سبک زندگی لوکس

گرانترین های جهان ؛ از گرانترین چهره تا گرانقیمت ترین لمینیت دندان

فهرستی از گرانترین های جهان از گرانترین لمینیت دندان تا گرانترین رژ لب جهان …

گرانترین چهره جهان

فان بینگ بینگ هنرپیشۀ ثروتمند چینی است که ۲۹ سال سن دارد و صاحب یکی از ۱۰۰ چهرۀ زیبا در جهان است. مجلۀ فوربز ادعا کرده او یکی از ۱۰ شخص ثروتمند چین است. این هنرپیشه یک ستارۀ تلویزیونی مشهور است و مدیریت مدرسۀ هنری را که خود در سال ۲۰۰۸ افتتاح کرده بر عهده دارد.

زیباترین و گرانترین چهره دنیا

اما این زیباروی چینی به جز اینها، لقب «گران ترین چهره» را هم به خود اختصاص داده است؛ پس از این که فاکتور هزینه های زیبایی و آرایش صورت بینگ بینگ که بالغ بر صد میلیون یوآن معادل ۱۶ میلیون دلار امریکایی می شد در اینترنت منتشر گردید، این لقب به او داده شد.

گرانترین چهره زن

 

این مبلغ گزاف بابت تغییرات عمده در چهرۀ این سوپراستار چینی شامل جراحی درشت تر کردن چشم ها، سفید و پاکسازی کردن پوست بدن و صورت، جراحی بینی و چانه هزینه شده است. بینگ بینگ سالهاست که در فهرست ۱۰۰ چهرۀ زیبای جهان قرار دارد.

گرانترین های جهان ؛ چهره سوپر استار چینی

 


گران ترین لمینت دندان در جهان

یک زن قطری توانست با خرید یک لمینت دندان به قیمت ۱۵۳ هزار دلار به عنوان « گران ترین لمینت جهان » در گینس دست یابد. این لمینت توسط یک مرکز دندانپزشکی مشهور در دبی از طلا و الماس ساخته شده و ساخت آن ۳ هفته زمان برده است.

گرانترین های جهان ؛ لمینیت دندان

قیمت این لمینت برای هر دو فک بالا و پایین ۱۵۳ هزار دلار است. در ساخت این لمینت از ۱۰ گرم طلای خالص ۲۴ عیار و ۸۸ قطعه سنگ گرانبها و ۶۸ قطعه الماس ریز استفاده شده است.

گرانترین لمینیت جهان از جنس طلا

گرانترین های جهان ؛ لمینیت دندان لاکچری


گران ترین رژلب

زمانی که فلادا هاجرتی –متخصص بین المللی آرایشگری- تصمیم به ساخت یک رژلب گران قیمت گرفت، بهای این رژلب از قیمت تمام مواد آرایشی در طول تاریخ پیشی گرفته است. این رژلب از یک مایع براق کنندۀ لب به رنگ قرمز تشکیل شده که پس از مالیدن آن روی لب ها، تعداد ۸۰ قطعه الماس که وزن مجموع آنها بالغ بر ۶ ونیم قیراط است، روی لب بالا چسبانده می شود و لب پایین فقط با رژ لب مایع برند اسمش بوکس پوشانیده می شود.

گرانترین های جهان ؛ رژ لب

هاجرتی این رژ گران قیمت را برای شرکت زوی شیک سیفورا که یک برند جهانی در ساخت و عرضۀ موارد آرایشی است، تولید کرده و قیمت آن ۲۶۵۰۰ دلار است.

گرانترین رژلب جهان

گرانترین رژ جهان

گرانترین های جهان ؛ رژ لب لاکچری


گران ترین مانتوی جهان

مانتوهای زنانۀ عربی را حتماً دیده اید؛ مانتوهایی بلند و پر نقش و نگار. این مانتوها را به عربی «عبایه» می گویند. یک طراح بریتانیایی به نام دیبی وینگهام عبایه ای را طراحی و تولید کرده که با ۲۰۰۰ قطعه الماس و به ویژه الماس قرمز تزئین شده است.

گرانترین های جهان ؛ مانتو عبایی

الماس قرمز از کمیاب ترین الماس های جهان است که قیمت هر قطعۀ آن حدود ۸ میلیون دلار برآورد می شود. قیمت این عبایه ۶/۱۷ میلیون دلار است. وینگهام گفته است: این عبایه طرح ساده ای است از یک نوع لباس زنانه که  در سراسر جهان اسلام مورد استفاده است. اما به دلیل استفاده از تزئینات فوق العاده با الماس که کاری دقیق و با نهایت ظرافت است، به قیمت گزافی عرضه می شود.

گرانترین مانتوی جهان

گرانترین های جهان ؛ مانتو عبایی لاکچری

این عبایه فردا ۲۰ مارس در یک مراسم ویژه در هتل رافلز دبی و فقط برای تعدادی از مشتریان ثروتمند رونمایی خواهد شد. دیبی وینگهام پیش تر نیز گران ترین لباس جهان به قیمت ۳ و نیم میلیون یورو را با استفاده از ۵۰ قطعه الماس سیاه که وزن هر قطعۀ آن بالغ بر ۲ قیراط بود طراحی و تولید کرده است.


گران ترین سگ جهان از نژاد ماستیف تبتی

بسیاری از مردم حیوانات اهلی را در منزل نگهداری می کنند تا روزی مانند عضوی از اعضای خانواده به شمار آیند. در استان ژجیانگ چین سگی تربیت شده به قیمت ۲ میلیون دلار فروخته شد. طول این سگ ۸۰ سانتی متر و وزنش ۹۰ کیلوگرم است؛ نژاد این سگ، ماستیف تبتی است که از نژادهای نادر و کمیاب می باشد.

گرانترین های جهان ؛ سگ از نژاد ماستیف تبتی

موهای بلند، بدن بزرگ، پارس کردن بلند و زوزه هایی شبیه غرش شیر از علامت های نژاد ماستیف تبتی است. سگ های نژاد ماستیف در چین به عنوان سگ های راهنما تربیت می شوند. لازم به ذکر است گران ترین سگ قبلی جهان، سگس از همین نژاد با قیمت ۱ونیم میلیون دلار بود که رکوردش توسط این گ شکسته شد.

گرانترین سگ جهان

گرانترین های جهان ؛ سگ از نژاد ماستیف تبتی


گران ترین کفش ورزشی

گران ترین کفش ورزشی جهان این هفته در دبی رونمایی خواهد شد. قیمت این کفش ۷۴ هزار درهم امارات معادل ۲۰ هزار دلار امریکاست. طراحی این کفش ایتالیایی توسط شرکت Athletic Propulsion Labs و بر اساس یک سفارش خصوصی صورت گرفته است و قرار است در فروشگاه لیفل که بزرگترین فروشگاه کفش ورزشی جهان در دبی است به فروش برسد.

گرانترین کفش ورزشی در جهان

این کفش از پوست تمساح نیل که کران ترین پوست تمساح در جهان می باشد ساخته شده و با طلای ۲۴ عیار به شکل دستی تزئین شده است. لوگوی شرکت ALP نیز با زبان تمساح بر روی کفش درج شده. طراحان این شرکت، اسم مالک کفش را نیز در درون آن نوشته اند. تولید این کفش گرانبها ۱۲ هفته به طول انجامیده است.

گرانترین های جهان ؛ کفش ورزشی

گرانترین های جهان ؛ کفش ورزشی لاکچری


گرانترین وان حمام

بسیاری از مردم به داشتن اشیا و لوازم لوکس علاقمندند هرچند این کار هزینۀ گزافی به آنان تحمیل می کند. یک کارخانۀ ایتالیایی نوعی وان حمام به نام «اودری» را تولید کرده که شکل ظاهری آن شبیه کفش زنانه پاشنه بلند به طول ۱۶۵ سانتی متر است و در نمایشگاه دکوراسیون داون تاون دیزاین در دبی عرضه خواهد شد.

وان حمام به نام اودری گرانترین وان در جهان

قیمت وان اودری از ۱۷ هزار دلار آغاز شده و اگر از پلاتین ساخته شود، بهای آن به ۴۱ هزار دلار خواهد رسید که بیشترین قیمت برای یک وان حمام در جهان است. نمای خارجی اودری با موزاییک های شیشه ای کوچک با نقوشی از گل های رز تزئین شده و متریال داخل آن نیز از الیاف شیمیایی اکریلیک ساخته شده است و در ۱۲ رنگ گوناگون و دو حجم مختلف به فروش می رسد.

لازم به ذکر است در سال ۲۰۱۳ گران ترین وان جهان برای استحمام کودکان توسط طراحی به نام لوری گاردنر با تزئیناتی از هزاران قطعه سنگ های قیمتی، الماس و جواهرات و طلای ۲۴ عیار ساخته شد که به قیمت ۲۸/۱ میلیون دلار فروخته شد.


گران ترین دوچرخه

قیمت یک دوچرخه معمولاً یک قیمت معقول و قابل تصور است اما ممکن است گاهی از تخیل انسان پیشی بگیرد. شرکت House of Solid Gold که متخصص تولید لوازم لوکس از طلا برای افراد خاص است، اقدام به تولید ۱۳ دستگاه دوچرخه منحصر به فرد نموده که بر اساس خواسته و نظر مشتری تکمیل خواهد شد.

گرانترین دوچرخه جهان

زین این دوچرخه از پوست تمساح به رنگ قهوه ای ساخته شده و آرم شرکت سازنده با جواهراتی شامل ۶۰۰ قطعه الماس و ۵۰۰ قطعه یاقوت کبود روی آن درج شده است. بدنۀ دوچرخه از طلای ۲۴ عیار است و قیمت آن یک میلیون دلار است.

این دوچرخه را می توان گران ترین دوچرخۀ جهان نامید. اما لازم به ذکر است گران ترین وسیلۀ نقلیۀ جهان Ferrari GTB/C 34 است که قیمتی حدود ۲۷۵ میلیون دلار دارد.

گرانترین های جهان ؛ دوچرخه

گرانترین های جهان ؛ دوچرخه لاکچری


گران ترین خودروی دو حالته

با تلاش های دولت امارات عربی متحده در چارچوب ایجاد امکان خرید و فروش خودروهای لوکس، علاقمندان به خودروهای فاخر و منحصربه فرد شاهد رونمایی و عرضۀ یک خودروی لیموزین دو حالته به نام Nouvoyage Tender 33 بودند که قابلیت حرکت همزمان روی خاک و آب را دارد. به عبارت دیگر این خودرو، یک قایق هم هست.

گرانترین های جهان ؛ خوروی دو حالته

آگهی فروش این لیموزین لوکس به قیمت ۱۵ میلیون درهم امارات در یک وبسایت خرید و فروش عرضه شده است. روزنامۀ البیان اعلام کرد این خودرو به عنوان گران ترین و محبوب ترین خودرو میان علاقمندان به خودروهای لوکس در امارات عربی متحده مطرح است.

گرانترین خوروی دو حالته در جهان

گرانترین های جهان ؛ خوروی دو حالته

بزرگترین و خاص ترین امتیاز این لیموزین زیبا این است که می تواند رانندۀ خود را در جاده های زمینی و یا روی آب جابجا نماید. در حالت تبدیل به قایق، طول این خودرو به ده متر افزایش می یابد و به جز راننده و کمک راننده، گنجایش ۱۲ نفر را خواهد داشت و می تواند با سرعت ۲۰ گره دریایی و قدرت ۵۰۰ تا ۶۰۰ اسب بخار حرکت کند.


وان های میلیون دلاری در دبی

از این به بعد ثروتمندان می توانند رفاه و سرگرمی و لذت بیشتری را در تعطیلات و مسافرت هایشان در سبک زندگی لوکس تجربه کنند. طبق آنچه روزنامۀ بریتانیایی دیلی میل اعلام کرده، استحمام در وان های گران قیمتی با بهایی نزدیک به یک میلیون دلار در مجتمع لوکس نخلي جمیرا در دبی که جزو گران ترین حمام های جهان است، یکی از این سرگرمی هاست.

گرانترین های جهان ؛ وام حمام

انتظار می رود این مجموعۀ رفاهی که شامل ۲۲ ویلاست در انتهاس سال جاری میلادی افتتاح شود. این ویلاها توسط یک شرکت روسی به شیوۀ مدیترانه ای طراحی و اجرا شده است و به قیمتی حدود ۸/۱۰ تا ۵/۲۴ میلیون دلار قیمت گذاری خواهند شد. باوجود قیمت بالای این ویلاها، تاکنون %۳۰ آنها به فروش رسیده که دارای ساحل اختصاصی، باغ، خدمات استقبال و نگهبانی خواهند بود.

گرانترین وان حمام در جهان

گرانترین های جهان ؛ وان حمام لاکچری

هر ویلا دارای ۷ اتاق خواب است. وان های حمام این مجموعه از نوعی سنگ های سنگین وزن و گران بها از جنگل های آمازون در امریکای جنوبی به خاورمیانه آورده شده و برای نحستین بار است که در یک پروژۀ لوکس به این شکل مورد استفاده قرار می گیرند. به گفتۀ دیلی میل، وزن هر قطعه از این سنگ ها بالغ بر بیش از ۱۰ هزار کیلوگرم است و پس از برش، متخصصان و هنرمندان صدها ساعت وقت برای طراحی و تراشیدن آنها صرف می کنند.

گرانترین وان

پالم جمیرا یکی از کوچکترین جزایری است که در جزایر نخل در دبی واقع شده است. این جزیره در قالب یک درخت نخل و از سه بخش تنه، تاج و شاخه های ۱۷ گانه تشکیل شده که توسط یک مانع نیمه دایره ای محاصره شده است.


گران ترین کفش زنانۀ جهان در دبی

هتل رافلز دبی روز چهارشنبه اول ماه نوامبر آینده شاهد رونمایی گران ترین کفش زنانۀ جهان خواهد بود که کارشناسان قیمت آن را چیزی حدود ۱۵ میلیون دلار تخمین می زنند. این کفش توسط طراح مد بریتانیایی، دیبی وینگهام با همکاری طراح امریکایی کریس کمبل به منظور هدیه تولد یک خانم ساخته شده است.

 

گرانترین های جهان ؛ کفش زنانه
روزنامۀ دیلی میرور اعلام کرده بیش از ۱۰۰ قطعه الماس کمیاب به رنگ های صورتی و آبی با قطعاتی از طلای ۲۴ و ۱۸ عیار در ساخت این کفش استفاده شده است.

گرانترین کفش زنانه

همچنین دو قطعه الماس صورتی هر یک به وزن ۳ قیراط که مجموع قیمت آنها حدود ۴ ونیم میلیون دلار است و نیز دو قطعه الماس آبی هر یک به وزن ۱ قیراط که مجموع قیمت آنها حدود ۲ میلیون دلار است و ۴ قطعه الماس سفید شفاف هر یک به وزن ۳ قیراط، این کفش فانتزی و شیک را زینت داده اند.

گرانترین های جهان ؛ کفش زنانه لاکچری

یک نظر

یک نظر

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا