دکوراسیون لوکس

گرانترین خانه های جهان

گرانترین خانه های جهان از فلوریدا تا دبی

ارزش املاک و مستغلات مدام در حال افزایش است، به خصوص در خانه های لوکس. بنابراین افراد ثروتمند از سراسر جهان قصد خرید خانه های گران قیمت را دارند تا در این خانه های لوکس زندگی کنند یا پول خود را در این حوزه سرمایه گذاری کنند.

در اینجا ۳ خانۀ گرانقیمت جهان را به شما معرفی خواهیم کرد:

۱-  ویلای لالیوبولدا از گرانترین خانه های جهان

این ویلا در سال ۱۹۰۲ برای لئوپولد دوم پادشاه بلژیک ساخته شده بود. بعدها آن را به یک ثروتمند لبنانی الاصل به نام ادموند صفرا فروخته شد که پس از او بیوه اش  لیلی صفرا در آنجا زندگی می کرد. این ویلای زیبا در ساحل “ریویرا” فرانسه واقع شده و دارای یک نمای پانورامای بسیار لذت بخش و زیبا از دریای مدیترانه است.

گرانترین خانه های جهان : ویلای لالیوبولدا

لالیوبولدا با قیمتی بالغ بر ۷۵۰ میلیون دلار به عنوان یکی از املاک  لوکس و گرانترین های واقعی در جهان به شمار می رود. ویلا توسط یک باغ به مساحتی حدود ۶۰،۰۰۰ متر مربع احاطه شده است که توسط بیش از ۱۲۰۰ درخت از گونه های مختلف، به ویژه زیتون، سیرپرس، لیمو، نارنجی و آلو تزئین شده است.

این بنا دارای امکانات بسیاری مانند استخر شنا، ۱۱ اتاق خواب و ۱۴ حمام، و همچنین تعدادی سالن های ورزشی و یک بولینگ می باشد.

 ویلای لالیوبولدا

تصویری از ویلای لالیوبولدا از گرانترین خانه های جهان

۲-  از گرانترین خانه های جهان ؛ قصر لاکچری صداقت

این قصر کوچک و زیبا در منطقۀ پالم پیچ در ایالت فلوریدای امریکا قرار دارد. قیمت قبلی این بنای لوکس ۱۲۵ میلیون دلار بود که اکنون به ۹۵ میلیون دلار کاهش یافته است. مساحت آن حدود ۵۵۷۴ متر مربع بوده و نمای زیبایی از اقیانوس دارد.

گرانترین خانه های دنیا : قصر صداقت

یک استخر شنا به طول ۳۰ متر و پارکینگ اختصاصی با گنجایش ۵۰ خودرو، ۱۸ اتاق خواب و ۲۲ حمام در این قصر موجود است. مالک آن یک میلیاردر روس به نام دیمیتری ری بلولف است.

عکس قصر صداقت

گرانترین خانه های دنیا : قصر صداقت

عکس گرانترین خانه های دنیا : قصر صداقت

۳-  ساختمان لوکس هیرست ؛از گرانترین خانه های جهان

این منزل در سال ۱۹۲۷ بنا شد و در سال ۱۹۴۷  توسط  ویلیام راندولف هیرست روزنامه نگار و میلیاردر امریکایی خریداری و به نام او به «هیرست» مشهور شد. مالک فعلی این بنا شخصی به نام لئونارد راس است که آن را در سال ۱۹۷۶ خریده است. قیمت این منزل لوکس به ۱۶۵ میلیون دلار بالغ می شود.

عکس گرانترین خانه های دنیا : ساختمان هیرست

جف بیزوس مالک سایت آمازون، تام کروز، دیوید و ویکتوریا بکهام در همسایگی این خانه زندگی می کنند. این خانه شامل ۶ طبقۀ مسکونی با ۳ استخر شنا، ۲۹ اتاق خواب و سالن های ورزشی است.

عکس گرانقیمت خانه های جهان

گرانترین خانه های دنیا : ساختمان هیرست

عکس گرانترین خانه ها


بیشتر بخوانید :

گرانترین خانه های دنیا

کاخ آرزوها در بریتانیا

بریتانیا به دلیل وجود کاخ های بسیار زیبا یکی از مشهورترین کشورهاست؛ تاریخ بنای بسیاری از این کاخ ها به صدها سال قبل برمی گردد. به تازگی یکی از این کاخ ها در لندن به قیمت ۳۰ میلیون دلار برای فروش عرضه شده که گرانترین محل سکونت به شمار می رود.

گرانترین خانه های دنیا کاخ آرزوها در بریتانیا

این کاخ که ۲۰۰ سال از بنای آن می گذرد، در منطقۀ ویبریج در اطراف لندن واقع شده و فقط ۲۵ کیلومتر تا مرکز شهر لندن فاصله دارد. این کاخ که یک مجموعۀ هنری آنتیک به شمار می رود، ۸ اتاق دارد و از هر اتاق می توان فضای بیرون کاخ را کاملاً دید. استخر شنای مخصوص، سالن سینما و یک باغ به مساحت ۷۴/۱ هکتار از دیگر امکانات این کاخ باشکوه است.

گرانترین خانه های دنیا عکس استخر

از گرانترین خانه های دنیا : کاخ آرزوها

نمای ورودی کاخ

همچنین یک سالن بزرگ با ۱۸ صندلی، یک آشپزخانه و سالن غذاخوری در پشت کاخ با فضایی رو به باغ در طبقۀ پایین قرار دارد. یک طبقه از کاخ شامل سالن، اتاق نشیمن، غذاخوری و یک تراس ۲۰۰ متری به محلی برای اقامت اختصاصی تبدیل شده است. پارکینگ کاخ گنجایش پارک چهار خودرو را دارد و برای هر پارکینگ، یک ورودی مجزا به کاخ در نظر گرفته شده است.

گرانترین خانه های دنیا عکس اتاق خواب کاخ

فروشندگان کاخ انتظار دارند بتوانند این اقامتگاه فاخر و زیبا را به ثروتمندان روس یا عرب علاقمند به میراث معماری بریتانیایی بفروشند


بیشتر بخوانید :

لوکس ترین و گرانقیمت ترین خانه های جهان

گرانترین آپارتمان ها در دبی

به تازگی ادارۀ املاک و اراضی دبی سند یک واحد آپارتمان مسکونی در داون تاون برج خلیفه به قیمت ۶۰ میلیون دلار را ثبت کرده است. از سال ۲۰۱۴ تاکنون این گرانترین واحد آپارتمانی است که در این اداره ثبت شده است. رئیس این اداره اعلام کرده انجام این گونه معاملات به دلیل جذابیت های دبی است که سرمایه گذاران بزرگ داخلی و خارجی را به این گونه معاملات تشویق می کند.

 برج خلیفه داون تاون گرانترین خانه های دنیا

گرانترین خانه های دنیا : برج خلیفه داون تاون

بر اساس اعلام ادارۀ املاک و اراضی دبی، یک واحد آپارتمان مسکونی دیگر به قیمت ۳۵ میلیون درهم در ذاادریس داون تاون، یک واحد در هتل داون تاون در طبقه ای موسوم به آرمانی به قیمت ۲۸ میلیون درهم، یک واحد در برج بولیوارد پلازا به قیمت ۲۲ میلیون درهم در مقام های بعدی جای دارند که مجموع قیمت آنها به بیش از ۵/۱ میلیارد درهم بالغ می شود. تمام این آپارتمان ها در منطقه ای در وسط شهر برج خلیفه موسوم به داون تاون واقع شده اند.

 


بیشتر بخوانید :

لاکچری ترین خانه های دنیا

گردش در یکی از گرانبهاترین خانه های جهان

لاکچری ترین خانه های دنیا

مالکان یکی از گرانبهاترین خانه های جهان تصمیم گرفتند برای معرفی این بنای لوکس و فاخر، درهای منزل خود را بگشایند. این خانه که دکوراسیون لوکس آن چشم ها را خیره می کند و بینندگان را به عالم افسانه های قدیمی و قصرهای سلطنتی می برد، در آتلانتا واقع شده و قیمت آن چیزی حدود ۲۰ میلیون دلار است.

عکس :دکوراسیون لوکس خانه های لاکچری

در این خانه، ۱۱ حمام، ۹ اتاق خواب، ۷ آشپزخانه، آمفی تئاتر و سینما موجود است و دکوراسیون داخلی آن چنان زیباست که بیننده میل و رغبتی برای خروج از آن ندارد. سالن جشن و میهمانی، استخر شنای المپیک، دو سالن ورزشی و یک سالن بسکتبال و همچنین یک مرکز طبی که اتاق ماساژ قسمتی از آن است، بخشهای دیگر این قصر زیبا هستند.

عکس : سینمای خانگی در خانه های لاکچری

( تصویری از سالن سینمای یکی از گرانترین خانه های جهان )

یک استودیوی ضبط موسیقی، سالن بیلیارد، سالن آرایش و زیبایی و اتاق دخانیات برای صرف سیگار و قلیان نیز در اینجا وجود دارند. آشپزخانه های هفت گانۀ بنا، دارای فر پیتزا و جوجه گردان های ژاپنی هستند.

لازم به ذکر است که صاحب این قصر، بازسازی آن را در سال ۲۰۰۸ به پایان رسانده و تصویربرداری چندین پروژۀ سینمایی نیز در آن صورت گرفته است.

عکس : پذیرایی و دکوراسیون خانه های لاکچری

( تصویری از سالن پذیرایی یکی از گرانترین خانه های جهان )

عکس : اتاق نهارخوری دکوراسیون

( تصویری از اتاق و میز نهارخوری یکی از گرانترین خانه های جهان )

عکس : آشپزخانه با دکوراسیون لاکچری

( تصویری از آشپزخانه یکی از گرانترین خانه های جهان )

دکوراسیون گرانترین خانه های دنیا

( تصویری از اتاق کار یکی از گرانترین خانه های جهان )

عکس : دکوراسیون نشیمن

( تصویری از اتاق نشیمن یکی از گرانترین خانه های جهان )

عکس : آشپزخانه لاکچری

( تصویری از بالکن یکی از گرانترین خانه های جهان )

آشپزخانه با دکور لوکس

عکس : اتاق خواب لاکچری

( تصویری از اتاق خواب تجملاتی یکی از گرانترین خانه های جهان )


بیشتر بخوانید :

گرانترین آپارتمان جهان

گرانترین آپارتمان در دبی و راز گران بودنش

یگی از گرانبهاترین واحدهای آپارتمان مسکونی دبی در جزیرۀ نخله جمیرا قرار گرفته که ارزش آن معادل ۱۰۲ میلیون درهم اماراتی است. این در حالی است که گران قیمت ترین واحدهای آپارتمانی در دبی پیش از این نهایتاً به قیمت ۶۰ میلیون درهم به فروش رسیده اند.

گرانترین آپارتمان جهان در دبی جزیرۀ نخله جمیرا

گرانترین خانه های دنیا : دبی جزیرۀ نخله جمیرا

صاحب جدید این واحد آپارتمانی که مساحت آن بالغ بر ۲۹۸۰۰ مترمربع است، بهای گزافی را پرداخت خواهد کرد که به گفتۀ خودش بابت وجود آیتم های رفاهی لوکس و فوق العاده شیک آن می باشد. این آپارتمان بسیار لوکس دارای پنج حمام و چندین اتاق نشیمن است که دارای ویژگی‌ های فوق العاده در طراحی و دکوراسیون هستند و نمای زیبای خلیج فارس و شهر دبیرا می توان از آنها تماشا کرد.

۱۱۵۰۰ متر از این آپارتمان را فضاهای باز شامل چندین بالکن و تراس و یک حیاط بزرگ روباز به خود اختصاص داده اند. این آپارتمان در سه طبقه طراحی و با استفاده از بهترین مصالح توسط یک شرکت مهندسی بریتانیایی که دفترش در لندن است، بنا گردیده است. این شرکت، انجام عملیات ساخت بنای مشهور ون هاید پارک را نیز در کارنامۀ خود دارد.

مالک جدید که اسمش فاش نشده، برای خرید آن از مالک قبلی درخواست های ویژه ای هم داشته است. اگرچه آپارتمان خود دارای سه استخر شناست اما وی می خواهد تا استخری به طول بیست متر در پشت بام این بنا افزوده شود. با اتمام کار ساخت، این استخر، یکی از بزرگترین استخرهای خصوصی دبی خواهد بود.

این آپارتمان منحصر به فرد که «وان پالم» نام دارد، در شرق جزیرۀ نخلة جمیزا دبی واقع شده و با ویژگی های خاص و تزئینات فوق العاده اش و همچنین منظرۀ افق زیبای خلیج فارس که از هر سوی آن پیداست، لوکس ترین و فاخرترین بنای مسکونی در دبی به شمار می رود. حتی می توان آن را یک اثر هنری کم نظیر در منطقۀ خاورمیانه به شمار آورد.

در هر طبقه از بنا به ترتیب، سه، چهار و پنج اتاق خواب قرار دارد و سه پنت هاوس در سه طبقۀ آن موجود است. تزئینات فضاهای داخلی و خارجی در این ساختمان لوکس واقعاً بی نظیر است. همچنین وجود یک اسکلۀ خصوصی در کنار ساحل این امکان را فراهم می کند تا قایق های تفریحی ساکنان آپارتمان بتوانند در کنار آن پهلو بگیرند.

این ساختمان با یک مجموعه بی نظیر از امکانات و امکانات لوکس به منظور رضایت ساکنان آن مجهز شده است. وان پالم شامل چندین رستوران لوکس، سینما در فضای باز، فضای باربیکیو، سالن مهمانی، استخر کودکان، اتاق بازی و یک باشگاه ورزشی لوکس خواهد بود.

گرانترین خانه دنیا در دبی جزیرۀ نخله جمیرا

گرانترین خانه های دنیا : دبی جزیرۀ نخله جمیرا

اگر چه این پروژه اخیراً به اوج خود رسیده است، ون پالم به خاطر طراحی منحصر به فردش شناخته شده است و در هفته جاری جایزه معتبر بین المللی در املاک بین المللی برگزیده شد. انتظار می رود کار ساخت این بنای مجلل تا سال ۲۰۱۸ به پایان برسد. بسیاری از بهترین طراحان جهان در این پروژه همکاری دارند. هر طبقه از این آپارتمان طبق نظر و دلخواه مالک آن طراحی و اجرا خواهد شد.

مالکین می توانند طرح های داخلی را بنا به نظر و سلیقۀ خود از میان طرح های دو شرکت ژاپنی سوپر بوتاتو و شرکت انگلیسی الیسیون که از طراحان داخلی لوکس در جهان به شمار می روند، انتخاب کنند. وان پالم نقطۀ عطفی برای دبی خواهد بود.

 

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا