لوازم آرایش

استفاده از نسکافه برای رنگ کردن مو با مواد طبیعی

رنگ موی طبیعی با نسکافه

بسیاری از خانم ها همیشه به دنبال لوازم آرایش طبیعی هستند که به تغییر رنگ موهایشان بدون آسیب رساندن به آنها کمک می کنند. استفاده از رنگ های شیمیایی می تواند موها را خشک کند و باعث آسیب رسیدن به آنها در طول زمان شود.

آیا شما تا به حال در مورد استفاده از نسکافه برای تغییر رنگ موهای خود فکر کرده اید؟ نسکافه یکی از طبیعی ترین موادی است که به تغییر رنگ مو کمک می کند. در اینجا چهار روش مختلف برای رنگ کردن مو با نسکافه را بیان می کنیم.

 رنگ موی طبیعی با نسکافه و زردچوبه
۱- رنگ موی طبیعی با نسکافه و زردچوبه :

۶ قاشق غذا خوری زردچوبه، ۴ قاشق غذا خوری نسکافه و ۲ سفیده تخم مرغ را با یک بسته اکسیدان در یک ظرف پلاستیکی مخلوط کنید. نصف فنجان روغن زیتون را به مخلوط اضافه کنید تا یک خمیر سفت به دست بیاید.

خمیر حاصل را روی موهای خود قرار دهید و حداقل پنج ساعت آن را به حال خود بگذارید و سپس موی خود را به طور معمول بشویید و از موهای طبیعی و جذاب قهوه ای رنگ خود لذت ببرید.

 رنگ موی طبیعی با نسکافه و کاکائو
۲- رنگ موی طبیعی با نسکافه و کاکائو :

۲ قاشق غذا خوری نسکافه، ۲ قاشق غذا خوری کاکائو و ۱ قاشق چای خوری آب لیمو را با نصف قاشق غذاخوری روغن کنجد و ۲ عدد اکسیدان مخلوط کنید. خمیر به دست آمده را روی موهایتان قرار دهید و آن را حداقل یک ساعتبه حال خود بگذارید. سپس موی خود را به طور معمول بشویید و به طور طبیعی موهای شما رنگ قهوه ای خواهد گرفت.

 رنگ موی طبیعی با نسکافه و روغن زیتون
۳- رنگ موی طبیعی با نسکافه و روغن زیتون :

دو عدد تخم مرغ را با دو قاشق غذاخوری نسکافه و یک لیوان روغن زیتون مخلوط کنید. دو عدد اکسیدان به آن اضافه کنید.

مخلوط را هم بزنید و سپس آن را روی موهای خود قرار دهید و حداقل یک ساعت آن را به حال خود بگذارید. در پایان موهای خود را با آب بشویید. برای به دست آوردن رنگ قهوه ای روشن، این دستور را دوباره پس از دو هفته تکرار کنید.

 رنگ موی طبیعی با نسکافه و عسل
۴- رنگ موی طبیعی با نسکافه و عسل :

۳ قاشق غذا خوری نسکافه با نصف فنجان روغن زیتون را در یک ظرف ریخته و مخلوط کنید. در یک ظرف دیگر، دو قاشق غذا خوری زردچوبه را با ۳ قاشق غذاخوری عسل و یک عدد زرده تخم مرغ مخلوط کنید و آن را به مخلوط نسکافه و روغن زیتون در ظرف اول اضافه کنید.

سپس خمیر به دست آمده را برای ۵ ساعت روی موهای خود قرار دهید. موهای خود را به طور معمول بشویید و متوجه خواهید شد که رنگ موهای شما به رنگ قهوه ای بلوطی روشن تبدیل شده است.

 رنگ موی طبیعی

 رنگ موی طبیعی با نسکافه

4 دیدگاه

4 Comments

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا