ خطی که به آستین کت می رسد باید به طور کامل بالای مفصل شانه قرار گیرد، یعنی نباید به سمت بازو یا به گردن محدود شود. دقت کنید هنگام پوشیدن کت و شلوار، باید بر روی بدن بدون چین و چروک و کجی باشد.

چه سایزی برای کت در کت شلوار رسمی مناسب است

هنگام بستن دکمه های کت، دقت کنید دکمه ها باید به راحتی در راستای سطح بدن باشد، یعنی بدون هیچ گونه برجستگی و برآمدگی در شکم و یا قفسه سینه. همچنین دقت داشته باشید که وقتی دکمه های کتتان را می بندید، بدون فشردگی بوده و بیش از حد محکم نباشد.

کت شما باید کاملاً شکل وقالب بدن را بگیرد. آستین کت باید مستقیما بر روی بازو باشد و حدود نیم اینچ (یک سانتی متر) هم روی مچ دست قرار گیرد. در حالت عادی وقتی صاف ایستاده اید، آستین پیراهنتان باید حدود یک سانتی متر بیرون ازآستین کت باشد.

مطلب مرتبط : قوانین طلایی برای کت و شلوار های خوش دوخت

انواع چاک پشت کت

 

هنگام نگاه کردن به کت و شلوار از پشت، چاک کت باید بدون هیچ گونه انحنا یا کشیده شدن در هر جهت سر جای خودش باشد.

انواع چاک پشت کت

معمولاً سه نوع چاک در پشت کت ها وجود دارد: کت های تک چاک که اکثریت کت ها را شامل می شوند. کت های دو چاک که رسمی ترند. و کت های بدون چاک که آزادی حرکت شما را محدود می کنند.

بالای شلوار (جایی که می نشینید) باید صاف بدون چین و چروک و یا انحنا باشد، و نباید بیش از حد تنگ باشد تا شما را ناراحت کند.

چقدر طول و بلندی برای شلوار مناسب است ؟

برای انتخاب طول مناسب شلوار، باید بدانید که شلوار از پایین باید در هنگام ایستادن روی کفش روی یک فاصله کوتاه کمی شکسته شود. این خم شدن باید طبیعی باشد، بنابراین خم شدن نباید خیلی بزرگ باشد که موجب شل شدن شلوار بر روی کفش شود. این خم ها از جلو هستند، و از پشت، شلوار باید کاملا راست باشد.

در نهایت، اگر کت و شلوار دقیقا برای اندازه مناسب برای شما باشد، فکر نکنید و آن را تحت هر شرایطی خریداری کنید؛ حضور چین و چروک در هر بخشی از کت و شلوار شما باعث می شود که جذابیت کمتری داشته باشید. یک کت و شلوار مناسب را با اندازه بدن و شکل خود انتخاب کنید، نه خیلی شل و نه خیلی تنگ.

اندازه مناسب شلوار برای کت شلوار

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا