استایل و مد آقایان

جانی دپ ؛ مرد هزار چهره سینمای آمریکا

جانی دپ

مد گردی با جانی دپ

از خوش تیپ ترین هنرپیشه  های مرد هالیوود و مرد هزار چهره، القابی است که رسانه ها به  آقای جان کریستوفر دپ (به انگلیسی: JHONNEY DEPP)،  مرد ۱۷۶ سانتی  متری متولد جولای ۱۹۶۳ در کنتاکی  آمریکا داده اند.

هواداران جانی دپ : ” قهرمانم بیمار به نظر میرسد “

در این گزارش قبل از اینکه به کمد لباس های این سلبریتی محبوب سرک بکشیم نگاهی به اخباری تازه از تصاویر منتشر شده از او می اندازیم که ظاهرا طرفدارانش را نگران کرده است. به گزارش لوکس تهران از هالیوودریپورتر در ۲ ژوئن ، بسیاری از هواداران جانی دپ بواسطه تصاویری که از او در هتلی در روسیه منتشر شده است ، نگران سلامت جسمانی او شدند . در عکسی که از جانی دپ در کنار طرفدارانش در شبکه های اجتماعی منتشر شده او بسیار خسته ، لاغر و رنجور به نظر می رسد .

عکس جانی دپ با صورت لاغر و مریض گونه در کنار یکی از هواداران روسش

( عکس جانی دپ در کنار یکی از هواداران روسش )

هدف جانی دپ از سفر به روسیه اجرای موسیقی با گروهش بوده که چندیی پیش باز هم خبر بیماری و ضعف او در فضای مجازی پخش شد که طرفدارانش با ابراز نگرانی از حال او نسبت به عکس های جانی دپ با صورت لاغر واکنش نشان دادند در این لینک ( کانال آپارت لوکس تهران ) ویدیویی از اجرای جانی دپ روی صحنه در روسیه میبینید .

این سلبریتی محبوب مدتی پس از جدایی اش از امبر هرد که او را به صدر اخبار اورده بود درگیر شکایت از مدیر دارایی هایش شده است جانی دپ مدیر دارایی هایش را به وام دادن از اموالش متهم کرده است

جدید ترین تصاویر از جانی دپ با صورتی خسته و لاغر در کنار یکی از طرفدارنش در روسیه

( جدید ترین تصاویر از جانی دپ با صورتی خسته و لاغر در کنار یکی از طرفدارنش در روسیه )

جانی دپ در نقش های مختلف

همسر سابق لوری آلیسون و امبر هرد، هم چون جورج کلونی و آل پاچینو، از خوش تیپ های پرده نقره ای در چند دهه اخیر بوده  و همواره با نقش های متفاوت، فروش های طوفانی را برای گیشه به ارمغان اورده و از پولدارهای بورلی هیلز به شمار می رود. گزارش امروز مجله تخصصی مد و سبک زندگی لوکس تهران شما را به جشنواره ای دیدنی از ۴۵  مدل  لباس، کلاه و کفش و  اکسسوری مرد هزار چهره سینمای جهان می برد تا با استایل ها و برند های محبوب ایشان آشنا شویم.

حتما بخوانید : مدگردی با امبر هرد

با جانی دپ گردی امروز ما همراه  باشید.

روایتی کوتاه از جانی دپ

روایتی کوتاه از جانی دپ

جانی دپ ( یا همان کاپیتان اسپارو  یا جک گنجشکه در پنج گانه  پر  فروش  دزدان دریای کاراییب) که این روزها در نیمه  قرن دوم زندگی خود به سر می برد، در اواخر دسامبر ۱۹۸۳ میلادی با لوری آلیسون ازدواج کرد. ازدواجی که خیلی دوام نیاورد و ۲  سال  بعد از  هم جدا شدند. اما این ارتباط  سبب آشنایی او با نیکلاس کیج شد و از آن زمان، جانی دپ وارد عرصه بازیگری شد.  کابوس در خیابان الم محصول ۱۹۸۴ میلادی تا درام  تراشین محصول  ۱۹۸۶، فیلم  هایی بود که وی در دهه هشتاد  قرن بیستم  میلادی  در آن ایفای نقش کرد.

جانی دپ مدگردی

آشنایی با شریلین فن در سال ۱۹۸۶ میلادیو حضور در  سریال  محبوب JUMP STREET NO  ۲۱ برای  FOX  نقطه عطفی در حضور فعال و جدی جانی دپ بر پرده نقره ای شد و با فیلم هایی چون چارلی و کارخانه شکلات سازی، دزدان دریایی کاراییب، آرایشگر  شیطانی، آلیس در سرزمین عجایب و سایه  های سیاه، در  کانون  توجه رسانه های  هنری به خصوص مد و لباس قرار گرفت. او ، بارها نامزد اسکار شد.

جانی دپ روی جلد مجله VANITY FAIR

( جانی دپ روی جلد مجله VANITY FAIR)

اما موفق به دریافت  آن نشد  اما برای  بازی  در  برخی  از فیلم های سینمایی، گلدب گلوب  های بسیاری را به  عنوان گران ترین هنرپیشه مرد هالیوود و هم ردیف گرگ وال استریت (لئوناردو دی  کاپریو) نامزد شد و تنها یک بار  موفق شد آن  را به خانه ببرد. شرکت اینفنیتم نیهل  (هیچ بی پایان) در  سال  ۲۰۰۴ میلادی توسط او تاسیس شد تا شخصا وارد کارآفرینی هنری شود.

جانی دپ قبلا به رسانه  ها گفته  بود که ماهانه  ۲ میلیون دلار خرج می کند. او ظرف یک دهه اخیر، بیش  از ۷۰ میلیون دلار برای  خرید و تعمیرات ده ها خانه  خود در آمریکا  هزینه  کرد. قایق تفریحی ۱۹ میلیون دلاری  او هم  چون رولز رویس بیژن پاکزاد، همواره زندگی  لاکچری او را به رخ کشیده  است.

قایق تفریحی لوکس جانی دپ

قایق تفریحی لوکس او با قیمت ۲۲ میلیون دلار توسط جی  کی رولینگ، نویسنده  ثروتمند خالق هری پاتر در ژانویه  ۲۰۱۶ خریداری  شد. این یاخت کادو تولد  جانی دپ به امبر هرد در فوریه ۲۰۱۵ میلادی بود. این قایق  لوکس،  VOJOLIROJA نام گذاری  شده بود که مخفف نام  همسر  و فرزندانش : Vanessa, Lily-Rosse و Jack بود.

جانی دپ جوان

جانی دپ میلیون ها دلاری برای طراحی دکوراسیون جذاب

( جانی دپ میلیون ها دلاری برای طراحی دکوراسیون جذاب این یاخت لوکس هزینه کرد و یکی از اقامتگاه های آنجلینا جولی با او در زمان فیلمبرداری توریست در ونیز بود)

جانی دپ ، عاشق  گیتار است و به  عنوان نوازنده  گیتار  آکوستیک در  فیلم شکلات فعالیت کرد. علاقه او به نوشیدنی ها و رستوران های فرانسوی سبب شد تا با همکاری شان پن، رستورانی را در معروف ترین خیابان جهان یعنی شانزلیزه پاریس افتتاح کند. هر چند خیلی زود از همکاری با شان پن دست کشید.

جانی دپ  هم چون سلنا گومز،  با بیماری کلیه دست به  گریبان بود و در سال ۲۰۰۷ میلادی زیر تیغ جراجان در  بیمارستان بزرگ ادموندو  رفت.  او پس از ترخیص از بیمارستان، با  پوششی جالب، برای  کودکان کتاب  داستان خواند و میلیون ها دلار برای کمک به بیمارستان معالجش پول جمع کرد. این ویدیو در آپارات لوکس تهران شما را با گوشه هایی  ای از این رویداد جالب آشنا می کند.

لباس های جین پاره و به  طور کل، استایل های عجیب و جذاب جانی دپ ، او را همواره در کانون توجه رسانه های  مدو لباس جهان قرار داده است.

قد بلند و استایل کشیده او که با میمیک چهره جذاب  مردانه، طرفداران بسیاری را شیفته  او کرده است، بعضا به  عنوان الگویی برای طراحی استایل مردان شیک پوش و لاکچری گرد  معرفی می شود.

حتما بخوانید : ۴۰ ایده برای ست کفش، کراوات و پیراهن با کت و شلوار سرمه‌ای

جانی دپ در کنار امبر هرد

( جانی دپ در کنار امبر هرد در هشتمین مراسم سالانه HEAVEN GALA در سانتا مونیکا کالیفرنیا)

کلکسیون کلاه ها و عینک های فریم آبی جانی دپ

(از کلکسیون کلاه ها و عینک های فریم آبی و اکسسوری های نقره ای )

نقش های جانی دپ با سلبریتی ها

نقش های جانی دپ با سلبریتی ها

(کت و شلوار  مشکی جانی دپ در این تصویر با کلاه و کروات مشکی، ترکیب مردانه جذابی از مرد هزار چهره سینمای جهان در کنار امبر هرد که استایل مشکی  یقه V را با رژ  لب قرمز MAYBELLINE  ست کرده ، به ارمغان آورده است)

جانی دپ با کت و شلوار طرح دار دیور

( جانی دپ با کت و شلوار طرح دار دیور که با پیراهن سفید و اکسسوری های سنتی مورد علاقه اش، تیپ لاکچری به  او داده است، در کنار امبر هرد، با دکلته بلند قرمز رنگ ساتین از برند VIVIENNE WESTWOOD در کالیفرنیا ۲۰۱۶  میلادی  مشاهده  می شود)

معشوقه های جانی دپ در یک قاب

(معشوقه سابق و دختر جانی دپ در یک قاب)

آنجلینا جولی سوپر استار هالیوود در کنار جانی دپ

(آنجلینا جولی، سوپر استار هالیوود در  کنار جانی دپ در مراسم  HOLLEYWOOD  FILM AWARD در تابستان  ۲۰۱۴ میلادی که استایل های کژوال این فوق ستاره های پرده نقره ای جهان را مشاهده می کنید)

جانی دپ و انجلینا جولی در سکانسی از فیلم توریست در شهر

( جانی دپ و انجلینا جولی در سکانسی از فیلم توریست در شهر ونیز ایتالیا و در  عکس بالا، او را در کنار جنیفر لوپز مشاهده می کنید)

تیزر فیلم سینمایی دیدنی دزدان دریای  کارائیب : مرده ها  قصه نمی گویند که با بازی جانی دپ و گلشیفته فراهانی همراه شده است را در ویدیویی در آپارات لوکس تهران تماشا کنید.

جانی دپ در اغوش دخترش لیلی رز

( جانی دپ در اغوش دخترش : لیلی رز)

دختر جانی دپ در کنار کارل لاگرفلد

(دختر جانی دپ در این تصویر، در کنار کارل لاگرفلد، طراح ارشد خانه مد شانل پاریس  قرار دارد)

تیپ جانی دپ در فیلم سینمایی هیولاهای شگفت انگیز

(تیپ جانی دپ در فیلم سینمایی هیولاهای شگفت انگیز و زیست گاه آن ها که الهامی از کتاب هری پاتر جی کی رولینگ، نویسنده میلیونر و شهری  انگلیسی است، سبب شده تا کمپین هایی علیه او به خاطر نقش آفرینی در این فیلم ایجاد شود. دلیل  هواداران، رابطه خشونت آمیز جانی دپ با امبر هرد است)

دو استایل متفاوت از جانی دپ با کت و شلوار شیک و مجلسی

(دو استایل متفاوت از جانی دپ با کت و شلوار شیک و مجلسی در کنار استایل با شکوه پنه لوپه کروز در انگلیس)

تیپ جانی دپ در کنار آل پاچینو

(تیپ جانی دپ در کنار آل پاچینو)

استایلی از جانی دپ و کیت وینسلت

(استایلی از جانی دپ و کیت وینسلت (KATE WINSLET) در ۱۵ سال اخیر)

جانی دپ هیچ وقت جای مایکل جکسون نبود

( جانی دپ تا کنون در  هیچ فیلم یا ویدیو کلیپی در نقش مایکل جکسون، اسطوره پاپ حضور پیدا نکرده است)

نیکول کیدمن در کنار جانی دپ

(نیکول کیدمن در  کنار جانی دپ در موزه مادام توسو لندن)

گشتی در کمد لباس جانی دپ

گشتی در کمد لباس جانی دپ

( جانی دپ در این استایل، کت  و شلوار  سورمه ای رنگ از  برند TOM FORD را بر  تن کرد که در کنارش، آرمی همر ایستاده با کت و شلوار  قرمز رنگ از برند GUCCI)

جانی دپ در این استایل کت و شلوار راه راه

( جانی دپ در این استایل، کت و شلوار راه راه قهوه ای شکلاتی دو دکمه خود را را با پیراهن سفید رنگ یقه باز کلاسیک از  برند DOUBLE RL ست کرده است و در مراسم LATE  SHOW  DAVID  LETTERMAN در نیویورک ۲۰۱۳ حضور یافت)

جانی دپ را با عینک آفتابی

(در این استایل، جانی دپ را با  عینک  آفتابی از برند دیور مشاهده می کنید که با سایه های آبی رنگ دیزاین شده است. تیپی برای  هالیوود گردی های  ایشان  در جولای  ۲۰۱۳ میلادی)

اکسسوری های نقره ای آویزان از گردن و جیب جانی دپ

( جانی دپ  در  این استایل، شاهد  کت و شلوار  سورمه ای راه راه  عمودی هستیم که هم چون تیپ  های همیشگی،اکسسوری های نقره ای از گردن و جیب او آویزان است. جلیقه، این استایل را شکیل تر کرده است. او در اکران فیلم THE LONE RANGER حضور  یافته  بود)

 استایل های کژوال تابستانی جانی دپ

(از استایل  های کژوال تابستانی جانی دپ ، یکی از تیپ های حرفه ای او را مشاهده می  کنید که با بلیز مشکی  ست شده است. لس  آنجلس  ۲۰۱۳)

جانی دپ در استایل ژاکت چرمی کوتاه

( جانی دپ در این استایل، ژاکت چرمی کوتاه را با اکسسوری های همیشگی ست کرده تا استایل هیپی خود را در مارچ ۲۰۱۳ میلادی در گالن سنتر لس آنجلس به رخ  هوادارانش بکشد)

جانی دپ با کلاه والکر خاکستری رنگ

( جانی دپ با کلاه  والکر خاکستری رنگ و کت تک شیک تک  دکمه مشاهده  می  کنید که فوریه سرد ۲۰۱۳  میلادی را روایت می کند)

جانی دپ با پیراهن زرشکی

( جانی دپ ، در  این استایل، عینک  آفتابی  آبی رنگ را با استایل کژوال ست کرده است)

جانی دپ در این استایل، ژاکت چرمی قهوه ای رنگ پاییزی

( جانی دپ  در این  استایل، ژاکت چرمی قهوه ای رنگ پاییزی را در میامی گردی های  ۲۰۰۳  میلادی  نشان می دهد)

جانی دپ برای نمایش فیلم توریست

( جانی دپ  در این  استایل، برای نمایش  فیلم  توریست به  مادرید اسپانیا رفته است. کت و شلوار خاکستری رنگ با دستمال گردن مشکی که دستمال جیبی  قرمز رنگ،  کنتراست رنگ خوبی ایجاد کرده را در این تیپ شاهد هستیم. )

جانی دپ در این استایل از کلکسیون شلوارها و کت های جین آبی

( جانی دپ در این استایل از کلکسیون شلوارها و کت های جین آبی طرح دار رونمایی کرده است. کلاه فدرا و فرم موهای او در اکران فیلم  توریست  نیز هم  چون سابق،  کژوال است. )

جانی دپ در این استایل نیز در کنار آنجلینا جولی

( جانی دپ در این استایل  نیز در کنار آنجلینا جولی برای  اکران فیلم توریست به برلین رفته است. دسامبر ۲۰۱۰ میلادی)

جانی دپ با کت پشمی ۳ دکمه

( جانی دپ در این  استایل، کلاه FEDORA  را  با کت پشمی ۳ دکمه در نیویورک ۲۰۱۰  ست  کرد)

جانی دپ در این استایل کت و شلوار جلیقه ای قهوه ای

( جانی دپ در این استایل، کت و شلوار جلیقه ای قهوه ای را در دسامبر ۲۰۱۰ میلادی نیویورک رونمایی کرد)

جانی دپ در این استایل موهای بلند موجی

( جانی دپ در این استایل، موهای بلند موجی و کت ۴ دکمه  را در  پشت صحنه فیلم توریست نشان می دهد)

جانی دپ در این استایل موهای کوتاه

( جانی دپ در این استایل، موهای کوتاه را با پیراهن یقه باز و گردن بند طلایی از برند ناشناخته  را ست کرده  است و در CINEMA  GAUMONT MARIGNAN پاریس در  سال  ۲۰۰۹ حضور یافت)

جانی دپ با عینک آفتابی

( جانی دپ در این استایل، عینک  آفتابی با شیشه آبی را با یک پیراهن آبی تیره ست کرده است. استایلی که در زمان شرکت در مراسم PUBLIC  ENEMIES’S VILLAGE  در کالیفرنیا ۲۰۰۹ میلادی بر تن داشت)

جانی دپ را با حلقه WIDE BAND

(در این استایل، جانی دپ را با حلقه  WIDE  BAND شاهد هستیم که مثل همیشه، کت و شلوار با جلیقه سورمه ای را با گردن بند الماس کوچک و پیراهن سفید یقه بزرگ در شیکاگو  ۲۰۰۹ ست کرده است)

جانی دپ را با پیراهن۴ دکمه مشکی آستین کوتاه

(در این استایل، جانی دپ  را با پیراهن۴ دکمه مشکی آستین کوتاه تماشا می کنیم که در مراسم MTV MOVIE AWARD  در سال ۲۰۰۸ در آمفی تئاتر  گیبسون حضور یافت)

جانی دپ را با تاکسیدو مشکی

(در این استایل، او را با تاکسیدو مشکی رنگ که با پیراهن سفید و پایپیون مشکی ست شده  است با کفش آکسفور مشکی مشاهده می کنیم که در هشتادمین مراسم اسکار در سال  ۲۰۰۸ میلادی حضور یافت)

جانی دپ که با کلاه والکر

(از استایل های کژوال جانی دپ که با کلاه  والکر، تیپ جذابی را در زمان سفر به توکیو در ژانویه ۲۰۰۸ میلادیخلق کرد.  )

کت خاکستری دو دکمه جانی دپ

(در عکس سمت چپ به نظر می رسد که کت خاکستری دو دکمه جانی دپ کمی سر آستین های بلندی دارد. در سمت راست نیز عکسی از اکران فیلم دزدان دریای کاراییب را در کالیفرنیا ۲۰۰۷ میلادی شاهد هستیم)

پیراهن سفید جانی دپ

(کمربند قرمز به عنوان اکسسوری توانسته شکست رنگ خوبی بین شلوار و پیراهن سفید جانی دپ که با گردن بند نقره ای ست شده به وجود آورد.  دستبند چرمی او  از جمله اکسسوری  های محبوب ایشان در تیپ های گوناگون به  شمار می رود. شال های گردن  پشمی  و نخی ،  نقش مکمل استایل او را ایفا کرده  و به  همین خاطر می توان تیپ او را از خاص ترین استایل  هنرپیشه های مرد هالیوود دانست)

جانی دپ با زنجیره نقره

( جانی دپ در این استایل، زنجیره نقره خود را با کلاه طوسی و پیراهن مشکی ست کرد و همراهی عینک  با فریم بنفش نیز ترکیب جذابی به این تیپ بخشیده  است که در کالیفرنیا ۲۰۰۶ میلادی  رونمایی کرد)

جانی دپ و مدل مو زرق و برق دار

( جانی دپ در این استایل، مدل مو زرق و برق دار خود را با یک کت و شلوار  قهوه ای و پیراهن یقه باز کلاسیک ست کرده که برای شرکت در اکران فیلم سینمایی LIBERTINE در نوامبر ۲۰۰۵ میلادی  کالیفرنیا است)

 تیپ رسمی و شیک با کت و شلوارهای مشکی و آبی از جانی دپپ

(دو تیپ رسمی و شیک با کت و شلوارهای مشکی  و آبی از جانی دپپ که استایل  او را با ریش و سبیل و بدون ریش در  سال های  ۲۰۰۰ تا ۲۰۰۵ میلادی نشان می دهد)

جانی دپ را کنار کیت وینسلت

( جانی دپ را کنار کیت وینسلت، ستاره هالیوود در  فرش  قرمز اکران فیلم NEVERLAND در لندن در  اکتبر ۲۰۰۴  میلادی مشاهده می  کنید)

درس  هایی از استایل  جانی دپ

  • جانی دپ قد نسبتا بلندی دارد و سعی میکند لباس های همرنگ بپوشد تا اندام کشیده تری  را تداعی کند.
  • جانی دپ با الهام از استایل و گریم خود در ۵ گانه  دزدان دریای  کاراییب، تیپ های کژوال  و رسمی خود را ست می کند که به نوعی همراه کردن  ذهنی مخاطبان با نقش های خاطره انگیزش در این فیلم سورئال است.
  • کلاه های لبه  دار جانی دپ اگر چه توسط ستارگان هالیوود زیاد دیده نمی شود اما در خاص  کردن  استایل آقای  خاص  هالیوود موثر است.
  • جانی دپ ، استاد وینتیج است. به روز کردن لباس های کلاسیک دهه  های نیمه دوم قرن بیستم.
  • جانی دپ ، عاشق  کت های چهار خانه  است.
  • همراهی کت ها با شلورها، بخشی از طراحی استایل جانی دپ را تشکیل می دهد. پرهیز  او  از استایل  هایی که مرتب او را با شلوار  پارچه های نشان دهد، سبب شده تا کلکسیونی از استایل کژوال  را در اختیار  هوادارانش قرار دهد.
  • اگر چه پوشیدن پیراهن  با شلوار جین  پاره خیلی  رسم نیست، اما جانی دپ علاقه  زیادی به  این کار دارد.

همراهان  گرامی

اگر علاقمند به  آشنایی با جنس وکیفیت اکسسوری و کلاه و شال گردن و کراوات های جانی دپ هستید، با کارشناسان لوکس تهران از طریق کامنت یا کانال های ما در شبکه های اجتماعی تماس بگیرید.

دنیای مد و لباس و لاکچری گردی را هر روز با لوکس تهران تجربه کنید.

جانی دپ همچون تام هنکس و جورج کلونی ، هیچ صفحه ای در اینستاگرام و شبکه های اجتماعی ندارد.

 


بیشتر بخوانید :

جانی دپ بازیگر ۵۴ ساله، مشهور و بسیار محبوب آمریکایی است. اولین حضور او در پرده‌های سینمای آمریکا به سال ۱۹۸۴ میلادی و ایفای نقش در فیلم سینمایی “کابوس در خیابان الم” باز می گردد. او برای اولین بار در سن ۲۱ سالگی به ایفای نقش در این فیلم پرداخته است.

از آن روز تاکنون سی اندی سال می گذرد و در این زمان او در تعداد بسیار زیادی از فیلم‌هایی که خیلی از افراد در دنیا با آن فیلم‌ها خاطرات زیبایی دارند، حضور داشته است.

جانی دپ Jonny Depp

کودکی و بحران‌های زندگی جانی دپ

عکس جوانی جانی دپ

شاید هنگامی که در دوران نوجوانی تصمیم به ترک تحصیل گرفت و با گیتاری که مادرش برای او تهیه کرده بود برای تبدیل شدن به یک ستاره راک از شهر خود به شهر لس‌آنجلس مهاجرت کرد، هرگز نمی دانسته است که سرنوشت او تا این حد متفاوت از پیش‌بینی‌های خودش شکل خواهد گرفت.

دپ در نوجوانی

او دوران کودکی بسیار سختی را نیز تجربه کرده بود زیرا مشکلات خانوادگی و جدایی پدر و مادرش از یکدیگر باعث بحران‌هایی در دوران کودکی و نوجوانی او گشته بود که آثار این بحران‌ها را می توان با زخم‌هایی که بر اثر خود زنی بر روی بدن او وجود دارد مشاهده نمود.

جانی دپ جذاب‌ترین مرد هالیوود و مدل برندهای معروف

جانی دپ جذاب‌ترین مرد هالیوود

در سال ۲۰۰۰ جانی دپ در فیلم بسیار محبوب و دوست داشتنی “شکلات” نقش آفرینی کرد. او در آن فیلم نقش یک گیتاریست دوره گرد را بر عهده داشت که این کاراکتر باعث شد که او به عنوان یکی از جذاب‌ترین مردان هالیوود معرفی گردد.

صنعت مد و همین‌طور تبلیغات از این زمان به بعد برای بستن قراردادهای کلان به سوی او هجوم آوردند. در سال ۲۰۰۰ مدل بسیاری از برندهای معروف عینک و همین‌طور عطرهای بسیار گران اروپایی این هنرپیشه جذاب بود.

عینک آفتابی جانی دپ

کت‌ها و شلوارهای خاص جانی دپ

جانی دپ همواره دارای تیپ‌ها مختلف و متفاوتی در فیلم‌ها و مراسم‌های مختلف بوده است. او به استایل کلاسیک علاقه زیادی دارد و از کلاه‌های لبه‌دار به‌خصوص در رنگ‌های قهوه‌ای و طوسی در تیپ خود بسیار استفاده می کند.

جانی دپ در مراسم فرش قرمز با لباس رسمی و کت شلوار

او به کت علاقه بسیاری دارد و در تیپ‌های مختلف از کت‌هایی با طرح‌ها و رنگ‌های مختلف بهره می‌برد. او استایلی بسیار خاص و منحصربه‌فردی را با کت‌های پشمی، کت‌های راه‌راه و طرح دار، کت و جلیقه و کت‌های چرمی برای خود رقم می زند.

کت شلوار جانی دپ

جانی دپ در مراسم فرش قرمز

طرح موردعلاقه او کت‌های چهارخانه بارنگ‌های تیره است.

تیپ و استایل منحصربه‌فرد جانی دپ

جانی دپ علاقه‌مند‌است که تیپ و استایلی را برای لباس پوشیدن خود انتخاب کند که مشابه هیچ فرد دیگری نبوده و بسیار خاص و به‌یادماندنی باشد. سبک لباس پوشیدن او بیشتر سبک راحت و شیک است.

تیپ غیر رسمی

او عموماً شلوار جین‌های پاره خود را با کت‌های موردعلاقه‌اش ست می کند. همچنین او علاقه زیادی به شلوارهای مردانه پارچه‌ای به‌صورت چهارخانه و ساده و در رنگ‌های طوسی و مشکی دارد.

تیپ ساده دپ با پیراهن چهارخانه و شلوار جین

او در زیر کت خود از بلوزهای سفید و جین آبی استفاده می کند.

شال گردن های جانی دپ

اکسسوری های مورد علاقه جانی دپ

این سلبریتی محبوب  علاقه زیادی به اکسسوری های مردانه دارد. او به‌گونه‌ای آن‌ها را همراه با لباس خود می پوشد که به نظر زیادی از حد شلوغ نبوده و ظاهری خاص و ویژه به تیپ او بدهد.

او از شال‌های گردن پشمی و نخی در تکمیل تیپ خود متناسب با فصل‌های مختلف بهره می برد. شال‌گردن طوسی همراه با گره‌ای شل و لخت سبکی شیک و راحت در استایل او به وجود می آورد.

او به اکسسوری هایی ازجمله دستبندهای چرمی و عینک‌های رنگی به‌خصوص با شیشه‌های آبی‌رنگ علاقه‌مند‌است.

اکسسوری ها و زیورآلات جانی دپ

آشنایی جانی دپ و نیکولاس کیج

هنگامی که او برای تبدیل شدن به یک ستاره موسیقی به شهر لس‌آنجلس مهاجرت نموده بود و با بیکاری و بی پولی دست و پنجه نرم می‌کرد، هرگز نمی دانست که همسرش تنها با یک معرفی ساده او به بازیگر بسیار معروف و تهیه‌کننده مشهور سینمای هالیوود به نام “نیکولاس کیج” می‌تواند زندگی او را تا این حد دچار تغییر نماید.

جانی دپ و نیکولاس کیج

بعد از حضور او در اولین فیلمی که در سال ۱۹۸۴ میلادی بازی کرد، در ادامه فعالیت خود به مرور تبدیل به یکی از پول‌سازترین بازیگران تاریخ سینمای هالیوود شد. ادامه کار او در سال ۱۹۸۵ با یک فیلم سینمایی و در سال ۱۹۸۶ با سه فیلم سینمایی دیگر دنباله پیدا کرد.

به همین ترتیب میزان پروژه‌هایی که به جانی دپ پیشنهاد می‌شد افزایش داشت، اما با توجه به خصوصیات اخلاقی خاصی که داشت و تنها در فیلم‌های حضور پیدا می‌کرد که به فیلمنامه های آن‌ها علاقه‌مند باشد و منافع مالی‌اش را چندان مدنظر نداشت، به عنوان یکی از بازیگران گزیده کار سینمای آمریکا نیز شهرت پیدا کرد.

جانی دپ در دهه های مختلف زندگی

جانی دپ بازیگر گزیده کار سینمای آمریکا

بیشترین تعداد همکاری جانی دپ با کارگردان معروف و مشهور آمریکایی تیم برتون شکل گرفته است. تیم برتون که شهرت بسیار زیادی در ساخت فیلم‌های سورئال و فانتزی دارد، توانسته است هماهنگی بسیار خوبی را با او برای بازی در نقش‌های عجیب و غریبی که در فیلم‌های او حضور دارند به دست بیاورد.

جانی دپ و تیم برتون

این همکاری در طی سالیان طولانی باعث ایجاد دوستی و رفاقتی گشته است که این دو نفر حتی به عنوان پدرخوانده فرزندهای یکدیگر نیز به حساب می آیند.

اما سابقه اولین همکاری‌های این دو شخص بازمی‌گردد به فیلم “ادوارد دست قیچی” که این فیلم که در واقع باعث شهرت روز افزون جانی دپ نیز گردی. او توانست یک شخصیت بسیار فانتزی و جذاب را با استفاده از فیلم نامه ای که خود تیم برتون نوشته بود، خلق نماید.

علاوه بر جذاب بودن و متفاوت بودن این نقش او توانست قابلیت‌های بازیگری خود را نیز به ظهور برساند. بعد از این فیلم‌ او در سال ۱۹۹۳ در سه فیلم سینمایی دیگر به ایفای نقش پرداخت که اولین آن‌ها “چه کسی گیلبرت گریپ را آزار می‌دهد” بود.

این فیلم یکی از آثار شاخص آن دوران محسوب می گردد. در سال ۱۹۹۴ نیز جانی دپ تنها یک فیلم سینمایی را بر روی پرده سینمای آمریکا داشت اما کم کاری خود را در سال ۱۹۹۴ در سال بعدش یعنی سال ۹۵ جبران نمود و با سه فیلم در سینمای آمریکا حضور پیدا کرد که یکی از این سه فیلم “دون خوان دی مارکو” بود.

یکی دیگر از نقش‌های به‌یادماندنی جانی در نقش “دنی براسکو” در فیلمی به همین نام بود که در سال ۱۹۹۷ او در این نقش حضور پیدا کرد. طی سال ۹۷ و ۹۸ جانی در چهار فیلم بازی کرد که هر چهار فیلم از بهترین آثاری هستند که در کارنامه او یافت می شود.

یکی از این فیلم‌ها “دنی براسکو” بود دیگری “شجاع” بوده و دو فیلم “ترس و نفرت در لاس وگاس” و “لس‌آنجلس بدون نقشه” نیز در همین دو سال ساخته شدند؛ اما می‌رسیم به همکاری بعدی تیم برتون و جانی دپ در سال ۱۹۹۹ که فیلمی به نام “اسلیپی هالو” بود. تیم برتون در مورد نقشه ذهنی شخصیت” اسلیپی هالو” می گوید که درصد زیادی از این شخصیت پردازی را خود او انجام داده و توانسته او را شگفت زده کند.

جانی دپ و نقش آفرینی در کنار ستاره‌های سینمای لاتین

در سال ۲۰۰۱ سه فیلم سینمایی دیگر نیز بازی کرد که دو فیلم از آن‌ها فیلم‌های معروفی هستند.

اولی “کوکائین” و دومی “مردی که گریه کرد” از کارگردان بسیار معروف آقای سزار است که جانی دپ در هر دوی این فیلم‌ها نقشی درخشان بر عهده داشت. سال ۲۰۰۳ سال جهانی شدن دپ نام می‌گیرد، زیرا در ابتدای این سال اول در فیلمی به نام “روزی روزگاری در مکزیکو” بازی می‌کند که با تعداد بی‌شماری از ستاره‌های لاتین آن دوران از خواننده‌های لاتین گرفته تا بازیگران همبازی می‌شود.

این فیلم یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های آن دوران لقب می‌گیرد.

جانی دپ در نقش های مختلف

جانی دپ و فیلم دزدان دریایی کارائیب

معروف‌ترین نقش جانی دپ در تاریخ سینما یعنی نقش کاپیتان جک گنجشکه در فیلم “دزدان دریایی کارائیب” است.

جانی دپ در دزدان دریایی کارییب

این فیلم که با ابداعات و اختراعات خود جانی در شخصیت پردازی این کاراکتر نیز همراه بوده است، در ابتدا بسیار مورد تردید صاحبان استودیو بود و آن‌ها انتظار نداشتند که این فیلم بتواند موفقیت خوبی را در گیشه به دست بیاورد؛ اما برخلاف انتظار آن‌ها این فیلم فروش بسیار بالایی را تجربه کرد و همین‌طور شخصیت کاپیتان جک گنجشکه به یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های تاریخ سینما مخصوصاً برای کودکان و نوجوانان تبدیل شد.

جانی دپ در نقش جک اسپارو

موفقیت این فیلم به حدی بود که تا امروز پنج سری از این فیلم ساخته شده که دپ در هر پنج فیلم نقش کاپیتان اسپارو یا کاپیتان جک گنجشکه را بر عهده داشته است و همواره حضور او در این نقش تضمین‌کننده فروش بسیار بالای این سری از فیلم‌های دزدان دریایی کارائیب خواهد بود.

فیلم‌های دزدان دریایی کارائیب

در سال ۲۰۰۵ نیز با بازی کردن در “فیلم چارلی و کارخانه شکلات” که فیلم دیگری از تیم برتون بود، توانست همکاری خود را با این کارگردان معروف گسترش دهد. نقش این هنرپیشه را در این فیلم نیز مورد تحسین منتقدین و همین‌طور همکارانش قرار گرفت. به‌طور کلی سابقه کاری جانی را می‌توان در نقش‌هایی که کمی زمینه فانتزی داشتند و همین طور شخصیت‌هایی که به نظر کمی درون‌گرا و خلوت‌نشین هستند پیدا نمود.

جذاب ترین استایل های جانی دپ

استایل های مردانه جانی دپ در مراسم های مختلف

10 دیدگاه

10 Comments

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا