سبک زندگی لوکس

گزارش لوکس تهران از لوکس گردی بیوتی بلاگر ها | (قسمت چهارم)

فشن بلاگر

اگر مخاطب سرویس لاکچری گردی لوکس تهران در چند روز اخیر بوده باشید، سلسله گفتارهایی با عنوان لوکس گردی با معروف ترین فشن و بیوتی بلاگر های دنیا را ارائه کردیم که نگاهی دارد به روش های کسب و کار و فعالیت فعالان دنیای مدنویسی در اینترنت.

در قسمت اول، به مفهوم لاکچری گردی و فشن بلاگر و مد نویسی در عرصه کارآفرینی دیجیتالی اشاره شد و عنوان کردیم که اساسا، مد نویسی و تولید محتوا در عرصه فشن ، ‌یکی از جذاب ترین فعالیت های کسب و کار اینترنتی در دنیای امروز است و درآمد زایی دیجیتالی را به همراه دارد. در قسمت دوم و سوم، شیوه های فعالیت در عرصه فشن بلاگر با ذکر نمونه های مختلف معرفی شد و ۱۴ فشن و بیوتی بلاگر معروف دنیا را که مخاطبان میلیونی دارند را معرفی کردیم.

لاکچری گردی با دنیای فشن بلاگرها  (قسمت اول)

گزارش لوکس تهران از دنیای لاکچری بلاگرها (قسمت دوم)

گزارش لوکس تهران از دنیای لاکچری و رنگارنگ بلاگر مد ( قسمت سوم )

در قسمت چهارم این گفتارها نیز، نگاهی داریم به فعالیت شمار دیگری از فشن بلاگرهای مطرح تا عرصه لاکچری گردی آنها را بررسی کنیم.

در لاکچری گردی امروز ما همراه باشید.

شما هم میتوانید بیوتی بلاگر شوید!

بیوتی بلاگر شدن حتما نیازمند اندامی همچون مانکن های استیج های معروف دنیا یا تخصص در عرصه بیوتی از بهترین دانشگاه های دنیا نیست. حتما نیاز نیست در فلان مزون شرق و غرب عالم کار کنید یا فقط خانم باشید که درباره دنیای جذاب مد و لباس بانوان فعالیت کنید. هیچ کدام از این ها نیاز نیست. بررسی های رسانه ای نشان می دهد که حتی افراد چاق، خیلی لاغر، افرادی با اندام غیر استاندارد و حتی کسانی که مادر زادی یک بیماری خاص دارند نیز میتوانند در عرصه فشن و مد نویسی فعال باشند.

حتما بخوانید : استایلیست کیست ؟

اینستاگرام بیوتی بلاگر

(آیا باور میکنید فردی با چنین معلولیتی بتواند آموزش آرایشگری بدهد و بیوتی بلاگر پر بیننده باشد؟)

شاید تعجب کنید! بله! خانم کاتلین دوبرو، یکی از مد نویس های معروف است که با وجود معلولیت، آموزش آرایشگری به دختران و بانوان می دهد و ویدیوهایش مخاطب میلیونی دارد. خانم کاتلین، در واقع یک مد نویس معلول است که تلاش دارد تا از محدودیت ها، فرصت های بی شمار بسازد. او با انتشار بیش از ۱۱۰۰ پست در اینستاگرامش، بیش از ۱۷۰ هزار فالوور دارد. اینستاگرام ایشان را در این نشانی دنبال کنید.

اینستاگرام کاتلین دوبرو مد نویس بیوتی بلاگر

ویدیوهایی که کاتلین جوان در اینترنت درباره آرایش و زیبایی بانوان منتشر میکند، مخاطبان بسیاری داشته و بارها، تحسین مجلات مد و زیبایی جهان را به همراه داشته است.

مد نویس بیوتی بلاگر

علاوه بر کاتلین ، دختر جوان معلول دیگری هم هست که توانسته یکی از فعالان مد نویسی در اینترنت شده و مخاطبان بسیاری را کسب کند و از این راه درآمد داشته باشد. ماریما کویرا (Marimar Quiroa) دختر بیست و شش ساله مقیم کالیفرنیا یکی از مد نویس های معروف این منطقه است.

 بیوتی بلاگر مد نویسی

او توانسته با آموزش های آرایشگری با وجود چهره خاصی که دارد، مخاطبان زیادی از سراسر جهان پیدا کند به گونه ای که در صفحه اینستاگرامش، قریب به ۹۴ هزار فالوور دارد. او برای برندهای مختلفی هم کار می کند و در مراسم رونمایی از محصولات آرایشی و بهداشتی نیز بعضا دعوت می شود.

 بیوتی بلاگر معلول و مد نویسی

اینستاگرامش را در این نشانی دنبال کنید. این بیوتی بلاگر معلول دنیا، نه تنها مد نویس فعالی است بلکه در ورزش زومبا، شاگردان زیادی داشته و بخشی از فعالیت روزانه را به بررسی برندهای مد و لباس به خصوص در عرصه محصولات آرایشی و بهداشتی و معرفی آن به مخاطبان اختصاص می دهد.

مدنویس معلول

اگر علاقمند هستید تا فعالیت های مد نویسی ویدیویی این بانوی معلول را دنبال کنید،‌به کانال ایشان در یوتیوب در این نشانی مراجعه کنید: YouTube.com/makeupartistgorda66

شمار مخاطبان کانال یوتیوب ماریمار سال ۲۰۱۶ از مرز ۱۰۰ هزار نفر فرا تر رفت و به همین خاطر، شرکت یوتیوب با ارسال تقدیرنامه ای، از فعالیت های وی ستایش کرد.

اینستاگرام فشن بلاگر معلول

با این دو نمونه متوجه شدید که بیوتی بلاگر شدن، حتی با معلولیت جسمی هم امکان پذیر است و خواستن، در عرصه مد و لباس و لاکچری گردی هم، توانستن است. بنابراین برای بیوتی بلاگر شدن:

  • سواد اطلاعاتی خود را در جامعه اطلاعاتی قرن بیست و یکم افزایش دهید.
  • مد نویسی فقط مبتنی بر اینستاگردی نویست. اینستا نوشته ها، تنها دلیل موفقیت بیوتی بلاگر نیست.
  • آگاهی به زبان انگلیسی میتواند شما را در ارتباط با دیگر بیوتی بلاگرها و مشاهده موفقیت و بررسی تجارب آنها، یاری دهد.
  • از جادوی هشتگ ها برای اطلاع رسانی بهتر و بیشتر تصاویر خود در شبکه های اجتماعی استفاده کنید.
  • بررسی وبلاگ ۱۴ بیوتی  بلاگر معروف دنیا نشان می دهد که لوکیشن و گردشگری، تاثیر زیادی در کسب مخاطب دارد.
  • برای موفقیت در عرصه بیوتی بلاگری، می بایست خلاقیت داشت و فهم خوبی از رنگ و نوع ست کردن لباس با هم ارائه کرد.
  • بیوتی بلاگرهای موفق دنیا، با صبوری و تلاش به جایگاه بالا رسیدند و یک شبه هیچ اتفاقی نمی افتد.
  • برخی از بیوتی بلاگرها، روزانه تا ۱۰ پست به اشتراک می گذارند. بنابراین بیوتی بلاگر شد، وقت و زمان و برنامه ریزی و در اختیار داشتن گروهی حرفه ای از عکاسان و گریمورها نیاز دارد.

 رومی نیلی

رومی نیلی

خانم رومی نیلی بر خلاف کیارا فراگنی، فشن و بیوتی بلاگر ایتالیایی که یکی از چهره های مطرح مد نویسی امروز دنیا به شمار می رود، صاحب برند است و در سال ۲۰۱۴ میلادی توانست با پشتکار زیاد، خط تولید پوشاک YOU ARE AM I را در لس آنجلس ایالات متحده آمریکا راه اندازی کرد. سابقه مد نویسی و بیوتی بلاگری او آنقدر است که توانسته با برندهای مطرح همچون Dannijjo و Reformation همکاری کند. کمپین های تبلیغاتی متنوعی همچون FREE PEOPLE و forever21 از جمله کمپین های تبلیغاتی بوده که رونی نیلی در آن حضور داشته است.

لاکچری گردی با رومی نیلی

وبلاگ ایشان را در این نشانی دنبال کنید. رومی نیلی در اینستاگرام نیز فعالیت بسیار دارد. او در ۴ سال اخیر بیش از ۳۹۰۰ پست در عرصه مدو لباس و معرفی برندهای لاکچری به مخاطبانش منتشر کرده که ۷۰۶ هزار مخاطب برایش به ارمغان آورد. اینستاگرام وی را در این آدرس دنبال کنید. بخشی از فعالیت های فشن بلاگری خانم نیلی در عرصه معرفی اکسسوری است.

لاکچری گردی با نیکولت میسون

همانطور  که قبلا گفتیم، فشن و بیوتی بلاگری خیلی ربطی به استایل و اندام شما ندارد. حتی افرادL 2X یا ۳XL هم میتوانند وارد این دنیای جذاب شوند. نمونه اش خانم نیکولمت میسون است که پس از همکاری با برند MODCLOTHS ، خط تولید پوشاک سایز بزرگ خود را با عنوان AVA & VIV راه اندازی کرد. وی حالا یکی از ادیتورهای مجله مطرح دنیای مد: ماری کلیر است. وبلاگ مد نویسی ایشان را در nicolettemanson.com مشاهده کنید. او در این وبلاگ درباره موضوعات مختلف دنیای فشن و همچنین لایف استایل صحبت میکند.

سایز بزرگ خانم نیکولت سبب نشده که ایشان در این عرصه فعالیت محدودی داشته باشد و از هر فرصتی برای معرفی برندها و تحلیل آن ها استفاده می کند.

جالب است که بدانید ایشان ظرف ۴ سال اخیر با رونمایی از برندهای مختلفی که کار میکند و همه سایز بزرگ است، بیش از ۴۶۰۰ پست به اشتراک گذاشته و ۱۵۷ هزار فالور دارد. او تیک آبی اینستاگرام را نیز دریافت کرده و برای مشاهده طرح هایش به این آدرس بروید.

اینستاگرام فشن بلاگر نیکولت میسون

سایت رسمی وی در نشانی premme.us در دسترس است و خود را یکی از موسسان این شرکت می داند. خانم نیکولت بر خلاف برخی از فشن و بیوتی بلاگرها تلاش میکند تا از طریق اینستاگرامش، مقولات روان شناختی و جامعه شناسی هم در لابلای مطالب فشن خود مطرح کند که معمولا با استقال مخاطبانش مواجه می شود.

 سوزانا لائو

خانم سوزانا یکی از فشن بلاگرهای مطرح است که شاید خیلی زود به شهرت رسید. او هنوز هم یکی از فعالان مدو لباس در یکی از پایتخت های مد و لباس اروپا یعنی لندن است. همکاری با گپ، آرمای و دکتر مارتنس، از جمله فعالیت های وی در این عرصه بوده است که با رونمایی از لباس های شیک با استایل گوناگون، توانسته نظر مخاطبان جوان را جلب کند.

مد نویسی به سبک سوزانا را میتوان در وبلاگ ایشان به نشانی stylebubble.co.uk مشاهده نمود. خانم سوزانا در ۴ سال اخیر بیش از ۵ هزار پست در اینستاگرام به اشتراک گذاشت و قریب به ۳۷۱ هزار فالوور بدست آورد. او بیش از ۴۸۰۰ صفحه را در اینستاگرام فالو کرده است.

اینستاگرام فشن بلاگر سوزانا لائو

صفحه وی را در این آدرس دنبال کنید.

لاکچری گردی با سوزانا لائو

در پست بالا، خانم سوزان در شهر لندن و بلوار sunsetمشاهده می کنیم که با دو هشتگ florcore و ErdemxHM تلاش دارد تا مخاطبانش را با این هشتگ های دنیای فشن آشنا کند.

تینیجرهای لاکچری پوش

در تصویر بالا، سوزان در حال پاییز گردی در پاریس است و از برند MIIMIU رونمایی می کند که برای تینیجرهای لاکچری پوش، انتخاب جذابی است.

لاکچری گردی با سارا ویکرز

فشن و بیوتی بلاگر  مطرح دیگری که در این گفتار معرفی میکنیم، سازا ویکرز است که یکی از تاثیرگذاران دنیای مد جوانان در سال های اخیر است. سبک و استایلش با کندال جنر متفاوت است  و تلاش دارد تا نحوه ست کردن لباس ها و جادوی رنگ ها در دنیای جذاب مد و لباس را در مد نویسی در CLASSYGIRLSWEARPEARLS.COM معرفی کند. همسر این خانم که کیل جیمز نام دارد، با انتشار تصاویر مختلفی از فوتوشوت هایشان، مخاطبان بسیاری جذب کرده اند.

لاکچری گردی با سارا ویکرز

وی در اینستاگرام بیش از ۳۵۰۰ عکس به اشتراک گذاشته است که با آن توانسته ۴۶۴ هزار فالور کسب کند. اینستاگرام وی را در این آدرس مشاهده کنید. در تصویر زیر، خانم سوزان، از کیف برند KATESPADENY رونمایی کرده است.

اینستاگرام سارا ویکرز

همانطور که مشاهده میکنید در تصویر زیر، این فشن و بیوتی بلاگر تلاش دارد تا با تصاویر زیبا و محسور کننده ای که از فصول مختلف سال به اشتراک میگذارد، دنیای فشن از دیدگاه لاکچری گردی خود را در لوکیشن های جذاب و رنگارنگ در اختیار مخاطب بگذارد که در این زمینه هم موفق بوده است.

فشن بلاگر سارا ویکرز

 مارگارت ژانگ

یکی دیگر از فعالان فشن و بیوتی بلاگر در عصر ما، مارگارت ژانگ یکی از مد نویس های فعال شهر سیدنی است. استایل های خیابانی این مد نویس مطرح  سبب شده تا معروفیتش جهانی شود. مد نویسی وی را میتوان در وبلاگش به نشانی SHIEBYTHREE.COM دنبال کرد. استالینگ معمولا مقالاتی برای مجلات ماری کلیر و هارپرز بازار می نویسد و با برندهایی مانند Yeezy و سوراوسکی نیز همکاری دارد. حضور در کمپین های تبلیغاتی از جمله Clinique از جمله فعالیت های وی در کنار تعامل با لویی ویتون و سواروسکی است.

اینستاگرام فشن بلاگر مارگارت ژانگ

مارگارت ژانگ

مارگارت اکنون قریب به ۴ هزار پست منتشر کرده و ۹۰۲ هزار فالوور دارد. وی تنها ۴۹ صفحه را دنبال کرده است. اینستاگرام وی را در این نشانی ببینید.

لاکچری گردی با مارگارت ژانگ

در تصویر زیر که دامن آبی  خاصی را خانم مارگارت در منطقه Jardin des Tiileries شهر پاریس رونمایی کرده است، استقبال گسترده مخاطبانش را به همراه آورد.

اینستاگرام مد نویس مارگارت ژانگ

 

لاکچری گردی با دیوید بکهام

بله! دیوید بکهام، ستاره رویایی شیاطین سرخ منچستر یونایند انگلستان، امروزه یکی از فعالان دنیای مد و لباس دنیا به شمار می رود. همسرش (ویکتوریا بکهام) که یکی از خوانندگان گروه ویکتوریا بکهام بود، امروزه مزون فعالی در لندن دارد. هر ۴ فرزند خانم و آقای بکهام نیز توانسته اند در عرصه مد و لباس، فعالیتی برای خود دست و پا کنند و به همین خاطر، خانواده بکهام را میتوان یکی از خوش پوش ترین خانواده های سلبریتی دنیای ورزش و موسیقی دانست.

اینستاگرام دیوید بکهام

دیوید بکهام اگر چه در دنیای فشن بلاگرها نامی غیر فشنی است و بیشتر چهره ورزشی مطرح می شود، اما مجلات مد و لباس دنیا همواره به استایل و طرح هایی که انتخاب میکند و فوتوشوت های تبلیغاتی اش توجه داشتند. وی بیش از ۶۹۰ پست به اشتراک گذاشته است و بیش از ۴۰ میلیون فالور دارد. یعنی یک سوم فالورهای تیلور سویفت خواننده مد باز تینیجرها.

لاکچری گردی با دیوید بکهام

او را در این نشانی دنبال کنید. دیوید چندی پیش به مزونی در  لندن رفت تا یکی از برندهای مورد علاقه اش را معرفی کند. برندی به نام Kentandcurwen که از مخاطبانش خواست از این برند بازدید کنند. این پست، بیش از ۱.۵ میلیون بار دیده شده است.

دنیای فشن، ورزش و گردشگری را میتوان با لاکچری گردی های دیوید مشاهده کرد.

مد گردی با فین کوهن

مد گردی با اینستاگرام فین کوهن

اگر دنبال صفحه ای هستید که نحوه ست کردن انواع و اقسان لباس ها با رنگ های متنوع را به شما آموزش دهد، صفحه فیل کوهن را دنبال کنید که بیش از ۱۶۰۰ عکس به اشتراک گذاشته است. او هنوز یک فشن بلاگر محبوب نشده است، اما مخاطبان بسیار دارد. در عرصه مدو لباس، جوایز زیادی هم کسب کرده و بزودی تیک آبی اینستاگرام را کسب می کند.

اینستاگرامش را در این نشانی دنبال کنید. اگر عاشق کتانی(به خصوص کتانی سفید)، شلوار جین و تی شرت هستید و دوست دارید که ظاهری اسپورت و در عین حال شیک داشته باشید، این صفحه را از دست ندهید. این صفحه با سبک مینیمالیست خود، نحوه ست کردن لباس را آموزش خواهد داد و در نهایت ظاهری جذاب برای شما خواهد ساخت.

ادام گالاگر و لاکچری گردی

اینستاگرام ادام گالاگر

 آدام گالاگر

فشن بلاگر معروف آقایان، آدام گالاگر است که بیش از ۴۸۰۰ پست در ۴ سال اخیر به اشتراک گذاشته و قریب به ۲ میلیون فالور کسب کرده است. او سبک زندگی دیجیتالی متنوع و جذاب و انرژی مثبت خود را در دنیای مد و لباس امیخته کرده و محصولی را به مخاطب ارائه میکند که جذاب است. هم برای مردان و هم برای بانوان.

ادام گالاگر و لاکچری گردی

اینستاگرام وی را در این آدرس دنبال کنید. سایت ایشان را در این نشانی دنبال کنید. ادام تلاش میکندتا برندهای مختلف را در لوکیشن های خیلی خاص رونمایی کند. مثل عکس بالا که شما را به دیدن خیابان های نوستالزیک ایتالیا در شهر میلان، پایتخت مد اروپا برد.

فشن بلاگری با پیرمردها

اینستاگرام نیک ووستر فشن بلاگر

نیک ووستر

فردی به نام نیک ووستر، فشن بلاگر مسنی هست که مخاطبان بسیار دارد و مد نویسی او در اینستاگرام، توانسته تیک آبی کسب کند. او بیش از ۱۶۹۰ پست در اینستاگرام به اشتراک گذاشته است و بخاطرش هم بیش از ۷۲۹ هزار فالور دریافت کرده است. وی را در این نشانی دنبال کنید.

مشاهده میکنید که حتی معلولان جسمی و حرکتی، زنان مسن، بانوان چاق و مردان مسن هم میتوانند مد گردی کرده و در عرصه لاکچری گردی، به تولید محتوای دیجیتالی روی بیاورند.

پس شما هم می توانید!

امیدواریم سلسله گفتارهای ۴ قسمتی لوکس تهران بتواند علاقمندان دنیای مد را با طیف های مختلف مد نویسان در دنیا آشنا کند. در آینده، درباره هشتگ های موفق عرصه لاکچری گردی و مد نویسی بیشتر خواهیم گفت.

دنیای مد و لباس را هر روز با لاکچری گردی های لوکس تهران دنبال کنید.

برای دیدگاه ها کلیک کنید

0 Comments

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا