دکوراسیون لوکس

دکوراسیون مدرن خانه بازیگر و خوانندۀ امریکایی سلنا گومز

دکوراسیون مدرن خانه سلنا گومز

بازیگر و خوانندۀ امریکایی سلنا گومز خانۀ جدید در استودیو سیتی در کالیفرنیا خریداری کرده است. این خانۀ جدید در واقع یک ساختمان سنتی است که در سال ۱۹۵۱ بنا گردیده و مساحت آن ۳۰۰ مترمربع می باشد که بزرگترین امتیاز آن را استفاده از چوب سخت در مصالح و درب های فرانسوی در بنا باید دانست.

دکوراسیون داخلی
طراحی این بنا بسیار ساده بوده اما جزئیات کلاسیک بر آن حاکم است. استخر شنا و فضای مخصوصی برای پخت کباب در حیاط پشتی قرار دارد و درختان انگور و گلهای زینتی در آن فراوانند. فضای داخلی منزل به گونه ای طراحی شده که اتاق های پذیرایی از طریق درب هایی به هم راه دارند.

سلنا گومز

کف بنا با سنگ های سفید و سیاه فرش شده. اتاق نشیمن به سبک خانه های روستایی طراحی شده که منعکس کنندۀ یک محیط راحت است. قاب عکس ها و تابلوهای نقاشی روی دیوار بالای مبل ها نصب شده اند و یک فن سقفی نیز در اتاق نشیمن قرار دارد.

دکوراسیون فضای باز
طراحی فضای روستایی در اتاق ناهارخوری نیز حضور دارد؛ میز غذاخوری از ورق فولاد ساخته شده و صندلی ها با روکشی از پارچۀ سفید پوشیده شده اند. وسایل تزئینی اتاق ناهارخوری از جنس نقره و کاملاً کلاسیک هستند.

محیط آشپزخانه هم از نظر طراحی و رنگ مانند فضای باز منزل است؛ یک فر گازی به شکل پُل در دیوار اصلی تعبیه شده است و علی رغم وجود کابینت های فراوان، ظروف پخت و پز به شکلی جذاب در محیط آشپزخانه چیده شده اند.


حمام اصلی با سنگ های معدنی و مرمر و سرامیک های نفیس در کف و دیواره ها پوشیده شده و کمدهای چوبی در فضای رختکن قرار دارند. تخت بزرگی در اتاق خواب قرار گرفته که از آهن ساخته شده و با تشک و ملافۀ سفید پوشانده شده؛ حضور فن سقفی در اتاق خواب هم تکرار شده است. مجموع این ها فضای آرام بخش توام با زیبایی شناسی قابل توجهی را به وجود آورده است.

عکس سلنا گومز

عکس دکوراسیون آشپزخانه

دکوراسیون آشپزخانه

عکس دکوراسیون داخلی حمام دستشویی خانه سلنا گومز

دکوراسیون حمام دستشویی خانه سلنا گومز

عکس ورودی خانه سلنا گومز

عکس دکوراسیون داخلی اتاق خواب خانه سلنا گومز

دکوراسیون اتاق خواب خانه سلنا گومز

عکس دکوراسیون داخلی پذیرایی خانه سلناگومز

دکوراسیون پذیرایی خانه سلناگومز

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا