استایل و مد بانوان

لاکچری گردی با کیت میدلتون : ملکه مد گردهای دنیا

کیت میدلتون کیست

در دنیای لاکچری گردی ها و مد بازهای حرفه ای، شخصیت های معروفی هستند که گر چه مدل یا فعال فشن و حتی مانکن نیستند،‌ اما سبک مد و لباس آنها و به قولی سبک زندگی آنان هموار در تیر رس مجلات مد و زیبایی و همچنین شکار دوربین های خبرنگاران در سراسر جهان است. سلبریتی های عرصه موسیقی و سینما و ورزشکاران موفق و خوش استایل و حتی سیاستمداران معروف، معمولا در این حوزه قرار می گیرند.

گاهی، فلان سلبریتی هالیوودی یا برنده برنامه MISS WORLD ، به واسطه شهرت، مدل تبلیغاتی و سفیر یک برند شده و تاثیر گذاری بیشتری به نسبت تبلیغ همان برند با یک مدل معروف دنیای مد و لباس از خود به جای میگذارد. دنیای مد و لباس و تبلیغات، دو صنعت مطرح در عرصه لاکچری هست که مخاطبان بسیاری دارد و جادوی شبکه های اجتماعی در فضای مجازی نیز بر زرق و برق این جهان جذاب، اضافه کرده است.

حتما بخوانید : مدل لباس های کیت میدلتون

یکی از شخصیت های معروف عرصه مد و لباس که به طور غیر رسمی، وی را ملکه مدگردهای دنیا می دانند، کسی نیست جز کیت میدلتون ، دوشس کمبریج و همسر جوان و خوش استایل نوه ملکه بریتانیا (پرنس ویلیام) که بسیاری از مردم دنیا، مراسم عروسی پر خرج و معروفش را در سال ۲۰۱۰ میلادی در کاخ باکینگهام انگلستان به یاد دارند.

دختر جوان تحصیل کرده ای که با ساده پوشی، اصول و مبانی شیک پوشی را در دنیای مد و لباس دهه دوم قرن بیست و یکم وارد کرد و به یک چهره تاثیرگذار در عرصه مد و لباس به خصوص برای دختران جوان تبدیل شد. کیت میدلتون اگر چه در خانواده ای سلطنتی زندگی میکند، اما رفتارهای اجتماعی او، یادآور سبک زندگی پرنس دایانا، عروس مقتول ملکه بریتانیا است که به طرز مشکوکی در سال های پایانی قرن بیستم کشته شد.

کیت میدلتون از جمله شخصیت های عرصه مد و لباس است که لاکچری گردها ، روز به روز مدل ها و برندهایی که در مراسم و مهمانی های رسمی و غیر رسمی بر تن دارد را زیر نظر دارد. شاید هیچ شخصیت سلطنتی در دنیا به اندازه کیت میدلتون نباشد که تحلیل کمد لباس او، میلیون ها صفحه اینترنت را به خود مشغول کرده باشد.

در گفتار امروز لاکچری گردی لوکس تهران، نگاهی داریم به برندها و مدل هایی که کیت میدلتون در چند ماه اخیر رونمایی کرده است.

با لاکچری گردی ما از دید کیت میدلتون همراه باشید.

کیت میدلتون کیست؟

کیت میدلتون کیست؟

ملکه مد بازهای دنیا، خوش پوش ترین عضو خانواده های سلطنتی جهان ، با عنوان رسمی : کاترین، دوشس کمبریج ( Catherine, Duchess of Cambridge) متولد نهم ماه ژانویه سال ۱۹۸۲ در شهر برکشایر انگلستان است و همسر دوک کمبریج، پرنس ویلیام شناخته ی شود. از وقتی که نامزدی آنها شروع شد، کاترین از طرف رسانه‌ها مورد توجه شدید قرار گرفت و البته این گمان بوجود آمد که آنها در نهایت ازدواج خواهند کرد. در ۱۶ نوامبر ۲۰۱۰، دفتر شاهزاده ویلیام رسماً نامزدی آنها را اعلام کرد و قرار شد که تاریخ عروسی ۲۹ آوریل ۲۰۱۱ باشد.

پدر و مادر کیت میدلتون ، یکی از میلیونرهای انگلیس هستند. آنها استارت آپی در زمینه فروش لوازم تزیینی برای مهمانی ها راه انداختند و از این راه،‌اعتبار بسیاری کسب کردند. کیت میدلتون ، فارغ التحصیل دانشگاه سنت اندروز در اسکاتلند است و در رشته تاریخ هنر تحصیل کرد.

کیت میدلتون با اینکه ۳ بار در سالهای ۲۰۱۳،و ۲۰۱۵ میلادی باردار و صاحب سه فرزند شد،‌اما با فعالیت های ورزشی ، توانست همچون ویکتوریا بکهام، همسر معروف دیوید بکهام، مهاجم اسبق شیاطین سرخ منچستر یونایتد، استایل خود را حفظ کند. جورج و  شارلوت فرزندان وی هستند. رسانه ها از سومین بارداری کیت میلتون در سال ۲۰۱۷ میلادی خبر می دهند.

حتما بخوانید : دیدار با پرنسس دایانا

ازدواج کیت میدلتون

پس از کش و قوس های زیادی که در دهه  اول قرن بیست و یکم میلادی بین کیت و ویلیام  وجود داشت، در  نهایت پس از بیانیه دفتر پرنس ویلیام، این دو در آوریل ۲۰۱۱ میلادی رسما ازدواج کردند. مراسم  ازدواج این دو را باید یکی از باشکوه ترین مراسم ازدواج خاندان سلطنتی جهان در  نیم قرن  اخیر دانست. صدها هزار نفر از سراسر جهان خود را به لندن رساندند  تا بتوانند  لحظاتی از حضور کیت و همسرش را درخیابان  های  این شهر  که بین کلیسا و کاخ سلطنتی  انگلیس در رفت و آمد بودند نظاره گر  باشند.

کالسکه اختصاصی عروسی کیت میدلتون

(کالسکه اختصاصی عروسی کیت میدلتون )

مراسم عروسی توسط برخی از  رسانه های انگلیس به  صورت مستقیم پخش شد. به مناسبت این عروسی،  تمبرهای  جدید توسط دولت انگلیس درسال ۲۰۱۱ و در سری  ۴  قطعه ای چاپ شد.

تمبر به مناسبت ازدواج کیت میدلتون

(تمبر به مناسبت ازدواج کیت میدلتون و پرنس ویلیام)

مبر یادوبود ازدواج پرنسس دایانا

(تمبر یادوبود  ازدواج پرنسس دایانا با پرنس چارلز (پدر پرنس ویلیام) )

مراسم عروسی  این دو، در کلیسا وست مینستر که سابقه ای بیش از هزار سال  در این کشور دارد برگزار  شد. جایی که بسیاری از پادشاهان بریتانیا در آن تاج گذاری کردند ومعتبر ترین  مراسمی که در آنجا برگزار  شد، مراسم  بزرگداشت پرنس دایانا، مادر  پرنس ویلیام  در سال ۱۹۹۲ میلادی بود. این مراسم  مهمانان ویژه ای داشت که دیوید  بکام و ویکتوریا  بکام، جان میجر، نخست وزیر  سابق بریتانیا،  نخست وزیرسابق استرالیا  و بسیاری از  مقامات سیاسی،ورزشی و هنری در آن شرکت کردند.

لباس عروسی کیت میدلتون و پرنس ویلیام

(لباس  عروسی کیت میدلتون و پرنس  ویلیام در کلیسا وست منیستر پیش از برگزاری رسمی مراسم)

تفاوت لباس عروس کیت میدلتون با لباس عروس خواهر کیت میدلتون

(تفاوت لباس عروس دوسش کمبریج با لباس عروس خواهرش (پیپا) )

 لباس عروس کیت میدلتون

محل برگزاری مراسم عروسی کیت میدلتون

(تدابیر شدید امنیتی در خیابان  های اطراف محل برگزاری  مراسم  عروسی کیت میدلتون در لندن)

کیت میدلتون در کاخ باکینگهام

(کیت میدلتون در کاخ باکینگهام در حال صحبت با مهمان ها)

باشکوه ترین مراسم عروسی پرنسس های جهان

(این جمعیتی است که از روزها قبل  روبروی درب ورودی کاخ باکینگهام لندن تجمع کرده بودند تا یکی از باشکوه ترین مراسم عروسی پرنسس های جهان را از نزدیک شاهد باشند)

به مناسبت برگزاری مراسم  عروسی کیت میدلتون ، خیابان مال  در لندن، از  ۴۸ ساعت قبل از برگزاری مراسم آذین بندی شد که در  تصاویر مشاهده میکنید.  خیابانی  با سنگ فرش های  قرمز  که روی درختانش،  پرچم انگلیس  آوایزان  شده  بود. این خیابان از یک طرف به کلیسای WEST MINSTER  و از طرفی به کاخ باکینگهام  (BAKINGHAM PALACE) منتهی می شد.

حلقه کیت میدلتون در مراسم  عروسی، حلقه ای  از جنس طلا ولزی بود. ۵ قیراط برلیان بر روی آن کار شده بود و با یاقوت کبود، ظریف  کاری  گردید.

کیت میدلتون در لیست خوش پوشان

کاترین در بسیاری از لیست های خوش پوشان دنیا قرار گرفته و طبق انتخاب مجله دیلی تلگرام به عنوان متعهد ترین نوظهور در لیست ۲۰۰۶ برنده ها و بازنده ها قرار گرفت.

بیش از ۲۶ میلیون صفحه در اینترنت درباره سبک زندگی و دنیای لاکچری گردی کیت میدلتون به انتشار اطلاعات پرداخته و صدها سایت مطرح و ده ها مجله معروف دنیای مد، برندهایی که او استفاده میکند را برای خرید کاربران، معرفی و تحلیل کرده اند که از آن جمله میتوان به eonline.com ، people.com,hellomagazine.com و vanityfair.com  اشاره کرد. مجلاتی مانند elleuk.com و هافتینگتون پست، در بخش فشن خود، ماهانه چند بار به تحلیل مد گردی های کیت میدلتون مشغول هستند. مجله معروف instyle.com هم تقریبا هر هفته، نگاهی دارد به سبک مد و لباس دوشس کمبریج تا نحوه ست کردن لباس های رنگارنگ و شیک اما ساده کیت را به خوانندگان  پر و پاقرصش معرفی کند.

لباس های ورزشی کیت میدلتون

(لباس های ورزشی که کیت میدلتون بر تن دارد نیز مورد تحلیل فعالان مد و لباس جهان قرار می گیرد)

در اینترنت، سایت های بسیاری برای تحلیل لاکچری گردهای بعضا گران قیمت و خاص کیت میدلتون راه اندازی شده است که سایت whatkatewore.com از آن جمله است. در این سایت، بیش از ۲۰۰ لباسی که کیت میدلتون در ۷ سال اخیر بر تن داشته، به همراه معرفی برند و طراح و محل رونمایی مورد تحلیل و بررسی همه جانبه قرار گرفته است که برای لاکچری گردهای سلطنتی، انتخاب جذابی به شمار می رود.

ایندکس سایت : کیت میدلتون چی می پوشد

(ایندکس سایت : کیت میدلتون چی می پوشد که به بررسی یکی از لباس های ایشان در مراسمی خصوصی پرداخته است)

سبک زندگی شاد و همیشه خندان کیت میدلتون که مراسم عمومی و گردش های خیابانی با حضور نیروهای محافظتی کاخ سلطنتی برگزار می شود، سبب شده تا استایل های خیابانی رنگارنگ کیت میدلتون نیز مورد توجه دنیای لاکچری گردها قرار بگیرد. مثل تصویر زیر که او در حال رقصیدن با نمادی از خرس پدینگتون است.

استایل های خیابانی رنگارنگ کیت میدلتون

کیت میدلتون همچون پرنس دایانا و همسر  ملکه سوئد، در مراسم خیریه و اجتماعی بسیاری شرکت می کند که نمونه اش مربوط به حضور او در محل Temperly Lace در کاخ باکینگهام بود که به مناسبت نکوداشت روز حمایت از بیماران فلج مغزی شرکت کرد و لباس پوشیده آبی رنگ بلندی را به همراه کیف مشکی همیشگی اش به همراه دارد و در تصویر زیر مشاهده میکنید.

کیت میدلتون در کنار همسرش

در این مراسم، موسسه خیریه کیت میدلتون و همسرش که رویال فاندیشن نام دارد، ۲ میلیون پوند برای بیماران ذهنی اختصاص داد. برای آگاهی از جزییات  خرید و مشخصات لباسی که کیت میدلتون در مراسم این روز خاص بر  تن داشت به این درگاه مراجعه کنید و اطلاعات بیشتر کسب کنید.

لباس کیت میدلتون

قیمت این لباس ایرلندی، ۱۰۹۵ دلار آمریکا اعلام شده است که طرح ها و رنگ های مختلفی هم دارد.

لباس های محبوب کیت میدلتون

گوشواره های مرصع آبی رنگ جذابی که کیت میدلتون در این مراسم بر تن کرده بود و با لباس بلندش ست شده بود نیز با استقبال فعالان مد همراه شده است.

گوشواره های مرصع آبی رنگ کیت میدلتون

کیت میدلتون در مراسم عروسی خواهرش

عروسی خواهر کیت میدلتون

از زمانی که کیت میدلتون به واسطه ارتباط و ازدواج با نوه ملکه بریتانیا زیر ذره بین رسانه ها قرار گرفت، خواهرش پیپا نیز به این واسه معروف شد. پیتا میدلتون در خرداد ۹۶ با یک میلیونر به نام جیمز متیوز ازدواج کرد. مراسم عروسی آنان با حضور خواهشرش دوشس کمبریج و شاهزاده ویلیام و هری و خواهر زاده هایش جورج و شارلوت در کلیسای برکشایر، جایی که در آنجا متولد شده بود برگزار شد.

کیت در این مراسم نامزدی خواهرش

کیت میدلتون در این مراسم نامزدی، لباس صورتی رنگ بلندی بر تن کرده بود که با کفش و همچنین گردن بندی خوش استایل ست شده بود. او مهمانان این مراسم راجر فدرر، اسطوره تنیس سوییسی ها بود که به همراه همسرش به کلیسا آمد.

مهمانان این مراسم راجر فدرر، اسطوره تنیس سوییسی ها

در تصاویری که در رسانه ها منتشر شد، کیت میدلتون با کلاه و لباس صورتی رنگ پوشیده، مشغول تنظیم تور لباس عروس خواهرش است. کسی که چند سال پیش، ساقدوش خود او بود.

تشابه مدل لباس عروس کیت میدلتون و پیپا خواهرش

(تشابه مدل لباس عروس کیت میدلتون و خواهرش پیپا)

تحلیل دیلی میل انگلستان درباره لاکچری گردی مهمانان این مراسم را در این نشانی مطالعه کنید.

فرزند اول کیت میدلتون

۲ سال  پس از ازدواج،  نخستین فرزند کیت میدلتون و پرنس ویلیام در اول  مرداد ۱۳۹۲  ساعت ۱۶ عصر در لندن متولد شد. کیت میدلتون ۳۱ ساله با زایمان طبیعی، سومین مدعی تاج و تخت بریتانیا را متولد کرد که پسری ۳۸۰۰ گرمی  بود. این پسر در همان بیمارستانی متولد شد  که پرنسس دایانا، پرنس ویلیام را در آنجا به دنیا آورد.اطراف  بیمارستان سنت مری  لندن که محل  تولد  این  نوازد بود، مملو  از جمعیت شده  بود.

کیت میدلتون در بیمارستان سنت مری

(روبروی بیمارستان سنت مری،  کیت میدلتون و پرنس ویلیام، پسر خود  را در آغوش  گرفته اند)

وقتی پسر اول کیت میدلتون ۱ ساله شد

(وقتی پسر اول کیت میدلتون ۱ساله شد)

خانواده ۴ نفری کیت میدلتون

(خانواده ۴ نفری میدلتون با جورج و شارلوت )

در این ویدیو از کانال آپارات لوکس تهران میتوانیم بیشتر با کیت و پسر  اولش آشنا شویم.

دومین فرزند کیت میدلتون

دومین فرزند کیت میدلتون پس از  جورج، یک  دختر بود که نام شارلوت  را بر روی او نهادند. این دختر در  دوم ماه می سال ۲۰۱۵ میلادی متولد شد. دومین بارداری نیز  مانند بارداری اول، در بیمارستان سنت مری اتفاق افتاد  تا فرزند  ۳۷۰۰ گرمی متولد شود.  این فرزند، چهارمین عضو در  خط  وراثتی خاندان سلطنتی بریتانیل به شمار می رود.

دومین فرزند کیت میدلتون

کیت میدلتون و فرزندانش

(ست لباس مجلسی کیت میدلتون با دخترش)

کیت میدلتون در یک لباس صورتی

(تناسب رنگ لباس مجلسی کیت میدلتون با لباس دخترش که هر دو صورتی رنگ می باشد.)

کیت میدلتون و دخترش شارلوت

(تناسب لباس مجلسی کیت میدلتون و دخترش شارلوت)

کریسمس گردی های خاندان کیت میدلتون

(کریسمس گردی های خاندان کیت میدلتون در لندن. تناسب رنگ جوراب شلواری  شارلوت با رنگ کیف دستی زرشکی کیت جالب توجه است)

ویدیویی از کانال آپارات لوکس تهران در یک دقیقه ما را به گشتی با کیت میدلتون و شارلوت همراه میکنید.

سومین فرزند کیت میدلتون

اواسط  شهریوماه ۹۶ بود که کاخ سلطنتی بریتانیا، بارداری  سوم کیت میدلتون ، دوشس کمبریج را رسما تایید کرد و بار دیگر رسانه  های مد و لباس و سبک زندگی جهان و بسیاری از هواداران این آیکون  صنعت  مد را به  انتظار  کشاند تا شاهد تولد  پنجمین مدعی تاج و تخت بریتانیا  در  قرن بیست و یکم باشند. کیت میدلتون پس  از جورج و شارلوت، منتظر  سومین فرزند خود هستند که احتمالا در اردیبهشت ۹۷ متولد می شود.

پرنس ویلیام و پسر اولش جورج و دیوید بکهام

(پرنس ویلیام و پسر اولش  جورج  و دیوید بکهام و فرزند چهارمش هارپر سون)

جورج در آغوش کیت میدلتون و هارپر سون در آغوش ویکتوریا بکام

(جورج در  آغوش  کیت میدلتون و هارپر سون در آغوش ویکتوریا بکام)

پرنس ویلیام و پرنسس کیت، ۳۵ سال دارند و تنها ۵ ماه با یکدیگر  اختلاف سنی  دارند. جورج اکنون  ۴ ساله و شارلوت ۲ ساله است. برخی  رسانه ها از  جورج، به عنوان هم بازی و دوست آینده هارپر سون، دختر دیوید و ویکتوریا  بکام یاد می برند  که به دلیل رابطه خوب خانه  مد ویکتوریا بکام با کیت میدلتون ،  این شایعات رسانه ای قوت گرفته است.

ست اینستاگرامی کاخ کنزینگتون

(تصویر پست اینستاگرامی کاخ کنزینگتون که خبر از سفر خانواده کیت میدلتون به کانادا دارد)

 زمان بارداری سوم کیت میدلتون

(لباس مجلسی کیت میدلتون در زمان بارداری سوم که یک لباس طرح دار رنگی شیک است.)

اینستاگرام کیت میدلتون

کیت میدلتون هم چون پرنس  ویلیام و دیگر اعضای  سلطنتی بریتانیا، صفحه اینستاگرام رسمی  ندارد و همه اخبار  ایشان از طریق کاخ کنزینگتون منتشر می شود  که میتوانید صفحه این کاخ در اینستاگرام را در این نشانی دنبال کنید. این صفحه ظرف ۴ سال اخیر، بیش از ۱۳۰۰ پست به اشتراک گذاشته و بیش از ۳ میلیون فالور دارد.

این صفحه، صفحه رسمی اطلاع رسانی فعالیت های دوک  و دوشس کمبریج است که توسط آن میتوانید  در جریان متن و حاشیه و سبک زندگی  و جزییات قابل انتشار  زندگی  پرنس ویلیام و کیت  قرار بگیرید.

پست اینستاگرامی رسمی کاخ کنزینگتون انگلستان

(تصویر پست اینستاگرامی  رسمی کاخ کنزینگتون انگلستان  که خبر از دیدار کیت میدلتون از کالج سلطنتی OBSTERICIANS و کسب عنوان  افتخاری پاترون کالج  می دهد)

کیت میدلتون در بازدید فوریه ۲۰۱۸ میلادی از منطقه ساندرلند

(تصویر مد و لباس کیت میدلتون در بازدید فوریه ۲۰۱۸ میلادی  از منطقه ساندرلند که در صفحه اینستاگرامی کیت میدلتون وابسته به کاخ سلطنتی  کنزینگتون منتشر  شده  است)

گشتی در کمد لباس های کیت میدلتون

دختران جوانی در دنیا هستند که دوست دارند الگوهای ست کردن لباس کیت میدلتون را دنبال کرده و جزییات برندهایی که بر تن میکند را بداند. اگر شما هم از ان دسته لاکچری گردها هستید که دوست دارید گشتی در کمد لباس کیت میدلتون بزنید، این قسمت را دنبال کنید.

کلاه خز با برند LOCK & CO

کلاه خز با برند LOCK & CO از جمله برندهای محبوبی است که کیت میدلتون در مراسم رسمی بر تن دارد. رنگ های متنوعی از این برند را تا کنون بر سر خانم میدلتون شاهد بودیم. در روزهای سرد زمستان، هیچ چیز بهتر از یک کلاه شیک و گرم نمیتواند زیبایی خاصی به ملکه مد دنیا بدهد. او هنگام بازدید از یک کلیسا این کلاه را به قیمت ۴۲۰ دلار در سال ۲۰۱۶ خریداری کرد که با یک کت سبز رنگ از برند SPORTMAX به قیمت ۱۹۰۰ دلار و شال صورتی رنگ ۱۰۰ دلاری ست شده بود. اسپورت مکس را در این آدرس مشاهده کنید.

کلاه کیت میدلتون

به هر حال کلاه های خانم کیت میدلتون آنقدر متنوع است که برای بررسی آنها چندین گفتار نیاز است.

برای آگاهی از برند محبوب کلاه های خانم کیت میدلتون به این نشانی مراجعه کنید. طرح های متنوع از برند لاک اند کو را میتوان در اینستاگرام این مجموعه لاکچری در این آدرس مشاهده کرد.

کاپشنی که در  تصویر زیر مشاهده می کنید از برند Perfect Moment است که کیت میدلتون در سال ۲۰۱۶ بر تن کرد و انتخاب جذاب خانم خوش تیپ برای روزهای سرد پاییزی بود. پوشیدن کاپشن اسکی زیبا از برند پرفکت مومنت که رنگ قرمز داشت، جذابیت زیادی به ملکه مد داد. قیمت این کاپشن ۵۰۰ دلار است. برای اگاهی از مدل های این برند به این آدرس مراجعه کنید.

کاپشن از برند Perfect Moment کیت

سایت های زیادی در اینترنت به معرفی و فروش برند های کفشی که کیت میدلتون استفاده میکند، در دسترس است. کفشی که در زیر مشاهده میکنید برند اسکار دلا رنتا (Oscar de la Renta) است که از جمله برندهای لاکچری مورد علاقه کیت میدلتون محسوب می شود. او در مراسم های نکوداشت از این برند بعضا استفاده می کند و حدود ۵۰۰ دلار قیمت دارد.

کفش های کیت میدلتون

برای آگاهی از برندها و مدل های سال ۲۰۱۸ این برند معروف دنیای لاکچری  گردها، به این آدرس مراجعه کنید. ما بارها کیت میدلتون را با لباس هایی از برند اسکار دلارنتا شاهد هستیم که نمونه اش لباس بلند پوشیده پاییزی بنفش رنگ جذاب او است گه درتصویر زیر مشاهده می کنید.

لباس کیت میدلتون از برند اسکار دلارنتا

دوشس کمبریج، علاقه خاصی به ست کردن گوشواره با لباس هایش دارد و این را بارها در مراسم رسمی به رخ فعالان مد و لباس لاکچری گرد دنیا کشیده است. گوشواره ای که در زیر مشاهده می کنید، از برند آنیتا دانگره است که در سال ۲۰۱۴ میلادی به قیمت ۱۴۵۰ دلار خریداری شد. این گوشواره در مراسم روز ملی هندوستان در انگلیس رونمایی شد و توسط یک طراح هندی ساخته شده بود.

جواهرات کیت میدلتون از برند آنیتا دانگره

برای جزییات بیشتر به این ادرس مراجعه کنید.

کت های کیت میدلتون همچون کت های رنگارنگ خانم انچلا مرکل، صدر اعظم آلمان، در کانون توجهات رسانه های لاکچری گرد جهان قرار دارد. کیت میدلتون با استفاده از کت های بلند پوشیده رنگارنگ و شیک که سادگی چشمگیری دارد، در مراسم خصوصی و رسمی حضور پیدا می کند.

کت های رنگارنگ خانم انچلا مرکل، صدر اعظم آلمان

عکسی که در زیر مشاهده می کنید، کت برند Philoshophy di Lorenzo Serafini هست که در سال ۲۰۱۵ میلادی به قیمت ۱۵۶۰ دلار خریداری شد. این کت بعد از چند بار پوشیدن در سایت net a prter به قیمت ۱۰۶۰ دلار به حراج گذاشته شد.

کیت میدلتون در کت با برند Eponine London

کت با برند Eponine London که با قیمت ۲۱۵۰ دلار آمریکا خریداری شد، از جمله برندهای گرانی است که کیت میدلتون برای کت هایش در نظر  گرفته است. کت آبی رنگی که در تصویر زیر مشاهده می کنید را کیت میدلتون در مراسم حمایت از بیماران روحی و روانی بر تن داشت که با استقبال طراحان مد مواجه شد.

برند لاکچری لباس کیت میدلتون

برای آگاهی از طرح های جدید این برند لاکچری به نشانی اینترنتی آن در این آدرس مراجعه کنید.

یکی از جدید ترین پیراهن هایی که کیت میدلتون در گردشگری های پاییزی بر تن کرده بود و بسیار با استقبال فعالان مدو لباس مواجه شد، پیراهنی گل دار و بلند با برند Prada بود که به قیمت ۲۳۴۰ دلار خریداری کرد. هنگامی که در حیاط کاخ باکینگهام به همراه دیگر اعضای خانواده سلطنتی مشغول قدم زدن بود، پیراهن گل دار پرادا را رونمایی کرد.

لباس های پاییزه کیت میدلتون از برند Prada

این برند معروف ایتالیایی را در این آدرس مشاهده کنید.

پیراهن معروف و لوکس دیگری که کیت میدلتون ، دوشس کمبریج در ماه های اخیر رونمایی کرده است، کاری از برند Erdem Evita است که با بهای ۲۴۴۷ دلار آمریکا خریداری کرد و پیراهن مشکی گل دار بلند و ساده ای است که نظر علاقمندان دنیای مد را به خود جلب کرد.

لباس های کیت میدلتون از برند Erdem Evita

جزییات بیشتر را در این درگاه مشاهده کنید.

گوشواره Asprey 167 با قیمت ۴۸۰۰ دلار، یکی از گوشواره های کلکسیون مد و لباس کیت میدلتون است که در سال ۲۰۱۵ میلادی رونمایی شد. او از این برند در زمانی که میخواست به طور نمادین در مسابقه دو ماراتن شرکت کند، استفاده نمود و آن را با کاپشنی قرمز رنگ به همراه شلوار مشکی ست کرد.

گوشواره Asprey 167 کیت میدلتون

کلکسیون ۲۰۱۸ این برند معروف دنیای طلا و جواهرات سلبریتی ها را در این نشانی دنبال کنید.

استایل دوشس کمبریج بدون کیف  و کلاه هیچ وقت کامل نمی شود. مخصوصا اگر در مراسم رسمی به همراه همسرش باشد و مقصد هم پایتخت مد اروپا یعنی  پاریس باشد. برند شانل، برند محبوب لاکچری گردها و خاص پسندهای دنیا، همواره مورد توجه خانم کیت میدلتون بوده است. کیفی به قیمت ۴۹۰۰ دلار آمریکا همانطور که در عکس زیر مشاهده می کنید توسط کیت میدلتون در سفرش به پاریس انتخاب شده بود. این کیف مورد توجه فعالان مد قرار گرفت.

کیف شنل کیت میدلتون

طرح های جدید این برند مطرح فرانسوی دنیای لاکچری گرد ها را اینجا دنبال کنید.

یکی از خاص ترین پیراهن هایی که کیت میدلتون بر تن داشت، از برند Blue Jenny Packham است که به قیمت ۵۱۸۰ دلار آمریکا خریداری نمود. برند مطرحی که مورد توجه مجله OK هم قرار گرفت و گویا کیتمیدلتون ، بهترین مشتری این برند محسوب می شود.

لباس های کیت میدلتون از برند Blue Jenny Packham

( از خاص ترین لباس های کیت میدلتون از برند Blue Jenny Packham  به قیمت ۵۱۸۰ دلار )

طرح های جدید این برند را میتوان در سایت آن به این آدرس مشاهده کرد.

یکی از گران قیمت ترین پیراهن هایی که کیت میدلتون بر تن داشته است، طرحی از برند شنل است که با قیمت ۱۰۸۹۱ دلار در سال ۲۰۱۵ خرید. در دومین دیدار رسمی از پاریس، این لباس شنل را بر تن کرد که بسیار چشمگیر بود و بر روی جلد مجله VOGUE هم رفت.

لباس لاکچری کیت میدلتون

( تصویری از گرانقیمت ترین لباس های کیت میدلتون از برند شانل )

به نظر شما چقدر این لباس لاکچری ، فاکتورهای شیک بودن، پرستیژ و کاریزماتیک بودن را در نهایت سادگی از برند شنل که بر روی سگگ کمربند این لباس حک شده است در اختیار دارد؟

از کیت میدلتون بیاموزیم؟

گشتی در کلکسیون مد و لباس و جواهرات کیت میدلتون نشان داد که انچه باعث جذابیت و زیبایی بانوان جوان می شود، فقط برند و گران قیمت بودن برندها نیست. بلکه توجه به اصول سادگی در پوشش و خلاقیت در ست کردن رنگ های متناظر و متجانس با هم در فضایی تاثیرگذار و مبتنی بر فاکتورهای زیبا شناختی در مد و لباس است. موضوعی که بانوان جوان علاقمند به دنیای لاکچری باید به آن توجه کنند.

در آینده، باز هم نگاهی خواهیم داشت به کلکسیون مد و لباس ملکه مد جهان.

دنیای لاکچری گردی را با لوکس تهران تجربه کنید.

3 دیدگاه

3 Comments

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا