سبک زندگی لوکس

اینستاگردی های روزانه لوکس تهران : از لیلا علی تا ویکتوریا بکهام

سرویس اینستاگردی لوکس تهران برای اگاهی خوانندگان محترم از جدید ترین نوشته ها و تصاویر سلبریتی های دنیای موسیقی، سینما و ورزش ایران و جهان، هر روز نگاهی دارد به شماری از پر بیننده ترین صفحات سلبریتی ها تا از سبک دیجیتالی آنها در این شبکه اجتماعی عکس محور آشنا شویم.

اینستاگرام روز به روز در حال افزایش مخاطب بوده و طبق آمار ها،‌ روزانه هزاران نفر به جمع کاربران سرزمین دیجیتالی اینستاگرام که چند سالی است در اختیار فیس بوک قرار گرفته است، ‌اضافه می شود. اکنون بیش از ۱ میلیارد بار اپ این شبکه محبوب دانلود شده است و به نظر می رسد هم چنان پر محبوب ترین شبکه اجتماعی این روز ها، اینستاگرام باشد که یکی از ظرفیت های فرصت آفرین در عرصه لاکچری گردی به خصوص در زمینه استارت آپ است.

گزارش امروز  نیز سراغ بیش از ۳۰ صفحه پر بیننده در اینستاگرام رفته است. با لوکس تهران در این گزارش داغ همراه باشید.

لیلا علی و توت فرنگی

لیلا علی دختر محمد علی کلی

در گذشت محمد علی، اسطوره بوکس جهان، دنیای بوکس جهان را در سال ۲۰۱۶ میلادی تحت تاثیر قرار داد و دنیا را با سبک زندگی دیجیتالی لیلا علی ، فرزند ارشد این اسطوره بوکس سنگین وزن جهان در اینستاگرام آشنا کرد.

لیلا علی، فرزند ارشد محمد علی کلی

لیلا علی، فرزند ارشد محمد علی کلی، که خود از قهرمانان بوکس زنان ایالات متحده آمریکا به شمار می رود، چند ماهیست که فعالیت گسترده ای را در اینستاگرام آغاز کرده است و در طول هفته، رژیم غذایی گیاهی و طبیعی را به دوست دارانش معرفی می کند. او اخیرا با انتشار یک سلفی، از دوستانش خواست تا توت فرنگی را به عنوان عاملی مقابله کننده با هپاتیت نوع ۲ فراموش نکنند!

کتاب آشپزی به سبک لیلا علی نیز چندی پیش در پاییز سال ۲۰۱۷ میلادی رونمایی شد..

اینستاگرام دختر محمد علی کلی

(جدید ترین تصویر محمد علی کلی، پدر لیلا علی که در اینستاگرام ایشان به اشتراک گذاشته شد)

THE LAST MAN OF PRINCIPLE!

جدید ترین نوشته ها و استایل ها و برندهایی که لیلا علی در مراسم مختلف از آن ها استفاده میکند را در این نشانی دنبال کنید.

اینستاگردی با اسطوره بارسلونا

اینستاگرام لیونل مسی

لیونل مسی، اسطوره فوتبال آرژانتین و مهاجم بارسلونا، چندی پیش موفق نشد ششمین توپ طلا جهان را از آن خود کند و اسطوره رئال، کریس رونالدو (سفیر برند CLEAR) آن را تصاحب کرد. او در جدید ترین تصویری که اخیرا به اشتراک گذاشت، گردشگری های روزانه را به همراه سگ جدیدی که در اختیار گرفته است را به نمایش گذاشت. مسی، پیراهن تیم بسکتبال شیکاگو بولز آمریکا را بر تن کرده و اخیرا شماره فالوورهایش از مرز ۸۳ میلیون نفر فرار تر رفت.

پیج اینستاگرام مسی

سایت اصلی مسی در نشانی اینترنتی به آدرس MESSI.COM در دسترس است.  او را در این نشانی دنبال کنید.

اینستاگردی با نیمار

یکی از چهره های پر مخاطب ورزشی در اینستاگرام، نیما، مهاجم سابق بارسلونا و تیم ملی برزیل است که در سال ۲۰۱۶ با تیم المپیک این کشور توانست در کشورش، طلای المپیک را هم به افتخارات خود اضافه کند.

پیج اینستاگرام نیمار

نیمار در صفحه شخصی اش در اینستاگرام بسیار فعال هست و یکی از فعال ترین سلبریتی های مستطیل سبز در این شبکه به شمار می رود.  سلفی های نیمار، او را سلطان سلفی بازی در میان فوتبالیست ها در این شبکه اجتماعی محبوب کرده است.  در تصویر جدیدی که در بالا از اینستاگرام نیمار در این هفته مشاهده می کنید، او هم چنان به سلفی گرفتن علاقه دارد و گل زنی در المپیک، هم چنان برای نیمار، فالوور جمع کن است!

پست اینستاگرام نیمار
او با ۸۲ میلیون فالوور، یکی از پر مخاطب ترین ورزشکاران در اینستاگرام است.

پست اینستاگرام مسعود اوزیل و شماره ۱۰

 اینستاگرام مسعود اوزیل

مسعود اوزیل، بازیکن سرشناس آرسنال و تیم ملی فوتبال آلمان، در اینستاگرام فعالیت هایی را انجام می دهد که مخاطبان زیادی دارد. او که با زدن یک گل برای تیم ملی کشورش به ایتالیا، نقش مهمی به نیمه نهایی آوردن ژرمن ها به یورو ۲۰۱۶ داشت و  طرفداران زیادی دارد و باید از او در اینستاگرام و سبک زندگی اش بیش تر دید. تصویر بالا، روزگار شاد او را در باشگاه آرسنال انگلستان نشان می دهد.

مسعود در اینستاگرام، اکنون بیش از ۱۴ میلیون فالوور دارد.

پست اینستاگرامی کریستیانو رونالدو و موبایل نوبیا

کریستیانو رونالدو ، مهاجم سرشناس تیم کهکشانی رئال مادرید اسپانیا، یکی از فعال ترین و پر مخاطب ترین ورزشکاران اینستاگرام به شمار می رود که صفحه اش در این شبکه، هواداران میلیونی دارد.  رویای بدون مرز، عنوان تبلیغی است که با حضور برترین فوتبالیست فیفا در سال ۲۰۱۷ میلادی در صفحه اینستاگرامش منتشر شده است.

رونالدو پس از کسب جام قهرمانی یورو ۲۰۱۶ فرانسه، هم چنان به حضور فعالش در اینستاگرام ادامه داده و اخیرا نخستین تبلیغ اینستاگرامی اش را برای برند موبایل نوبیا  Z11 ارائه کرد و از هوادارانش خواست از این برند استفاده کنند. رونالدو در زیر این پست از هشتگ رویا بدون مرز: #DreamWithoutBoundaries استفاده کرد.

اینستاگرام کریستین رونالدو

کریس رونالدو بیش از صد و چهارده میلیون فالوور در اینستاگرامش دارد و بیش از دو هزار پست به اشتراک گذاشته است.

اینستاگردی با وین رونی

پیج اینستاگرام وین رونی

کاپیتان سرشناس شیاطین سرخ منچستر یونایتد، از ناکام های یورو ۲۰۱۶ به شمار می رود که نتوانست در حد انتظار ها ظاهر شود و وداعی زودهنگام با جام ملت های اروپا را تجربه کرد. رونی عاشق پسرانش هست و ۳ فرزند دارد که در تصویر زیر مشاهده می کنید. او در جدید ترین پست خود، از یک سلفی با سباستین شوان اشتاینگر آلمانی که جدیدا از دنیای فوتبال خداحافظی کرد خبر داد.

اینستاگرام رونی مملو از تصاویر فرزندانش در حالت های مختلف است که جالب توجه برای هواداران کاپیتان با سابقه تیم ملی انگلیس به شمار می رود.  او بیش از ۱۱ میلیون فالور دارد/

مدگردی اینستاگرامی با جنیفر لوپز

جنیفر لوپز

جنیفر لوپز، رقصنده و هنرپیشه فعال این روز های هالیوود که در کا رخرید و فروش مستغلات هم موفق بوده است، فعالیت زیادی در اینستاگرام تحت برند JLO‌ دارد. در جدید ترین تصویری که جنیفر در اینستا منتشر کرده، تصویری از برند   Balmain  را منتشر کرد که لباسی ظریف کاری شده برای افتر پارتی  اوست.  برای کسب اطلاعات بیش تر به نشانی  https://www.instagram.com/balmain مراجعه کنید.

پست اینستاگرامی جنیفر لوپز

(جنیفر لوپز در حال پوشیدن لباسی در یکی از مزون های نیویورک است و اخیرا هشتگ SECONDCAT را برایش انتخاب کرد)

کلکسیون مد و لباس و جواهرات جنیفر لوپز را بزودی در سرویس مد گردی لوکس تهران بررسی خواهیم کرد. او در پستی که تصویرش را در زیر مشاهده می کنید نوشت: آرزوی من این بود که با برند جوزفه زانوتی  برای دومین کلکسیون خودم همکاری کنم.

کلکسیون کفش جنیفر لوپز

جنیفر بیش از ۶۹ میلیون فالوور  را با هزار و پانصد پست به دست آورده است. ایشان را در اینستاگرام به نشانی  Instagram.com/JLO/ دنبال کنید.

مدگردی اینستاگرامی با بیانسه

بیانسه

بیانسه، خواننده سیاه پوست معروف امریکا، این روز ها فعالیت زیادی در اینستا از خود نشان می دهد و شمار فالوورهایش به مرز هشتاد و سه میلیون نفر رسیده است.  تصویری که در بالا مشاهدمی کنید، جدید ترین طرح مد و لباس ایشان بوده که با دامنی قرمز رنگ ساده همراه است. بیانسه از عاشقان کلکسیون طلا و جواهرات هست که قبلا کلکسیون ایشان را در صفحه مد گردی لوکس تهران معرفی خواهیم کرد. او ۱۰۸ میلیون فالور دارد.

این هنرپیشه مطرح این روز های اینستاگرام را در نشانی اینترنتی به آدرس  https://www.instagram.com/beyonce دنبال کنید. استایل های جدید بیانسه را میتوانید در این لینک مشاهده کنید که طرح های پاییزه ۲۰۱۷ را شامل می شود.

اینستاگردی با تیلور سویفت

تیلور سویفت، خواننده خوش چهره آمریکایی، مدتی است که بسیاری از تصاویر قبلی خود را در اینستاگرام به دنبال رونمایی از آلبوم جدیدش پاک کرد. اما تصویر زیر، نگاهی دارد به زمانی که در اینستا بسیار فعال بود.

پست اینستاگرام تیلور سویفت

تیلور سویفت، خواننده جذاب و فعال موسیقی پاپ آمریکا، یکی از پر بیننده ترین صفحات را در اینستاگرام در اختیار دارد. شمار فالوور های ایشان به بیش از ۱۰۰ میلیون نفر رسیده است. حدود ۲۰ درصد کاربران اینستاگرام، مخاطبان خانم تیلور هستند. تصویر بالا، از جدید ترین تصاویر تیلور سویفت در اینستاگرام هست که او به مناسبت ۲۴ امین سالگر تولد دوستش کارلی کلاس به اشتراک گذاشت و او را فردی فوق العاده نامید. وی را در نشانی اینترنتی به آدرس  https://www.instagram.com/karliekloss دنبال کنید.

پیج اینستاگرام تیلور سویفت

(تصویر بالا، جدید ترین پست های مفهومی اینستاگرام تیلور سویفت را نشان می دهد)

تیلور سویفت را در https://www.instagram.com/taylorswift/?hl=en دنبال کنید. تیلور، در اینستاگرامش سلفی های بسیاری با ادا و شکلک های خاص دارد/ .

ادل هم چنان فالو نمی کند!

اینستاگرام ادل

ادل، خواننده معروف و سرشناس موسیقی پاپ، جدید ترین تصویر خود در اینستاگرام ۳۴ میلیون فالووری خود را به پستی درباره یکی از کنسرت هایش در slap center اختصاص داده است. در این تصویر ، ادل هم چون دفعات قبل، با لباسی خاص و هیچانی خاص تر، مشغول اجرای یکی از ترانه هایش روی استیج هست. بسیاری از تصاویری که ادل در اینستاگرامش به اشتراک گذاشته است، سیاه و سفید و ژورنالبستی هست. موضوعی که در تصاویر دیگر سلبریتی های اینستاگرام به جز کیم کارداشیان دیده نمی شود! او هم چون بیانسه، هیچ صفحه ای را در اینستاگرام، فالوو نکرده است.

پست اینستاگرامی ادل خواننده

(تصویری که در سپتامبر ۲۰۱۷ به مناسبت تولدش منتشر کرد)

ادل را می توان در adele.com‌نیز دنبال کرد.

پست اینستاگرامی مدونا و انتقاد شدید الحن از شکارچیان پلنگ

پست اینستاگرام مدونا

مدونا، بازیگر و فعال کسب و کار معروف آمریکایی هست که در فعالیت های خیریه نیز حضور فعالانه دارد. او اخیرا با قاره آفریقا رفته و با کودکان فقیر یکی از این کشور ها عکس گرفته است. اینستاگرام اخیرا ایشان مملو از تصاویری هست که وی با کودکان آفریقایی گرفته و به اشتراک گذاشته است.در جدید ترین پستی که به اشتراک گذاشت، وی به شدت از شکارچیان پلنگ انتقاد کرد و نوشت که ما هر روز به رای دادن به هیلاری کلینتون متقاعد تر می شویم.  مدونا حدود ۱۱  میلیون فالوور دارد.

اینستاگرام مدونا

(استایل جدید آرایش مدونا در پاییز ۲۰۱۷)

مدگردی با ملکه سلفی بازهای اینستاگرام

کیم کارداشیان ،‌چهره تلویزیونی معروف آمریکایی را به واسطه هزاران سلفی که از خود در صفحه اینستاگرامی اش منتشر کرده را به selfie queen می شناسند. . کیم اخیرا از سفر احتمالی به دوبی برای شرکت در کلاس های آرایش خبر داده است. سایت themasterclass.com توسط ایشان معرفی شد.

لوازم آرایش کیم کارداشیان

او را در نشانی Instagram.com/kimkardashian/ دنبال کنید که ۱۰۴ میلیون فالور دارد. در تصویر بالا، جدید ترین برند آرایشی کیم رونمایی شده است.

(جدید ترین برند پرفیوم با برند کیم کارداشیان KKW)

(جدید ترین برند پرفیوم با برند کیم کارداشیان KKW)

اینستاگردی با ماریا شاراپووا

اینستاگرام ماریا شاراپووا

ماریا شاراپووا، تنیسور معروف اهل روس است که مجرد و در امریکا زندگی می کند. اینستاگرام این سلبریتی معروف دنیای تنیس زنان جهان مملو از فعالیت های ورزشی هفتگی ایشان هست که جالب توجه بوده و مخاطبان زیادی دارد. با سلفی بالا، شمار مخاطبانش به بیش از ۸ میلیون نفر رسید.

ماریا  در سایت sugarpova.com در دسترس است. اینستاگرام ایشان در نشانی اینترنتی به آدرس https://www.instagram.com/mariasharapova/?hl=en هر از گاهی به روز رسانی می شود.

پست اینستاگرامی خوزه مورینهو از کیک پرتغالی

اینستاگرام خوزه مورینهو

آقای خاص فوتبال جهان (خوزه مورینهو) که این روز ها نخستین سال مربی گریش با شیاطین سرخ را آغاز کرده است.  در جدید ترین پستی که در صفحه جدیدش در اینستاگرام منتشر کرد،  او را در حال خوردن کیک پرتغالی می بینیم.

اینستاگرام آقای خاص

تصویر بالا، شنا گری های ششم جولای آقای خاص را نشان می دهد که صد ها هزار لایک برای ایشان به همراه آورد. مورینهو ۴ میلیون  فالوور دارد  و به نظر می رسد با اتمام لیگ انگلیس و اطلاع رسانی مطالب روی اینستاگرام ایشان، شمار مخاطبانش تا پایان سال ۲۰۱۷ میلادی از مرز ۵ میلیون دنبال کننده هم فراتر برود.

تصویر دختر خوزه مورینهو

(سلفی خوزه و دختر ۲۱ ساله اش)

او را در نشانی اینترنتی به آدرس www.instagram.com/josemourinho دنبال کنید.

پست اینستاگرام زلاتان ابراهیموویچ در کنار ملکه سوئد

زلاتان ابراهیموویچ در کنار ملکه سوئد

زلاتان ابراهیموویچ، ستاره سابق بارسلونا و کاپیتان تیم ملی سوئد در رقابت های جام ملت های اروپا ۲۰۱۶، این روز ها در اینستا فعالیت زیادی دارد مخصوصا که وداع زودهنگام با یورو ۲۰۱۶ را در کارنامه دارد. آقای زلاتان از تیم ملی سوئد خداحافظی کرد. در جدید ترین پستی که در صفحه شخصی اش در اینستاگرام به اشتراک گذاشت، او را در کنار ملکه سیلویا، ملکه سوئد می بینیم. او زیر این عکس نوشت: ملکه و پادشاه!.

سایت برند ایشان در نشانی اینترنتی به آدرس a-z.com در دسترس هست. زلاتان ۲۳ میلیون فالوور دارد.

مایلی سایروس و قهوه با طعم سلفی

اینستاگرام مایلی سایرس

خواننده و ترانه نویس و هنرپیشه جوان مطرح این روز های آمریکای شمالی، پنجاه و یک میلیون مخاطب در اختیار دارد و علاقه زیادی به اینستاگرام از خود نشان داد. در جدید ترین تصویر که منتشر کرده است و در تصویر بالا مشاهده می کنید، او مشغول خوردن قهوه و سلفی گرفتن است.

او چندی پیش تصویر سلفی با سگ خود را منتشر کرد.

تصویر سلفی مایلی با سگش

مایلی سایروس بیش از AA هزار پست منتشر کرده و ۷۲ میلیون فالوور دارد.

اینستاگردی با کاترین زتا جونز

اینستاگرام کاترین زتا جونز

کاترین زتا جونز هنرپیشه سرشناس هالیوود که همسر مایکل داگلاس است، به تازه گی به جمع سلبریتی های اینستاگرام آمده است و تصویری جدید از خود را به اشتراک گذاشته است. تصویر بالا مربوط به سوار کاری های عصرانه کاترین در مزرعه شخصی مونت ترمبلانت بوده که با اسب قدیمی او به نام Dolce صورت پذیرفت.

او فقط ۷۴۳ هزار فالوور دارد. کاترین در نشانی www.instagram.com/catherinezetajones در دسترس است.

جسیکا چستین

اینستاگرام جسیکا چستین

خانم چستین که یکی از هنرپیشه های فعال هالیوود هست،  علاقه زیادی به شیرینی و غذاهای مختلف دارد و بعضا به رستوران هایی که می رود، تصاویر غذاهایی که می خورد را منتشر می کند. او اخیرا به یکی از خیابان های معروف میلان ایتالیا رفته و از این که در   Dolce Far Niente! قرار دارد،‌ابراز خرسندی کرد.

جسیکا حدود صد و هفتاد هزار فالوور دارد که در نشانی https://www.instagram.com/jessicachastain/?hl=en در دسترس  هست.

اینستاگردی با پاریس هیلتون ؛ فعال مد و لباس آمریکا 

اینستاگرام پاریس هیلتون

پاریس هیلتون، فعال مد و لباس آمریکا و سلبریتی الکی معروف، در اینستا مخاطبان زیادی دارد. او اخیرا به جزیره ایبیزیا در اسپانیا رفته و در مکان اقامت خود، ب مد و لباسی جدید، تصویری را به اشتراک گذاشت. وی بیش از ۸ میلیون فالوور دارد. وی با کلکسیونی از فروشگاه های مد و لباس، یکی از معروف ترین سلبریتی های عرصه فشن بوده که بزودی در گزارشی به لاکچری گردی با این شخصیت دنیای مد و هنر خواهیم پرداخت.

پاریس را در نشانی https://www.instagram.com/parishilton/?hl=en دنبال کنید.

اینستاگرام نوال الزغبی ؛ خواننده سرشناس دنیای عرب

نوال زغبی

نوال الزغبی، خواننده سرشناس دنیای عرب، مدتی هست که به جرگه سلبریتی های اینستاگرام پیوسته است. او بیش از ۲.۵ میلیون فالور دارد و قریب به ۱۳۰۰ پست در ۴ سال اخیر به اشتراک گذاشت. این خواننده لبنانی، برخی از پست های ماه های اخر سال میلادی را به معرفی سبک زندگی خود پرداخته که جالب توجه است.

اینستاگرام نوال زغبی

در تصویر بالا که در نخستین روزهای نوامبر ۲۰۱۷ میلادی منتشر شد و بیش از ۳۰ هزار لایک برای نوال به همراه آورد، استایل پاییزی وی را با لباسی قرمز رنگ و کمربند طلایی مشاهده میکنیم/

نوال را در نشانی اینترنتی به آدرس https://www.instagram.com/nawalelzoghbi/?hl=en دنبال کنید.

اینستاگرام لئوناردو دی کاپریو و باز هم محیط زیست

پیج دیکاپریو

لئوناردو دیکاپریو، هنرپیشه سرشناس هالیوود که برخی او را گرگ وال استریت صدا می کنند و گویا قرار است در فیلمی نقش مولانا را بازی کند!، در اینستاگرامش خیلی فعال بوده و به عنوان یک طرفدار محیط زیست، عکس های بسیاری از سفرهایش به نقاط مختلف جهان به خصوص آفریقا منتشر می کند.

در تصویری که در بالا مشاهده می کنید، سه پست اخیر او منتشر شده است. وی هم چنان نسبت به مشکلات محیط زیستی جهان هشدار می دهد.

دی کاپریو بیش از ۲۰ میلیون فالوور دارد و قریب به ۶۰۰ پست به اشتراک گذاشته که بیش از آنکه به مد و لباس و سلفی و جشن تولد (مثل برخی از سلبریتی های هالیوود) مرتبط باشد، به مقولات محیط زیست ارتباط دارد. وی را در این نشانی دنبال کنید.

الن د جنرس ؛ مجری معروف ELLEN SHOW

الن د جنرس،مجری معروف ELLEN SHOW و کسی که سلفی تاریخی را در اسکار ۲۰۱۴ گرفت و یکی از برترین سلفی های چند سال اخیر را رقم زد، در اینستاگرامش هم فعالیت زیادی دارد.

الن، هم مجری معروف تلویزیونی است و هم در زمینه مد و لباس ، چند سالی است که خط تولید محصولات خود را با نام    ED  راه اندازی کرده است.

پست اینستاگرام الن دی جنرس

در جدید ترین پست خود، خبر از حضور مهمانی جدید در برنامه داده است.  الن بیش از چهل و هشت میلیون فالور در اختیار دارد و بیش از ۵ هزار و نهصد پست در صفحه اش به اشتراک گذاشته است.. الن را در نشانی https://www.instagram.com/theellenshow دنبال کنید.

اپرا وینفری ؛ اسطوره مجریان تلویزیونی آمریکا

اپرا وینفری

وقتی از الن د جنرس، مجری تلویزیونی معروف آمریکایی صحبت می کنیم، نباید اپرا وینفری، اسطوره مجریان تلویزیونی این کشور را فراموش کنیم. کسی که ۳۰ سال مجری برنامه OPRAH SHOW بوده است و نسل های مختلف آمریکا، از برنامه ها و مهمانان اپرا در طول دهه های مختلف، خاطرات زیادی دارند. خانم اپرا در اینستاگرام بیش از ۷ میلیون فالوور دارد و و ششصد پست به اشتراک گذاشته است. نکته جالب این که اپرا وینفری هم مانند ادل، هیچ صفحه ای را در اینستاگرام فالوو نکرده است.

اپرا وینفری، اسطوره مجریان تلویزیونی

(تصویر استایل اپرا بر روی مجله معروفش: Oprah Magazine)

وی عاشق محیط زیست  و برنامه ای هم در این زمینه در تلویزیون آمریکا پخش می کند که GREENLEAF نام دارد. اپرا را در سرویس اینستاگردی بیش تر خواهیم شناخت. او را در اینستاگرام به نشانی https://www.instagram.com/oprah دنبال کنید. او ۱۰ میلیون فالور دارد.

صفحه اینستاگرام باشگاه رئال مادرید

صفحه اینستاگرام باشگاه رئال مادرید

صفحه اینستاگرام باشگاه فوتبال کهشکانی های رئال مادرید، یکی از پر بیننده ترین صفحات باشگاهی در اینستاگرام بوده که قریب به  هفتصد و هفتاد  پست را به اشتراک گذاشته و بیش از سی و هفت میلیون فالوور دارد. قهرمانی رئال در رقابت های جام باشگاه های اروپا در سال ۲۰۱۶ میلادی که چند وقت پیش رخ داد، سبب شد تا اینستاگرام رسمی کهکشانی های سفید پوش مادرید، هم چنان مملو از تصاویر یازدهمین قهرمانی این تیم در قاره سبز باشد. قهرمانی پرتغال در رقابت های یورو ۲۰۱۶ نیز سبب شد تا به واسطه این که برخی از بازیکنان این تیم در رئال توپ می زنند، در ابنستاگرام رئالی هم بازی های تیم ملی پرتغال بازتاب داشته باشد.

رئالی ها در ۳ تصویر بالا،بازیکنان خود را منتشر کرد. برای اطلاع بیش تر به آدرس INSTAGRAM.COM/REALMADRID مراجعه کنید  که ۵۳ میلیون فالور دارد.

پست اینستاگرام باشگاه بارسلونا

 اینستاگرام باشگاه بارسلونا

وقتی از رئال صحبت می کنیم، حتما باید سری هم به صفحه آبی اناری های بارسلون بزنیم. صفحه رسمی بارسلونایی ها هم در اینستاگرام خیلی پر بیننده است و تقریبا ۷ درصد کل کاربران اینستاگرام، مخاطب صفحه رسمی بارسلونا به شمار می روند.

در جدید ترین تصویری که بارسلونا در اینستاگرام گذاشت،  تصویر ی از فعالیت های بازیکان بارسلونا به تصویر کشیده است. .

. ۵۳ میلیون فالور با انتشار بیش از ۱۰ هزار پست، کارنامه یکی از پر بیننده ترین کانال های ورزشی در اینستاگرام است. آبی اناری پوش های بارسلونا را در این صفحه دنبال کنید.

جدیدترین پست اینستاگرام باشگاه منچستر یونایتد

 اینستاگرام باشگاه منچستر یونایتد

شیاطین سرخ یکی از پر بیننده ترین صفحات باشگاهی در اینستاگرام را در اختیار دارند و هر از گاهی پست هایی را در اختیار طرفداران میلیونی این تیم قرار می دهند. اولدترافوردی ها بیش از ۱۰ هزار و نهصد پست به اشتراک گذاشته و حدود ۲۰ میلیون فالوور دارد.

منچستری ها که دوران بدون الکس فرگوسن را سپری می کنند و خیلی هم موفق نبودند، اکنون خود را با خوزه موینهو آماده ورود به رقابت های لیگ قهرمانان اروپا  کردند و موفقیت هایی را هم کسب کردند. تصویر بالا، جدید ترین پست های منچستری ها را نشان می دهد.

گفتنی هست منچستر یونایتد در فهرست ۵ باشگاه ثروتمند و پر افتخار فوتبال جهان قرار دارد. اینستاگرام منچستر در نشانی https://www.instagram.com/manchesterunited قرار دارد. این صفحه با انتشار ۷ هزار پست از متن و حاشیه و پشت صحنه و فعالیت های کسب و کار و ورزشی و هنری و خیریه شیاطین سرخ،‌بیش از ۲۰ میلیون طرفدار در سراسر جهان دارد.

اینستاگردی با سلنا گومز

 

اینستاگرام سلنا گومز

خواننده آمریکایی موسیقی پاپ و شخصیت محبوب تینیجرهای غربی، بیش از ۹۷ میلیون فالوور دارد. او در اینستا فعالیت زیادی دارد و هزار و چهارصد پست به اشتراک گذاشته است.  در جدیدترین تصویری که منتشر کرد، سلنا گومز را در کنار یک کودک ناتوان ذهنی مشاهده می کنیم. این تصویر جدید سلنا، ۲ میلیون مخاطب پیدا کرد.

سلنا را در نشانی https://www.instagram.com/selenagomez/?hl=en دنبال کنید.

دیوید بکهام و اسب سواری

پست اینستاگرامی دیوید بکهام

کاپیتان رویایی و خوش پوش شیاطین سرخ منچستر یونایتد در سال های نه چندان دور، یکی از سلبریتی های خیلی فعال در اینستاگرام به شمار می رود. آقای بکهام در اینستاگرام، تصاویری از آمریکا گردی هایش با ۴ فرزندش را به اشتراک می گذارد. همسر او، ویکتوریا بکهام که مدل معروف و از اعضای Spice Girls بود نیز در اینستا، میلیون ها مخاطب دارد. تصویر بالا، در آغوش گرفتن دیه گو مارادونا اسطوره آرژانتینی ها را به تصویر کشیده است.

بکهام بیش از ۴۰ میلیون مخاطب دارد. او را در نشانی https://www.instagram.com/davidbeckham/?hl=en دنبال کنید.

ویکتوریا بکهام و سلفی با فرزندش

پست اینستاگرام ویکتوریا بکهام

وقتی از دیوید بکهام صحبت می کنیم، نباید از همسر ایشان غافل شویم. ویکتوریا بکهام، همسر دیوید هست و ۴ فرزند دارد اما با این وجود، عاشق مدو لباس هست و مزون ایشان در لندن، طرفداران زیادی دارد. ویکتوریا بکهام در اینستا خیلی معروف هست و  ۱۲.۵   میلیون فالوور را به خود اختصاص داده است. او عاشق خانواده اش بوده و طراحی مد آن ها را نیز بر عهده دارد. خانواده بکهام را یکی از خوش پوش ترین خانواده سلبریتی ها می دانند.

در جدید ترین عکس که به اشتراک گذاشته است، سلفی او در کنار فرزندش مشاهده می شود.

ویکتور را در نشانی https://www.instagram.com/victoriabeckham دنبال کنید.

آخرین خبرها از زندگی سلبریتی های دنیای مد و لباس و موسیقی و سینما و وررش را در سرویس اینستاگردی لوکس تهران مشاهده کنید.

 

3 دیدگاه

3 Comments

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا