گوناگون

اینستاگردی با برندهای مطرح مد و لباس دنیا : از H&M تا ورساچه

برندهای لاکچری مد و لباس

دنیای رنگارنگ مد و لباس، چه برای لاکچری گردها ،‌چه برای فشن بلاگر ها و چه برای دیگر مخاطبان صنعت فشن و تبلیغات ، جذابیت های فراوانی دارد که فراخور سن و تجربه و علایق، رویدادهای آن را دنبال می کنند. حرفه ای های فشن، نیم نگاهی به فشن ویک های مطرح سراسر جهان داشته تا طرح هایی که خانه های مد شرق و غرب توسط مانکن های خوش استایل در کت واک های فصلی رونمایی میکنند را دنبال کرده و ظرفیت های لازم را برای توسعه کسب و کار خود فراهم کنند.

کاربران عادی و رسانه ها نیز از این فرصت استفاده می کنند تا جذابیت های متن و حاشیه دنیای مد را در عرصه های مختلف دنبال کرده و با استایل ها و ترندهای فصلی و سالانه آشنا شوند. در یک دهه اخیر به مدد فناوری اطلاعات و شبکه های اجتماعی،‌شمار زیادی از شهروندان کره زمین توانسته اند در جریان آخرین اتفاقات در عرصه مد و لباس جهان قرار بگیرند و جادوی اینستاگرام نیز تا حدود زیادی در انتقال داده های مد به مخاطبان در سراسر دنیا تاثیر گذار بوده است.

از جمله صفحات پر بیننده در شبکه عکس محور محبوب اینستاگرام میتوان به صفحات اختصاصی برندهای مطرح دنیای فشن و لاکچری اشاره کرد که همواره با استقبال گسترده کاربران این شبکه قرار می گیرد و شاهد به اشتراک گذاری متعدد طرح های برندها توسط کاربران هستیم. بسیاری از برندهای مطرح را میتوان در هشتگ های معروف مد و لباس اینستاگرام بر تن مانکن ها و فشن بلاگرهای معروف مشاهده کرد.

در سرویس جدید اینستاگردی لوکس تهران، امروز نگاهی داریم به پست های جدید صفحات برندهای مطرح دنیای فشن در اینستاگرام تا با طرح های این فعالان دنیای مد در ماه اکتبر ۲۰۱۷ آشنا شویم.

با اینستاگردی امروز ما با بررسی طرح های ۵ برند مطرح دنیای مد و لباس همراه باشید.

مد گردی با H&M

یکی از مطرح ترین برندهای دنیای مد و لباس اروپا را میتوان برند اچ اند ام دانست که گرچه برند لاکچری گردها محسوب نمی شود،‌اما به واسطه تنوع فراوان و قیمت مطلوبش برای قشرهای مختلفی از مشتریان دنیای مد، یکی از پر طرفدار ترین برندهای پوشاک در قاره سبز محسوب می شود.

صفحه H&M در اینستاگرام، بیش از ۳۹۰۰ پست به اشتراک گذاشته است که نشان می دهد صفحه ای فعال در این شبکه اجتماعی بوده و تقریبا هر روز،‌چندین پست درباره کلکسیون طرح های فصلی این برند سوئدی به اشتراک میگذارد تا طرفداران اچ اند ام را با استایل ها و رنگهای جدید آشنا کند. این صفحه بیش از ۲۳ میلیون فالوور دارد. برای سوئدی ها، سایت hm.se یکی از پر بیننده ترین سایت های مد و لباس محسوب می شود.

اینستاگرام برند اچ اند ام

در تصویر بالا، یکی از طرح های پاییزه این برند سوئدی رونمایی شده است که برای پوشش های خیابان گردی شیک، انتخاب خوبی برای بانوان است. البته قیمت و مشخصات بیشتر را باید در سایت این شرکت جستجو کرد. برای علاقمندان این برند، طرح های رنگارنگ و اما شیک که برای مهمانی ارائه میکند، همیشه جذاب بوده است.

طرح پاییزه اچ اند ام پست اینستاگرام

در تصویر بالا، طرح پاییزه اچ اند ام برای مهمانی های غیر رسمی بانوان مشاهده می کنید. ادمین صفحه اچ اند ام،‌توضیحاتی درباره این لباس و جنس آن داده که برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت این شرکت مراجعه کنید. درتصویر زیر نیز که بیش از ۸۰ هزار لایک توسط کاربران اچ اند ام به همراه داشت، از طرح دخترانه دامن قرمز و کت مشکی بلند H&M برای بانوان جوان رونمایی شده است.

طرح دخترانه دامن قرمز و کت مشکی بلند H&M

همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید، این برند سوئدی، فقط تولید کننده پوشاک برای خانم ها و آقایان و کودکان نیست. بلکه اکسسوری و کیف و کفش هم با برند خود تولید و عرضه میکند.

اکسسوری و کیف و کفش برند لاکچری اچ اند ام

جدید ترین طرح های H&M را اینجا مشاهده کنید. یکی از امکانات خوب صفحه اینستاگرام این برند سوئدی، پاسخ گویی ادمین صفحه به سوالات کاربران به زبان های مختلف است.

مد گردی با GAP

برند آمریکایی گپ هم برند لاکچری محسوب نمی شود، اما مخاطبان زیادی در سراسر جهان دارد. کانال گپ در اینستاگرام با انتشار بیش از ۲۲۰۰ پست، قریب به ۲ میلیارد فالور دارد. این صفحه را در این نشانی دنبال کنید که تیک آبی اینستاگرام را در اختیار دارد. در تصویر زیر ، جدید ترین پست ماه اکتبر گپ را مشاهده میکنید که رونمایی از لباس های پاییزه رنگارنگ و نوعی پیشواز برای آغاز فصل سرما است.

برند آمریکایی گپ

گپ،‌ کمپین دیجیتالی به نام MeetMeInThe Gap راه اندازی کرده و از خانواده ها خواسته تا تصاویری از پوشیدن لباس های گپ را ارسال کنند تا در اینستاگرامش به اشتراک بگذارد.

کلاه و کت سورمه ای رنگ گپ

تصویر بالا، عکسی از کلاه و کت سورمه ای رنگ گپ است که از جمله تصاویر منتشر شده از کمپنی MEETMEINTHEGAP به شمار می رود. طرح هایی پاییزه مردانه و زنانه ای که گپ رونمایی کرده است را میتوان در ۶ تصویر زیر مشاهده کرد.

اینستاگرام گپ

مد گردی با دولچه گابانا

پس از این دو برند غیر لاکچری، میرسیم یه یکی از برندهای مطرح لاکچری گردهای دنیای مد و لباس و جواهرات به نام دولچه گابانا، برند معروف بانوان شیک پوش.  برندی که نامی مهم در فشن ویک های شرق و غرب بوده و بسیاری از سلبریتی های دنیای موسیقی و پرده نقره ای و مانکن های خوش اندام دوست دارند تا فرصت رونمایی جدید ترین دستاوردهای طراحان D&G به آنها داده شود.

شرکت کالای لوکس و خانه مد Dolce & Gabbana در سال ۱۹۸۵ میلادی در پایتخت مد ایتالیا توسط دومنیکو دولچه و استفانو گابانا راه اندازی شد و صدها میلیارد دلار در ۳ دهه اخیر در زمینه کیف و کفش و عینگ و ساعت و جواهرات لاکچری فروش داشته است. لباس های شب و کلکسیون طلا و جواهرات آن را بر تن سلبریتی های بسیاری در دنیا در سال های اخیر شاهد بودیم. جدید ترین طرح های این شرکت را در سایت رسمی آن در این نشانی مشاهده کنید.

دولچه گابانا

صفحه اینستاگرامی دولچه گابانا را باید یکی از محبوب ترین صفحات برندهای دنیای فشن و لاکچری گردی در اینستاگرام دانست. جایی که با انتشار بیش از ۵۶۰۰ پست در ۴ سال اخیر، حجم بالایی از مطالب تصویری و ویدیویی را درباره این برند انجام داده و متن و حاشیه و طرح های قدیم و جدید این برند معروف را در اختیار مخاطبانش در سراسر جهان گذاشته است.

این صفحه را در این نشانی دنبال کنید. در صفح دولچه گابانا، علاوه بر طرح های جدید مد ولباس، تصاویری از شرکت و مزون ها و مغازه هایی که افتتاح شده است را میتوان مشاهده کرد. همچون عکس زیر که جدید ترین مغازه این برند مطرح در شهر رم ایتالیا بوده و دکوراسیون داخلی آن توسط استیون هریس انجام شده است. فضایی آنتیک برای نمایش صنعت لاکچری معاصر با طعم دولچه گابانا.

اینستاگرام دولچه گابانا

یکی از طرح هایی که دولچه گابانا اخیرا رونمایی کرده است،‌طرح کیف خریدی است که هشتگ DGLOVESLONDON روی آن حک شده و معمولا در مغازه معروف لاکچری فروش هرولدز لندن عرضه می شود.

 کیف خرید دی اند جی

در تصویر زیر، طرح پاییزه کت قرمز رنگ دولچه گابانا را شاهد هستیم که توسط DGMILEENNIALS پوشیده شده و در مهمانی با عنوان: Sun in a London night در یکی از فروشگاه های هرولدز لندن رونمایی شد.

طرح پاییزه کت قرمز رنگ دولچه گابانا

فشن ویکی که دولچه گابانا با همکاری فروشگاه Harrods لندن راه انداخت و از طرح های جدیدش رونمایی کرد را میتوان در تصاویر زیر مشاهده نمود.

فشن ویکی دولچه گابانا

دولچه گابانا فشن ویکی

اینستاگرام دی اند جی

در تصویر زیر، کیف معروفی که دولچه گابانا در چند روز اخیر رونمایی کرد را مشاهده می کنید. این کیف کوچک دستی مرصع، نقشه انگلیس بر روی آن نقش بسته که پیش از برگزاری فشن ویک ماه اکتبر دولچه گابانا در لندن رونمایی شد.

کیف دولچه گابانا

در آخرین پستی که از جدید ترین تصاویر اینستاگرام دولچه گابانا مشاهده میکنیم، کلکسیون دولچه گابانا به خاطر کریسمس ایتالیایی است که پوشش های جذاب و رنگارنگ با گل های بزرگ شاد را به نمایش گذاشته و در لندن ارائه شده است. Morelli Brothers، طراح این لباس های رنگارنگ و جدید دولچه گابانا در اکتبر معرفی شد.

اینستاگرام دولچه گابانا

برای آگاهی از جدید ترین طرح های دولچه گابانا و ترندهای فصلی آن، همواره از این صفحه بازدید کنید که مورد علاقه لاکچری گردهای جهان به خصوص فشن بلاگر ها است.

مد گردی با ورساچه

از دیگر برندهای لاکچری گردها که محبوب و تقریبا گران هم محسوب می شود، برند ورساچه به شمار می رود. در صفحه اینستاگرامش ، با بیش از ۳ هزار عکس برخورد میکنیم که طرح های مختلف لباس مردان و زنان و کلکسیونی از طلا و جواهرات و عینک و ساعت را شامل می شود.

لباس رنگارنگ ورساچه برای لیدی گاگا

(تصویر رونمایی از لباس رنگارنگ ورساچه توسط لیدی گاگا، خواننده مطرح پاپ آمریکایی)

این صفحه با استقبال بیش از ۱۰ میلیون کاربر اینستاگرام مواجه شده است و در این نشانی در دسترس است. ورساچه، برند ایتالیایی معروف مد گردها و مد نویس های دنیا، در سال ۱۹۷۸ میلادی توسط جیانی ورساچه تاسیس شد و یکی از برترین خانه های مد جهان به شمار می رود. جدید ترین طرح های ورساچه را در سایت آن دنبال کنید.

کیف دستی چرمی مشکی ورساچه

در تصویر بالا، جدیدترین کیف دستی چرمی مشکی ورساچه را در پاییز ۲۰۱۷ میلادی شاهد هستیم که که زنجیری قرمز و سفید به آن وصل شده است و با استقبال مشتریان لاکچری گرد ورساچه در اینستاگرام همراه گردید. البته نمونه های زیادی از کیف های دستی لاکچری توسط ورساچه در چند هفته اخیر رونمایی شده که نمونه ای از ان را با کیف های چرمی دستی زنانه با زنجیرهای طلایی رنگ مشاهده میکنید.

کیف های دستی لاکچری

در تصویر زیر، رونمایی از لباس های رنگارنگ کژوال با طرح های گرافیکی توسط ورساچه را برای ماه های سرد پیش روی شاهد هستیم. اطلاعات بیشتر از این طرح ها و استایل های جدید ورساچه را در هشتگ VersaceFW17 دنبال کنید.

 لباس های رنگارنگ کژوال

تصویر زیر، نیکو کیدمن، بازیگر مطرخ هالیوودی را نشان می دهد که کت مشکلی جذابی از ورساچه را بر تن دارد که با دکمه های طلایی Medusa تزیین شده است. اطلاعات بیشتر این لباس را در هشتگ VersaceSS18 بدست آورید.

کت مشکلی جذابی نیکول کیدمن از ورساچه

اگر میخواهید بدانید که کدام سلبریتی های عرصه پرده نقره ای، استیج و دنیای سینما و سیاست، محصولات ورساچه را در چند سال اخیر بر تن کرده اند به این هشتگ مراجعه کنید که بیش از ۶ هزار تصویر روی آن به اشتراک گذاشته شده است که ۳ مورد آن را در تصویر زیر مشاهده میکنید.

نیکول کیدمن ورساچه

مد گردی با لوییس ویتون

علاوه بر ورساچه و دولچه گابانا، برند دیگری که اعتبار زیادی در میان لاکچری گردها و مد نویس ها دارد، لویس ویتون است. صفحه اینستاگرام این برند معروف لوکس گردها، بیش از ۲۲۰۰ پست از متن و حاشیه و پشت صحنه فعالیت ها و طرح های لوییس ویتون در ۴ سال اخیر به اشتراک گذاشته و قریب به ۲۰ میلیون فالور دارد. تنها ۵ صفحه توسط صفحه رسمی لوییس ویتون در اینستاگرام فالو شده است که عبارتند از:‌

  • صفحه رسمی یونیسف در اینستاگرام
  • صفحه رسمی بنیاد خیریه لوییس ویتون در اینستاگرام
  • صفحه رسمی نیکولاس قسکویره در اینستاگرام
  • صفحه رسمی LVMH
  • صفحه رسمی MRKIMJONES

این صفحه را در این نشانی دنبال کنید.

لوییس ویتون

لوییس ویتون یا لویی ویتون، یکی از برندهای مطرح لاکچری فرانسوی است که به اختصار LV خوانده می شود. این برند در سال ۱۸۵۴ میلادی توسط طراح مد فرانسوی یعنی لویی ویتان پایه ریزی شد و امروز با تولید طیف گسترده ای از کالاهای لوکس در عرصه لوازم خانگی و پوشاک، محبوب لاکچری گردها است. بیش از ۱۲۰ هزار نفر در سراسر جهان به صورت مستقیم برای این برند لوکس مشغول به فعالیت هستند. سایت این مجموعه و فعالیت آنها را در این نشانی دنبال کنید.

در جدید ترین تصاویر که در صفحه اینستاگرام رسمی لویس ویتون به اشتراک گذاشته شده است، تصاویری از کلکسیون سال ۲۰۱۸کیف های دستی بانوان به چشم میخورد که با استقبال گسترده طرفداران لاکچری گرد لوییس ویتون مواجه شد و در زیر مشاهده می کنید.

کیف دستی لویی ویتون

لویی ویتون کیف زنانه

طراح کیف های شیک و رنگارنگ فوق، آقای نیکولاس است که یکی از برترین طراحان کیف و کفش جهان به شمار می رود. در همکاری جدید بین لوییس ویتون و کف کنز، کیف دستی Turner که توسط Lea Seydoux رونمایی شده را در تصویر زیر مشاهده می کنیم.

کیف های شیک و رنگارنگ لویی ویتون

در تصویر زیر، تصویری از فوتوشوتی که Lea Sedoux، مدل معروف لوییس ویتون در مراسم پاییزه افتتاحیه این برند (Voyagez Exhibition) در بازار بورس نیویورک انداخته است را مشاهده می کنید.

 Lea Sedoux مدل معروف لوییس ویتون

لوییس ویتون در ساختمان قدیمی بازار بورس نیویورک

(تصویری از حضور لوییس ویتون در ساختمان قدیمی بازار بورس نیویورک)

البته در مراسم پاییز لوییس ویتون در نیویورک، چهره های سینمایی مانند جنیفر کونلی هم مشاهده می شود که کیف دستی طرح جدید این برند را رونمایی کرده است و در تصویر زیر میبینیم.

جنیفر کونلی

درتصویر زیر، طرح های جدید از همکاری جف کونز و لوییس ویتون را برای پاییز ۲۰۱۷ میلادی مشاهده میکنیم.

جف کونز و لوییس ویتون

جالب است که بدانید گردش مالی این برند لاکچری در سال ۲۰۱۶ میلادی بیش از ۱۰ میلیارد دلار برآورد شد.

 

مدگردی با سواروسکی

برند دیگر دنیای لاکچری گردها ، سواروسکی است که در طراحی و تولید اکسسوری های جذاب و شیک، از برندهای مطرح اتریشی در عرصه مد و لباس و صنعت لاکچری به شمار می رود. این برند مطرح، در زمینه تراش کریستال در دنیای مد، جواهرات و اخیرا روشنایی در معماری و فضاهای داخلی، صاحب سبک است.

سواروسکی

اینستاگرام این برند ظرف ۳ سال اخیر با انتشار بیش از ۳۸۰۰ پست از متن و حاشیه فعالیت های سواروسکی در سراسر جهان و رونمایی از طرح های مختلف، بیش از ۲.۷ میلیون فالوور کسب کرده است و قریب به ۱۰۰۰ صفحه در اینستاگرام را نیز دنبال می کند. برای آگاهی از جدید ترین طرح های این برند به نشانی اینستاگرام آن مراجعه کنید.

سایت سواروسکی هم برای طرح های سال ۲۰۱۸ میلادی، خود را آماده میکند که در این آدرس در دسترس است.

جدید ترین محصولی که سوراورسکی در اینستاگرامش اخیرا رونمایی کرد، دستبند مقعر سنگین و جذابی بود که از کلکسیون apfel عرضه شد که شکل منحصر به فرد داشته و یا کریستال های ریز، تزیین شده است و در تصویر زیر مشاهده می کنید.

دستبند سوراورسکی در اینستاگرام

پست دیگر صفحه اینستاگرامی محبوب سواروسکی، مربوط به کلکسیون تعطیلات سواروسکی است که شما را با طرح های جدید آویز های این برند آشنا می کند و برای هدیه، انتخاب خوبی به نظر می رسد. قیمت این آویز ها را باید در سایت سواروسکی مشاهده کنید.

کلکسیون تعطیلات سواروسک

پست دیگر سواروسکی شما را با یک گوشواره جذاب لاکچری و شیک آشنا می کند که درخشندگی خاصی را به لباس های خاص بانوان خاص پسند می بخشد که از کلکسیون Baron Earring است.

گوشواره سواروسکی از کلکسیون Baron Earring

عکس زیر، مروارید کریستال سواروسکی را نشان می دهد که اثر جدیدی از کلکسیون Scarabaeus Green است که از رنگ بندی و طرح عجیب و خاص که نشانه ای از طرح های Iris است بهره می برد. رنج های بیشتری از این طرح را میتوانید در آتلیه سوراوسکی مشاهده کنید.

مروارید کریستال سواروسکی

گوشواره های کریستال شانه ای جذاب و سه تکه ای سواروسکی با اشک های شفاف آن که در تصویر زیر میبینیم، طرح های پاییزه ۲۰۱۷ این برندلاکچری بوده که جشنواره ای از مروارید های درخشان و درخشنده را به نمایش در می آورد و از کلکسیون Apfel به شمار می رود. سواروسکی معقتد است که فک مشتریانش با دیدن این محصول لاکچری می افتد!

گوشواره های کریستال سواروسکی

پست های جدید سواروسکی را میتوانید در ادامه تماشا کنید.

پست اینستاگرامی برند لاکچری سواروسکی

(طرح آویزهای جدید ستاره ای سواورسکی که توسط مارتا هونت پوشیده شده است و ترکیبی از فلزات درخشنده گوناگون و جذاب برای بانوان خوش پوش است)

آویزا جذابی از کلکسیون زمستانی ۲۰۱۸

(آویزا جذابی از کلکسیون زمستانی ۲۰۱۸ میلادی سواروسکی که درخشندگی و زیبایی چشمگیرش، مناسب لباس شب بانوان لاکچری گرد عاشق گوشواره های جذاب و فریبنده است)

فشن بلاگر ترکیه (Ruya Buyktteik)

(تصویری از فشن بلاگر ترکیه (Ruya Buyktteik)  را نشان می دهد که با ترکیبی خلاقانه و شیک از محصولات طلا و جواهرات سوراوسکی از گردن بند تا طرح های مختلف دستبند، جذابیت خیره کننده ای را به ارمغان آورده است)

کلکسیون remix سواروسکی

(طرح های پاییزی از کلکسیون remix سواروسکی)

آخرین عکس هم مربوط به دیوارهای کریستالی سواروسکی در منطقه وانتز اتریش است که درخشندگی جذابی در شب دارد.

دیوارهای کریستالی سواروسکی در منطقه وانتز اتریش

برای آگاهی از جدید ترین طرح های مد دنیا، با سرویس اینستاگردی لوکس تهران همراه باشید تا دنیای مد و لاکچری را از دید سلبریتی های هنر و ورزش و همچنین پست های اینستاگرامی برندهای این عرصه دنبال کنیم.

 

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا