استایل و مد آقایان

اینستاگردی لوکس تهران با سلبریتی ها (۱) از تیلور سویفت تا کریس رونالدو

اینستاگردی لوکس تهران

از امروز، بخش ویژه ای در پایگاه اطلاع رسانی لوکس تهران راه اندازی می شود به نام اینستاگردی تا به صورت روزانه، رصدی داشته باشیم به فعالیت های اینستاگرامی برندهای مطرح مد و لباس در ایران و سایر نقاط جهان تا با آخرین برنامه های خطوط طراحی و تولید برندهای سرشناس عرصه فشن آشنا شویم. همچنین برای آگاهی مخاطبان گرامی سایت از جدید ترین فعالیت های مطرح ترین فشن بلاگرهای جهان، به بررسی پست های اخیر آنها نیز می پردازیم تا ترندهای مختلف در عرصه مد و لباس و جواهرات را در فضای مجازی پیگیری کنیم.

اگر علاقمند هستید تا در جریان فعالیت های اینستاگرامی سلبریتی مطرح دنیای سینما، ‌ورزش،‌ موسیقی و سیاست قرار بگیرید، اینستاگردی های روزانه لوکس تهران را فراموش نکنید.

با اینستاگردی امروز،‌ همراه ما باشید

فعالان هنری و ورزشی : پر فالور ترین های اینستاگرام

در شبکه اجتماعی محبوب عکس محور اینستاگرام که از سال ۲۰۱۲ میلادی به عنوان قدرتمند ترین استارت آپ جهان در فضای مجازی مورد استقبال بیش از ۶۰۰ میلیون کاربر جامعه اطلاعاتی از سراسر جهان قرار گرفته است، صدها میلیون صفحه توسط کاربران این شبکه راه اندازی شده است. اینستاگرام روز به روز بر ظرفیت های اطلاع رسانی و ارتباطی خود از ویرایش تصاویر گرفته تا ۱ دقیقه ای کردن انتشار فایل های ویدیویی، می افزاید و جذابیت های بیشتری را در اختیار کاربران قرار میدهد.

اینستاگرام امروزه یکی از فعال ترین شبکه های اجتماعی و از پر استفاده ترین اپلیکیشن های جهان است که روی گوشی هوشمند صدها میلیون کاربر اینترنت نصب شده است. حضور در آن، حضور در اینترنت و بخشی از هویت دیجیتالی شهروندان هزاره سوم در فضای مجازی محسوب می شود. شبکه ای که هم در داخل و خارج از کشور، ظرفیتی برای درآمد زایی دیجیتالی برای فعالان مدو لباس و لاکچری و غذا و پوشاک و صنایع مختلف است.

کارآفرینی دیجیتالی (digital entrepreneurship) و دنیای دورکارها (freelancer) را میتوان در این شبکه مشاهده کرد. در میان صفحات بارگذاری شده در اینستاگرام، صفحات چهره های معروف سینمایی، موسیقیایی و ورزشی و هنری، از شهرت و مخاطب بسیاری برخوردار است. به قولی که صفحه تیلور سویفت،‌ خواننده جوان و مطرح آمریکایی بیش از ۱۳۰ میلیون فالور دارد. یعنی تقریبا یک چهارم یا یک پنجم کاربران اینستاگرام، follower صفحه او هستند. این قضیه برای کیم کارداشیان، چهره جنجالی تلویزیونی آمریکا، ادل و بیانسه دیگر خواننده های آمریکایی نیز صادق است که ده ها میلیون فالور دارند.

سلبریتی ها در فضای اینستاگرامی خود، بخشی از سبک زندگی دیجیتالی روزانه و هفتگی را به اشتراک می گذارند و در این بین با ارسال پیام های ویدیویی، با کاربران ارتباط برقرار می کنند. البته برخی از سلبریتی ها مانند جنیفر لوپز، هر از گاهی از برند مد و لباس خود با طرح های جدید صحبت میکنند و یا افرادی مانند ماریا شاراپوا  (اسطوره تنیس زنان جهان) یا کریستیانا رونالدو (برترین فوتبالیست سال ۲۰۱۷) و حتی ابراهیمووویچ (مهاجم اسبق سوئدی بارسلون)، از برندهای خود در عرصه مد و مواد غذایی رونمایی می کنند.

به هر حال، در میان هشتگ های اینستاگرام و پست هایی که مطرح ترین های این شبکه به اشتراک میگذارند، مطالب جالبی را میتوان مشاهده کرد که در دهه های پیش، مسبوق به سابقه نبوده است. در گزارش امروز،‌نگاهی داریم به نوشته های فعالان سینمایی، هنری و ورزشی جهان.

اینستاگردی با تیلور سویفت

اینستاگرام تیلور سوئیفت

تیلور سویفت، خواننده جوان و خوش چهره آمریکایی، با بیش از ۱۰۴ میلیون فالوور، یکی از پر بیننده ترین صفحات را در اینستاگرام در اختیار دارد. وی چند ماه پیش بیش از هزار عکس به اشتراک گذاشته شده خود را به خاطر رونمایی از آلبوم جدیدش حذف کرد و اکنون تنها شاهد سی و اندی عکس در صفحه این سلبریتی مطرح جوان غربی هستیم. او همچون ادل و بیانسه،‌هیچ صفحه ای را در اینستاگرام فالو نکرده است.

در صفحه تیلور سویفت، اکنون بخش هایی از پشت صحنه ظبط فایل های موسیقی را مشاهده می کنیم. او به انتشار پست های مفهومی نیز در صفحه خود مبادرت ورزیده که کمتر در صفحات سلبریتی ها میبینیم. در تصویر بالا، تیلور از مراحل ظبط آهنگ reputation که میلیون ها بار در ۲۰۱۷ دانلود شد و امکان مشاهده آن از کانالش در یوتیوب فراهم است، سخن گفته است.

در تصویر زیر، جدید ترین استایل خانم سویفت که فوتوشوتی برای روی جلد مجله reputation است و در نوامبر ۲۰۱۷ رونمایی شد را مشاهده می کنید.

اینستاگردی با تیلور سوییفت جدید ترین استایل خانم سویفت که فوتوشوتی برای روی جلد مجله reputation

تیلور را در این نشانی دنبال کنید. تصویر بالا بیش از ۱ میلیون لایک توسط طرفداران تیلور سویفت کسب کرد.

اینستاگردی با ادل

ادل اینستاگرام

ادل، خواننده مطرح آمریکایی نیز در اینستاگرام مخاطبان زیادی دارد. وی در چند سال اخیر بیش از ۳۷۰ پست به اشتراک گذاشته که بخشی از سبک زندگی دیحیتالی، کلکسیون سلفی ها و استایل ها و فوتوشوت هایش را شامل می شود.

در جدید ترین پستی که از خانم ادل در اینستاگرامش شاهد هستیم، رونمایی از گریم و شیوه آرایش مو ایشان را مشاهده می کنیم که در تصویر بالا ارائه شده است.

اینستاگرام ادل اینستاگردی

در تصویر بالا که روی اینستاگرامش منتشر کرد، به این موضوع اشاره میکند که ۱.۵ میلیون کودک در سراسر جهان بخاطر آب آلوده هر سال از بین می روند و از مخاطبانش خواست تا به پشتیبانی از طرح کاهش بحران آب جهان با حضور در هشتگ drop4drop بپردازند. این تصویر ۸۰۰ هزار لایک دریافت کرد.

ادل را با ۳۰ میلیون فالور در این آدرس دنبال کنید.

مد گردی با بیانسه

بیانسه، دیگر سلبریتی معروف و پر بیننده اینستاگرام، خواننده و بازیگر سیه چرده آمریکایی است که بیش از ۱۰۷ میلیون فالور دارد. بیانسه هیچ صفحه ای را همچون ادل و تیلور فالو نکرده و از فعال ترین سلبریتی های مطرح اینستاگرام به شمار می رود. او ظرف ۳ سال اخیر بیش از ۱۵۰۰ پست در اینستاگرام به اشتراک گذاشت و بخشی از سبک زندگی دیجیتالی و سلفی ها و استایل ها و مراسمی رسمی و غیر رسمی که در ان حضور داشت را در اختیار کاربرانش قرار دارد.

جدید ترین استایل بیانسه که تی شرت و عینک فانتزی سفید رنگش

او را میتوان در beyonce.com مشاهده کرد و در این نشانی دنبال نمود. در تصویر بالا، جدید ترین استایل بیانسه که تی شرت و عینک فانتزی سفید رنگش است را رونمایی کرد. البته در این پست، خانم بیانسه هیچ توضیحی ارائه نکرد . اما قریب به ۲ میلیون لایک دریافت کرد.

اینستاگردی با بیانسه

در پست بالا، که به تازگی توسط بیانسه منتشر شد، بخشی از کلکسیون طلا و جواهرات ایشان رونمایی شد. وی هیچ توضیحی درباره برند و مراسمی که از این گوشواره جذاب طلایی مرصع استفاده کرده بود در اختیار کاربرانش قرار نداد. معمولا بیانسه در پست هایی که میگذارد، چیز زیادی نمی نویسد.

کلکسیون طلا و جواهرات جدید بیانسه

در پست بالا، بیانسه را با گردن بند جذابش که نام وی بر روی آن حک شده است مشاهده می کنیم. درباره کلکسیون طلا و جواهرات جدید بیانسه بزودی مطلبی در بخش مدگردی لوکس تهران ارائه میشود.

اینستاگردی با لیدی گاگا

اینستاگرام لیدی گاگا

خواننده تاثیر گذار مطرح سال های اخیر آمریکا، لیدی گاگا، با بیش از ۲۶ میلیون فالور، دیگر صفحه پر بیننده اینستاگرام است. وی یکی از فعالان این شبکه بوده و ظرف ۳ سال اخیر بیش از ۲۶۰۰ پست را به اشتراک گذاشته است که بخشی از سبک زندگی دیجیتالی، مد و لباس و سلفی هایش را شامل می شود. در تصویر بالا، وی از برندهای مختلفی که استفاده می کند، رونمایی کرده است.

مدل مو وی توسط Fredeircaspiras انجام شده است و گریم هم مثل همیشه توسط سارا تانو صورت گرفته است. تیلور در این عکس، از طرح جدید برند معروف ورساچه نیز رونمایی کرد. طراحی استایل وی نیز توسط ساندرا مادو انجام گرفت.

استایل لیدی گاگا را در مراسم هالووین ۲۰۱۷

در تصویر بالا، استایل لیدی گاگا را در مراسم هالووین ۲۰۱۷ میلادی مشاهده میکنیم که در کنار Ello Johnnie قرار دارد.

لیدی گاگا استایل لباس و کلاه قرمز رنگش را به تصویر می کشد که با همراهی برند ماکس ول

در تصویر بالا نیز که بیش از نیم میلیون لایک دریافت کرد که استایل لباس و کلاه قرمز رنگش را به تصویر می کشد که با همراهی برند ماکس ول انجام شد.

لیدی گاگا در کنار ۵ رییس جمهور اسبق ایالات متحده

یکی از تصاویر مطرح لیدی گاگا در چند هفته اخیر، تصویری است که وی را با لباس تمام سفید در کنار ۵ رییس جمهور اسبق ایالات متحده نشان می دهد.

لیدی گاگا را در این نشانی دنبال کنید.

مد گردی با جنیفر لوپز

فوتوشوت رسمی جنیفر که برای روی جلد مجله vanityfair برای ماه دسامبر ۲۰۱۷

یکی از معروف های دنیای رنگارنگ مد و لباس اینستاگرام را باید جنیفر لوپز، خواننده و بازیگر هالیوودی دانست که در این نشانی در دسترس است. او از معدود ترین سلبریتی های اینستاگرام است که بیش از ۱ هزار صفحه را فالو کرده و بیش از ۲ هزار پست ظرف ۴ سال اخیر به اشتراک گذاشت. او قریب به هفتاد میلیون فالور دارد و در bio خود درباره telethongiving2.com سخن گفته است. هشتگ های جالبی را مطرح کرده است که از ان جمله میتوان به @SECONDART #JLOVEGAS #ALIHAVE #BYEBYEBIRDIETLIVE اشاره کرد.

جدید ترین فوتوشت جنیفر را که از کلکسیون جدید برند Irenerth در لباسی قرمز رنگ

در تصویر بالا، جدید ترین فوتوشت جنیفر را که از کلکسیون جدید برند Irenerth در لباسی  قرمز رنگ است مشاهده میکنیم. رونمایی از فوتوشوت رسمی جنیفر که برای روی جلد مجله vanityfair برای ماه دسامبر ۲۰۱۷ میلادی در نظر گرفته شده است را مشاهده میکنید.

اینستاگردی جنیفر لوپز فلاش بک خانم جنیفر به سال ۲۰۰۶ میلادی

در تصویر بالا، فلاش بک خانم جنیفر به سال ۲۰۰۶ میلادی است و کلکسیون طلا و جواهراتش را در آن سالها نمایش میدهد. گریم توسط  اسکات بارنز     و آرایش مو توسط رناتو کمپوراانجام شد.

اینستاگردی با کریس رونالدو

مهاجم اسطوره ای کریستیانو رونالدو، فوتبالیست مطرح باشگاه کهکشانی های رئال مادرید، یکی از معروف ترین ورزشی های اینستاگرام است. او بیش از ۱۱۴ میلیون فالور دارد و یکی از پر بیننده ترین صفحات این شبکه را در اختیار دارد. صفحه ای که شاید معروفیتش از میلیون ها سایت اینترنت بیشتر باشد. او در ۴ سال اخیر بیش از ۲ هزار پست منتشر کرده که پشت صحنه فعالیت های ورزشی، هنری،‌فشن و سبک زندگی دیجیتالی اش را به اشتراک گذاشته است.

ریس رونالدو را که برای تبلیغ برند شامپو clear

وی را در این نشانی دنبال کنید. در تصویر بالا، جدید ترین فوتوشت کریس رونالدو را که برای تبلیغ برند شامپو clear منتشر شده است را مشاهده می کنیم. یکی از فعالیت های جذاب کریس رونالدو، انتشار تصاویری از سفرها و فعالیت های روزانه است که نمونه ای را در تصویر زیر میبینیم که وی را همیشه خندان و در حال گوش دادن موسیقی در داخل کابین هواپیما برای سفر به مقصدی (نامعلوم) نشان می دهد.

فوتوشت کریس رونالدو اینستاگردی

اینستاگردی با لیونل مسی

اسطوره فوتبال جهان و باشگاه بارسلونا اسپانیا و دارنده ۵ توپ طلا فیفا، روز به روز بر تعداد فالورهایش افزوده می شود. وی که ۲ سال پیش کمنر از ۲۰ میلیون فالور داشت، در آخرین روزهای سال ۲۰۱۷ میلادی شمار فالورهایش به بیش از ۸۳ میلیون نفر رسید. وی خیلی در ان شبکه فعال نیست و به ندرت پست میگذراد. اما ۱۸۴ صفحه را فالو کرده است. مسی را میتوان در messi.com مشاهده کرد که فعالیت های نیکوکاری بسیاری دارد.

مسی و فرزندانش اینستاگردی

در تصویر بالا که اخیرا توسط مسی منتشر شده است، وی را در کنار میز صبحانه با دو فرزندش نشان می دهد که به اسپانیایی نوشته:‌desayunando con ellos. عکس بالا ظرف ۱ هفته اخیر بیش از ۳.۶ میلیون لایک گرفت.

اینستاگرام مسی استایل ورزشی جدید مسی

در تصویر بالا، استایل ورزشی جدید مسی را با لباس باشگاه بارسلون در حال پیاده شدن از هوایپما مشاهده میکنید که حدود ۴ میلیون لایک دریافت کرد.

اینستاگرام مسی در کنار همسر و فرزندانش

مسی به فرزندان و همسرش در اینستاگرامش بسیار می پردازد و تصویر زیر نیز نشان می دهد که او تا چه اندازه دوست دارد تا مخاطبانش، از پشت صحنه زندگی او با خبر شوند.

مسی را در این آدرس دنبال کنید.

اینستاگردی با اسطوره تنیس زنان جهان

ماریا شاراپوا، نامی آشنا در تنیس زنان جهان است که در چند سال اخیر فعالیت های برند غذایی خود را در نیز در اینستاگرامش تبلیغ می کند و بخش هایی از فعالیت های تمرینی روزانه و هفتگی اش را در آمریکا به اشتراک میگذارد.

اینستاگردی ماریا شاراپوا، نامی آشنا در تنیس زنان جهان

وی را با ۲.۸ میلیون فالور در این نشانی دنبال کنید. وی علاقه بسیاری دارد که به عنوان چهره ورزشی مطرح، پست های خود را همواره با استایل ورزشی نشان دهد. در تصویر بالا، استایل قرمز رنگ ماریا را بر روی جلد مجله adage مشاهده میکنیم که با گریم فیونا و آرایش مو بیادر و طراحی استایل چروکولتر همراه شده است.

در تصویر زیر که چندی پیش توسط ماریا به اشتراک گذاشته شد، از یکی از استایل های خیابانی ساده وی رونمایی شد که از برند publicshoolnyc و طرحی از ژاکت nikelab بود.

استایل های خیابانی ساده ماریا شاراپوا رونمایی شد که از برند publicshoolnyc

برند خانم شاراپوا که در زمینه شکلات و پاستیل است: SUGARPOVA نام دارد.

برند خانم شاراپوا که در زمینه شکلات و پاستیل SUGARPOVA

اینستاگردی با گرگ وال استریت

اینستاگردی لئوناردو دی کاپریو، بازیگر معروف هالیوود

لئوناردو دی کاپریو، بازیگر معروف هالیوود که بخاطر ایفای نقش در فیلم گرگ وال استریت، رسانه ها از این لفظ درباره این فعال زیست محیطی و سینمایی یاد می کنند، یکی از پر طرفدار ترین صفحات هالیوودی ها را در اختیار دارد. جایی که با بیش از ۲۰ میلیون فالور، قریب به ۶۰۰ پست به اشتراک گذاشته است و تنها ۲۱ صفحه را فالو میکند. او خود را ENIRONMANTELIST میداند و به نقاط مختلف جهان سفر میکند تا مشکلات زیست محیطی را به گوش دولتمردان برساند.

او را در این صفحه دنبال کنید.

دی کاپریو را با جیمی فاکس حمایت از آسیب دیدگان طوفان در آمریکا با معرفی هشتگ REGRAM

در تصویر بالا،‌همراهی دی کاپریو را با جیمی فاکس برای حمایت از آسیب دیدگان طوفان در آمریکا با معرفی هشتگ REGRAM و ارائه شماره ای برای کمک مردم این کشور به آسیب دیدگان مشاهده می کنیم. دی کاپریو این استایل را برای کمپین نیکوکاری HAND IN HAND ارائه کرده است.

اینستاگردی دیکاپریو

او با پست های مختلف به جای سلفی های معروف سلبریتی های هالیوودی در اینستاگرام، به ما هشدار می دهد که دنیای جانواران و محیط زیست درمعرض خطر است.

مد گردی با کیارا

در دنیای اینستاگرام، فقط ورزشی ها و سینمایی ها و فعالان موسیقی یا دیپلمات ها معروف نیستند. هستند کسانی که به مدد اینستاگرام به شهرت رسیده اند و کیارا فراگنی، دختر ایتالیایی عاشق مد و لباس که این روزها در فهرست معروف ترین سلبریتی های عرصه فشن بلاگری به شمار می رود از ان جمله است. کیارا یکی از مدل های تبلیغاتی برندهای مختلف جهان است که شهرتش را مدیون اینستاگرام و شبکه های اجتماعی بوده و مخاطبان بسیاری دارد.

کیارا فراگنی از لباس پاییزی خود در نوامبر ۲۰۱۷

در تصویر بالا، کیارا فراگنی از لباس پاییزی خود در نوامبر ۲۰۱۷ رونمایی کرده است که پالتو و کیفی از برند کاپور است.

وی ظرف ۴ سال اخیر بیش از ۱۷ هزار پست از دنیای مد و لباس خود در اینستاگرامش به اشتراک گذاشت که بیش از ۱۰ میلیون فالور برای وی به ارمغان آورد و وی را در فهرست یکی از تاثیرگذار ترین شخصیت های فشن بلاگری اینستاگرام قرار داد. فرزند ایتالیا و فعال مد این روزهای پایتخت مد آمریکا (نیویورک)، روز به روز با استایل ها و فوتوشوت های رنگارنگ خود، کاربران و مخاطبانش را با طرح های جدید آشنا میکند.

اینستاگردی کیارا در کنار همسرش

در تصویر بالا نیز که بیش از ۸۰۰ هزار لایک دریافت کرد ، سلفی آینه ای کیارا را در کنار همسرش به نمایش میگذارد که وی را لا استایل کت قرمز رنگ و لاک های همرنگ و کیفی از برند ورساچه مشاهده میکنیم. او این عکس را در پایتخت مد و لباس ایتالیا (شهر میلان) گرفت.

استایلی تینجیری جذاب و رنگارنگ از کیارا

استایلی تینجیری جذاب و رنگارنگ از کیارا که با استقبال کاربران و مخاطبان جوانش همراه شده است را در بالا مشاهده میکنید که از کلکسیون پاییزه این فشن بلاگر مطرح شهر میلان است.

او را در نشانی آدرس دنبال کنید.

مدگردی با گران ترین مدل مردانه جهان

مدگردی دیوید گاندی، مدل بریتانیایی

دیوید گاندی، مدل بریتانیایی که برخی آن را گران ترین مدل لباس مردانه در سال های اخیر می دانند، بیش از ۸۰۰ هزار فالوور در صفحه اش دارد و قریب به ۸۳۰ پست در ۳ سال اخیر به اشتراکم گذاشت. او نویسنده و فعال هنری هم محسوب میشود و کلکسیون برندهایی که رونمایی کرده است را میتوان در thefmlystore.com‌مشاهده کرد. صفحه وی نیز در این نشانی ارائه شده است.

در تصویری که در بالا ارائه شده است، آقای گاندی را در استایلی جدید در نمایشگاه لباس های پاییزی Damien hirst در شهر رویایی ونیز ایتالیا مشاهده می کنیم که ساعت امگا و برند seamastreraquateraa مشاهده میکنیم.

در تصویر زیر، David Gandy در بر روی جلد مجله PRISTIGE هنگ کنگ قرار گرفته و آرایش مو وی کاری از لری کینگ و عکسی از مایک رویزون است. او در این فوتوشوت، طرح جدید از خط تولید پاییزه کت و شلوار دولچه و گابانا را رونمایی کرد.

اینستاگردی در بر روی جلد مجله PRISTIGE هنگ کنگ

اینستاگردی با فعالان مد و لباس و هنر و ورزش جهان را هر روز در سرویس اینستاگردی لوکس تهران مشاهده کنید. به نظر شما، مهم ترین دلیل معروفیت یک پست فشن در اینستاگرام چیست؟‌ نظرات خود را کامنت کرده یا از طریق بخش ارتباطی در اختیار ما قرار دهید.

یک نظر

یک نظر

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا